De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF400HL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j************@h********** 17-04-2024

Hetelucht friteuse GF400HL

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Fantastisch! lekkere kroketjes gekregen samen met mijn vader van mijn vriend en ideaal geen olie nodig mooi apparaat

Pluspunten

• Geen olie nodig
  • Bakt goed
  • Knapperig

M********@g******** 07-05-2023

Mandje binnen half jaar kapot

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Het is een fijn apparaat. Helaas is na een half jaar de teflon/verflaag van het mandje los aan het laten. Doordat er nergens een nieuw mandje op voorraad is, kan ik het apparaat weggooien.

Pluspunten

• Simpel te bedienen
  • Compact

Minpunten

• Regelmatig schudden
  • Mandje snel kapot

j***************@z******* 03-03-2023

Gewoon kopen!!!

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Ik gebruikte deze airfryer al enkele jaren tot volle tevredenheid. En hij werd vaak en veel gebruikt. Hij overleefde de verhuizing en de verbouwing echter niet. En dat mag na zoveel intensief gebruik.
Dus enige aarzeling bestelde ik gisteren GEWOON weer dezelfde. 🤪
Kwaliteit en eenvoud, dat past bij mij!
Ik ben er weer blij mee..

Maria 19-01-2023

Heel goede aankoop!

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Fijne airfryer voor klein huishouden.
Makkelijk in gebruik, alles (ovenschotel, snack etc.) komt er heel goed uit.
Ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Tijds- en temperatuur aanduiding slecht leesbaar

Maria 27-09-2022

Zeer tevreden!

Mijn eerste Airfryer!
Tot nu toe heel tevreden. Werkt eenvoudig, ovenschotel, snack, alles komt er perfect uit!
Door niet te grote formaat past hij in mijn oven, heel fijn, hoefde ik geen kastje leeg te halen.
Makkelijk schoon te maken.
Enig minpuntje: temperatuur- en tijdsinstelling zijn slecht leesbaar, erg klein!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Alle gerechten komen er perfect uit
  • Maat is prima voor klein huishouden
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Cijfers temp. en tijdsinstelling te klein

biep 25-09-2022

geweldig apparaat

Geschreven voor: Inventum GF400HL

geweldig toestel. aangekocht na reviews en youtube beoordeling. eerste maal gebruikt gisteren om bolletjes gehakt te maken en waar ik vroeger stond de klooien met een braadpan om die bolletjes overal gelijk gaar en rondom gebakken te krijgen was dit nu in een kwartiertje gepiept. de champignons dan ook maar proberen ? en ja hoor, met een minimum aan olie mooi goudbruin gebakken en gaar. scheelt mij nu met de huidige energieprijzen allicht toch een pak euros en een pak tijd. nu kan ik sneller iets klaarmaken na het werk zonder al te veel tijd aan te besteden. ik heb alleen spijt dat ik dit niet eerder aangeschaft heb. super makkelijk schoon te maken ook.

Pluspunten

• niet te groot om op te bergen
  • makkelijk schoon te maken
  • grote inhoud
  • simpele bediening
  • niet te luidruchtig

Iris 29-07-2022

Bevalt super goed, zeker aan te raden

Geschreven voor: Inventum GF400HL

In eerste instantie had in nooit interesse i een airfryer. Na deze meermaals geprobeert te hebben, ben ik helemaal overtuigd en ben ik blij met mijn aankoop van de airfryer.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Groot genoeg

Bogers Annemieke 30-11-2021

Must have voor elke keuken

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Ik vind het een top-product dat ik dagelijks gebruik! 7 jr geleden mijn 1ste gekocht. Nu een 2de erbij! heel praktisch in gebruik, grote bak dus makkelijk om vuurvast schaaltje erin te plaatsen met daarin het te bereiden gerecht (vb vis in papillot klaar in 15 min). is makkelijk te bedienen, energiebesparend en zeker tijdbesparend i.t.t. gewone oven. Door het mooie design trouwens een must have voor iedere keuken!

