ETNA AD780RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AD780RVS op Kieskeurig.nl.

Inductie kookplaat 12-02-2021

Makkelijke tip toetsen bediening en goede afzuiging

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Etna is prijstechnisch een goed product in vergelijking met andere merken, ook qua styling ziet het er modern uit. Verder in meerder kleuren en uitvoeringen leverbaar bij de erkende leverancier

Minpunten

• nvt
  • nvt

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met en over ons merk.
Wensen u veel plezier met de aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Peter 04-01-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuigkap ziet er schitterend uit en is makkelijk te bedienen. Ik heb hem als recirculatie afzuigkap geïnstalleerd met koolstoffilters. Hij maakt dan wel wat meer herrie maar werkt perfect. Stand 1 is bij mij ook voldoende. Wat ik wel mis zijn twee boutjes bij de ophanging van de glas plaat, verder zijn ophang materialen meegeleverd

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruik,uitwisbare fiters

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Peter,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je zo tevreden bent over het design, het vermogen en het gebruiksgemak van de afzuigkap. Vervelend om te lezen dat je onderdelen miste betreft de ophanging van de glasplaat. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Veel plezier met de afzuigkap.

h**c@k**l.nl 12-10-2021

prettige werking, en prima keuze

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuigkap heeft een goed afzuigsysteem, met verschillende standen. Deze heeft mijn keuken leverancier mij aangeraden, en ik ben er tevreden mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen geknoei meer met filterdoeken

Minpunten

• niet

Officiele reactie van Atag 13-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wat fijn dat deze afzuigkap van ETNA goed bevalt!
Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

fam van Putten 15-09-2021

mooie en stille afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Wat een fijne afzuigkap, super ingebruik en wat is die stil! echt niet te geloven wat fijn. ook het design is mooi en bediening zoals bij de meeste afzuigkappen is simpel. we hopen echt hier jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• erg stil
  • mooi vorm gegeven
  • zuigt goed af

Minpunten

• geen !

Officiele reactie van Atag 16-09-2021

Beste familie Van Putten,

Dat horen wij graag, tevreden op alle fronten.
Bedankt voor het delen van deze review.
Veel plezier van deze mooie afzuigkap van ETNA.

Alice Webcareteam ETNA

Juul 15-06-2021

Mooi maar niet zo gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Erg mooi uitziende afzuigkap. Geluid is vrij hard maar goed te doen. Wat ik echter minder vind is dat wanneer je de afzuigkap uitklapt en aanzet om hem te gebruiken, de kap zo los bungelt. Ik heb andere kappen gezien waarbij de kap mooi met een veer naar buiten word geduwd en stevig blijft hangen.

Als ik nu de afzuigkap uitklap en op een andere stand wil zetten via het touchscreen, bungelt de heleboel op en neer. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit zo bedoelt is.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Kap hangt los als je hem uitklapt

Officiele reactie van Atag 16-06-2021

Beste Juul,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je het design zo mooi vindt. De klep van de afzuigkap mag je bij het gebruik dicht laten zitten. Deze is ook niet bedoeld om open te laten staan tijdens gebruik, het heeft qua werking ook geen toegevoegde waarde en het is waarschijnlijk ook een stuk praktischer tijdens het koken.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

wim 26-05-2021

mooie afwerking

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

ziet er zeer mooi uit,ook zonder afvoer naar buiten zeer goede afzuiging.
en best goed om aan te horen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil

Officiele reactie van Atag 27-05-2021

Beste Wim,

Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat de AD780ZT zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren plezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcareteam ETNA.

Sander 04-04-2021

Maakt veel herrie!

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuigkap ziet er mooi uit maar maakt erg veel herrie je kan niet normaal communiceren met elkaar als de kap aanstaat zelfs op de laagste stand.

Pluspunten

Minpunten

• Maak veel herrie.
  • Zuigt damp voorste pitten slecht af

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Sander,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het design je niet tevreden bent over het geproduceerde geluid. Het overmatig produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, hierbij zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Als vuistregel geldt dat het afvoerkanaal maximaal 5 meter lang mag zijn. Elke bocht in het kanaal komt overeen met 1 meter lengte. Mocht je nog vragen hebben of kunnen wij nog iets voor betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Webcareteam

Hj Schonewille 16-03-2021

Mooi ontwerp strakke lijnen zwart

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooie afzuigkap met goed ontwerp.Staat heel mooi in onze nieuwe keuken en past goed bij ons interieur. Goede afzuiging met voldoende standen en goed licht. De kap is makkelijk te demonteren en de filters ook.
De kleur is mat zwart met een glazen voorschreef.
Alom een goede keus als je een mooie afzuigkap zoekt.

• Bediening
  • Afzuiging
  • Melding filters schoonmaken

Officiele reactie van Atag 17-03-2021

Beste heer/mevrouw Schonewille,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het goede licht, de voldoende standen qua afzuiging en deze kap ook nog eens goed past bij uw interieur.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Ria 18-02-2021

Mooi design, flink vermogen

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Ideaal deze afzuigkap. Je stoot je hoofd niet meer, hij staat prachtig en heeft een flink vermogen. Echt een aanrader.

• Flink vermogen

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Ria,

Bedankt voor deze enthousiaste review. Echt een aanrader; kijk dat lezen wij natuurlijk graag.
Fijn om te lezen dat de AD780ZT aan al je wensen voldoet.

H.B.L. van Emmerik 02-02-2021

Zeer mooie vormgeving past zeker in iedere keuken

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Ik vind de schuine vormgeving zeer mooi en heb dit product gekozen, om zijn afzuigcapaciteit.
Tevens stoot je je hoofd niet meer tijdens het koken.
Het is een sieraad in je keuken.
De prijs-kwaliteits verhouding is het meer dan waard.

