De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AI752ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A**g@g**l.com 05-11-2022

veel lawaai

Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Goede verlichting en afzuiging, maar maakt in alle standen een irritant lawaai

Pluspunten

• afzuiging
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen da de afzuigkap veel lawaai maakt. Is het toestel nieuw en is het geluid vanaf het begin aanwezig of hoor je geen verschil tussen de standen? Vraag jouw installateur om de afvoer na te kijken; een te kleine diameter of blokkade in de afvoer veroorzaken meer geluid.
Als de installatie is nagekeken maar probleem niet is opgelost, adviseren we je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-8821803, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 8.00 tot 16.30 uur.

Marijke
Webcare ETNA

m**_@h**l.com 24-03-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AI752ZT

Mooi design en alles zoals beschreven klopt. Het licht is wat fel maar daar is ook alles mee gezegd

Pluspunten

Officiele reactie van Atag 25-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en uitstraling van de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA