Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

4,3 Lees 138 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

Heuts heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van Mobiliteit & Vrije tijd. Het bedrijf telt ruim 400 medewerkers, waaronder een eigen callcenter, reclamebureau, internet- en automatiseringsafdeling en heeft 14 vestigingen verspreid over Limburg en Noord-Brabant. Waarom kopen bij www.heuts.nl? - Alle producten op voorraad, maximale levertijd is 3 werkdagen. - Veilig betalen met iDeal of creditcard. - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze 14 filialen in Limburg en Noord-Brabant. - Kosteloos retourneren binnen 14 dagen. - 5% sparen op het aankoopbedrag. - Uitstekende klantenservice.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 59 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

ex-klant 03-05-2021

Algemene score

1,0
Heuts is toch ook automaterialenZaak? Ze verkopen volgens de website niet eens een doodnormale autoaccu😡

Reageer

Paul 28-04-2021

Algemene score

1,0
Garantie wordt niet opgelost maar doorverwezen naar fabrikant door middel van redelijk onbeschofte mails.
In de voorwaarden van deze fabrikant (Intex) staat onder andere:

"We zijn niet telefonisch bereikbaar." en verder "Intex Service vervangt geen complete product, geeft geen geld terug en accepteert geen retour van complete producten."

Heuts is de verkopende partij en doet dus niets. Intex denkt kennelijk te mogen stellen dat zij het product NIET VERVANGEN, GEEN GELD TERUG GEVEN EN GEEN RETOURPRODUCTEN AANNEMEN. Lijkt mij voer voor juristen, maar ik koop in elk geval niet meer bij HEUTS.

Reageer

Max 26-04-2021

Algemene score

1,0
In deze coronatijd netjes een afspraak gemaakt om 9.30 uur bij het filiaal in Sittard. Ruim 4 uur van te voren. Maar bij binnenkomst leek het wel de reclame van de paarse krokodil. Men had me nog niet teruggebeld dus waarom ik wel niet al aanwezig was. Je moet wachten tot je gebeld wordt. Er was niemand in de zaak maar dat wilde bij de kassamevrouw er niet in. Uiteindelijk bij navraag aan de manager leek het alsof ik bij god’s gratie naar binnen mocht. Uiteindelijk manager gesproken maar die kon de klantbeleving van dit verhaal niet begrijpen. Dus blijkbaar gaat het hen te goed en hebben ze daar geen klanten nodig. Zeer ontevreden en zelfs 1 ster is teveel.
Officiële reactie van Heuts.nl 28-04-2021

Dat is inderdaad niet netjes en zeker niet zoals het moet zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Paul 16-04-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Opblaasbare bank besteld deze bleek lek gelijk is deze vervangen door heuts TOP

Reageer

ES 02-04-2021

Algemene score

1,0
Eigenlijk nog geen 1 ster waardig maar je kan geen 0 geven. Buitenkast besteld vrijdag de gehele dag vrij genomen komen ze met een buitentafel aan lekker weer. Geen oplossing niets. Ja sorry meneer excuus voor het ongemak en de gelede schade. Gehele weekend naar de knoppe speciaal vrij genomen om alles te plaatsen maar niets dat weekend. Geen geld retour. Misgelopen geld van me eigen bedrijf wegens vrij nemen. Geld nog steeds niet retour ontvangen na 1 week en 10 mails verder zeer jammer dit. Als ik mijn bedrijf zo zou runnen hou ik het niet lang vol. Maar hier bestellen nooit meer je kan zien dat als je groot wordt dat het logistiek een puinhoop wordt als je het niet goed regelt is hier mooi een voorbeeld van.

Reageer

Johan 14-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Vandaag mijn zwembad binnen gekregen die ik afgelopen dinsdag besteld had snelle levering👍
Alles ziet er netjes uit natuurlijk nog niet uit de doos gehaald ga hem pas in april opzetten maar daar heb ik wel vertrouwen in.
In het begin was ik een beetje sceptisch omdat ik nog nooit zo’n groot bedrag online had betaald,
Maar nou zou ik er zo weer bestellen.
Officiële reactie van Heuts.nl 15-01-2021

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling!