Pluspunten

• praktisch in gebruik,
  • onderhoudsvriendelijk
  • tijdbesparend
  • mooi design
  • grote bereidingsbak fijn voor grotere porties

Minpunten

• geen

Linda 27-09-2021

Inventum GF400HL is een handige en praktische XL airfryer

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Wij hebben de Inventum GF400HL in 2019 ook al aangeschaft en deze bevalt ons nog steeds uitstekend. Snel in gebruik, een heerlijke ruime XL-mand om veel in te kunnen bereiden, onderdelen die in de vaatwasser kunnen, het is een prima apparaat. We hebben nu een tweede airfryer gekocht, zodat we op het werk ook kunnen genieten van bv een broodje kroket of vers afgebakken broodjes. Ik heb ook een normale heteluchtoven, maar de Inventum GF400HL werkt veel sneller, schoner en prettiger. Ik ben blij met deze aanschaf en kan hem iedereen aanbevelen. Hij is ook makkelijk in gebruik door de twee draaiknoppen: 1 voor de temperatuur en 1 voor de tijd. Meer heb je ook niet nodig. De bijgeleverde spiezen en grillrek maken het een luxe-apparaat dat een ereplek heeft verdiend in onze keuken.

Pluspunten

• xl frituurmand
  • handige draaiknop voor temperatuur
  • handige draaiknop voor timer
  • vaatwasserbestendige onderdelen
  • snel startklaar door korte opwarmtijd

bthwsp 21-06-2021

INVENTUM HETELUCHT FRITEUSE 400HL

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Voor Camper gekocht. Gebruiken deze Inventum voor in en om de Camper. Super voor broodjes bakken in de ochtend. Oven is niet meer noodzakelijk. Geen luchtjes in de Camper. Ook buiten en dan direct aan de walstroom / stroompaal. Super gemakkelijk en altijd met het juiste resultaat. Net als thuis.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Geen luchtjes

Jill Gerritsen 02-07-2020

Super fijne en ruime airfryer

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Top apparaat. Producten komen er heerlijk krokant of sappig en mals uit.
Makkelijk te reinigen. Ruime maand, ideaal voor gezin

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk te reinigen
  • Bekijk eten

Michel 18-05-2020

Goed schoon te houden

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Doet absoluut niet onder voor onze vorige, Philips, airfryer. Hij is praktisch en makkelijk goed schoon te maken.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • goed schoon te houden

Minpunten

• geen opbergvakje voor het snoer

Marlies 10-05-2020

Geen sta in de weg

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Goede machine voor gezinnen maar ook voor eenpersoonshuishoudens ivm de machine die niet te groot is maar wel meerdere dingen tegelijk bereid kunnen worden mbv het rekje

Pluspunten

• Compact
  • Ruim van binnen

Roy 08-05-2020

Degelijk mooi apparaat

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Mooi apparaat om te zien. Degelijk gebouwd. Fijne ruime "frituur"mand. Zeer gebruiksvriendelijk. Degelijke anti-aanbaklaag. Gemakkelijk schoon te maken/houden. Functioneert goed; snel op temperatuur, snacks en patat komt er mooi gekleurd en krokant uit bij de juiste bereiding. Al met al een echte Inventum, kwaliteit.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Werkt goed
  • Goed schoon te houden/maken

Omaatje 13-03-2020
  • Product gekregen

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Ik heb de heteluchtfriteuse gekregen met mijn verjaardag en hij is geweldig. Ik snap niet hoe ik zonder heb gedaan. Hij is gemakkelijk in gebruik en zelfs schoonmaken is een 'koud kunstje'. Een echte aanrader.

