Bosch MUM54230 wit, zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 364 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54230 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanne 18-03-2022

Mooi divers apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Ik vind het heel fijne machine met de onderdelen die ik vaak gebruik. Motor is vrij stil en sterk. Machine staat stevig op ondergrond, trilt niet, doet het prima! Heel blij mee!

Sanne 03-03-2022

Een hele mooie machine voor en mooie prijs

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel bij met de machine, maakt een mooi zacht geluid, toch een krachtige motor. Vind het ook heel fijn dat het 7 standen heeft, je kan daardoor mengen en op hoogste stand kloppen. Het heeft ook veel mogelijkheden, alles wat ik wil ik één machine, en als je nog iets anders erbij wil, kan je het los erbij kopen, ideaal. De machine voelt degelijk en stevig aan.

Familie Timmers 05-02-2022

Multifunctioneel en een eyecatcher in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk, multifunctioneel en een eyecather in de keuken!

Van smoothies tot cupcakes en van taarten tot het hakken/snijden van groenten... Wij (als gezin van 4) hebben hem nog maar net...maar gebruiken de machine al volop, tot vreugde van onze kinderen.

Daarnaast zitten er een hoop hulpstukken bij waardoor hij nu zelfs meerdere apparaten in onze keuken vervangt.
Kortom, wij zijn erg blij met deze keukenhulp!

Sen c. 28-01-2022

Veelzijdige keukenmachiene

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo tevreden met de verschillende functies. Ik ben geopereerd en kan geen handmixers vasthouden. Met de mum5 kan ik nu kneden mixxen en zelfs blenden

j**s@h**l.com 24-05-2021

Kabaal makend ding met zeer beweeglijke arm.

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

We bakken al jaren af en toe zelf brood en het kneden is altijd met de hand geweest, maar vanwege reuma in de handen gaat dat niet meer, dus een paar jaar geleden dit apparaat aangeschaft. De vormgeving is prachtig, maar zelfs met een half kg. meel gaat de arm erg op en neer (al vanaf de eerste keer). Het lawaai dat het ding maakt lijkt ook niet normaal. Maar nu na het een keertje of 10-15 gebruikt te hebben begint het tussen het piepen en kraken ook scherp te knappen, net alsof er een tandwiel stuk is ofzo. Ik verwacht dat het apparaat het elk moment kan begeven. Zonde, want het is niet vaak gebruikt en ook enkel het mixer-gedeelte, de rest is nooit gebruikt.

Pluspunten

• Mooi om te zien

Minpunten

• Piept, kraakt en inmiddels ook

BiancaK 28-01-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijk apparaat! Het eerste gebruik was slagroom kloppen. Als je altijd een handmixer gewend bent, op de hoogste stand, dan komt het er met dit apparaat wel even beter uit... Raspen, snijden, mixex, kloppen. Ja het is een 'alleskunner' en dat doet het apparaat nog goed ook. Naast de aanwezige hulpstukken zijn er nog vele andere te koop ook. Fantastisch apparaat, erg tevreden mee.

Peter 15-12-2020

veelzijdig en handig

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] veelzijdig apparaat met veel mogelijkheden. plastic blender voelt wat kwetsbaar. metalen rand kom wat scherp. krachtige motor.

Dianne 09-06-2020

Mooi vormgegeven

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Deze keukenmachine nu twee weken in gebruik. Heel erg tevreden over dit apparaat. Hij werkt zoals beloofd en staat ook nog eens mooi op het aanrecht. Wij bakken veel, dus voor ons echt een super hulp in de keuken. De accessoires zijn makkelijk te wisselen.

Pluspunten

• veel verschillende functies
  • makkelijk in gebruik
  • mixt snel

Tilly 10-05-2020

Bosch MUM54230 Styline

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Een zeer uitgebreide mooi gevormde en degelijk keukenmachine. Ik ben er erg blij mee, zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksvriendelijk

Bob 29-01-2020

Compact en stijlvolle uitvoering

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Deze machine is prachtig, wij zijn er superblij mee. Het is gewoon handig om je handen vrij te hebben tijdens het mixen e.d.
Wij maken vaak een smoothie met de blender, dit werkt fantastisch. Maar de citruspers is ook fijn om erbij te hebben.
Kortom, wij zijn heel blij dat we deze keus hebben gemaakt

Pluspunten

• Zuignappen aan onderkant, daardoor zeer stabiel
  • Alles in één handomdraai vast te zetten.

Minpunten

• Bij volle blender iets lekkage aan onderkant

altun 29-12-2019

sterke motor

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

sterke motor en inhoud, fancy en functioneel apparaat met verschillende mogelijkheden tot uitbreiding.