Pluspunten

• Afzuigcapiciteit
  • Bedienings gemak zeer eenvoudig
  • Vormgeving
  • Kwliteit
  • Geluidsarm

Officiele reactie van Atag 03-02-2021

Beste heer/mevrouw van Emmerik,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie en enthousiaste review te plaatsen.
Wat goed te lezen dat deze blikvanger in alle opzichten naar wens is.

We wensen u heel veel plezier van deze fraaie afzuigkap.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Paul van de Lindt 19-11-2020

Behoorlijk gehorig

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Sinds kort deze afzuigkap laten plaatsen samen met de nieuwe keuken.
Nu lees ik overal dat deze afzuigkap zo stil is.
Ik vind dat de afzuigkap best veel lawaai maakt.
Het is geplaatst in een open keuken, maar als hij aan staat ben je niet verstaanbaar voor gene die in de huiskamer zit.
Mijn vraag is of dit hoort of dat er iets niet goed is

Pluspunten

• Mooie kap
  • Strak design

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Officiele reactie van Atag 20-11-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat de afzuigkap niet geheel naar wens is. Het veel produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn hierbij; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Mocht je nog vragen hebben of kunnen wij nog iets voor betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

J.Busman 16-11-2020

zeer prettig in gebruik

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Deze afzuigkap is een top aankoop.
Hij maakt een redelijk aanvaardbaar geluid en werkt qua afzuiging echt beter dan mijn oude.
Ook het feit dat dat je je hoofd er niet tegen aanstoot is echt fantastisch

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 18-11-2020

Beste heer/mevrouw Busman,
Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het geluid van de afzuigkap aanvaardbaar is en u tevreden bent over het gebruiksgemak. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Wout 19-10-2020

ETNA schuine Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Dit is echt een geweldige afzuigkap! Door plaatsing van een schuine afzuigkap; je stoot nooit meer je hoofd!
Zuigt goed af en heeft een super strakke uitstraling. Blij mee

Officiele reactie van Atag 20-10-2020

Beste Wout,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en review score. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast over de afzuigkap en deze aan al je wensen voldoet. Veel plezier met de afzuigkap.

henk popken 30-08-2020

Moderne afzuigkap,

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuig kap is strak modern van uiterlijk en past precies in onze nieuwe keuken. Het geluidsniveau was een belangrijk criterium voor ons. De bediening is gemakkelijk. En wanneer je een beetje handig bent is de afzuigkap eenvoudig te installeren met de bijgeleverde handleiding.

Pluspunten

• bediening
  • geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Henk,

Bedankt voor deze mooie review, Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie achter laat. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe in je nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet, Alice

Kuivenhoven 06-08-2020

mooi design afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

het is een heel mooie afzuigkap, kunt er je hooft niet aan stoten. wij hebben gekozen voor recirculatie met 3 koolstoffilters. werkt heel goed.
mensen zijn al jaloers dat zij dit model niet genomen hebben vanwege design en hoofdstoten.

Pluspunten

• design
  • vorm

Officiele reactie van Atag 07-08-2020

Beste heer/mevrouw Kuivenhoven,

Wat leuk dat mensen jaloers zijn op jullie AD780ZT en alles zo naar wens is. Dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Vriendelijke groet, Femke

Nieuwkuip 29-04-2020

Mooie ruimte besparende afzuigkap met een strakke vormgeving

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Na jarenlang een vierkante blok wand afzuigkap te hebben gehad, zochten we naar ruimte. Deze schuine wand afzuigkap is DE oplossing. Hij neemt nog niet eens de helft aan ruimte in, maar presteert ook nog eens beter. Naast dat de afzuigkap heel stil is en energie zuinig, heeft hij een uitstraling met allure. Een zeer strakke vormgeving. Deze past in elk soort keuken. Goed in gebruik en een regelrechte eye-cather!!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Energiezuinig
  • Goede afzuiging
  • Vetfilters makkelijk te reinigen
  • Goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 01-05-2020

Geachte heer/mevrouw Nieuwkuip,

Bedankt voor je enthousiaste review, ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.

Vriendelijke groet,
Heidi

Bert H 13-02-2020

mooi design en geen kopstoten tegen rand

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

wilden zwarte schuine afzuigkap en kwamen uit bij dit prachtige model. pas ideaal bij ons zwarte marmeren keukenblad.

Pluspunten

• kleur
  • design
  • afwerking

Officiele reactie van Atag 14-02-2020

Beste Bert,

Wat leuk om te lezen dat de afzuigkap zo mooi staat bij het zwarte keukenblad. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Susanna 07-02-2020

Modern en handig

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Werkt perfect zo als hoort te werken , goede zuigkracht, makelijk om schoon te maken . Modern en mooi voor de oog. Past bij verschillende sorten keuken

Pluspunten

• Makelijk om schoon te maken
  • Goede zuigkracht
  • Mooi

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Beste Susanna,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat deze afzuigkap zo naar wens is.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Elstosha 30-01-2020

mooi groot scherm (net een televisie)

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Vanwege de afmeting (80 cm breed) voornamelijk, de AEG die we eerst hadden had verkeerde bedieningsknoppen. Deze wel, en hij doet het erg goed.

Pluspunten

• Goed bedieningspaneel
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geluid. (Zal bij andere afzuigkappen ook zijn)

Officiele reactie van Atag 31-01-2020

Beste Elstosha,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review. Wat leuk om te lezen dat je keuze, na de AEG, nu is gevallen op ETNA. Fijn dat je zo tevreden bent over de afzuigkap.