ETNA OM165ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM165ZT op Kieskeurig.nl.

Senna 09-03-2021

Mooie oven die goed werkt

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Deze oven hebben wij gekozen vanwege de opties die erop zitten en zijn uitstraling
Ik heb erg veel plezier ervan en zeg heel eerlijk je heb goede kwaliteit voor een mooie prijs

Pluspunten

• Snel op tempratuur
  • Is heel stil
  • Mooie oven
  • De standen zijn goed uitgeduid bij de draaiknop

Minpunten

• Schroefjes niet te strak aandraaien

Officiele reactie van Atag 11-03-2021

Beste Senna,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met deze "rapport" cijfers zijn wij natuurlijk erg blij.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je nog heel veel plezier van deze aankoop.

Etna OM165ZT 60 cm 26-01-2021

weinig poespas gewoon goede oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

We hebben voor dit product gekozen omdat we een grotere oven wilden die ook betaalbaar is. De oven is inderdaad lekker ruim, en alles werkt naar behoren voor een goede prijs.

Officiele reactie van Atag 27-01-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en willen u vriendelijk bedanken voor deze beoordeling. Wij wensen u nog vele jaren plezier met deze oven.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

R. Naus 20-01-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Het is een eenvoudige oven met alle functies die we nodig hebben voor een ongelooflijke lage prijs.

Pluspunten

• Veel functies

Minpunten

• Geen voorverwarm functie

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Geachte heer/mevrouw Naus,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier gewenst van deze oven.

Kasper 22-12-2020

Prachtig apparaat. Werkt goed.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Na menig review gelezen te hebben op internet hebben wij als upgrade voor onze huidige apparatuur. ( dit was 30 jaar oud)
Voor een Etna oven en Inductie kookplaat gekozen. Helaas was het niet mogelijk om deze samen in te bouwen in verband met de ruimte.
Echter mocht dit de pret niet drukken en na wat aanpassingen in de keuken werkt het als een zonnetje.
Hij is snel warm en de klok/timer maakt gelukkig ook niet het "harde" geluid van een oude kookwekker.
Alleen is het belletje wat zacht als de timer klaar is. Maar ik weet niet of dit een nadeel is.

Pluspunten

• Snel warm
  • design

Minpunten

• Moeilijk te gebruiken in combi met inductieplaat
  • verder geen

Officiele reactie van Atag 24-12-2020

Beste Kasper,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review.Én dat de keus op ons merk ETNA is gevallen :-) Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wij wensen je heel veel kook- en bak plezier toe.

Thuischef 11-11-2020

Mooi, makkelijk en snel geleverd!

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Op zoek naar een nieuwe inbouwoven gekozen voor de Etna OM165ZT. Wat een mooie oven! Strak, veel opties en gemakkelijk bedienbaar! Ideaal dat de ovenruit verwijderd en schoongemaakt kan worden.
Supersnel geregeld, eenvoudig te instaleren. Binnen no- time na aflevering een heerlijke appeltaart gebakken!
Voor deze prijs is het meer dan een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• prijs, design, opties
  • makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 12-11-2020

Beste Thuischef,

Bedankt voor de genomen moeite om je mening te geven over deze oven. Ik lees allemaal pluspunten, daar word ik blij van. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

KvD 19-07-2020

eenvoudig te bedienen oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Mooie oven, strak vormgegeven. Eenvoudig te bedienen. Gunstige prijs.
Heb alleen nog de hetelucht-stand gebruikt. Deze is erg stil t.o.v. onze vorige oven, waarbij je de ventilator heel goed hoorde.
Tot nu toe prima.

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Beste KvD, wat een mooie reviewscore! Fijn om te lezen dat de oven OM165ZT eenvoudig te bedienen is. Veel kook en bakplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Saskia 06-07-2020

Redelijke oven, matige kwaliteit

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Oven werkt en is handig bedienbaar. Vastzetten met bijgeleverde schroeven geeft direct problemen door de slechte kwaliteit. Twee keer draaien en alle plastic is kapot. Hij staat nu dus los in mijn keukennis. Verder is deze oven NIET te combineren met gaskookplaten van hetzelfde merk. Door een uitstulping voor de ventilatie aan de linker achterzijde kan er GEEN gasslang gemonteerd worden aan de kookplaat. Dus de logische opstelling: oven met daarboven kookplaat kan niet. LET OP! Ik heb me bekocht hierdoor.

Pluspunten

• overzichtelijk gebruik
  • ziet er prima uit

Minpunten

• roosters schuiven slecht
  • kan niet met kookplaat erboven geplaatst worden
  • slechte kwaliteit bevestigingsmateriaal

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Saskia,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de oven niet te combineren is met de gaskookplaat. Het is mogelijk om een gaskookplaat boven dit model oven te plaatsen alleen is dit wel afhankelijk van de inbouwsituatie. (Plaats gasslang, diepte aanrechtblad e.d.) Wat betreft het plastic dat kapot is gegaan bij het bevestigen; een montage bevestiging set is vaak los te verkrijgen. Graag zouden wij met je mee willen kijken. Zou je hiervoor je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Remco Teunissen 04-03-2020

Stijlvolle inbouwoven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Een geweldige gebruiksvriendelijke oven die ook nog eens echt supersnel heet wordt.
Een echte eyecatcher die zijn werk goed doet!
Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi!
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Absoluut geen.

Officiele reactie van Atag 05-03-2020

Hallo Remco, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over deze oven. Heel veel bakplezier! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Heel mooi 29-01-2020

Heel praktische oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De oven was erg makkelijk in te bouwen. Hij heeft een heel mooie uitstraling.
De oven is erg praktisch en makkelijk te bedienen. We zijn er erg blij mee

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk zelf te plaatsen.

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Fijn om te lezen dat je blij bent met de OM165ZT. Veel plezier ermee! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Dennis 16-12-2019

Inbouwoven met grillfunctie

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Oude oven na 30 jaar moeten vervangen. Hiervoor deze oven gekozen in dezelfde stijl. Eenvoudige , intuïtieve bediening en prima prestatie. Door standaard maat makkelijk te plaatsen en aan te sluiten. Ook erg blij met de grillfunctie en dat voor een aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• Prijs prestatie
  • Oven met grillfunctie
  • Degelijk

Officiele reactie van Atag 17-12-2019

Beste Dennis, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over oven. Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Heel veel bakplezier! Groet, Femke Webcareteam ETNA