De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM165ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marco 04-04-2024

Etna oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Net aangekocht dus nog niet veel ervaring, maar eerste indruk is zeer goed.

l************@h********** 31-03-2024

Prima oven, aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

OM165ZT Etna oven, nu paar weken in gebruik. Zeer goede warmteverdeling. Traybake, patat, broodjes, pizza, alles perfect en snel klaar. Makkelijk schoonmaken, goede temperatuur.
Zijn al snel gewend aan gebruik oven. Simpele bediening. Raad deze oven aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stabiele temperatuur

Minpunten

• Geen minpunten

b***********@g******** 31-01-2024
Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Wat een geweldige oven! Ik ben echt onder de indruk van hoe gemakkelijk hij in gebruik is. De verschillende functies maken het koken zo veelzijdig en leuk. Of ik nu wil bakken, braden, grillen of gewoon iets opwarmen, deze oven heeft altijd de perfecte instelling. Ik waardeer echt de moeite die is gestoken in het ontwerpen van een apparaat dat zowel intuïtief als functioneel is. Kortom, deze oven heeft mijn kookervaring naar een geheel nieuw niveau getild!

Gerrie 09-01-2024

Super

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ziet er prachtig uit en werkt perfect
Super gegrilde kippenpootjes enz.
Eenvoudig in bediening

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • Mooie uitstraling

Ab 31-12-2023

Hele fijne oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Het is een hele fijne oven. De installatie ging zeer eenvoudig. De oven is heel overzichtelijk te bedienen en doet precies wat een oven moet doen. Hij warmt snel op en de timerfunctie werkt goed, aan het eind van de looptijd slaat de oven af. De timer is niet zo precies in te stellen voor gerechten die kort in de oven moeten, dan stel ik een andere timer in.
We hebben hem nu anderhalve maand en hij is al veel gebruikt. De meeste gerechten, koekjes, pizza's, bladerdeeghapjes en taarten komen er goed uit. Alleen met de hetelucht functie worden dingen soms te donker als de (hetelucht) aanwijzingen gevolgd worden van het recept.
Een nadeel is dat het bakblik en het rooster krassen maken aan de zijkant van de oven bij het naar binnen schuiven.
Een tweede nadeel is dat de deur van buiten heet wordt, wij hebben de oven onder het aanrecht geïnstalleerd, dus kleine kinderen en huisdieren moeten bij gebruik uit de buurt blijven.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Snel warm
  • Gerechten lukken goed

Minpunten

• Hetelucht functie moet je echt leren kennen
  • Het bakblik en rooster maken krassen
  • De deur wordt heet aan de buitenkant

J*********@x******** 23-12-2023
Geschreven voor: ETNA OM165ZT

We kochten deze uitstekende no-nonsense oven in combinatie met een Etna gaskookplaat. Mooie rustige vormgeving, eenvoudig te bedienen en snel opgewarmd. Enige minpuntje is dat de hetelucht ventilator achterin de oven wat ruimte inneemt waardoor de bakplaat wat minder groot is dan die in onze vorige oven.

Fred 10-12-2023

Makkelijk in bediening, zonder poespas.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Op zich is de oven goed. Alleen het handvat voor de deur open te maken is vierkant en gevoelsmatig scherpe kantjes aan. Het handvat hadden ze beter rond kunnen maken, is het prettiger met openen van de oven

Pluspunten

• Simpel in bediening
  • Snel in te bouwen

Minpunten

• Handvat van de oven, vierkant.

r**a@g**l.com 21-09-2023

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

In mijn nieuwe keuken wilde ik een inbouwoven. Het kleine oude oventje was veel te klein voor alles wat ik wilde gaan doen als ik met pensioen zou gaan.
Moest wel een gebruiksvriendelijke oven zijn. En dat is deze ETNA!
Het mooie is dat mijn moeder ook een ETNA fornuis met oven had.
PS: Het oude elektrische oventje heb ik naar de Kringloop winkel gebracht.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Past ook in kleine keuken.

e**l@h**l.com 15-09-2023

Uitstekende oven.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Omdat we niet zo vaak thuis zijn, wilden we een eenvoudige oven en deze oven voldoet buiten alle verwachtingen. Is makkelijk te bedienen en in te stellen. Een prima oven voor een prima prijs.

RobL 31-07-2023

ETNA OM165ZT, een mooie oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ik zocht een simpele oven met dezelfde functies als mijn vorige oven (Ariston) waarvan ik ongeveer 14 jaar plezier heb gehad. Deze ETNA oven komt het meest in de buurt. Een mooie oven, maar het instellen van de tijd is even een dingetje. Je moet de knop eerst naar 120 minuten draaien en dan naar de gewenste tijd. Als je bijvoorbeeld 10 minuten wil instellen is dat een beetje gokken. Vervolgens moet de klok dan teruglopen naar 0 en dat doet hij niet netjes. Gelukkig geeft de oven dan wel een rinkelend geluid. Wij hopen van deze oven net zolang plezier te hebben als onze vorige.

Pluspunten

• Strak design
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Instellen tijdschakelaar, vooral onder de 15 min.

Officiele reactie van Atag 01-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de oven zo goed bevalt. Jouw feedback betreffende de uitschakeltimer functie zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen jullie vele jaren van bakplezier toe.

Marlies van den Bosch 03-05-2023

Eenvoudige oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Een fijne eenvoudige oven die gemakkelijk te bedienen is en heel stil zijn werk doet. Ik heb hem pas een paar weken dus ik heb hem nog niet volledig uitgeprobeerd. Etna schijnt een duurzaam merk te zijn dus ik hoop dat ik, over een paar jaar, nog dezelfde mening ben toegedaan als nu. M.a.w. ik hoop dat ik er langer plezier zal hebben dan de 5 jaar die de garantie duurt.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Snel warm
  • Muisstil

Minpunten

• Nog niet ondekt

Officiele reactie van Atag 04-05-2023

Beste Marlies,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de oven.

giel. 09-03-2023

ETNA oven zo heet als een Vulkaan.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Perfecte apparatuur, ben nu aan mijn 6 woning toe,woon hier nu 15 jaar en is op dir adres mijn 2e oven.
Wordt zeer intensief gebruikt veel koken en bakken.
Was nu wel aan vervanging toe (defect) dus maar gelijk nieuwe besteld is ook weer zuiniger in stroomverbruik ook belangerijk.

Pluspunten

• Mooie apparatuur.
  • Gemakkelijk te bedienen.

Minpunten

• Geen.
  • Geen.

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste Giel,

Zo, een 10! Hier worden wij natuurlijk enthousiast van. Veel leuker vinden wij dat jij zo enthousiast bent over jouw nieuwe multifunctionele oven!

Het bedienen gaat jou gemakkelijk af en ook de uitstraling is naar wens.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

Suzan

c***********@g******** 14-02-2023

Praktische oven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Mooie oven met veel mogelijkheden, voor een prachtige prijs
En niet te vergeten de service is ook 100 procent

Officiele reactie van Atag 17-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden.
Ook onze service bevalt goed, dat is waar wij het voor doen!

s*****@g******** 10-01-2023

ETNA betekend Kwaliteit zonder poespas

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Het een functionele oven zonder poespas, gewoon simpel temperatuur instellen en de tijd inschakelen, klaar! ETNA een vertrouwd merk die terug gaat naar mijn jeugd je vergeet het logo van de twee stoere mannetje! Staat voor kwaliteit!

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Veel keuze van betaalbaar tot boven mijn budget
  • Er zijn geen min punten te bedenken

Officiele reactie van Atag 11-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Het doet ons goed om te lezen dat je niet alleen zo tevreden bent over de oven maar ook over ons merk. Hartelijk dank voor de enthousiaste feedback met maximale reviewscore.

Wij wensen jou veel bakplezier toe.

g**************@g******** 06-01-2023

Oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Fijne oven makkelijk in gebruik ben er zeer tevreden mee precies wat ik er van verwacht ik raad deze oven ten zeerste aan

Pluspunten

• Mooie oven
  • Werkt prima

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van de oven.

w***********************@h********** 16-12-2022

Geen spijt van de aankoop

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De oven heeft een eenvoudige bediening en heeft een mooie uitstraling heel makkelijk schoon te maken vooral de deur die kan je er makkelijk uithalen kortom een heerlijke oven

Pluspunten

• Makkelijk bediening
  • De deur uitneembaar (pracht uitvinding)
  • Schoonmaken

Minpunten

• ????
  • ?????

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de bedieningsgemak en design van de combimagnetron.

g********@h********** 26-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Omdat onze oude elektrische oven (28jaar) kapot is gegaan, hebben wij op zoek geweest naar een nieuwe. Gelukkig konden wij dankzij reviews deze oven kiezen en voldoet echt aan onze behoeften. Wij wilden graag een oven bedienbaard met knopen. Deze oven is perfect, alles kan zelf met de knoppen instellen. Bovendien is ook makkelijk hem schoon te houden. Echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk bediendbaar
  • makkelijk schoon te maken
  • veel mogelijkheden om je gerechten te bakken

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit geweldige cijfer, een 10! Wat leuk om te lezen dat jullie bij het uitzoeken van een nieuwe oven hebben gekozen voor Etna. Wat fijn dat de oven makkelijk met de bediening en het onderhoud is.
We wensen jullie veel kook- en bakplezier!

