De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ZV-E1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Hopjes 19-06-2023

Beste en compacte vlogcamera

Geschreven voor: Sony ZV-E1

ik was op zoek naar een compacte vlogcamera voor op vakantie en ik mag de nieuwste vlogcamera gaan testen

Pluspunten

• compact
  • lichtgewicht
  • gebruiksgemak
  • soepele app installatie
  • foto's van camera naar de app

Minpunten

• vrij prijzig
  • geen usb kabel meegeleverd
  • (nog) weinig accessoires (body beschermingstas)

Olivette 13-06-2023

De ideale vlogcamera

Geschreven voor: Sony ZV-E1

De Sony ZVE1L Vlog Camera is een krachtige en veelzijdige camera die speciaal is ontworpen voor content creators en vloggers. Deze camera blinkt uit op verschillende punten en biedt een geweldige ervaring voor het maken van hoogwaardige content. De volgende highlights zijn me echt ogpevallen en blinkt de Sony ZVE1L in uit: Compact en draagbaar: Een van de grootste voordelen van de Sony ZVE1L is zijn compacte formaat. Deze camera is ontworpen om gemakkelijk te kunnen worden meegenomen, zodat je altijd klaar bent om te filmen, waar je ook bent.

Het lichte gewicht en de handige grip maken het comfortabel om langdurig vast te houden tijdens het vloggen. Uitstekende beeldkwaliteit: De Sony ZVE1L levert verbluffende beeldkwaliteit. Je kunt rekenen op scherpe details, levendige kleuren en een uitstekend dynamisch bereik, zelfs in situaties met weinig licht. Hierdoor zien je vlogs er professioneel en aantrekkelijkwaar ik zelf ook echt op zoek naar was. Geavanceerde autofocus: Deze camera beschikt over een geavanceerd autofocussysteem met realtime tracking en oogautofocus. Het is in staat om je onderwerp nauwkeurig te volgen en scherpe beelden te produceren, zelfs als je in beweging bent. Dit is vooral handig voor vloggers die zichzelf filmen tijdens het bewegen. Ingebouwde beeldstabilisatie: Met de ingebouwde beeldstabilisatie kun je vloeiende en stabiele video's maken, zelfs wanneer je uit de hand filmt. Dit minimaliseert camerabewegingen en zorgt voor professioneel ogende resultaten zonder de noodzaak van extra stabilisatieapparatuur. Ik heb er wel een grip bij besteld, maar dat is niet perse nodig! Handige vlogfuncties: Sony heeft speciale functies toegevoegd om het vloggen nog gemakkelijker te maken met dit model camera. Het kantelbare 3-inch touchscreen biedt intuïtieve bediening en maakt het eenvoudig om jezelf te kaderen tijdens het filmen.

Daarnaast heeft de camera een ingebouwde microfoon en een 3,5 mm audio-ingang, zodat je externe microfoons kunt gebruiken voor betere geluidskwaliteit. Kortom, de Sony ZVE1L Vlog Camera is een geweldige keuze voor content creators en vloggers die op zoek zijn naar een compacte, maar krachtige camera. Met uitstekende beeldkwaliteit, geavanceerde autofocus, ingebouwde beeldstabilisatie en handige vlogfuncties biedt deze camera alles wat je nodig hebt om hoogwaardige en professioneel ogende content te creëren.

Pluspunten

• kwaliteit
  • alleskunner

Minpunten

• hogere prijs

SaajanRa 08-06-2023

Zeer sterke Vlog Camera

Geschreven voor: Sony ZV-E1

Ik ben sinds enkele jaren bezig mijn vakanties te vloggen voor vrienden en familie en gebruikte in het verleden verschillende apparatuur (smartphones, camera’s etc.). Met de Sony ZVE1L Vlog Camera merk ik al snel het verschil in kwaliteit. Allereerst beginnend met de accuduur, het gaat makkelijk een dag mee en laad supersnel op. Ideaal voor op reis, vooral als je niet even snel kunt stoppen om op te laden.