Reageer

Maurice 20-12-2020

Algemene score

1,0
Artikel besteld dat op voorraad was maar na 4uren kreeg ik een mail dat het verstuurd werd door de leverancier zelf (2-3 weken levertijd)
Gelijk gebeld en geannuleerd, na een week nogmaals gebeld en na 12 dagen het bedrag pas teruggestort
Officiële reactie van Heuts.nl 21-12-2020

Beste Klant,

Onze excuses voor het ongemak en dat u lang heeft moeten wachten op de terugbetaling. Hopelijk is alles nu goed afgehandeld en nogmaals excuses dat u lang heeft moeten wachten.
Wij wensen u Fijne Feestdagen en een mooi 2021!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Reageer

Haverkate 27-11-2020

Algemene score

1,0
Spiegels gekocht , paste niet en terug gebracht ! wilde nieuwe spiegels eerst passen , mijn auto stond voor de deur , kreeg antwoord dat ik die maar eerst moest kopen , en als ze niet passen mag ik ze weer terug brengen . Wat doe ik dus niet , wat een flut zaak . Zal het ook aan niemand aanbevelen .!!

Reageer

Richard 27-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik bestelde recent speciale bouten voor de draagarmen van mijn 15 jaar oude ,maar nog steeds in prima conditie zijnde , Hapro fietsenrek.
Achteraf bleek dat deze speciale bouten niet meer geleverd kunnen worden.
De klantenservice van Heuts stuurde mij een mail met de mededeling dat er 2 compleet nieuwe passende draagarmen onderweg waren en ik niks hoefde bij te betalen.
Ik kon het bijna niet geloven maar maar vandaag heb ik ze ontvangen.
TOP SERVICE VAN HEUTS!
Richard

Reageer

Alex 24-11-2020

Algemene score

3,0
In het voorjaar hebben we een opzet zwembad besteld. Echter ontbrak een onderdeel (wat slangen) in de bestelling. Na 5 (!) e-mails over de incomplete bestelling te hebben gestuurd heb ik tot op heden niets meer vernomen. Uiteindelijk hebben we elders wat slangen moeten bijbestellen :(

Reageer

Jasper 02-11-2020

Algemene score

2,0
Cijfer: 2

Fietsendrager gekocht. Werd in een zwaar beschadigde doos afgeleverd door DPD. Bij openen Van de doos bleek een steun stuk. Na overleg kreeg ik een nieuwe steun toegestuurd. Vervolgens Bij gebruik van de fietsendrager bleek de fietsendrager met moeite uitklapbaar. De fietsendrager was in zijn geheel ontzet. Bij de 3e x gebruik brak de kentekenplaathouder af. Kennelijk was de fietsendrager op meer plekken ontwricht. Na overleg werd hij retour gestuurd voor reparatie. Bij terugkomst bleek een hulpstuk gescheurd. Weer contact opgenomen en zonder goed overleg werd een nieuw hulpstuk toegestuurd. Echter hulpstuk is niet te vervangen dan alleen door speciaal apparatuur. Deze willen ze zelf niet plaatsen, want opeens zou Ik het stuk gemaakt te hebben.???. Kortom 3 x de fietsendrager gebruikt en maanden niet kunnen gebruiken. Heel vaak gebeld en ge-e-maild met de klantenservice, maar daar word je helemaal niet wijzer van.
Officiële reactie van Heuts.nl 03-11-2020

De informatie zoals wij deze aan u hebben verstrekt is juist geweest, wij hebben alles wat wij behoorden af te handelen gedaan, u hebt daar een andere kijk op dat is uw goed recht echter heeft het verhaal altijd 2 kanten, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

E Hochstenbach 09-10-2020

Algemene score

1,0
Nu voor de derde maal lamp van intex spa defect, heeft het tot nu toe altijd maar een seizoen gedaan. Deze zijn dus altijd binnen de verwachte levensduur kapot gegaan en heeft men dus ook recht op garantie !!! Alleen weigert heuts Hoensbroek aan zijn verplichtingen te voldoen.
Officiële reactie van Heuts.nl 09-10-2020

Beste klant, als u langs komt met de aankoop bon en daaruit blijkt dat het product binnen de garantie valt dan zullen wij dit voor u oplossen, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

