Bosch MUM54230 zilver - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Kwantes 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Dit aparaat is heel fijn in gebruik, er kan weinig mis gaan. Als er iets niet goed opgezet is, knippert de lamp en gaat hij niet aan, superveilig dus. De opties zijn heel goed, zeker voor deze prijs! Ben er erg blij mee.

Alies H 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM54230 keukenmachine

Nog niet zolang in huis, maar hij kan werkelijk alles. Voor een prima prijs en dan nog incl de ijsmachine.

melissa 29-06-2016

Mag ik vragen waar je het besteld hebt? aangezien er ook een ijsmachine bij zit. Dit kan ik namelijk niet verder terug zien. Dankjewel

speelrijk 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven apparaat

De MUM54230 is een mooi vormgegeven machine en een echt juweeltje in de keuken. Alle onderdelen zijn makkelijk te vervangen. Het apparaat biedt echt waar ik op had gehoopt, een goede bijdrage in de keuken om bereidingstijden te verkorten.

angel1981 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Iedere keer als ik in de keuken sta en mijn mum54230 zie word ik blij, hij ziet er fantastisch uit ook, wie wil er nou tig apparaten in huis, met de mum54230 heb je alles in één voor het hele gezin. Daarnaast heb ik reuma en ben ik erg te spreken over het gebruikersgemak en het schoonmaken van de machine wat makkelijk.

E.Krause 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Geweldig veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat.
Echt een toppertje voor de semiprofessionele kok.

Nine 06-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bosch keukenmachine MUM 54230/02

Ik snij veel groenten met de machine. Dit is voor deze machine te zwaar. De snijschijf ligt op een paar plastic dopjes die afbreken, waardoor de Snijplaat krom gaat en scheurt.

Pluspunten

• Mixen met garde
  • Mixkom kan paneermeel maken

Minpunten

• Snijplaat Gammele constructie
  • Snijplaat slecht materiaal, scheurt snel.
  • Zandtaartdeeg kneden is te zwaar

Yvonne 08-01-2017 Product paar weken in bezit

MUM230

De multifunctionele keukenmachine moest niet te duur, niet te groot, niet te zwaar zijn en kunnen uitbreiden met los te kopen onderdelen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • compact
  • geluidsniveau
  • 7 standen
  • machine later uit te breiden

Minpunten

• opening tussen mixkom en machine kleine kant

Konijn 07-01-2017 Product paar weken in bezit

heel handig en gemakkelijk

Wou dat ik veel eerder van het bestaan van dit apparaat had geweten. Hij is super snel, makkelijk in gebruik en mooi om te zien. Het is weer een genot om allerlei recepten uit te proberen. Hij is ook zeer makkelijk schoon te maken. Het is idd wel belangrijk dat deze een hoger wattage heeft dan de goedkopere, je hebt echt wel 900 watt nodig. Verder is het ontwerp heel vernuftig, qua aansluiting voor de blender of rasp en citruspers. Kortom een mooi, functioneel , compact machientje.

Pluspunten

• compact
  • werkt goed op alle punten

Minpunten

• aparte onderdelen zijn in verhouding duur

Liesanne 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Opbergmogelijkheid goed. Mix als geen ander tot in de kleine hoekjes. Ook brooddeeg. Appels snijden voor de appeltaart in de juiste blokjes. Zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• compact en met 7 standen voor elk deeg te mixen

N C 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Geweldige ervaring met deze machine .
Makkelijk in gebruik .
Mooie uitstraling past geweldig op de aanrecht .!!!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Debby 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel apparaat

Wat een geweldige keukenmachine! Multifunctioneel, omdat hij zowel klopt en kneed, als raspt en snijdt. Daarnaast werd deze variant geleverd met blender en citruspers. Op internet zijn handige filmpjes te vinden over hoe de machine werkt, het is even wennen dat de kop in verschillende standen gezet kan worden, maar daardoor blijft het een zeer handzaam apparaat met enorm veel functies. Met 900 watt gaat brood kneden (de reden dat ik het apparaat in eerste instantie heb gekocht) perfect. Ook de rasp werkt prima! Kortom, een fijne keukenmachine die ook nog eens prachtig in de keuken staat.

