ETNA OM165ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM165ZT op Kieskeurig.nl.

KvD 19-07-2020

eenvoudig te bedienen oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Mooie oven, strak vormgegeven. Eenvoudig te bedienen. Gunstige prijs.
Heb alleen nog de hetelucht-stand gebruikt. Deze is erg stil t.o.v. onze vorige oven, waarbij je de ventilator heel goed hoorde.
Tot nu toe prima.

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Beste KvD, wat een mooie reviewscore! Fijn om te lezen dat de oven OM165ZT eenvoudig te bedienen is. Veel kook en bakplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Saskia 06-07-2020

Redelijke oven, matige kwaliteit

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Oven werkt en is handig bedienbaar. Vastzetten met bijgeleverde schroeven geeft direct problemen door de slechte kwaliteit. Twee keer draaien en alle plastic is kapot. Hij staat nu dus los in mijn keukennis. Verder is deze oven NIET te combineren met gaskookplaten van hetzelfde merk. Door een uitstulping voor de ventilatie aan de linker achterzijde kan er GEEN gasslang gemonteerd worden aan de kookplaat. Dus de logische opstelling: oven met daarboven kookplaat kan niet. LET OP! Ik heb me bekocht hierdoor.

Pluspunten

• overzichtelijk gebruik
  • ziet er prima uit

Minpunten

• roosters schuiven slecht
  • kan niet met kookplaat erboven geplaatst worden
  • slechte kwaliteit bevestigingsmateriaal

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Saskia,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de oven niet te combineren is met de gaskookplaat. Het is mogelijk om een gaskookplaat boven dit model oven te plaatsen alleen is dit wel afhankelijk van de inbouwsituatie. (Plaats gasslang, diepte aanrechtblad e.d.) Wat betreft het plastic dat kapot is gegaan bij het bevestigen; een montage bevestiging set is vaak los te verkrijgen. Graag zouden wij met je mee willen kijken. Zou je hiervoor je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Remco Teunissen 04-03-2020

Stijlvolle inbouwoven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Een geweldige gebruiksvriendelijke oven die ook nog eens echt supersnel heet wordt.
Een echte eyecatcher die zijn werk goed doet!
Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi!
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Absoluut geen.

Officiele reactie van Atag 05-03-2020

Hallo Remco, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over deze oven. Heel veel bakplezier! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Heel mooi 29-01-2020

Heel praktische oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De oven was erg makkelijk in te bouwen. Hij heeft een heel mooie uitstraling.
De oven is erg praktisch en makkelijk te bedienen. We zijn er erg blij mee

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk zelf te plaatsen.

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Fijn om te lezen dat je blij bent met de OM165ZT. Veel plezier ermee! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Dennis 16-12-2019

Inbouwoven met grillfunctie

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Oude oven na 30 jaar moeten vervangen. Hiervoor deze oven gekozen in dezelfde stijl. Eenvoudige , intuïtieve bediening en prima prestatie. Door standaard maat makkelijk te plaatsen en aan te sluiten. Ook erg blij met de grillfunctie en dat voor een aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• Prijs prestatie
  • Oven met grillfunctie
  • Degelijk

Officiele reactie van Atag 17-12-2019

Beste Dennis, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over oven. Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Heel veel bakplezier! Groet, Femke Webcareteam ETNA