ErikvanRee 21-09-2020

Algemene score

3,0
Ik zou niet weer bij Heuts kopen, om de volgende reden(en): Ik heb 2 luchtbedden gekocht en één bleek bij aankomst al lek te zijn. Ik krijg het niet geplakt door de ribbelstructuur dus wil een ander merk luchtbed bestellen. Ik mail dat ik het lekke luchtbed wil retourneren: dit wordt afgewezen. Ik bel en krijg een jongen aan de lijn die aangeeft dat ik garantie moet aanvragen, maar ik wil geen garantie, maar mijn geld terug.. Heuts geeft heel braaf op de site aan dat artikelen geretourneerd kunnen worden om wat voor reden dan ook (dus geld terug), maar in de praktijk is dit toch anders.
Ik geef aan dat ik de manager van de klantenservice wil spreken. Ik krijg als mail terug dat de man die mij al meerdere keren heeft gemaild, de manager ís. Ik bel en vraag hem te spreken. Een vrouw van de klantenservice geeft aan dat deze persoon alleen gemaild wil worden. Maar zij kan gewoon een aanvraag doen voor retour, geeft ze aan. Ze geeft ook aan het probleem niet te snappen. Maar natuurlijk moet het verzoek weer langs de manager van de klantenservice die het gewoon weer afwijst, want kapotte artikelen gaan "via de garantie en niet de retour".
Veel tijd in gestoken, uiteindelijk geen geld terug en standaard mails als antwoord. Dit zou niet moeten kunnen vind ik, zeker als op de website staat en de vrouw van de klantenservice aangeeft dat het wel kan.
Ik heb deze ervaring overigens wel vaker gelezen toen ik eenmaal op internet rond keek, dus hoop mensen hiermee te waarschuwen.

Reageer

M 28-08-2020

Algemene score

1,0
Een zweefparasol gekocht die 360 graden draaibaar is. Met wat windKracht 1 gaat de parasol uit zichzelf draaien ondanks dat de bevestiging tot aan de buis stijf is dichtgedraaid. Ten tijde van de warme dagen met temperaturen boven de 30 graden en een zuchtje wind konden wij de parasol niet eens opzetten daar de parasol steeds achterstevoren draait tot over de schutting van de buren, juist dan wil je schaduw hebben en waarvoor anders koop je een parasol. Op 14 september 202 een klacht ingediend en tot op heden na vele mail wisselingen is het nog steeds niet opgelost en verzinnen ze elke keer wel weer een excuus om onder de garantie weg te komen. Duidelijke foto’s aangeleverd dat de onderste schroef niet zijn werk doet door de buis te blokkeren. Ben dan ook zeer ontstemd over dit bedrijf, met een wel zeer stugge Bedrijfsvoering!
Officiële reactie van Heuts.nl 31-08-2020

In de periode dat de parasol defect is gegaan was er storm in Nederland, wij geven heel erg duidelijk op onze website aan dat iedere vorm van wind en storm niet onder de garantie valt. Dit wist u dan ook van te voren, wij hebben dan ook terecht een garantieverzoek afgewezen.

Reageer

Cees 26-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Dinsdagmiddag een kist voor tuinkussens besteld en woensdag om 12 uur in huis.
Ongelooflijk wat snel en nog de goedkoopste ook!

Reageer

Ruud 13-08-2020

Algemene score

2,0
Zweefparasol gekocht, na 3 weken brak een arm af die het doek strak houdt. Dus terug naar de winkel in Roermond. Drie jonge medewerkers stonden een kwartier lang naar de bon te kijken en een of andere Ben moest kennelijk zeggen wat ermee moest gebeuren. Het ding zou worden opgestuurd, zodat de fabrikant kon beoordelen of het wellicht schade was door wind e.d., het breekt niet zomaar af werd nog gezegd. Ze hebben er niet eens naar gekeken. De arm brak af tijdens het opendraaien van de parasol. Waardeloos. De parasol is gewoon of erg slecht of er zit een fabrieksfoutje in het exemplaar. Nu maar wachten in de hete zon. Waardeloze service, het ding is 3 weken oud, we hebben storm nog regen gehad. Omruilen en zelf met de fabrikant regelen is kennelijk te moeilijk. Daar koop ik dus niks meer.
Officiële reactie van Heuts.nl 14-08-2020

Het filiaal in roermond stuurt het product naar onze gsarantieafdeling toe deze zullen het product bekijken u moet binnen een week hiervan iets horen onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Marion 13-08-2020

Algemene score

5,0
Ik heb besteld en betaald maar krijg geen bevestiging mail . Klantenservice 4 keer gebeld. Steeds 20 min in wacht .
Twee keer een contactformulier ingevuld en verzonden . Geen reactie.