Hennie 10-03-2020

Handzaam, makkelijk, simpel te bedienen met goed resultaat

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Na heel veel onderzoek gingen we eerst voor de duurdere Philips airfryer (ook omdat we dachten dat goedkoop wel duurkoop zou zijn), maar dat werd dus een ramp, o.a. vanwege alle rook/stoom, stank en lawaai. Met deze hebben we daar totaal geen last van. En wat we helemaal makkelijk vinden bij deze; we doen alles gewoon 20 minuten op 200 graden, we gaan daar dus echt niet te moeilijk over doen met steeds opzoeken/uitproberen/onthouden en op de verpakkingen lezen (wat dan weer niet voor onze airfryer zal gelden). Ja en als je dan de reviews lees waarbij de snackjes en patat er niet echt lekker uit komen, kan ik alleen maar bedenken dat het dan gaat om de wat drogere (goedkopere) en daar kun je zelf een klein beetje olie door roeren. Er zullen wel sites te vinden zijn die daar tips over hebben. De bak en de mand zijn fijn in gebruik en onderhoud. Als we iets in de mand doen wat vet is, leggen we er wel iets bovenop tegen het spetteren, zodat het vet niet tegen het rooster bovenin kan spetteren (een vet rooster geeft rook en stank).

Pluspunten

• handzaamheid
  • simpele bediening
  • makkelijk in gebruik en onderhoud
  • weinig stoom, luchtjes en lawaai
  • goed resultaat

marietje van den akker 25-01-2020

mooi disign makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Prima uitvinding en gebruiks gemak, ben er zeer tevreden mee, een pluim verdient Inventum,
hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Hennie 21-11-2019

Handzaam en makkelijk.

Geschreven voor: Inventum GF400HL

De prijs/kwaliteit is wat ons betreft erg goed en sluit toch helemaal aan bij onze wensen; een niet te dure airfryer, met een goede inhoud (niet te klein en niet al te groot) maar niet zo'n zware of grote sta-in-de-weg en makkelijk schoon te maken. We hebben deze gekozen op basis van reviews en ervaringen en het is voor ons een goede keus gebleken. Onze tip is dan ook om goed te realiseren wat je het belangrijkste vindt en daarop te selecteren. Bedenk dat als je er veel voor betaalt je er meestal ook meer van verwacht dan waargemaakt kan worden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Inhoud niet te klein en niet te groot
  • Apparaat niet te zwaar en niet te groot
  • Niet veel lawaai
  • Makkelijke te bedienen en schoon te maken

Demiter 06-08-2019

Complete maaltijd in 20 minuten

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Ik ben alleenstaand, heb het apparaat nu een week en gebruik hem soms wel 2x per dag, warm ontbijt zoals een tosti of afbakbroodjes met een gekookt ei (ei ook in airfryer 'koken' in de hete lucht) en bakbacon. Complete warme maaltijd zoals suikermais met gepofte nieuwe aardappel en 2 drumsticks. Het is gewoon super handig, erg lekker en ook nog eens gezond, ongelooflijk snel en in een handomdraai ook weer schoon.

Ik heb speciaal voor de Inventum GL400HL gekozen om de volgende redenen:
- Voldoende vermogen (Warmt binnen 5 minuten op naar 200c)
- Mandje kan inclusief pan geheel uitgenomen worden ipv de meeste modellen die een soort 'lade' systeem hebben.
- Afmeting/inhoud van de mand is voldoende ruim om een complete maaltijden (voor 1 persoon) ineens te kunnen maken. Met een gezin van 3 à 4 personen kun je in 1x voldoende vlees of frietjes of groenten maken.
- Het mandje en de binnenpan zijn door hun constructie (geen gaas) eenvoudig en snel schoon te maken. (helemaal als je ze direct na gebruik vast in de week zet)
- Prijs/kwaliteit verhouding. Door oa geen digitale snufjes (die dus ook niet kapot gaan) blijft dit apparaat in het goedkopere segment. De draaiknoppen werken secuur genoeg en geeft het apparaat samen met zijn vorm een leuk 'retro' uiterlijk.
- Bijgeleverde rooster en spiesjes zijn erg handig.

