De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM165ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s**c@h**l.com 23-07-2022

Een heel makkelijke apparaat, het makkelijk voor bedienen, ik ben echt tevreden

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review en deze mooie 10! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de oven.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

mart 07-07-2022

Voor voor en erna een Etna

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Hoe fijn kan het zijn, komt het van onder, of komt het van boven. Het kan allemaal met onze nieuwe oven !

Praktisch, mooi en gemakkelijk en handig in gebruik, gewoon een toppertje.

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste Mart,

komt dat allen zien, jij geef de oven een 10!
En wij blijven nog even plakken want jij kan met deze oven vast heerlijk bakken!

Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent en wensen jou heel veel rijm- en kookplezier!

Webcare ETNA

Mina S. 15-04-2022

Matige prestaties

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Prima basic oven ziet er netjes uit. Echter, er is een lampje wat brand, als de oven nog naar de temp toe aan het verwarmen is en deze gaat uit als hij de temp bereikt heeft. Voorverwarmen duurt werkelijk een eeuwigheid en een temperatuur van 200 graden of hoger, haalt hij niet. Dan ben ik al zo lang aan het wachten, dat het gerecht de oven in gaat met een onjuiste temperatuur. Tijdens het bereiden van het gerecht, wordt de temp ook niet behaald, want het lampje blijft branden. Een display heb je niet, dus ik weet niet op welke temperaturen ik mijn eten klaar maak.
De ontdooifunctie doet niets. Die zou lucht van 30 graden moeten blazen, maar blaast enkel koude lucht en eten blijft bevroren.
De tijd staat weergegeven met stappen van 15 minuten (zonder stippeltjes daartussen). Als ik de schakelaar op 0 zet, heb ik echter een flinke speling. +/- 5 minuten ervoor en erna. Het eerste klikje bij instellen van tijd, is dus pas bij +/- 5 minuten en de eerste aangegeven tijd is 15 minuten. Als je iets 12 of 32 minuten in de oven moet doen, ben je echt aan het gokken. De graden zijn echter ook niet heel nauwkeurig, dus 180 graden, 32 minuten, is gewoon giswerk met een flinke marge.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Veel ruimte
  • Genoeg programma’s

Minpunten

• Tijdschakelaar, erg onnauwkeurig
  • Hoge temp. haalt hij niet
  • Oven slaat uit na verlopen timer

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de oven zo teleurstellend is. Het lijkt er op dat er technisch iets niet helemaal goed is met jouw oven. Graag zouden wij dit eens laten beoordelen door een van onze monteurs om jouw kookgemak te vergroten. Mochten jij hier gebruik van willen maken, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

J. Peters 12-04-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Goede oven, met mooie uitstraling. De oven werk goed en is ook heel stil in heg gebruik. Hele scherp geprijsd!

Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw Peters,

Hartelijk bedankt voor deze erg mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat de oven goed werkt en ook nog erg stil is.
En natuurlijk is de uitstraling van het toestel ook erg belangrijk.
Wij wensen u heel veel bakplezier!

b**n@g**l.com 11-04-2022

Mooie oven goede prijs

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ben zeer tevreden over deze oven.
Makkelijk zelf te plaatsen.
En een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Een stille en fijn instelbare oven.
Hoop dat deze oven lang meegaat.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Genoeg licht
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Nog geen een

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding en de gebruiksvriendelijkheid van de OM165ZT.

Wij wensen je nog vele jaren van bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Linda 01-02-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Deze oven ziet er prachtig uit: mooi design in zwart en rvs. Heeft uitgebreide functies zodat je de oven precies kunt instellen zoals je wilt! Ik heb de oven inmiddels al vele malen gebruikt en werkt uitstekend.

1 klein minpuntje: de tijd instellen voor als je de oven kort aan wilt zetten is wat lastig. De tijdindeling is per 15 minuten. Als je bijvoorbeeld broodjes wilt afbakken in 10 minuten is dat wat lastig instellen.
Officiele reactie van Atag 02-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn te lezen dat u tevreden bent over het design en de uitgebreid functies. De feedback betreffende het instellen van de tijd nemen wij mee om deze oven te blijven verbeteren. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

i**e@t**t.nl 16-01-2022

Blije oven gebruiker.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Prima oven, wel een beetje oefenen met de temperatuur.
Goede prijs voor een goed product.