Pluspunten

• motor
  • design

MBL 25-12-2019

complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Mooie keukenmachine met veel accessoires voor een goede prijs. Aluminium mengkom met een inhoud van 3,9 liter wat steviger is dan de kunststof kom van onze oude keukenmachine. Alles kan ook schoon gemaakt worden in de vaatwasser.

Pluspunten

• Aluminium mengkom
  • snoer in apparaat op te bergen
  • Blijf goed staan door zuignappen

Minpunten

• nog niet gevonden

Aad 03-12-2019

Geweldige keukenmachine, erg goedkoop voor wat die kan

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Ik had vroeger een rode Bosch MUM8 van 1800W, maar na meer dan 15 jaar trouwe dienst had die de brui eraan gegeven. Deze heeft wat minder vermogen (1000W) maar doet het net zo goed vind ik. Ik heb de witte, past beter in mijn huidige keuken. Een plaatje. Ik ga niet meer alle beschikbare accessoires kopen, inmiddels weet ik wel wat ik in de praktijk echt nodig heb. Goede aankoop.

Pluspunten

• Mooie en goed werkende machine
  • uit ervaring weet ik Bosch heeft goede aftersales
  • ruim bekend product, ook op ebay etc.

Minpunten

• veel beschikbare accessoires, kosten veel geld

Jos 15-11-2019

keukenmixer Bosch MUM54230

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Ik ben tevreden met deze machine. Hij werkt prima en de handleiding is overduidelijk zeker aangaande de vele diverse gebruiksmogelijkheden die de keukenmixer heeft. Prima machine die ik alleen maar kan aanbevelen

Pluspunten

• Niet te zwaar, dus gemakkelijk te verplaatsen
  • Makkelijk te reinigen
  • Voor de prijs een prima apparaat

J. G. 30-06-2019

Keukenmachine compleet

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Prima, degelijk apparaat met een krachtige motor en een complete accessoire set. Ook heeft het apparaat een mooi design.

Pluspunten

• complete assessoire set
  • krachtige motor
  • goede prijs kwaliteitverhouding

Minpunten

• nog niet gevonden

Ton 08-03-2019

Mooi en degelijk

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Echt een super mooi en degelijk apparaat. Mooi vorm gegeven en compact. Ten eerste staat het niet lomp. Ten tweede is het heel degelijk. Je kneedt er hele mooie gladde deeg mee zelfs beter als met de hand. De citruspers is misschien het minst nuttige voor mij. De groentesnijder is ook prima en de blender is ook goed. de meest essentiële onderdelen zitten ook een handig opberg-etui Handleiding kan iets uitgebreider.

Pluspunten

• degelijk
  • mooi en compact
  • handige opberg-etui

Minpunten

• handleiding kan uitegebreider.

Kim 18-12-2018

werkt super

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

dit apparaat werkt super, heeft genoeg kracht. mixen gaat goed. tevens de snijbladen werken erg goed.\makkelijke bediening.

Pluspunten

• genoeg kracht
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen hakmolen

Hakim Driouch 13-12-2018

Bosch MUM54230

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Dinsdag 11 december heb ik de Bosch Mum MUM54230 aangeschaft. Gewoon omdat deze machine mij werd aangeraden in de kookwinkel en omdat ik er behoorlijk veel positieve verhalen over had gelezen op bol.com reviews

Hij draait brooddeeg als een tierelier. Cake, prima. Veel meer doe ik er niet mee.
Hij maakt weinig lawaai en kan het werk goed aan. Lees vooral testberichten. De positieve recensies kloppen gewoon.
Daarnaast helpt de cashbackactie van 20 euro mee om me over te halen de MUM te kopen

Het enige grote -punt vind ik de belachelijk waardeloze en oerlelijke handleiding. Dat had voor al dat geld ook wel wat beter gemogen. Ook is ie iets kleiner dan ik had gedacht.

Tot zo ver!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Geluid is prima
  • Opbergtas

Minpunten

• iets aan de kleine kant
  • handleiding

Wim Simons 30-11-2018

Goede keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Product ziet er mooi uit is handig in gebruik en simpel te bedienen. Bovendien kan alles in de vaatwasser behalve de motorhouder uiteraard. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gemakkelijke bediening

Brietje 17-05-2018

Bosch MUM54230 Styline Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54230 wit, zilver

Het is een handig apparaat en makkelijk in gebruik. Het enige nadeel is dat hij niet kan hakken. Heel handig dat er een blender en citruspers bij zit, dit scheelt ruimte van de losse apparaten. Ik heb de frietschijf erbij genomen, echt heel handig en lekker. Alleen jammer dat hij kleine frietjes maakt, maar dat doet aan de smaak niks af.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Hakt niet