Pluspunten

• vormgeving
  • multifunctioneel

Albert 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi degelijk apparaat

We gebruiken het apparaat veel. Vooral om deeg te kneden. Tijdens het deeg kneden beweegt het apparaat wel een beetje, maar dat is normaal. Het is niet zo dat het staat te schudden, maar in het begin vroegen we ons wel af of dit wel oké is. Het apparaat heeft voldoende kracht om ook zwaar deeg te kneden. Uiteraard hoor je het apparaat wel als het bezig is, maar het is geen lawaai.
Hele mooi rvs kom. Stevig en handig.
Het apparaat is simpel in gebruik.
De blender werkt perfect. Hadden we niet verwacht.
De sinasappelpers vinden we niet zo goed werken.
Het is niet zo'n apparaat dat je graag wilt hebben omdat het zo handig lijkt en er zo goed uitziet maar vervolgens niet meer gebruikt. We gebruiken het veel en naar tevredenheid.

Pluspunten

• Mooi compact design
  • Degelijk
  • Eenvoudige bediening
  • Sterke motor
  • Degelijke assecoires

Minpunten

• Sinaasappelpers

Aart 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi aparaat met veel mogelijkheden

Nu enkele weken in gebruik en zijn erg tevreden met deze machine. Absolute aanrader. Wel jammer dat je de hakmolen als optie moet bijkopen en deze niet goedkoop is.

Wendy 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp

Apparaat net ontvangen. Ziet er compact en mooi uit. Goed ingepakt. Handig alles op 1 apparaat. De blender is van plastic en ziet er kwetsbaar uit, daar moet ik aan wennen denk ik Ook is die wat a d kleine kant, ga er nu eerst wat sinasappels op persen en dan een deegje maken. Echt een voordeel alles in een.

martin 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede alround machine

De mogelijkheden van van deze machine zijn goed.
Veel accesoires gratis. Kortom voor die prijs een perfekte machine. Precies zoals men dit van bosch verwacht.

Marjo 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige hulp in de keuken

Superhandig voor allerlei keukenklussen; makkelijk in gebruik; spreekt eigenlijk voor zich, hoe te bedienen.
Nog niet alles geprobeerd, maar tot nu nu toe zeer tevreden. Degelijk materiaal.

Mia 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke Keukenmachine

Vol spanning op de zending gewacht. Snelle levering en ik ben direct aan de slag gegaan. Beschrijving is heel duidelijk. Ik heb eiwitten geklopt met de slimme klopper, binnen 2 min was het goed. Wat is dat een uitvinding, die stand van de klopper. Slagroom gaat zo snel, moet je bij blijven. Het geluid is aangenaam vergeleken met de vorige. Alles snel schoongemaakt en opgeborgen in de handige tas. Citruspers gebruikt, heerlijk maar een machine te gebruiken. Het oranje opzetstuk van de citrus pers is wat lastiger schoon te maken vanwege de smalle gleufjes maar daardoor houd het wel alle velletjes van de sinaasappel tegen.
De vormgeving vind ik ook heel mooi en hij is compact waardoor hij goed op mijn aanrecht past.

Mira 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat!

Snel uitgevonden hoe alles werkt. Ik heb er los een hakhulp bij besteld, ook erg fijn.
Mooi op het aanrecht. Absoluut geen spijt van tot nu toe.

RvdV 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte eerste indruk!

Apparaat wordt mooi aangeleverd in een stevige doos. Na het uitpakken gelijk een goede indruk van de degelijkheid van het materiaal. Met de zuignappen staat hij ook goed op het aanrecht vast. Motor maakt niet veel geluid tijdens het gebruik. Het is wel even wennen met het los en vastklikken van de onderdelen, maar dat hebben we onderhand al onder de knie.

Al met al erg blij met deze keus!

Onno 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig multi inzetbaar apparaat

Prachtige machine met al een enorme meegeleverde hoeveelheid mogelijkheden. Ook zijn er meer dan genoeg extra opties om bij te kopen. Heeft een mooi design waardoor hij netjes op het aanrecht staat. Een must voor elke thuischef.