Philips Avance Collection HR3652 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3652 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 28-07-2017

Goede Blender

Werkt zoals hij hoort, goede prijs/kwaliteit. Vooral het vastklikken van de blenderkan voelt goed en stevig.

FrozenQueen 13-06-2017

Makkelijke blender met goed design

Het is een zeer makkelijke blender die een mooi design heeft. De belnder staat vast met zuignappen waardoor deze stevig op het aanrechr blijft staan en niet aande wandel gaat. Door de makkelijke knop kan je gemakkelijk de snelheid van de blender aanpassen. Ook het breken van ijs of malen van noten gaat erg makkelijk en snel. Met de meegeleverde spatel kan je een nog gladdere smoothie maken. Hij staat netjes op mijn aanrecht zonder dat het er rommelig uitziet. Enige nadeel is dat de blender wat aan de luide kant is

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Staat goed stevig door de zuignappen
  • Meerdere moeglijkheden met de blender

Minpunten

• Is wat aan de luide kant

foxy74 12-06-2017

Super Apparaat, veelzijdig en makkelijk

Wat een prachtapparaat om te zien. Mooie grote kan. Verschillende functies. De smoothiefunctie al getest. Wat heerlijk.
Na een aantal weke gebruikt te hebben ben ik alleen maar enthousiaster geworden.
Kan is makkelijk schoon te maken. De diverse functies zijn heel handig. Van milkshake, soep-pureren, smoothies of pindakaas maken. Deze blender draait overuren hier.

jolanda82 11-06-2017

Super blender!

Ik vind de Avance blender echt een top product van goede kwaliteit. De kan is van glas wat ik persoonlijk prettig vind in gebruik en om schoon te maken. De uitstraling is ook Top en miststaat niet in een moderne keuken. Je hoeft hem dus niet weg te zetten in een kastje. Hierdoor gebruik je hem frequenter omdat hij voor het grijpen staat. Ook is hij super snel en heb je binnen een minuut een heerlijke smoothy. Ook om pasta saus te maken is de blender ideaal!

Pluspunten

• Makkelijk ingebruik
  • Snel

Minpunten

• Iets lastig schoonamken bij de mesjes

Wendytjes 11-06-2017

Fijne Blender!

Wat een fijne blender. Geen gekke dingen, hij werkt gewoon zoals het hoort. Het is een robuust design dat wel tegen een stootje lijkt te kunnen, en door de zuignappen zal hij tijdens gebruik niet verplaatsen. De smoothie en crushed ice knoppen zorgen ervoor dat je nog sneller klaar bent, super simpel! Hij is ook lekker groot dus je kan gelijk veel er in stoppen!

Pluspunten

• Robuust
  • Zuignappen
  • Fraai Design
  • Makkelijk in gebruik
  • Groot

Minpunten

• Spatel heeft weinig toegevoegde waarde

Nikkietje 10-06-2017

Goed apparaat!!

Na een aantal blenders getest te hebben vind ik dit echt een top ding!! Doet wat hij beloofd en maakt ook niet al te veel herrie!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Goede ijs crusher
  • Niet al te veel herrie

Mariekje1209 10-06-2017

Prachtige blender

De blender ziet er mooi uit. Heeft een grote kan. Maar voor 1 smoothie zou ik de bekers er bij kopen. Dan is de kan erg groot. Verder maakt de blender wel veel geluid. Maar de automatische smoothie stand maakt een hoop goed. De blender mixt goed en vooral ook alles. Smoothies worden luchtig en zacht.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Maakt veel geluid

Natascha1981 09-06-2017

Super mooie blender

Dit is echt een heel fijn apparaat. Hij heeft een heel mooi design, maar het gebruiksgemak is ook erg vriendelijk. Hij heeft een aparte functie om ijsblokjes te hakken. Dit vinden de kinderen fantastisch met warme dagen. Door het bijgeleverde receptenboekje en de te downloaden app met nog meer recepten hoef je je nooit meer te vervelen.

Pluspunten

• Mooi
  • Bijgeleverd receptenboekje
  • Te downloaden app voor nog meer recepten
  • Zwaar en degelijk product

Linda1809 09-06-2017

Fijne krachtige blender

Fijne krachtige blender welke met gemak de lekkerste smoothies en andere dingen bereid. Makkelijk in gebruik, stil en fijne grote kan.

Von37 08-06-2017

Prima product!

De blender doet zijn werk snel en grondig. Het formaat is ideaal, je kunt in 1 keer meerdere porties bereiden. Door de handige zuignapjes staat het apparaat stabiel op het aanrecht. De kan is goed reinigbaar, maar wel aan de zware kant.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Snel en efficiënt
  • Staat stabiel

Minpunten

• De kan is zwaar

Melanie007 07-06-2017

Krachtig apparaat

Fantastisch apparaat. Handig en krachtig. Makkelijk schoon te maken.
In een handomdraai iedere dag heerlijke smooties

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

MGHC 07-06-2017

Een blender met meerdere functies, ideaal!

