Levix.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Levix.nl.

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan 11-03-2024

Prima product, goed verpakt. Snelle levering. Met een bonus in de verpakking meegestuurd.

E Bijnen Bukkems 12-01-2024

De levering was super goed geregeld betrouwbaar en goed verzorgd niets op aan te merken. Zou de volgende keer weer bij jullie artikelen bestellen. Heel betrouwbaar

Mark Schaap 04-01-2024

Prima winkel. Duidelijke website. Artikel makkelijk te vinden. Scherpe prijs en keurig op tijd geleverd.

M.kooger 01-04-2023

De winkel handelt naar de verwachtingen, de kwaliteit is goed ze zijn goedkoop en leveren snel.

Joop 11-02-2023

waarom 75 karacters ? kan in een paar woorden zeggen dat het een goed bedrijf is , dus leuke prijzen goede en snelle verzending

Floor Brouwer 06-02-2023

Eerder kocht ik een laptop bij LEVIX. Toen werden mijn vragen snel deskundig beantwoord. Nu was er weer een laptop nodig. Weer werden vragen snel beantwoord. Koop was toen snel gesloten.

Susanne 02-02-2023

Scherpe prijzen, en een uitstekende communicatie naar klant. Ook de levering is top. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending van je bestelde product.

Ton Bunnik 18-01-2023

S’avonds laat een E-reader besteld en de volgende dag in huis. Het kan niet sneller. Geweldig.

Richard 13-12-2022

Ik heb een laptop besteld en die is goed verpakt geleverd, helaas was PostNL eerder met de levering dan afgesproken en moest ik het ophalen bij een afhaal punt, maar dit is geheel de schuld van post nl. Laptop werkt prima en is lekker stil.

Dirk 18-11-2022

De levering was zoals was aangegeven op de site .zondag besteld maandag in huis tevens was het volgen van de levering uitstekend. Dus gewoon TOP

Jan 15-11-2022

Ondanks dat de eerste zending niet aankwam heeft het bedrijf direct een tweede exemplaar verzonden die de volgende dag al werd geleverd. Geweldige service dus

A. van der Broek 16-10-2022

Ten eerste was de omschrijving van de mogelijkheden van de laptop duidelijk en correct. Bestellen was redelijk gemakkelijk. De levering was snel, correct en conform de belofte.

A. van der Broek 13-10-2022

EDWARD 18-08-2022

Ik ben zeer tevreden over het aanschaf via internet en de nieuwe lap...Hij werkt prima.
Enige nadeel werd het pakket door Trunkrs laat afgeleverd.
Trunks levert ALLEEN op werkdagen van 17 tot 22 uur!!!

waterboy 18-08-2022

deze website, werd mij aanbevolen vanwege goede prijs,kwaliteid verhouding,wat waar bleek.
makkelijk bestellen en sneller geleverd dan men aangaf

Chris 12-08-2021

Snelle levering en (door mij onjuiste geplaatste bestelling) net zo snel en probleemloos omgeruild.
Grote klasse !

levix 21-07-2021

de prijs van het product de levering was goed en op tijd .................................

M. Scholtz 13-07-2021

Bestellen en betalen is zeer eenvoudig en snelle levering, je krijgt een e-mail met een link om de bestelling te volgen.

R.Goezinne 26-05-2021

Prima webwinkel met heldere uitleg van het gekozen product. Daarnaast een super snelle levering, 0915 uur besteld, zelfde dag om 1830 uur ontvangen.

Sandra 10-05-2021

Eind de middag besteld en de volgende dag al in huis.
Goed op de hoogte gehouden.
Super laptop

Esra 26-04-2021

Rond 10:00 mijn bestelling geplaatst, 19:00 mogen ontvangen! Snelle service, levering & een overzichtelijke site. Aangename acties & scherpe prijzen. Ook fijn dat je achteraf kan betalen. Voor mij een dikke 10!

Yvonne Hofman 19-04-2021

bedrijf kwam als beste koop uit de bus bij het zoeken naar een tablet, via de chat meteen contact, aanbieding bleek te kloppen, besteld en volgende dag in huis. Bij de Lenovo tablet gaf Levix een beschermhoes en schermfolie kado. Ik dacht een eenvoudig hoes te krijgen maar het was er een van Lenovo zelf.

Wabo 13-04-2021

S’ avonds een kobo ereader besteld. De volgende dag door Trunkrr’s bezorgdiensten afgeleverd. Niet alleen een goede prijs, ook netjes verpakt en snel afgeleverd. Fijn was ook dat naarmate de bezorgtijden naderde, ik steeds duidelijker werd geïnformeerd over de exacte bezorgtijden.

Ab 12-04-2021

De 1e keer besteld bij Levix. Ze boden het artikel het goedkoopst aan. Bestelling en levering verliepen prima.

Henk 06-04-2021

Deze shop bij toeval gevonden omdat hun de laptop hadden die wij wilden hebben.
We hadden hem voor 10.30 u besteld en hadden hem s'avonds om 19.00 u al binnen dezelfde dag, ongekend en niet verwacht.Dus s'avonds installeren en werken. Geweldig.