Niet tevreden dus en flink bedrag betaald dus had anders verwacht .
Officiële reactie van Heuts.nl 13-08-2020

Waarom geeft u 2x dezelfde negatieve review?

De reden waarom u geen bevestiging heeft gekregen is omdat u een typ fout gemaakt hebt in uw mailadres, onze excuses voor het ongemak.

Officiële reactie van Heuts.nl 13-08-2020

Waarom geeft u 2x dezelfde negatieve review?

De reden waarom u geen bevestiging heeft gekregen is omdat u een typ fout gemaakt hebt in uw mailadres, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Marion 10-08-2020

Algemene score

5,0
Ik heb besteld en betaald maar krijg geen bevestiging mail . Klantenservice 4 keer gebeld. Steeds 20 min in wacht .
Twee keer een contactformulier ingevuld en verzonden . Geen reactie.

Niet tevreden dus en flink bedrag betaald dus had anders verwacht .
Officiële reactie van Heuts.nl 11-08-2020

De reden waarom u geen bevestiging heeft gekregen is omdat u een typ fout gemaakt hebt in uw mailadres, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

J de Boer Grootebroek 02-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Hallo.
Keurige site, zeer nette prijzen.
En snelle afhandeling.
En je kunt ook achteraf betalen

Reageer

Chrissy 30-07-2020

Algemene score

1,0
2 jaar geleden een 6 persoon jacuzzi gekocht. Nu worden wij van het kastje naar de muur gestuurd omdat de leverancier slecht bereikbaar is. Wij zitten nu met een dure jacuzzi die wij bij jullie gekocht hebben en die kunnen wij niet gebruiken. Jullie verkopen zoveel van het merk Intex en dan zou je toch zeggen dat zij jullie ook service moeten verlenen.
Officiële reactie van Heuts.nl 31-07-2020

Wij kunnen niet beoordelen wat er aan de hand is omdat wij vanuit hier niet over de juiste gegevens beschikken om het na te kijken. Wat wij altijd doen is kijken of er nog recht van garantie bestaat op het product en zo ja dan sturen wij een garantieaanvraag door naar intex en wordt het probleem opgelost. Dat is onze werkwijze. Wij sturen niemand van het kasje naar de muur, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Nanny 24-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Op maandag een fietsendrager besteld, en dinsdag werd hij al geleverd. Snelle service en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Reageer

marjan 24-07-2020

Algemene score

9,0
Ik vind de klantenservice erg snel .
Je stuurt een mail en krijg er snel een terug .
Mijn pakket was kwijt en ik werd netjes geholpen
Een top service

Reageer

Laura 23-07-2020

Algemene score

8,0
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zelfde product is hier goedkoper dan op andere sites. Snelle levering en goed verpakt.

Reageer

Ben 22-07-2020

Algemene score

2,0
Zocht een tuinkast en vond de gewenst op de web-site van Heuts. Product bleek bij levering beschadigd en ik moet nu nog zeker 4 weken wachten voor het beschadigde onderdeel wordt geleverd.
Officiële reactie van Heuts.nl 23-07-2020

Vanwege de corona crisis is er een vertraging bij de leverancier die het onderdeel moet naleveren onze excuses voor het ongemak.

Officiële reactie van Heuts.nl 23-07-2020

Vanwege de corona crisis is er een vertraging bij de leverancier die het onderdeel moet naleveren onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Ingrid 22-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de winkel omdat ik wat technische en praktische vragen had. Een vriendelijke mevrouw beantwoordde de vragen waardoor ik via de webshop een bestelling plaatste. De betaling was eenvoudig. De levering verliep correct .
De webshop is een aanrader.