Over de videokwaliteit heb ik niks te klagen, haarscherp beeld en geluid dankzij de AI-auto focus en externe microfoon. Het lukt mij heel makkelijk om mensen en onderwerpen in beeld te krijgen. Daarnaast zijn de close-ups perfect, kan ik makkelijk mensen via de vlogmodus volgen, en achtergronden scherp of juist onscherp te maken!

Het formaat is ook ideaal. Licht genoeg om mee te nemen op reis en te vloggen dankzij de compactheid van de camera. Ten slotte ben ik zeer tevreden over de accessoires die beschikbaar zijn voor camera’s van Sony.

Pluspunten

• Compact
  • Scherpe Video Kwaliteit
  • AI Modus een sterke Plus

Minpunten

• Prijzig

RichardSp 08-06-2023
Geschreven voor: Sony ZV-E1

Als amateur vlogger en fotograaf is de ZV-E1 een geweldige uitkomst. Veel mogelijkheden maar toch ook eenvoudig in het gebruik. Het handzame model, het mooie uitklapbare scherm en het snel wisselen tussen film en foto maakt het een ultieme all in one. Volgen van personen in de vlogmodus is echt fantastisch en een groot verschil met alle andere versies. Een foto maken op korte afstand is uitstekend te noemen. Loepzuivere foto’s rollen er uit. Wel wat prijzig maar dan heb je ook de top van het segment.

Syl 06-06-2023

Een revolutionaire vlogcamera!

Geschreven voor: Sony ZV-E1

Ik heb onlangs de ZV-E1 vlogcamera ontdekt en ik kan niet genoeg benadrukken hoezeer deze camera mijn vlogervaring heeft verbeterd. Met zijn indrukwekkende functies en gebruiksvriendelijke ontwerp is de ZV-E1 een absolute gamechanger voor iedereen die serieus bezig is met vloggen. Wat een verbluffende beeldkwaliteit en top gebruiksvriendelijkheid van deze camera van hele hoge kwaliteit!
De camera biedt ook verschillende beeldeffecten en kleurprofielen, waardoor je jouw persoonlijke stijl kunt uitdrukken en je vlogs een onderscheidend karakter krijgen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Beeldkwaliteit

Ashley L. 04-06-2023

De perfecte camera voor content creators.

Geschreven voor: Sony ZV-E1

Deze fullframe camera is ideaal voor iedereen die zijn leven op een prachtige manier wil vastleggen. Het ligt goed in de hand en is geschikt voor hobby videografen, vloggers, UGC-creators en andere social media marketeers. Dankzij de SONY app kun je beelden van de camera snel overzetten naar je smartphone en de camera heeft ingebouwde AI-snufjes die (beginnende) creators helpen bij het maken van content. Ook heeft de camera een speciale optie voor het maken van video's met focus op een product en kan het mensen, dingen en dieren volgen zonder dat je de camera daarvoor moet verplaatsen. De kitlens is prima, maar voor een nog betere kwaliteit zal je een andere lens moeten aanschaffen. Een nadeel aan de camera is dat er maar plaats is voor 1 SD kaart, dit kan voor onzekerheden zorgen als je te maken hebt met belangrijke opdrachten. Ook kan de batterij niet heel lang mee, dus als je een hele dag wil shooten in 4K kwaliteit zou je ruimte moeten vinden om het apparaat op te laden. Al met al is het een mooi apparaat.

Pluspunten

• AI-functies
  • Beeldkwaliteit
  • Audiokwaliteit
  • Beelden overzetten naar smartphone via Sony ap
  • Duurzaam design

Minpunten

• Ruimte voor 1 SD kaart
  • Batterijduur
  • Kan goedkoop aanvoelen
  • Geen oplader

Martine Zoun 02-06-2023

Fantastische camera!

Geschreven voor: Sony ZV-E1

Wat een fantastische camera om foto en video's mee te maken. Door de microfoon bovenop vangt hij goed de stemmen op. De camera is makkelijk bedienbaar, ook voor minder ervaren fotograven. De foto's kunnen direct naar de smartphone worden gestuurd en daardoor makkelijk door worden gestuurd of worden bewerkt. Kortom heel erg tevreden over de camera en kan niet wachten om hem verder te ontdekken.

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Makkelijk

Minpunten

• Prijzig
  • Assesoires nodig