Levix.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Levix.nl.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

v/d Heuvel 12-09-2020

Ik heb voor Levix gekozen omdat deze winkel bij mij in de buurt is en vertrouwd voelt, dit gevoel hebben ze waargemaakt: de laptop werd de dag nadat ik hem besteld had geleverd, zat goed ingepakt met extra vulling in de doos waardoor de laptop minder snel beschadigd tijdens vervoer. De site is erg gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, ze haken in op actualiteiten zoals het nieuwe schooljaar en ze hebben leuke acties.

Wesley 28-08-2020

Snelle levering maar helaas was er iets mis met het product. Gelukkig kon de klantenservice het probleem heel snel oplossen.

10 punten voor de service!

Yvonne 27-08-2020

Goed advies, snelle levering en ik ben erg blij met mijn nieuwe pc. Ik ben zeer tevreden over Levix.

Frans 01-08-2020

Doet wat het beloofd heeft. Product info is goed en de levering was op tijd.

John 22-07-2020

Prima Laptop gekocht met goed prijs, werkt naar behoren, prima bedrijf.
Was snel verzonden.

Martinus Peek 07-07-2020

Fijne winkel, de bestelde spullen werden op tijd geleverd en goed telefonisch advies. Goede service!

Martinus Peek 06-07-2020

Fijne winkel, spullen werden op tijd geleverd en goed telefonisch advies. Aanrader!

Job van den Elzen 30-06-2020

Na een belletje met de winkel besloten om de laptop hier aan te schaffen. Kreeg een goed advies en kreeg de laptop de volgende dag al binnen. Aanrader!