Sonos One wit - Reviews

wit
Type/soort
luidspreker
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos One wit op Kieskeurig.nl.

Barry 07-12-2017

Mooi draadloze boxjes

Geschreven voor: Sonos One zwart

Prima draadloze boxjes, gebruik voor al om muziek af te spelen van mijn mobiel. Niks op aan te merken en de standaard die je apart kan aanschaffen via Sonos zelf, waar je de boxen erop kan plaatsen is ook prettig. 1 minpunt is wel dat de stroomsnoer langer mag zijn.

Pluspunten

• Draadloos
  • stereopaar maken
  • fijn geluid

Minpunten

• Snoer niet lang genoeg

AteR 08-11-2018

geweldige aanvulling op de playbar

Geschreven voor: Sonos One zwart

Ik heb al enige tijd de SONOS playbar, waar ik al zeer tevreden over was.
nu heb ik enkele weken geleden de SONOS one (2x) aangeschaft en in gebruik genomen als achtergrondspeakers, waardoor o.a. stereo effect ontstaat.

installatie was fluitje van een cent en ik moet zeggen ook een geweldig geluid nu. Een enorm verschil!

Een absolute aanrader!

Pluspunten

• geweldig geluid
  • zeer gemakkelijke installatie

Ronald 25-06-2018

Redelijk

Geschreven voor: Sonos One zwart

Het is een speaker die handig kan zijn dat is vind ik wel heel erg persoonlijk ik heb er 1 op de 1e verdieping staan en deze heeft goed continu geluid echter heb ik er ook 1 op de 2e verdieping staan en die hapert nog wel vrij vaak ook met een Sonos Boost in het systeem, tevens is er sinds kort als je de speaker aan zet (dit is overigens niet elke keer) eerst reclame te horen dit vind ik zelf erg raar want je betaald toch een flink bedrag voor zo'n speaker en ik verwacht dan verwacht geen reclame.

Minpunten

• reclame bij het aan en uit zetten