Samen met mijn vrouw heb ik smoothies gemaakt met de blender. We hadden altijd een smoothiemaker van een ander merk. We hadden altijd het idee dat dit erg lekkere smoothies waren, totdat we de smoothies uit deze blender hebben geproefd! Wat een verschil! We hadden dezelfde ingrediënten erin gedaan die we meestal doen (banaan, aardbei, kiwi, yoghurt). Het was even uittesten allemaal.
We zijn begonnen met bevroren aarbeiden klein te maken met de ijsblokjes stand. Dit ging geweldig. In een minuut waren de bevroren aardbeien in kleine stukjes gehakt. Daarna hebben we de rest erbij in gedaan en hebben we de smoothie stand aangezet. We hadden niet meteen door hoe de smoothie stand werkt, maar je moet hier even geduld mee hebben. Hij begint zacht en daarna gaat hij harder. Dus als je voor het eerst een smoothie maakt, niet meteen denken dat hij het niet goed doet! Blijven wachten. Op een gegeven moment gaat hij alles naar boven gooien en dat is bijna einde programma.
Het resultaat: een heeeeerlijk romige smoothie zonder stukjes! Echt net zo lekker als in een restaurant!
Met Hemelvaart zijn we met de hele familie (12mensen) op vakantie geweest. De blender hebben we meegenomen. We hebben cocktails, smoothies en heerlijke soepen ermee gemaakt!
Alle 12 zijn we erg te spreken over de blender! Enige nadeel is dat de spatel die erbij zat niet werkt, maar met een rubbere spatel krijg je alles goed eruit!

Jumiejumie 07-06-2017

Machtige blender

Voor een project heb ik de blender mogen testen. Eerste indrukken zijn meer dan goed. In vergelijking met mijn oude blender gaat deze blender als een speer. In een handomdraai is mijn smoothie klaar.

Het design is strak, mooie verlichting, wel wat zwaar, maakt veel geluid en door de zuignapjes niet te verplaatsen.

Klein minpuntje is dat er snel vlekken op de stalen behuizing komt.

Marloes010 07-06-2017

Handig in gebruik

Geweldige blender waar je in een handomdraai de heerlijkste smoothies en milkshakes kan maken. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt wel hoop geluid

Natascha Dessens 07-06-2017

Super fijne blender

Wat ben ik blij met deze blender. Hij ziet er mooi uit en is een aanblik in de keuken. Ik maak er heerlijke smoothies/milkshakes en ice coffee mee. Ik zou geen andere blender meer willen

Pluspunten

• Grote maatkan
  • Maalt alles goed fijn

Mike 06-06-2017

Gewoon een goed product

Wij hebben de blender inmiddels al een paar weken in huis en gebruiken hem vooral voor smoothies. Het design is straks en voelt solide aan. Er zijn weinig goedkope materialen gebruikt. De kan is zwaar en lijkt tegen een stootje te kunnen. De blender is fijn in gebruik en gemakkelijk te bedienen. De stand voor crushed ice is een erg goede toevoeging als je cocktails wilt maken. Diverse soorten (bevroren) fruit en yoghurt mengen zich in een mum van tijd tot een lekkere smoothie. Het enige minpunt is dat je de kan en de ring aan de onderkant soms lastig van elkaar kunt halen. Schoonmaken is gemakkelijk, wij stoppen de kan in de vaatwasser en dat gaat prima. Eventueel kun je de messen ook nog verwijderen. Maar dat hebben we nog niet nodig gehad. Daarnaast is de app die Philips levert een leuke toevoeging. Er zijn helaas nog wel weinig recepten opgenomen, hopelijk komen er meer beschikbaar.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Kan en ring zijn soms lastig van elkaar te halen

mdjnac1 05-06-2017

wat een power, wat een topblender!

Ik had tot voor kort een blender van Princess. Ik heb de kans gekregen deze blender te gaan gebruiken.

Bij ontvangst van de blender en het uitpakken van de doos kwam ik meteen een leuk receptenboekje tegen, een spatel, het motorgedeelte en een mooie blenderkan (van 2,2 liter). Wat leuk is is dat je een app kan downloaden met allerlei smoothies en een koppeling kan maken met Apple Health app, die ik zelf fanatiek gebruik.

De blender heeft een mooi design en staat prachtig in onze nieuwe keuken (zwart/metallic). Ik gebruik de blender voor diverse dingen. Zo maak ik veel smoothies, zelf maken van pindakaas, maar ook gebruik ik hem voor pureren van groente voor in zelfgemaakte soepen. De blender is enorm krachtig, alles is binnen een mum van tijd klaar.

Ondanks dat de blender vrij prijzig is heb ik er geen moment spijt van gehad. De blender doet waar je een blender voor koopt. Bij mijn goedkopere voorganger had ik dit gevoel niet.

Een absolute aanrader!

Natasjatess 01-06-2017

Fijne blender

Super blender, heb er al veel smoothies meegemaakt en deze mixt die heel goed. Had alleen gehoopt dat ik er ook fruithapjes mee kan maken voor mijn dochter, maar dat gaat helaas niet, fruit wordt niet helemaal gepureerd dus toch een een staafmixer nodig. Verder heel erg tevreden en staat ook mooi in de keuken!

Emmy1108 31-05-2017

De lekkerste smoothies

Ik heb de blender nu een aantal weken en gebruik deze alleen nog voor smoothies. Heel makkelijk in gebruik en schoon te maken. De smoothies vind ik heerlijk!

Revelations 30-05-2017

Krachtpatser

Een erg fijne blender. Er staat echt wat op het aanrecht: een regelrechte krachtpatser. Fraai in design en netjes afgewerkt.

Zeer handige ijscrunch functie. Met een vermogen van 1400 watt maalt de blender alles fijn. Smoothies maak je in een handomdraai, waarna de kan in de vaatwasser gedaan kan worden. De kan is overigens van kunststof en niet van glas, wat in mijn ogen een pré is. De kan is hierdoor niet onnodig zwaar.

De blender heeft aan de onderkant een aantal zuignapjes waardoor deze niet van zijn plaats beweegt. Het apparaat maakt wellicht wat lawaai, maar dat komt voornamelijk door het vermogen van 1400 watt. Een stille blender is mijn ogen dan ook een utopie: Blenders maken lawaai.

Al met al zeer tevreden over gebruik en design. Materialen zijn niet te zwaar en daarnaast zelfs vaatwasser bestendig. Welk excuus heeft u nog om geen smoothies te maken?