izi-deals.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over izi-deals.nl.

izi-deals.nl stelt zich voor

iZi-DEALS.nl heeft een zeer gevarieerd assortiment variërend van consumenten elektronica zoals tablets en smartphones tot outdoor producten voor huis en tuin. Goede service is voor ons vanzelfsprekend. Zo doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te houden, zowel voor- als na de het aanschaffen van een product. Wij zullen dan ook ons best doen om ervoor te zorgen dat U daar net zo overdenkt. Voor ‘De makkelijkste weg naar de beste deals’ bent u bij ons aan het juiste adres.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lirsbeth 20-04-2024

Ik koop een nieuw product bij Blokker en ontvang vervolgens via iZi deals een een product dat eerder is uitgepakt geweest in een flink beschadigde verpakking.
Het is een lady shaver en die dozen mogen niet eens geopend worden vanuit hygiënisch oogpunt. Ook is er met een marker een code op geschreven
Wat een slechte winkel!!!
Oh ja, mag ook nog op eigen kosten retour!

Priscilla 19-01-2024

Super goede service, snelle verzending en een hele lieve klantenservice die snel reageert, top!!

Stefan 21-04-2022

Goede prijzen, snelle verscheping, goede service en snelle response van service afdeling.

Harro Rijnsaardt 19-02-2018

Prima oplossing op een kleine klacht

Via bol.com zag ik een artikel dat ik wilde hebben. Het werd keurig op tijd geleverd door IZIdeals. Dat wist ik niet maar was geen enkel probleem. Toen ik een klacht had (ivm klein defect) werd dit zeer snel en uiterst coulant opgelost door IZIdeals.
Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -