Philips Avance Collection HR 3652 - Reviews

Inhoud mengbeker
2 liter
Aantal snelheden

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jan 28-07-2017

Goede Blender

Werkt zoals hij hoort, goede prijs/kwaliteit. Vooral het vastklikken van de blenderkan voelt goed en stevig.

FrozenQueen 13-06-2017

Makkelijke blender met goed design

Het is een zeer makkelijke blender die een mooi design heeft. De belnder staat vast met zuignappen waardoor deze stevig op het aanrechr blijft staan en niet aande wandel gaat. Door de makkelijke knop kan je gemakkelijk de snelheid van de blender aanpassen. Ook het breken van ijs of malen van noten gaat erg makkelijk en snel. Met de meegeleverde spatel kan je een nog gladdere smoothie maken. Hij staat netjes op mijn aanrecht zonder dat het er rommelig uitziet. Enige nadeel is dat de blender wat aan de luide kant is

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Staat goed stevig door de zuignappen
  • Meerdere moeglijkheden met de blender

Minpunten

• Is wat aan de luide kant

FrozenQueen 12-06-2017

Makkelijke blender met goed design

De blender werkt er makkelijk. Deze zit met zuignappen vast op het aanrechtblad waardoor deze niet aande wandel gaat. Ziet er qua design erg goed uit. Werkt makkelijke en praktisch. Je kan met de knop makkelijk de snelbeid van het blenden aanpassen en met de meegeleverde spatel een gladdere smoothie maken. Ook het crushen van ijs is er makkelijk met de speciale knop.

jolanda82 11-06-2017

Super blender!

Ik vind de Avance blender echt een top product van goede kwaliteit. De kan is van glas wat ik persoonlijk prettig vind in gebruik en om schoon te maken. De uitstraling is ook Top en miststaat niet in een moderne keuken. Je hoeft hem dus niet weg te zetten in een kastje. Hierdoor gebruik je hem frequenter omdat hij voor het grijpen staat. Ook is hij super snel en heb je binnen een minuut een heerlijke smoothy. Ook om pasta saus te maken is de blender ideaal!

Pluspunten

• Makkelijk ingebruik
  • Snel

Minpunten

• Iets lastig schoonamken bij de mesjes

Wendytjes 11-06-2017

Fijne Blender!

Wat een fijne blender. Geen gekke dingen, hij werkt gewoon zoals het hoort. Het is een robuust design dat wel tegen een stootje lijkt te kunnen, en door de zuignappen zal hij tijdens gebruik niet verplaatsen. De smoothie en crushed ice knoppen zorgen ervoor dat je nog sneller klaar bent, super simpel! Hij is ook lekker groot dus je kan gelijk veel er in stoppen!

Pluspunten

• Robuust
  • Zuignappen
  • Fraai Design
  • Makkelijk in gebruik
  • Groot

Minpunten

• Spatel heeft weinig toegevoegde waarde

Jolanda82 11-06-2017

Top blender!

Wendytjes 11-06-2017

Fijne Blender

Wat een fijne blender - hij werkt gewoon zoals het moet. Hij komt erg robuust over. Door de zuignappen kan hij niet verplaatsten tijdens gebruik. Er kan ook veel in. Het is verder simpel in gebruik, met nog de optie voor keuze te maken uit programma's. Tot nu toe heb ik er alleen smoothies en dergelijke dingen in gemaakt, ook met bevroren fruit, dat gaat allemaal prima! Met als laatste plus puntje, hij ziet er mooi uit.

Nikkietje 10-06-2017

Goed apparaat!!

Na een aantal blenders getest te hebben vind ik dit echt een top ding!! Doet wat hij beloofd en maakt ook niet al te veel herrie!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Goede ijs crusher
  • Niet al te veel herrie

Mariekje1209 10-06-2017

Prachtige blender

De blender ziet er mooi uit. Heeft een grote kan. Maar voor 1 smoothie zou ik de bekers er bij kopen. Dan is de kan erg groot. Verder maakt de blender wel veel geluid. Maar de automatische smoothie stand maakt een hoop goed. De blender mixt goed en vooral ook alles. Smoothies worden luchtig en zacht.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Maakt veel geluid

Mariekje1209 09-06-2017

Prachtige blender

Natascha1981 09-06-2017

Super mooie blender

Dit is echt een heel fijn apparaat. Hij heeft een heel mooi design, maar het gebruiksgemak is ook erg vriendelijk. Hij heeft een aparte functie om ijsblokjes te hakken. Dit vinden de kinderen fantastisch met warme dagen. Door het bijgeleverde receptenboekje en de te downloaden app met nog meer recepten hoef je je nooit meer te vervelen.

Pluspunten

• Mooi
  • Bijgeleverd receptenboekje
  • Te downloaden app voor nog meer recepten
  • Zwaar en degelijk product

Von37 08-06-2017

Prima product!

De blender doet zijn werk snel en grondig. Het formaat is ideaal, je kunt in 1 keer meerdere porties bereiden. Door de handige zuignapjes staat het apparaat stabiel op het aanrecht. De kan is goed reinigbaar, maar wel aan de zware kant.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Snel en efficiënt
  • Staat stabiel

Minpunten

• De kan is zwaar

Von37 07-06-2017

Prima product!

De blender doet zijn werk snel en efficiënt. Het formaat van de kan is prima, je kunt meerdere porties in 1 keer bereiden. Door de handige zuignapjes aan de onderzijde staat het apparaat stabiel op het aanrecht. De kan is gemakkelijk reinigbaar, maar helaas wel aan de zware kant.

Melanie007 07-06-2017

Krachtig apparaat

Fantastisch apparaat. Handig en krachtig. Makkelijk schoon te maken.
In een handomdraai iedere dag heerlijke smooties

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

MGHC 07-06-2017

Een blender met meerdere functies, ideaal!

Samen met mijn vrouw heb ik smoothies gemaakt met de blender. We hadden altijd een smoothiemaker van een ander merk. We hadden altijd het idee dat dit erg lekkere smoothies waren, totdat we de smoothies uit deze blender hebben geproefd! Wat een verschil! We hadden dezelfde ingrediënten erin gedaan die we meestal doen (banaan, aardbei, kiwi, yoghurt). Het was even uittesten allemaal.
We zijn begonnen met bevroren aarbeiden klein te maken met de ijsblokjes stand. Dit ging geweldig. In een minuut waren de bevroren aardbeien in kleine stukjes gehakt. Daarna hebben we de rest erbij in gedaan en hebben we de smoothie stand aangezet. We hadden niet meteen door hoe de smoothie stand werkt, maar je moet hier even geduld mee hebben. Hij begint zacht en daarna gaat hij harder. Dus als je voor het eerst een smoothie maakt, niet meteen denken dat hij het niet goed doet! Blijven wachten. Op een gegeven moment gaat hij alles naar boven gooien en dat is bijna einde programma.
Het resultaat: een heeeeerlijk romige smoothie zonder stukjes! Echt net zo lekker als in een restaurant!
Met Hemelvaart zijn we met de hele familie (12mensen) op vakantie geweest. De blender hebben we meegenomen. We hebben cocktails, smoothies en heerlijke soepen ermee gemaakt!
Alle 12 zijn we erg te spreken over de blender! Enige nadeel is dat de spatel die erbij zat niet werkt, maar met een rubbere spatel krijg je alles goed eruit!

Melanie007 07-06-2017

Prima apparaat

Ik gebruik hem bijna dagelijks. En het overtreft mijn verwachtingen. Waar mijn vorige mij in de steek liet omdat die niet krachtig genoeg was, doet deze zijn werk wel . Makkelijk in gebruik en zeer krachtig.

MGHC 07-06-2017

Een blender met meerdere functies, ideaal

Marloes010 07-06-2017

Handig in gebruik

Geweldige blender waar je in een handomdraai de heerlijkste smoothies en milkshakes kan maken. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt wel hoop geluid

Anoniem 07-06-2017

Super fijne blender

Hele fijne blender met grote stevige maatkan.
Ideaal voor heerlijke smoothies, milkshakes, ice coffee en ontelbare andere lekkere dingen.
De blender heeft een mooi design en is een echte aanwinst in de keuken.
Voor mij geen andere blender meer

Natascha Dessens 07-06-2017

Super fijne blender

Wat ben ik blij met deze blender. Hij ziet er mooi uit en is een aanblik in de keuken. Ik maak er heerlijke smoothies/milkshakes en ice coffee mee. Ik zou geen andere blender meer willen

Pluspunten

• Grote maatkan
  • Maalt alles goed fijn