Siemens EQ.9 s400 rvs - Reviews

Kleur(en)
rvs
Fabrikant kleur(en)
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 s400 rvs op Kieskeurig.nl.

Harry 24-07-2020

Eenvoudig begrijpelijk te bedienen te reinigen/onderhouden.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

De EQ9 is op zeer eenvoudige wijze te reinigen en te onderhouden. Bovendien ziet hij er gewoon strak en mooi uit en aanwinst in iedere keuken. Het allerbelangrijkst is echter dat dit apparaat geweldig lekkere koffie zet, of dit nu een espresso, cappuccino of een latte macchiato is. Alles is precies goed op temperatuur en instelbaar op ieders persoonlijke wens.

Pluspunten

• Eenvoudig schoon maken
  • Persoonlijke instelmogelijkheden
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Niet goedkoop

Arjan 04-07-2020

Een super machine (Siemens EQ.9 s400 RVS)

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Mijn oude was aan vervanging toe en na lang wikken en wegen op deze machine uitgekomen. Wat een genot, en wat is deze machine heerlijk stil in vergelijking met mijn vorige machine. Makkelijk in het gebruik, bijna volledig aan te passen aan je persoonlijke voorkeur (en die voorkeur kun je dan ook nog eens opslaan in een eigen profiel). De koffie is goed warm en snel klaar. Als deze machine net zo lang meegaat als mijn vorige dan heb ik er jaren lang plezier en lekkere koffie van.

Pluspunten

• een plaatje voor in je keuken
  • een stille machine
  • in te stellen naar persoonlijke voorkeur
  • onderdelen zijn makkelijk schoon te maken

Minpunten

• verwarmt melk niet waardoor koffie minder warm

Jolanda 30-06-2020

heerlijk de verschillende koffiesoorten

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

heerlijke cappuccino of latte, en natuurlijk ook een gewone bak koffie helemaal naar eigen smaak in te stellen qua sterkte en hoeveelheid melk! Hij maakt ook niet zo'n herrie als onze vorige koffiezetapparaat.

Pluspunten

• maakt niet zoveel herrie
  • Helemaal naar eigen smaak in te stellen

SenorGer 18-06-2020

Niet de eerste, wél de beste!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Heerlijke koffie, espresso, cappuccino en latte! Beter dan alles wat we hiervoor hadden. Mooi en stil apparaat, wat gemakkelijk te bedienen is en eenvoudig in het onderhoud. Er zijn meer dan voldoende mogelijkheden om de producten naar je voorkeuren in te stellen. Iedereen krijgt de koffie van zijn keuze.
Ziet er ook nog een mooi uit.

• Gemakkelijke bediening
  • Degelijk
  • Instelmogelijkheden

Monique 17-06-2020

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Geweldig apparaat! De koffie smaakt heerlijk en de bediening is gemakkelijk! Het is een flinke investering, maar het is zeker het geld waard!

FR 15-06-2020

Koffie automaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Super apparaat. Functioneel. Alle soorten koffie komen er heerlijk uit. Ook de cappuccino, altijd lastig om een mooie stevige schuimkraag te krijgen gaat prima. Blijft zelfs met gewone halfvolle melk stevig. Maakt heel veel minder lawaai dan onze vorige machine (Delonghi). Mooi vormgeving. Helemaal roestvrij staal. Klein detail wat ik echt fijn vind. Je zet het kopje niet meer op zo'n metalen rooster dat altijd erg krast, maar op kunststof rooster dat door een verchroomd rooster steekt. Dus geen krassen meer! Ik ben benieuwd of het product het tenminste zo lang vol houdt als de Delonghi. Die heeft zo'n 7 jaar trouwe dienst gedaan.

Pluspunten

• per persoon instelbaar
  • goede schuimkraag bij cappucino em latte machiato
  • Bescheiden geluid

Minpunten

• nog niet ontdekt

richard 07-06-2020

Fraaie blikvanger, heerlijke koffie.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Deze koffiemachine is een fraaie blikvanger in de keuken. Wat hem uniek maakt, is de mogelijkheid om voor ieder gezinslid 'koffie op maat' te maken. Dat kun je per persoon instellen, inclusief de hoeveelheid koffie (grote bak, klein kopje) zodat je altijd je favoriete hoeveelheid koffie krijgt. De melk kun je eenvoudig van de automaat afhalen en in de koelkast bewaren. Hij is eenvoudig in gebruik, relatief stil en snel opgewarmd. Ook heel fraai: de verlichting die aangaat bij het tappen van de koffie.

