Denon HEOS 7 HS2 zwart zwart - Reviews

9,4

peter 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

Briljant geluid uit hoogwaardige speaker.

Na een ander merk multiroom luidspreker gehad te hebben, ben ik gaan neuzen naar iets krachtigers voor in de keuken. Al snel kwam ik uit bij de Heos 7. Na een luistersessie in de winkel al snel overtuigd, wat een sound! Wat mij vooral aansprak was de usb afspeelmogelijkheid, bluetooth verbinding voor achter in de tuin (geen wifi meer daar) en de mooie volle sound natuurlijk. Installeren was snel voor elkaar en de interface op de app heel overzichtelijk.
Wat ik ook mooi vind is HighRes Audio i.c.m. Tidal app

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Usb afspeelmogelijkheid
  • Heos app heel overzichtelijk
  • HighRes Audio mogelijkheid

Minpunten

• "geen handgreep om mee te nemen naar de tuin"

Cuno Vonk 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Muziek "pure sang"

Als echte muziekliefhebber heb ik door omstandigheden afscheid moeten nemen van mijn fantastische stereoset. Tannoy Glenair aangestuurd met een fraaie buizenversterker, maar goed liefde gaat hierbij nou eenmaal in voor!
Zoektocht naar een fraai klinkende, vrouwvriendelijke oplossing. Veel sets beluisterd, maar er stak er slechts één met kop en schouders bovenuit: Heos 7 in stereo opstelling!!!
Set verbaast vriend en vijand! Heb zelfs de eigenaar van de winkel waar aangeschaft kunnen overtuigen, ook hij speelt nu met de zelfde set!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Uiterlijk
  • Vermogen
  • Buitengewoon mooi design
  • Eénvoudig te bedienen

Mike 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

review heos 7

App zeer gebruiksvriendelijk je kunt muziek services ook verbergen welke je niet gebruikt
Makkelijk kamers groeperen met knijp beweging
Ook via bluetooth
En super geluid