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Snel ingebouwd

Minpunten

• De meegeleverde bakplaat gaat er stroef uit.
  • Binnenkant al beschadigd door bakplaat

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de oven naar behoren werkt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Kees Mosselman 23-11-2021

Prachtige en degelijke inbouwoven ETNA OM165ZT

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De ETNA OM165ZT oven hebben wij aangeschaft ter vervanging van de ATAG oven. De ATAG oven was 27 jaar oud, werkte nog prima en zag er nog perfect uit!! Wij hebben op internet weer gezocht naar een ATAG/ETNA oven en kwamen uit op de ETNA OM165ZT. Het installeren was een fluitje van een cent en hij werkte binnen een half uur. Het is een degelijke oven die er prachtig uitziet met een glazen paneel en degelijke draaiknoppen. Mijn vrouw heeft de eerste cake gebakken en was rondom keurig lichtbruin. Hij is heel stil en de ventilator hoor je bijna niet. De oven heeft veel instelmogelijkheden die wij nog moeten uitproberen. Het enige nadeel is dat de deur naar voren opengaat en bij ons staat de oven vrij hoog.

Pluspunten

• Heel stil
  • Veel ruimte
  • Veel instelmogelijkheden

Officiele reactie van Atag 24-11-2021

Beste Kees,

Allereerst bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Wat fijn dat deze oven van ETNA ook zo goed bevalt! Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Lidwina 16-11-2021

Simpel en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Doet wat het moet kunnen ,simpel en eenvoudig. Mooie oven zonder toeters en bellen.

Pluspunten

• Simpel

Officiele reactie van Atag 17-11-2021

Beste Lidwina,
Wat leuk dat u de moeite hebt genomen deze review te plaatsen. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

l**r@c**a.nl 15-10-2021

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Hele mooie oven staat mooi in onze zwarte keuken, gekocht omdat onze andere oven kapot was.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Kleur

Minpunten

• Rooster schuift wat moeilijk

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en tevreden bent met de oven.
Wij wensen u nog jaren van bakplezier toe!

Marijke Webcareteam ETNA

m**n@y**o.com 24-09-2021

Etna oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De prijs/kwaliteit verhouding van de oven is goed. Er zitten veel functies op en de oven is makkelijk in gebruik. Eén tip, bij ieder gebruik de timer aanzetten, anders gaat de oven niet aan. Dit waren wij niet gewend van onze vorige ovens.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • uitgebreid keuzemenu

Minpunten

• timer aanzetten voor gebruik oven

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Wanneer u de timer niet wilt gebruiken, kunt u de timer op handbediening inschakelen.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

MS 08-07-2021

Bevalt tot nu toe goed

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Wij hebben deze hete lucht oven in juli 2021 op advies aangeschaft. Het is een eenvoudige oven maar op zich met best veel standen. Voor mij zit alles erop wat ik nodig heb. Ik vind dat het ovenmateriaal niet zo goed schuift. Misschien wordt dit beter na gebruik. Het meelopende klokje vind ik makkelijk, kun je ook uitschakelen. We hebben de oven nu 2 keer gebruikt en het valt mij op dat je nauwelijks iets hoort.

Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste MS,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Ik zal je feedback binnen de afdelingen communiceren.
We wensen je veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

Senna 09-03-2021

Mooie oven die goed werkt

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Deze oven hebben wij gekozen vanwege de opties die erop zitten en zijn uitstraling
Ik heb erg veel plezier ervan en zeg heel eerlijk je heb goede kwaliteit voor een mooie prijs

Pluspunten

• Snel op tempratuur
  • Is heel stil
  • Mooie oven
  • De standen zijn goed uitgeduid bij de draaiknop

Minpunten

• Schroefjes niet te strak aandraaien

Officiele reactie van Atag 11-03-2021

Beste Senna,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met deze "rapport" cijfers zijn wij natuurlijk erg blij.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je nog heel veel plezier van deze aankoop.

Etna OM165ZT 60 cm 26-01-2021

weinig poespas gewoon goede oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

We hebben voor dit product gekozen omdat we een grotere oven wilden die ook betaalbaar is. De oven is inderdaad lekker ruim, en alles werkt naar behoren voor een goede prijs.

Officiele reactie van Atag 27-01-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en willen u vriendelijk bedanken voor deze beoordeling. Wij wensen u nog vele jaren plezier met deze oven.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

R. Naus 20-01-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Het is een eenvoudige oven met alle functies die we nodig hebben voor een ongelooflijke lage prijs.

