Siemens EQ.9 s400 rvs - Reviews

koffiebonen
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Koffie soort(en)
cappuccino, heet water, latte macchiato, thee, koffie verkeerd
  • Best Reviewed nov 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 s400 rvs op Kieskeurig.nl.

richard 07-06-2020

Fraaie blikvanger, heerlijke koffie.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Deze koffiemachine is een fraaie blikvanger in de keuken. Wat hem uniek maakt, is de mogelijkheid om voor ieder gezinslid 'koffie op maat' te maken. Dat kun je per persoon instellen, inclusief de hoeveelheid koffie (grote bak, klein kopje) zodat je altijd je favoriete hoeveelheid koffie krijgt. De melk kun je eenvoudig van de automaat afhalen en in de koelkast bewaren. Hij is eenvoudig in gebruik, relatief stil en snel opgewarmd. Ook heel fraai: de verlichting die aangaat bij het tappen van de koffie.

Ron 05-02-2021

Siemens eq 9 s 400

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Wat een fantastische machine , ja wat aan de prijs .maar wat een lekkere koffie komt er uit deze machine.

Pluspunten

• Zeer lekker koffie
  • Maak bijna geen herrie

• Schoonmaak

Klein 22-01-2021

Geluidsarm

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Mooie machine, aanwinst ik de keuken en zeer geluidsarm. Daarnaast heerlijke koffie met verschillende keuzes.

Frans 14-01-2021

Super Espresso volautomaat van Siemens !!!!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Siemens volautomaat ziet er heel mooi uit maar wat belangrijker is er komt de perfecte koffie uit er is overal aangedacht je kunt de drank sterker maken milder extra sterk wat je maar wilt. Een perfecte cappuccino en een hele lekkere late en nog veel en veel meer !!!

Asma 12-01-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Ik ben nu altijd extra vroeg wakker voor mijn heerlijk kopje koffie in de ochtend geen gedoe meer met filters en melk opwarmen. Gewoon draaien wat je wil hebben en op knop drukken en het komt kant elkaar in je kopje. Het apparaat geeft zelf aan wanneer hij leeg is of gespoeld moet worden en geleegd moet worden. Ideaal.

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Spoelt zelf
  • Geeft aan wanneer de bakken geleegd moet worden

Marjan 08-01-2021

compact apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Prima apparaat. Omschrijving was niet duidelijk bij de online aankoop. Dacht dat apparaat met telefoon app te bedienen was maar dat was een andere versie. Dat doet natuurlijk niks af aan de koffie want die is heerlijk. altijd siemens koffie apparaat gehad.Bij 1 kopje cappuccino worden toch beiden koffie gaten gebruikt waardoor je in de cappuccino 2 druppels van de koffie in de schuim krijgt in plaats van 1. Kopje altijd onder beiden gaatjes zetten ook al zet je maar 1 kopje

Pluspunten

• melk slang wordt automatisch gereinigd
  • klein

Minpunten

• klein koffieprut en water reservoir
  • online was omschrijving niet duidelijk

Wim Harteveld 07-01-2021

Goede kop koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Deze machine zet een goede kop koffie, maar heeft ook zo zijn nadelen, de lekbak moet veel geleegd worden, waterreservoir aan de kleine kant, waterfilter bevestiging is waardeloos filter komt gemakkelijk los , heeft ook veel elektrische storingen en het reservoir voor de bonen is aan de kleine kant.
Al met al gezien deze problemen is de prijs voor dit apparaat wel aan de hoge kant.
Helaas heb haast alle apparatuur van Siemens en dat bevalt goed vandaar ook de keuze voor dit apparaat, maar dit apparaat is niet Siemens waardig, helaas !!!

• Goede kop koffie

Minpunten

• Veel storingen
  • Waterfilter bevestiging

Sandra 05-01-2021

Goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

De koffie smaakt heerlijk. De machine is stil bij gebruik en hij staat prachtig in onze designkeuken!

Fam van Velthoven 03-01-2021

Prima apparaat met mooi design

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de EQ9 als vervanging van de saeco en we moeten zeggen: je merkt het verschil. Qua gebruiksgemak is dit apparaat subliem alsmede het personaliseren van je ideale bak koffie. Ook qua onderhoud is het makkelijk. Zetgroep kan er eenvoudig uit. En ook is er een apart val voor gemalen koffie. Samengevat bevalt het apparaat ons enorm.

