Panasonic DMC-FZ2000EG Zwart - Reviews

R Wagenaar 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne camera voor scherpe foto's en video !!

Camera nog maar net in bezit gekocht als opvolger van de FZ1000 ook een zeer goede camera .
Deze heeft weer wat meer mogelijkheden vooral op video gebied maar ook voor foto's . Nu een iets groter zoom bereik . En prachtig touchscreen waar je ook het focus punt kunt bepalen . En de lens schuift bij opstart naar buiten en daarna zoomt de camera intern lens verschuift dus niet meer ! En postfocus waarmee je achteraf het scherpstelpunt kunt bepalen kan zeer handig zijn .
Camera heeft net als de FZ1000 zeer snelle autofocus . In de foto kwaliteit zit denk ik weinig verschil vergeleken met de fz1000 die was ook al top ! Maar je hebt meer mogelijkheden en meer zoombereik . Later een uitgebreider review daar heb ik hem te kort voor maar de eerste indrukken zijn heel goed . Op degelijkheid uitstekend geplaatst moet dit nog afwachten gezien korte bezit maar gezien van oa de FZ1000 heb ik hier geen enkele twijfel over .

Pluspunten

• Prachtige all in one camera !
  • Nooit meer lens wisselen !
  • Prachtige foto en video kwaliteit .
  • Razendsnelle autofocus .

Minpunten

• Camera is redelijk zwaar .

Fedor 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede reiscamera

Deze camera gekocht als reiscamera i.p.v. een zware spiegelreflex met extra lenzen. Kwaliteit is prima tot ca ISO 1600, vrijwel vergelijkbaar met de Nikon d7000, waar ik lang mee heb gewerkt.. Door het grote zoombereik zeer veelzijdig in te zetten. Prima Leica lens en betere kwaliteit dan de gemiddelde compactcamera door de grotere sensor.

Pluspunten

• zeer veelzijdig
  • relatief licht en draagbaar
  • goede beeldkwaliteit over het hele zoombereik;

Minpunten

• nog geen gevonden

ger van lierop 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Topkwaliteit

Topkwaliteit Bridge kamera met ongelofelijk veel functies die iedere (semi-) pro zal kunnen waarderen. Licht camera met mooie 1" opnamechip en fijne zoombereik.

Pluspunten

• Zoom
  • Licht
  • 1" beeldsensor
  • veel functies