Kim

han Kooijman 14-11-2022

bevalt goed, 1 onduidelijkhied in gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Dit is een mooie en eenvoudige oven, makkelijk te bedienen.
Maar er is een onduidelijkheid: de oven werkt alleen als ik de uitschakeltimer op handbediening draai. Dit in tegenstelling tot wat in de gebruiksaanwijzing staat onder de hoofdje bediening; daar wordt niets gezegd over het eerst aanzetten van handbediening. daar staat dat je "eventueel" de uitschakeltimer kunt gebruiken.
Lees ik dat fout of heb ik een fout in de oven?
Han Kooijman, Amsterdam 13 november 2022

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste Han Kooijman,

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de gebruiksvriendelijkheid van de OM165ZT. Vervelend dat er een onduidelijkheid is over de uitschakeltimer/handbediening. Bij gebruik van de oven kun je ervoor kiezen om de oven zelf, handmatig, uit te zetten of dat de oven zelf na een ingestelde tijd uitschakelt.

- De oven zelf uitschakelen kan via het gebruik van de handbediening. Draai hiervoor de uitschakeltimer/middelste knop op handbediening. Daarna hoef je alleen nog de oventemperatuur en een ovenfunctie in te stellen.
- De oven uit laten schakelen nadat de ingestelde tijd is vertrekken. Stel een oventemperatuur en een ovenfunctie in. Draai de uitschakeltimer/middelste knop naar de ‘120 minuten’ stand en daarna terug naar de gewenste uitschakeltijd. Zodra de ingestelde baktijd is verstreken, weerklinkt een geluidssignaal en wordt de oven uitgeschakeld.

Mocht je nog vragen hebben adviseren wij je om contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

We wensen je nog veel bakplezier toe.

m*******@z******* 30-10-2022

Goede oven, goede service

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Fijne, eenvoudige oven, makkelijk te bedienen. Geen toeters en bellen, wat ik graag wilde. Royale binnenruimte.
Zorgt voor perfecte baksels. Nog geen klein jaar later bleek er een klein defect aan de ovendeur. Blijkbaar door klein ongelukje bij gebruik. Viel binnen de garantie, kon afspraak maken via website van Etna, op een dag naar keuze. En is op vakkundige wijze verholpen. Voor ons altijd een Etna in de toekomst!

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Eenvoudig

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte in de oven.
We wensen je nog veel bakplezier toe.

Cis 17-10-2022

Goede heteluchtoven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De Over doet wat een heteluchtoven moet doen. Bediening is eenvoudig en staat duidelijk aangegeven. Geen digitale bediening. De binnen glasplaat eenvoudig los te halen om schoon te maken. Wij zijn tevreden mee.

Pluspunten

• Bediening
  • Uiterlijk

Minpunten

• geen

Beste Cis,

Wow, een 10, bedankt!
Het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden bevallen jou goed.
Ook het verwijderen van de ovendeur is natuurlijk ideaal met het schoonmaken.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

p********@g******** 16-10-2022
Geschreven voor: ETNA OM165RVS

Omdat we aan het zoeken waren voor een simpel en goed apparaat. En mooi afgewerkt. En daar zijn we erg blij mee dat we deze hebben gekozen.

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige topscore!
Wij zijn blij dat jullie gekozen hebben voor ETNA.
Het gebruiksgemak en mooie design bevallen goed.

Wij wensen jullie heel veel kook- en bakplezier!

h.m.manders@live.nl 14-10-2022

Fijne oven

Erg blij mee!
Fijn in gebruik, warmt snel op, producten komen goed gaar uit de oven.
Voor deze prijs heel dik tevreden.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Warmt snel op
  • Producten komen goed gaar uit de oven

Minpunten

• Draaiknop van timer is per 15 min. aangegeven

Beste heer / mevrouw Manders,

Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze mooie oven. Het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden bevallen jou goed. Fijn dat jij de moeite nam om deze review te schrijven.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Carla 07-10-2022

Deze oven is een aanrader.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Na jaren een nieuwe Etna oven aangeschaft. Daar wij zeer tevreden waren over de kwaliteit en prijs van de Etna oven was de aankoop niet moeilijk.

Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste Carla,

Jij hebt opnieuw gekozen voor ETNA, een mooier compliment kan je ons niet geven, bedankt!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de ETNA oven.

Wij wensen jou (opnieuw) heel veel bakplezier!

r*********@g******** 27-08-2022

Houd je van bakken en grillen zou ik een ETNA willen

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Dit is een oven die niet digitaal is dus voor eenieder gemakkelijk is te bedienen met meer dan voldoende bak en grill mogelijkheden en er bovendien goed uitziet !
Prijs / kwaliteit top !

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking van jouw oven.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

m******************@z******* 26-08-2022

bevalt prima

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ik was op zoek naar een betaalbare oven en die volledig aan mijn wensen tegemoet kwam. Een oven zonder teveel dingen die je nooit gebruikt. Deze oven voldoet perfect aan mijn wensen en toepassing. De oven al gebruikt voor gebak en ovenschotels.
Prima resultaten.
De handleiding is duidelijk v.w.b. de diverse bakprocessen.
Goede keuze.
Verlengde garantie is een extraatje!

met vriendelijke groet
Marlies Maria Overhof

Pluspunten

• prijs
  • gebruik
  • extra garantie

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste Marlies,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met oven en deze perfect voldoet aan jouw wensen.