Reageer

Peter Reiters 22-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Persoonlijk was ik niet zo gauw van het internetshoppen. Via Heuts echter een vlotte, soepele afhandeling. Blijkt ook heel betrouwbaar!
Heel mooi en goed product ontvangen ( luchtbed 2p. Met elektrische pomp.)
Ben zeer tevreden. Omdat Heuts ook goed thuis is in autobenodigdheden, ga ik er ook kijken voor een fietsendrager voor elektrische fietsen

Reageer

F.G.J. Tieman 22-07-2020

Algemene score

1,0
Vaak onjuiste berichtgeving doordat Heuts.nl niet (goed) luistert naar de klanten.
Dit al verschillende keren geconstateerd.
Het geld krijg je ook niet terug al je éénmaal betaald hebt!

---------------------------------------------------------
Review 21-7-2020: Twee keer een levering teruggestuurd en moest toch één keer betalen en heb het bedrag nog steeds niet terugontvangen!!

Onbetrouwbare winkel.
Officiële reactie van Heuts.nl 27-07-2020

Wat u aangeeft is onjuist want wij hebbend de 170 euro op 29 juni voor u bij Klarna gecrediteerd en dit ook netjes aan u doorgegeven alles is dan ook correct afgehandeld.

F.G.J. Tieman 27-07-2020

Wat u schrijft is onjuist!.

Ik heb helemaal niets van u doorgekregen.
Dus het geheel is NIET correct afgehandeld!

Officiële reactie van Heuts.nl 28-07-2020

Wij zulle hier geen printscreen plaatsen omdat wij uw privacy accepteren echter is onze informatie juist, neemt u met Klarna contact op, aan zij hebben het geld terug ontvangen en moeten het financieel met u afhandelen.

Reageer

Luc Gerard 22-07-2020

Algemene score

8,0
Een zeer vlotte levering perfect verpakt en zéér voordelige prijs, zeker de moeite waard om prijzen te vergelijken. Wij waren in elk geval content.

Reageer

Fam Delnoye 22-07-2020

Algemene score

8,0
Snelle levering. Vriendelijke chauffeur die de tafel ook tot aan de tuindeur afleverde.

Reageer

breskens 22-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
een fijn en goed advies per telefoon en een goede afhandeling en goede afspraken
een goed bedrijf zou iedereen aan raden eens te kijken op de website

Reageer

Valk 22-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke website, status bestelling goed te volgen. Bij ontvangst bleek product Intex niet te werken. Via klantenservice van Heuts, probleem naar leverancier doorgespeeld. Daarna goed en correct geholpen. Dus ook al is Heuts hierin niet direct probleemeigenaar, ze laten contact in eerste instantie via Heuts verlopen. Volgens mij dus ook de meeste correcte manier van werken. Wij zijn tevreden!

Reageer

Chantal 22-07-2020

Algemene score

5,0
Levering/leveringafspraak prima! Zelf was het product niet helemaal juist. Contact over gehad, begon vriendelijk. Maar eindigde zeer onprofessioneel. Ik had een loungeset besteld, en na 1 x zitten waren de kussens al ingezakt, en na opzetten zag ik dat 1 pootje niet goed was. Volgens de desbetreffende mail persoon, had ik dat direct moeten zien, in die gehele doos op moeten sturen (doos van 2 meter voor 1 blokje). (Dit was een ander persoon waarmee ik in eerste instantie mailde, want die antwoorden wel normaal). Vervolgens moest ik maar even naar de Hema gaan om kussen opvulling te kopen van een tientje en kon ik zo die kussens opvullen! Ik sta echt versteld door dit antwoord! Wat is de moeite een blokje op te sturen en de kussens te veranderen. Ook was het zo dat de kussens aan beide kanten neergelegd moest hem kunnen worden in verband met het verlengstuk, dat bleek ook niet zo te zijn dus zie je nu altijd de lusjes naar boven. Ik heb dus gewoon pech en daar moest ik het mee doen. En dat op zich zou ik je nooit meer wat bestellen Want dit vind ik zeer professioneel.

Reageer

Lucia van de Sande 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Meerdere keren besteld en altijd optijd en netjes afgeleverd,een goede garantie om dingen bij Heuts te kopen.
Raad het zeer zeker aan.

