Bosch MUM54R00 wit, rood - Reviews

Functies
kneden

Tom 17-05-2018

Goede prijs / kwaliteit

Mixed goed en is niet te luid
Plus het is geen lelijk groot ding dat in de weg staat in de keuken, perfect streamlined design

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit
  • Leuk en sterk design

Stefanie79 27-12-2015

Mooi kerstcadeau van mijn man gekregen. Ben er erg blij mee en dus meteen in gebruik genomen. Werkt prima voor mij, het enige minpuntje is dat de meegeleverde anti-spatdeksel niet helemaal sluit en er dus nog beslag aan de achterkant uitgeslingerd wordt. Niet ontzettend veel maar toch wel wat.
Ook heeft ie het wel zwaar als je een deeg van een kilo wil laten draaien dat behoorlijk stevig is. Dus een puntje om rekening mee te houden. Dan moet je misschien toch een krachtigere nemen.
Maar ik ben er blij mee!

freek 22-12-2015

geweldige machine die geheel naar verwachting voldoet. Bovendien een plaatje in de keuken. Mooi design, degelijk en gebruiksvriendelijk. En met een bijzonder krachtige motor. Deeg voor 2 broden (1 kg meel) is absoluut geen probleem.

lngrid 19-11-2015

Doet wat-ie moet doen. Vooral gebruikt voor brooddeeg tot nu toe. Kneedt het deeg goed! De hele bovenkant gaat daarbij wel wat op en neer, komt niet zo degelijk over. Hoop dat hij het op de lange termijn goed blijft doen.