Dat elke Airfryer ruimte nodig heeft is nu eenmaal bekend maar doordat de pan los is en niet op een 'lade' staat is dit model in verhouding meer flexibel in zijn ruimte gebruik en veel minder druip en mors gevoelig.
Het gemak van schoonmaken heeft naast het gebruikte materiaal van het mandje, te maken met het systeem waarmee de hete lucht door de pan draait. Ik heb tot nu toe de binnenkant van het apparaat nog niet hoeven schoonmaken omdat er niets spat of door de luchtstroom word 'rondgeslingerd' zoals in de veel duurdere apparaten, van een ons zeer bekend merk, wel het geval is. Wel moet je daardoor sommige producten tussendoor even 'omschudden'.

Voordat ik deze Inventum GF400HL had gebruikte ik mijn (hete lucht) oven. - Opwarmen duurt veel langer, hogere bereidingstemperatuur noodzakelijk, langere bereidingstijd, producten (friet, loempia ect.) minder knapperig, lastig schoon te boenen aangekoekte ovenschalen.

Kortom: De Inventum GF400HL is een enorme aanwinst in mijn keukentje en als ik iemand zou moeten adviseren bij het aanschaffen van een nieuwe Airfryer zou ik dit model zeker onder de aandacht brengen. Ik weet zeker dat ik nog meer pluspunten tegen zal komen als ik dit apparaat nog wat langer in gebruik heb.

Pluspunten

• losse pan en mand
  • inhoud
  • vermogen
  • prijs

Gineke 05-08-2019

Ziet er degelijk uit

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Een goed en degelijk apparaat makkelijk bedienbaar en prijs technisch aantebevelen goede gebruiksaanwijzing en door inventum verdere mogelijkheden zoals bv.recepten erg tevreden hiermee

Pluspunten

• Goed
  • Goed
  • Goed

F.van Nunen 29-04-2019

Grote mand en mooie design

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Super product, met veel mogelijkheden. Geeft heerlijke bruine en knapperige frites. Door de aanbieding voor een geweldige prijs kunnen aanschaffen.

Een echte aanrader

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • grote mand

kourtaki 22-02-2019

Geweldige Airfruer voor een prima prijs

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Op aanbeveling van mijn moeder (78) gekocht omdat zij er helemaal weg van was. Bij haar gegeten om te proeven en om te zien hoe en wat. Heerlijke knapperige frietjes en kaassouffle! Mooi stevig en aantrekkelijk apparaat.Makkelijke bediening en een geweldig resultaat! Super kwaliteit/prijs verhouding. Aanrader!

Pluspunten

• prijs
  • resultaat

Harrold 08-02-2019

Super gebruiksvriendelijke hetelucht friteuse

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Na zoeken op internet is de keuze gevallen op de Inventum GF400HL. Wat een geweldige keuze. De producten komen heerlijk krokant uit de hetelucht friteuse.
Je bent geen duurder apparaat nodig van de concurrent, want deze keuze is Veilig en vertrouwd! Gebruiksgemak is 5 sterren: het kan gewoon niet misgaan. Je wordt vanzelf uitgenodigd om te experimenteren met andere producten zoals verse groenten e.d. We hebben er ondertussen al van alles in gemaakt diepvries/verse patat,biefstuk,beenham,afbak broodjes, enz.
Bij deze inventum GF400HL krijg je ook een makkelijk rekje, voor bijv. saté
Inventum maakt 't moment.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs

Minpunten

• smaakt naar meer

Marcel 03-01-2019

Goede kwaliteit tegen een mooie prijs

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Het apparaat is eenvoudig te bedienen en doet wat je ervan mag verwachten. Dit alles tegen een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Doet zijn werk goed
  • Schappelijke prijs

jongeleen van den hurk 18-11-2018

Praktische en slimme air fryer

Geschreven voor: Inventum GF400HL

Na uren werken of avondje stappen
trek om in iets lekkers te happen?
Niets wat dan beter smaakt
dan wat met Inventum air fryer is klaargemaakt!
Voor alle bakken, grillen, frituren of braden
is deze air fryer aan te raden.
Uw maaltijd, bitterbal of frikandel,
heel eenvoudig en supersnel!

Pluspunten

• eenvoudig praktisch
  • makkelijk schoon te houden