Bosch MUM54230 wit, zilver - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 334 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nine 06-02-2017

Bosch keukenmachine MUM 54230/02

Ik snij veel groenten met de machine. Dit is voor deze machine te zwaar. De snijschijf ligt op een paar plastic dopjes die afbreken, waardoor de Snijplaat krom gaat en scheurt.

Pluspunten

• Mixen met garde
  • Mixkom kan paneermeel maken

Minpunten

• Snijplaat Gammele constructie
  • Snijplaat slecht materiaal, scheurt snel.
  • Zandtaartdeeg kneden is te zwaar

Kwantes 23-06-2016

Goed apparaat

Dit aparaat is heel fijn in gebruik, er kan weinig mis gaan. Als er iets niet goed opgezet is, knippert de lamp en gaat hij niet aan, superveilig dus. De opties zijn heel goed, zeker voor deze prijs! Ben er erg blij mee.

Alies H 21-06-2016

Bosch MUM54230 keukenmachine

Nog niet zolang in huis, maar hij kan werkelijk alles. Voor een prima prijs en dan nog incl de ijsmachine.

melissa 29-06-2016

Mag ik vragen waar je het besteld hebt? aangezien er ook een ijsmachine bij zit. Dit kan ik namelijk niet verder terug zien. Dankjewel

speelrijk 10-06-2016

Mooi vormgegeven apparaat

De MUM54230 is een mooi vormgegeven machine en een echt juweeltje in de keuken. Alle onderdelen zijn makkelijk te vervangen. Het apparaat biedt echt waar ik op had gehoopt, een goede bijdrage in de keuken om bereidingstijden te verkorten.

angel1981 06-06-2015

Iedere keer als ik in de keuken sta en mijn mum54230 zie word ik blij, hij ziet er fantastisch uit ook, wie wil er nou tig apparaten in huis, met de mum54230 heb je alles in één voor het hele gezin. Daarnaast heb ik reuma en ben ik erg te spreken over het gebruikersgemak en het schoonmaken van de machine wat makkelijk.

E.Krause 28-12-2014

Geweldig veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Echt een toppertje voor de semiprofessionele kok.

mrt 16-12-2017

Bosch MUM54230

Mooi ontwerp, stil veel zijdig. Eerste beslag naam hij de randen niet goed mee. nog uitzoeken of dat in te stellen is.

Pluspunten

• stil
  • Mooi
  • veel zijdig

Minpunten

• lijkt niet alle randen mee te nemen

van Rooden 15-12-2017

Keukenmachine MUM54230

Betaalbare keukenmachine van Bosch. Wordt geleverd met veel accessoires. Krachtige machine met 900 Watt. Tevens een fraai ontwerp. Een aanwinst voor elke keuken.

Pluspunten

• Uitgebreidt
  • Krachtig

Minpunten

• Tot nog toe geen

Anton 14-12-2017

De keukenmachine die we zochten

We hebben de machine een week in huis en al enkele malen gebruikt: er deeg mee gekneed, gemixt en geraspt. Het is gemakkelijk in het gebruik en maakt een degelijke indruk. Toch wel anders dan met vorige keukenmachines, die meestal een plastic aandrijving hadden, waarop ze na enkele jaren stuk gingen. Ook de resultaten zijn prima. Kortom, we zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede resultaten

Minpunten

• Nog niets gevonden

JJ 04-12-2017

super apparaat

ben zo blij met de mum54230 keuken machine. krachtige moter. pizza/brood deeg kost geen moeite meer. harde groente snijden raspen in een handomdraai. echt een aanrader

Pluspunten

• krachtige moter
  • staat stevig

Minpunten

• nog niet gevonden

elisha 26-11-2017

mooi design, goede prijs/kwaliteit

zeer goede prijs kwaliteit verhouding(179,-), 900 watt motor (redelijk sterk, vorige blender was maar 500watt en was na 2 jaar kapot), mooi design, makkelijk in gebruik, compleet met assecoires welke ook apart zijn te bestellen. goede resultaten met biscuitbodem en eiwitschuim en blender en rasp ook prima. de hakmolen ga ik er nog bij halen. een metalen mengkom is ook prettiger dan plastic. enige nadeel is de plastic blenderkan, had deze liever van glas gehad. na 1 keer wortels blenden is de kan oranje.

Pluspunten

• mooi design
  • genoeg vermogen

Minpunten

• plastic blenderkan
  • blijft even doordraaien na de stopknop

Kitty 26-11-2017

Super fijn veelzijdig apparaat

Ik heb het apparaat nog niet zo lang in huis en ook nog niet alles uitgeprobeerd maar wat ik tot nu toe heb uitgeprobeerd werkt echt super! ik heb er al lekkere cakes mee gemaakt muffins pepernoten taartjes dat werkt allemaal perfect! Het is een heerlijk apparaat welke ik absoluut aan iedereen zou aanbevelen. heel uitgebreid met veel opties en losse dingen nog bij te kopen. een absolute topper

Pluspunten

• veelzijdig
  • makkelijk in gebruik

Michelle 21-11-2017

Mooi disign!

