Inventum GF400HL - Reviews

Petra Koesveld 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienen

in 1 woord TOP.
Simpel met bedienen.
Heerlijk friet en snacks nog lekkerder dan uit de ouderwetse frituurpan.
Alles lekker knapperig.
En je kunt er nog zo veel meer mee doen.
Echt een aanrader voor iedereen.

Herman 17-07-2016 Product kwartaal in bezit

Inventum gf 400 hl air fryer

Apparaat aangekocht nadat we eerst de kleinere versie hadden, de 250 hl. Deze vonden we een prima apparaat, maar was toch te klein voor ons. werkt fantastisch, hier hoef je geen duurdere air fryer voor aan te schaffen.

richie04 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie grote airfryer

Lekker grote airfryer, goede vervanger van de frituurpan.

Begon niet goed had de airfryer ontvangen maar kon de bak niet openen. Gelukkig heeft fabrikant goede service en kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd.

Deze uitgepakt en inderdaad een Airfryer is een goed alternatief voor de vette frituurpan. Nu is het niet echt gezonder want het blijft een vette hap. Je kan alle snacks die je normaal in de frituurpan deed ook in deze airfryer bereiden.

Voor de fricandellen e.d. heb je een handig rekje en deze inventum is zo groot dat je in een keer ook een behoorlijke hoeveelheid kan bereiden. Moet nog wel wennen aan het instellen van dat tijdsklokje. Als je namelijk perongeluk te ver doordraait kan je het niet aanpassen.

Ander nadeel is bij het opbergen de handle van de bak steekt uit, bij de frituur kon je deze makkelijk inklappen.

Zeer tevreden tot nu toe al een paar keer gebruikt.

erik_ 07-03-2016 Product kwartaal in bezit

update: Heb apparaat nu 4 maanden in bezit. Patat bereiden is hopeloos. Duurt een half uur en je krijgt ze nooit gelijkmatig bruin. Heb speciaal deze grote variant gekozen (voor de kinderen) maar je hoeft echt geen kilo erin te doen want een kwart blijft slap dus met heel veel schudden of kleinere porties nemen maar dan ben je een uur bezig voor een kilo totaal. Snacks gaan prima trouwens dus bak nu patat in de frituur en snacks in de Inventum. Vlees en brood bakken gaat trouwens ook heel goed. Dus gebruik hem nog veel maar niet voor patat helaas

Dick 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, waar de kwaliteit vooralsnog hetzelfde is als frites, snacks e.d. uit een normale friteuse.

SabK 02-02-2016 Product kwartaal in bezit

Ik gebruik deze airfryer nu al ruim 4 maanden en heb er elke week plezier van. Die rare lucht de eerste keer is, omdat de binnen- en buitenpan behandeld zijn met een teflonlaag (vetafstotend)
Ik maak hem elke keer met wat keukenpapier schoon. Als je er met een schuursponsje overheen gaat, snap ik dat de teflonlaag loslaat.
Er zit een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing bij (maar die moet je wel lezen)
Voor elk gerecht gelden andere tijden en vooral temperaturen. Hou je je daar niet aan, heb je idd slappe hap of taaie friet. Maar ik niet...

Jacq72 10-12-2015 Product paar weken in bezit

4,3
Slecht product zeg.Grootste miskoop ooit. Mijn huis stinkt verschrikkelijk na gebruik.Echt heel erg chemisch. Heb m nu 5 keer gebruikt en ik ben er klaar mee. Frieten zijn slap of te hard. Ik blijf schudden tijd bij draaien.Snackjes komen er bleek uit. En ja ik gebruik oven frieten+snackjes.
Geprobeerd om groenten chipjes te maken. Die waren taai. Dit is zonde van mijn geld geweest

Sra 30-11-2015 Product paar weken in bezit

5,2
Voordelen:
compact, makkelijk in gebruik en prijs
Nadelen:
bij eerste gebruik meer dan een uur moeten aanzetten om de plastic stank (nieuwigheid) uit het apparaat te krijgen.
De onderste pan met anti-aanbak laag begint na 5 x al los te laten. er ontstaan allemaal luchtbellen onder. Niet in de vaatwasser geweest maar gewoon met de hand afgewassen. Met een nagel krap je zo de beschermlaag los.
Nee, het valt enorm tegen. Helaas.

Erik 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch product. Mocht het vet van je oude friteuse aan vervanging toe zijn. Niet doen maar investeren in een airfryer.

Rovape1969 02-09-2015 Product paar weken in bezit

Aangezien wij een gezin hebben met 3 kinderen, wilde ik een heteluchtfriteuse met een zo groot mogelijke inhoud. Alle andere merken hebben maar 0,8 tot 1,2 kg. Totdat ik de Inventum GF400HL zag met zelfs 1,5 kg inhoud.
Ik wilde ook een makkelijk te bedienen apparaat, zonder display en allerlei programma's, die je in de praktijk toch nooit gebruikt.
De GF400HL voldeed in eerste instantie aan alle eisen. Gewoon een makkelijke timer / draaiknop en een temperatuurknop en de grootste inhoud. Meer had ik niet nodig.
Thuis uitgepakt en wat me meteen opviel was de duidelijke Nederlandse handleiding. Het apparaat is moeiteloos te bedienen en de onderdelen kunnen allemaal in de vaatwasser !
De opwarmtijd was zeer kort, ongeveer 4 minuten en na 18 minuten hadden we al voor het hele gezin verse gezonde en echt knapperige frietjes op tafel. En geen stank in huis van verbrand vet. Daarna een megapak partysnacks van een bekend merk erin en ook die waren boven verwachting echt krokant. Ik had wat de snacks betreft echt slappe hap verwacht, maar niets was minder waar !
Een echte aanrader dus deze GF400HL, zeker omdat hij vele tientjes goedkoper is dan menig vergelijkbare modellen.