Braun MultiQuick 9 MQ 9175 XL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MultiQuick 9 MQ 9175 XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Renate Noordhoek 28-12-2023

Geweldige complete staafmixer

Het is een heel handige en krachtige staafmixer met allerlei toebehoren, zoals messen, kneedhaken en frietsnijder. (Eigenlijk vervangt hij een complete keukenmachine). Ik heb hem nog maar net en gebruik hem heel erg veel. Vooral de hakmolen is erg praktisch met een extra "beschermkap" van het bovenste gedeelte van de hakmolen, die zo in de vaatwasser kan. Ik mis alleen nog de kleine hakmolen maar die kan je apart bestellen dus dat ga ik nog doen. Wat ik zelf iets minder vind is de beveiliging met het kinderslot. Deze gaat wel erg snel op slot en moet je telkens indrukken na enkele seconden om weer te beginnen. Wel handig als je kleine kinderen hebt die helpen in de keuken, maar voor mij niet nodig. Misschien kan je het wel uitzetten maar ik heb het nog niet gevonden hoe je dat moet doen. ( misschien moet ik de beschrijving eens gaan lezen want ik ben gelijk begonnen met de staafmixer te gebruiken)

Pluspunten

• krachtig, degelijke kwaliteit
  • compleet met allerlei extra hulpstukken

Minpunten

• kinderslot gaat erg snel aan

x********@h******** 18-12-2023

Mijn dochter heeft heel goede ervaringen met dit keukenapparaat. Gebruikt deze al jaren.

Peter 06-09-2021

Multiquick 9

Deze gekocht omdat de ouder van 15 jaar defect was. Het maken van frites en snijden van bijv. boontjes valt enigszins tegen, maar ik gebruik de machine bijna elke dag, dus het zal nog moeten blijken hoe hij bevalt.

Pluspunten

• alles in 1

Minpunten

• Frites snijden loopt nog wel eens vast.

Jacqueline 31-08-2021

Veel mogelijkheden en sterk materiaal.

Prima product met veel mogelijkheden en degelijke materialen. Krachtig apparaat en gebruiksvriendelijk. Fijn dat de staafmixer ook vele andere functies heeft door de meegeleverde accessoires.

Pluspunten

• Accessoires
  • Krachtige 1200 watt

Minpunten

• Neemt extra opbergruimte in de kast in.