Jan 03-01-2021

Eerste kennismaking, GEWELDIG!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Geweldig apparaat. De koffiemolen geeft weinig geluid, absoluut niet hinderlijk. Eerste kennismaking was prima. Heerlijke espresso, cappuccino, Latte Macchiato, Espresso Macchiato en Café Crème. Ook het water om een bakje thee te zetten was prima heet. Nu nog verder onderzoeken/uitproberen. Daarna opslaan in mijn persoonlijk menu. Als mijn (klein)kinderen op bezoek komen kunnen we ze trakteren op een heerlijk bakje koffie, zoals zij het persoonlijk wensen. Ook de glazenwasser kan zich warmen aan een heerlijke koffie. Wat een feest, elke dag opstaan met een heerlijke cappuccino of een Latte Macchiato. Gedurende dag zullen de wat sterkere varianten volgen. GENIETEN!

Pluspunten

• Eenvoudigheid van installatie bij eerste gebruik.
  • Temperatuur van de koffie is prima.
  • Ook de temperatuur van de cappuccino is goed.
  • RVS-look geeft een prachtige uitstraling.
  • RVS is makkelijk in onderhoud.

Koffie liefhebber 01-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Het is prachtige machine, geluidloos en maakt in no time lekker koffie :). Aan te raden om met jouw gezin verschillende koffie soorten te drinken

• Geluidloos
  • Profielen

Jan 30-12-2020

Zo smaakt dus echte koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Apparaat gekozen vanwege de nam en design. Geen ervaring vooraf met een dergelijk apparaat. Koffie: zo hoort dus koffie te smaken. Wat een verschil met ons vorige apparaat met cupjes. En het instellen van persoonlijke voorkeuren is zo simpel. Echt over nagedacht. En malen van de koffie: echt super stil. Onze cupjes machines maakte veel meer lawaai.

Pluspunten

• Gemakkelijk onderdelen schoon te maken
  • Fantastische cappuccino en latte macchiato

L.Langendoen 29-12-2020

makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

ik had eerst de siemens EQ.6 300 serie deze al 3 keer laten repareren nu maar besloten toch een nieuwe te kopen
heb nu een andere maar weer een siemens en dat bevalt me prima hoop dat deze ook weer heel wat jaartjes mee mag gaan
de koffie is weer als van ouds

Marcel 21-12-2020

Stilste koffiemachine die er is.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is het fijnste, meest gemakkelijk schoon te maken en te bedienen koffiemachine die er volgens mij is. Veel verschillende keuze's, simpel keuzemenu en heel mooie latte's en capucino's. S'morgens wordt ik niet wakker van het geluid als mijn partner al een koffie neemt.

DAM 21-12-2020

Lekker koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Machine maakt lekkere koffies.. Na 1 dag weten mijn kinderen al raad met het bijvullen, legen en natuurlijk koffie maken.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Variaties voldoende
  • je kunt nog instellingen goed aanpassen
  • Spoelt goed en geregeld door, dus hygiënisch

M. Peters 14-12-2020

geweldig goede stille koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Dit is de stilste, meest uitgebreide en simpel te bedienen en onderhouden koffiemachine in deze prijsklasse. Ik kan hem iedereen aanbevelen. Ik geef nooit geen 10, omdat er anders nooit iets te verbeteren zou zijn.

• Grote waterbak
  • Melkbus uitneembaar en in de koeling te bewaren
  • heel mooi design
  • met 1 druk op de knop veel koffiesoorten te maken.

Jmm cremers 10-12-2020

Bijna perfect

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals in de titel reeds is aangegeven maakt de koffieautomaat een heerlijk kopje koffie in diverse variaties echter, de koffie had iets heter gemogen en de lekbak iets groter. Voor de rest een aanrader.

Ingrid 08-12-2020

Koffieautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Voor de eerste keer een volautomaat koffieautomaat gekocht. Werkt perfect, makkelijk in gebruik, met grote duidelijke knoppen. Koffie is heerlijk

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Duidelijke bediening
  • Strak ontwerp

Lucas 06-12-2020

Lekkere koffie, stil apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Apparaat zet erg lekkere koffie. Heb hem pas een paar dagen en ben erg tevreden over hoe eenvoudig je verschillende koffies (lungo, espresso, etc) kan maken precies zoals je wilt door de hoeveelheid bonen en koffie aan te passen.
Heb de koffietemperatuur op maximaal ingesteld (staat hij standaard niet op), daarmee is de temperatuur van de koffie goed. Temperatuur van melk (voor capu of om bv warme chocomelk te maken) is te laag maar als je je kop voorverwarmt met heet water kan je alsnog genieten van een lekker warm drankje.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lekbak moet vaak geleegd worden
  • Temperatuur melk te laag

Rinus Buising 03-12-2020

Prima aanschaf

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s400 rvs

Het is prettig om de diverse dranken te selecteren en naar je eigen wensen aan te passen. Wat niet handig is, is dat als je een product kiest waarvoor melk nodig is en het melkreservoir niet is geplaatst het apparaat dit niet aangeeft en de drank klaarmaakt zonder melk.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • ruimte keus aan dranken