De uitstraling van de machine is heel mooi, is een strak design! Verder is die heel makkelijk in gebruik, alles spreekt eigenlijk voor zichzelf. Verder is die ook makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel en makkelijk schoon te maken

Danny 13-11-2017

Prima Machine

Lekker stil .Mengt en klopt goed. Mooi design, lekker compact past dus in de kast. Lekker veel accessoires erbij en een mooie opberghoes. Handig te bedienen.

Jessica 22-09-2017

Een tegenvaller

Ik had verwacht dat dit een fijne keukenmachine zou zijn, bijvoorbeeld voor het bakken van een cake. Bij een cake moet je langer mixen en dan is het handig dat je de mixer niet vast hoeft te houden. Maar met dit apparaat krijg ik geen goede cake. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd (met verschillende opzetstukken) maar het luchtig kloppen van de boter en suiker lukt niet goed en vervolgens rijst de cake niet in de oven. Als ik het met de handmixer doe, lukt het altijd wel.
Verder kun je volgens de omschrijving met de blender smoothies maken, maar vervolgens staat in de handleiding dat je er, behalve ijsklontjes, geen bevroren ingrediënten in mag doen. Maar een smoothie maak je toch met bevroren fruit! Nu moet ik het fruit eerst wat ontdooien, anders trekt de keukenmachine het niet. In mijn oude blender (met een lager vermogen) was bevroren fruit geen probleem.
Als ik dit van tevoren had geweten, had ik een andere keukenmachine aangeschaft. Voor mij is het een miskoop.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit.
  • De onderdelen kunnen in de vaatwasser.

Minpunten

• Een cake bakken lukt niet.
  • Bevroren fruit kan het apparaat niet aan.

Paulien 04-07-2017

Alles in 1 apperaat

Mooi design voor een keukenmachine. Er zitten veel accessoires bij. Je hoort hem bijna niet als hij aan staat. Heel blij ermee. Ik heb alleen nog niet alles gebruikt maar de mogelijkheden zijn legio. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• 1 apparaat, legio mogelijkheden
  • mooi design

Minpunten

• ruimte innemend incl alle accessoires

Marjo 01-07-2017

Mooie vormgeving, sterk apparaat

Een hele complete keukenmachine voor een relatief goed bedrag. Nu met de refund actie ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. Maakt niet veel herrie en is makkelijk in t gebruik.

Pluspunten

• Mooi op het aanrecht
  • Sterke motor

Janneke SdG 14-06-2017

Prachtig vormgegeven, gebruiksvriendelijke Keukenmachine

De MUM54230 keukenmachine van Bosch is compact, makkelijke te bedienen en met meer dan voldoende ACCESSOIRES. Staat muurvast op het aanrecht, maakt weinig geluid en mixt voortreffelijk. Alles kan in de vaatwasser en de handige opbergzak zorgt dat alle spullen makkelijk bij elkaar en heel blijven.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bediening
  • Opruimen
  • Veel accessoires

G van Eijk 06-06-2017

Super mooi design

mooie machine. en mooi compact om op te bergen. heeft veel standen en functies. ideaal voor de amateur!!

Pluspunten

• design
  • goed op te bergen

Minpunten

• deeg kneden (lijkt apparaat erg onder te lijden)

Monique 27-05-2017

Mooi, makkelijk en snel

Mooi en handig apparaat. In een MUM van tijd snij, klop, hak en mix je het eten of drinken.
Losse toebehoren erbij kopen zijn in verhouding wel prijzig. De set is echter aardig compleet en staat zeer goed in verhouding met de prijs.
Er zit iets te veel ruimte tussen de deksel en het snijblad, waardoor het laatste stukje groente of fruit niet goed gesneden wordt.
Er wordt een recepten CD bijgeleverd. Leuk idee, helaas in deze tijd minder handig, meeste laptops hebben CD ingang meer. Een linkje zou handiger zijn.
Ik heb het apparaat nu 2 weken en al intensief gebruikt. Ik heb smoothies gemaakt, spinazie gehakt (met bijgekocht hak hulpstuk), frietjes gesneden, groente voor salade gesneden, beslag gemixt voor een taart, sinaasappels geperst. Alles werkt met groot gemak.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • alles kan in de vaatwasser
  • veilig, hij werkt alleen als het goed vast zitt

Minpunten

• iets te grote afstand tussen snijblad en deksel