Minpunten

• lekbak is gauw vol

M. Kuiper 31-05-2020

Gelijk goede koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Apparaat net drie dagen in mij bezit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Melk schuimt alleen niet zo goed, maar dat komt denk ik omdat ik er magere melk in heb gedaan. Ga het binnenkort ook proberen met melk met een hoger vetgehalte (zoals ook in de gebruiksaanwijzing staat) er kwam vanaf het eerste kopje espresso echt meteen ge-wel-dige koffie uit. Apparaat ziet er super strak en mooi uit. Feit dat je niet met een stoompijpje in de weer hoeft te gaan (gewoon melk in het reservoir doen erin klikken en klaar) is super.
Enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat de waterfilter een beetje lastig in de waterbak te klikken is. Als je deze niet strak aandrukt en je vult de bak met water schiet deze los en komt boven drijven, maar dan leeg je de bak, klikt hem er nog een keer in en dan is het 9 van de tien keer goed. Even wennen denk ik. Al met al heel erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Gelijk super goede koffie
  • Mooi apparaat en veel koffie keuze

Minpunten

• Waterfilter is soms lastig erin te klikken

Ray V 06-04-2020

Heerlijke bak koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Met dit apparaat is het heerlijk koffie(s) zetten. Voor mij was geen wifi of 2e bonen-vorraad noodzakelijk. Enige puntje van kritiek is dat het spoelprogramma snel start na het laatst gezette bakje koffie, waardoor frequent de legbak geleegd en waterreservoir gevuld moet worden.

Bastiaan 17-03-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Fijn apparaat. Doet wat het belooft
Positief: snel koffie zetten. Heerlijk smaak en maakt goed schuim voor bijv. capu.
Negatief: lekbakje snel vol!

Anoniem 25-02-2020

eerste ingebruik making

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

bij de eerste ingebruik making na eerst bonen en water te hebben toegevoegd duurde het even voor het water door de machine ging. Er kwam een brandlucht en rook uit de machine en een alarm melding verscheen om de machine onmiddelijk uit te zetten. Dit kan niet goed zijn. Na hem weer aangezet te hebben ging het wel goed. Ik weet nu niet of er schade is ontstaan. Gaarne reactie! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kees 10-01-2020

Uitstekend aroma

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Prima apparaat en beschikt over diverse koffie keuze mogelijkheden met een uitstekend aroma.
Met een uitneembare zetgroep en het schoonmaken ervan, is dit ten opzichte van andere merken, gemakkelijk. Het is wel een behoorlijke investering, maar dan heb je wat.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Koffie smaak
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nogal een behoorlijke investering

Richard707 29-12-2019

Siemens espresso volautomaat Eq9 s400

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Nu een week in huis en voldoet aan de eisen die wij stelde aan zo.n apparaat.
Zeer gemakkelijje bediening en reiniging. makkelijk alles intestellen en ook alles in profiel zetten is een fluitje van een cent. zeer geruis arm door de uitstekende ceramische maal molen en ook de koffie sterkte is voor een ieder in te stellen.
Kort om. een echte aanrader voor echt een zalige koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

john en greetje 25-12-2019

wat een geweldige machine

yeaaa onze eigen koffiebar
trots in onze keuken ,wat een luxe machine
het maakt de lekkerste koffie,latte macchiato,capuccino,doubleshot,enz mn vrouw noemt het miepie,s koffielaantje met haar eigen koffiebar
want ze krygt veel vriendinnen over de vloer
onze italiaanse buren zijn gek op espresso,s in verschillende sterktes en soorten ,ook je eigen account kan er op met je favoriete koffie
latte met een smaakje maak je de heerlijkste latte macciato,s
voor ons is siemens nr 1 ,zoals siemens vind er geen yeaaaa [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AB 20-12-2019

Mooie uitstraling.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Super apparaat. Hiervoor 2 andere merken gehad. Deze deden niet wat wij er van verwachten, maakte enorm veel lawaai.
Deze Siemens is super stil, mooie uitstraling, heerlijke koffie, veel keus uit diverse soorten koffie en heet water is echt heet.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Lekkere koffie
  • Super stil
  • Heet water
  • Gebruiksvriendelijk

jvhaagen 18-12-2019

Mooie Koffie machine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Hele mooie uitstraling en waanzinnige lekkere koffie.
Deze smaakt veel beter dan onze vorige koffie machine.
Makkelijk in onderhoud en goede heet water.
Prachtige verlichting en ook gebruiksvriendelijk in te stellen naar geheel eigen keuze.
Kortom een echte aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johan Walhout 16-12-2019

Zeer duidelijk scherm, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Mooie vormgeving, zeer duidelijk scherm, makkelijk in gebruik, bijna geluidloos wanneer de bonen worden gemalen.
Koffie, espresso, cappuccino, latte macchiato zijn allemaal even smaakvol
Dus kortom …. een super apparaat!

Harry Bakels 27-11-2019

Zeer degelijk en lekker rustg

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Gekozen om ruisloos en uiterlijk en zeer gebruiksvriendelijk. Tevens prijs en kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Geruisloos

Bastiaan 27-11-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Heb het apparaat net en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en meer! Zou het zo aanraden. Het is uitpakken, afspelen, stekker erin en gaan..... Top!

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• misschien de prijs

Jaap Huijser 13-05-2019

Siemens EQ Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Na, goed vele merken op internet heb gekeken en ons hebben laten inlichten bij expert in Harlingen zijn wij door hem over de streep getrokken, en hebben besloten om de Siemens type EQ Espresso volautomaat te nemen betaalbare prijs en een goed product