Pluspunten

• Veel functies

Minpunten

• Geen voorverwarm functie

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Geachte heer/mevrouw Naus,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier gewenst van deze oven.

Kasper 22-12-2020

Prachtig apparaat. Werkt goed.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Na menig review gelezen te hebben op internet hebben wij als upgrade voor onze huidige apparatuur. ( dit was 30 jaar oud)
Voor een Etna oven en Inductie kookplaat gekozen. Helaas was het niet mogelijk om deze samen in te bouwen in verband met de ruimte.
Echter mocht dit de pret niet drukken en na wat aanpassingen in de keuken werkt het als een zonnetje.
Hij is snel warm en de klok/timer maakt gelukkig ook niet het "harde" geluid van een oude kookwekker.
Alleen is het belletje wat zacht als de timer klaar is. Maar ik weet niet of dit een nadeel is.

Pluspunten

• Snel warm
  • design

Minpunten

• Moeilijk te gebruiken in combi met inductieplaat
  • verder geen

Officiele reactie van Atag 24-12-2020

Beste Kasper,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review.Én dat de keus op ons merk ETNA is gevallen :-) Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wij wensen je heel veel kook- en bak plezier toe.

Thuischef 11-11-2020

Mooi, makkelijk en snel geleverd!

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Op zoek naar een nieuwe inbouwoven gekozen voor de Etna OM165ZT. Wat een mooie oven! Strak, veel opties en gemakkelijk bedienbaar! Ideaal dat de ovenruit verwijderd en schoongemaakt kan worden.
Supersnel geregeld, eenvoudig te instaleren. Binnen no- time na aflevering een heerlijke appeltaart gebakken!
Voor deze prijs is het meer dan een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• prijs, design, opties
  • makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 12-11-2020

Beste Thuischef,

Bedankt voor de genomen moeite om je mening te geven over deze oven. Ik lees allemaal pluspunten, daar word ik blij van. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi

KvD 19-07-2020

eenvoudig te bedienen oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Mooie oven, strak vormgegeven. Eenvoudig te bedienen. Gunstige prijs.
Heb alleen nog de hetelucht-stand gebruikt. Deze is erg stil t.o.v. onze vorige oven, waarbij je de ventilator heel goed hoorde.
Tot nu toe prima.

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Beste KvD, wat een mooie reviewscore! Fijn om te lezen dat de oven OM165ZT eenvoudig te bedienen is. Veel kook en bakplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Saskia 06-07-2020

Redelijke oven, matige kwaliteit

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Oven werkt en is handig bedienbaar. Vastzetten met bijgeleverde schroeven geeft direct problemen door de slechte kwaliteit. Twee keer draaien en alle plastic is kapot. Hij staat nu dus los in mijn keukennis. Verder is deze oven NIET te combineren met gaskookplaten van hetzelfde merk. Door een uitstulping voor de ventilatie aan de linker achterzijde kan er GEEN gasslang gemonteerd worden aan de kookplaat. Dus de logische opstelling: oven met daarboven kookplaat kan niet. LET OP! Ik heb me bekocht hierdoor.

Pluspunten

• overzichtelijk gebruik
  • ziet er prima uit

Minpunten

• roosters schuiven slecht
  • kan niet met kookplaat erboven geplaatst worden
  • slechte kwaliteit bevestigingsmateriaal

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Saskia,
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de oven niet te combineren is met de gaskookplaat. Het is mogelijk om een gaskookplaat boven dit model oven te plaatsen alleen is dit wel afhankelijk van de inbouwsituatie. (Plaats gasslang, diepte aanrechtblad e.d.) Wat betreft het plastic dat kapot is gegaan bij het bevestigen; een montage bevestiging set is vaak los te verkrijgen. Graag zouden wij met je mee willen kijken. Zou je hiervoor je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?
Met vriendelijke groet, Femke

Remco Teunissen 04-03-2020

Stijlvolle inbouwoven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Een geweldige gebruiksvriendelijke oven die ook nog eens echt supersnel heet wordt.
Een echte eyecatcher die zijn werk goed doet!
Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi!
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Absoluut geen.

Officiele reactie van Atag 05-03-2020

Hallo Remco, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over deze oven. Heel veel bakplezier! Groet Heidi van webcareteam ETNA