Reageer

Eddy Swinnen 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeeeeeer snelle levering van correct toestel aan een heel interessante prijs, meer dan 100 euro goedkoper dan in België.

Reageer

Jan 21-07-2020

Algemene score

1,0
Een fietsenrek besteld. Zou worden geleverd tussen 8:00 en 17:00 op 21-07. Dus maar een dagje vrij genomen. Van de transporteur een mail gekregen dat de levering tussen bepaalde tijden door zou gaan. Helaas een mailtje dat de levering niet doorging. Maar eens een belletje naar de transporteur. Het artikel was nooit in gescand en dus niet via Heuts bij hun gekomen. Misschien dat het morgen zou komen maar ..... misschien ook wel niet ........ Ik zou worden teruggebeld, wat dus niet gebeurde.
De klantenservice van Heuts dan maar eens bellen. een vriendelijke dame aan de lijn kwam met de melding dat de klantenservice zich niet bezig hield met leveringen (?????) ik moest maar een formulier invullen en zou dan binnen 24 uur een reactie krijgen. Misschien bedoelde ze het reply mailtje dat het formulier ontvangen is want ik ben nog steeds in afwachting van een antwoord...…. Waardeloos bedrijf dat de levering die men aangeeft op de website ( 1 a 3 werkdagen) dus bij lange na niet nakomt . Nu na een week nog steeds geen product
Officiële reactie van Heuts.nl 22-07-2020

U hebt een keurig mailtje gehad van de transporteur dat het pakket zoek was niet dat het niet was geleverd, wij hebben het netjes meegegeven naar de transporteur, daar is het zoek geraakt, Wij hebben u nog op dezelfde werkdag een reactie gegeven dat het pakket was gevonden en de volgende werkdag zou worden uit geleverd, dit is uiteraard vervelend maar wij hebben het wel addequaat voor u opgelost, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

Edwin 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
2 sitfloats gekocht voor het zwembad en testers voor zwembad water. De sitfloats waren scherp geprijsd. Betaling en levering snel.
Tweede keer dat ik hier besteld heb en wederom tevreden. Goede prijs en kwaliteit.

Reageer

Luc 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
stipte levering, prima product. Makkelijk te installeren en te gebruiken. Voldoet aan onze verwachtingen!

Reageer

SJ 21-07-2020

Algemene score

1,0
Je koopt een artikel, dit gebruik je een dag later en het is binnen 5 minuten stuk. Dan neem je telefonisch contact op en zeggen ze kom er maar mee terug naar de winkel. In de winkel zeggen ze dat het opgestuurd moet worden en dan moet je er maar 2 weken op wachten.
Officiële reactie van Heuts.nl 22-07-2020

Wat u in de winkel koopt daarmee moet u inderdaad mee terug naar de winkel het artikel is vervolgens ter garantie opgestuurd, dat u daarop 2 weken moet wachten is vervelend maar in corona tijd zeer acceptabel, onze excuses voor het ongemak.

Reageer

preim 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik heb een bestelling na ontvangst beoordeeld en kon het niet gebruiken zoals ik dat zou willen. Retour sturen was geen enkel probleem, het werd keurig weer opgehaald. Het betaalde geld was ook snel weer terug ontvangen.

Reageer

Dennis1981 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snel geleverd en goed verpakt. En dat allemaal voor een hele nette prijs! Vaker bij Heuts online besteld en altijd goede service

Reageer

G.P van der Laars 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Wij vinden de shop prima,kwaliteit/prijs verhouding ook prima.
De bezorging was helaas slecht,maar dat lag aan de bezorger van DPD. Ik kon volgen waar mijn bestelling was en zat 2 meter van mijn voordeur toen ik het bericht kreeg dat mijn pakket bezorgd was.Helaas niet bij mij,toen ik oo onderzoek ging vond ik mijn pakket elders in de straat zo maar bij iemand voor de deur gezet.Iedereen had het mee kunnen nemen(kostte wel € 500,00)
Bovendien moest ik maar zien dat ik(vrouw van 70) het thuis kreeg,het was behoorlijk zwaar.
Ik heb meerdere keren bericht gestuurd naar dpd maar nooit geen reactie gehad.Helaas.
Op Heuts heb ik niets aan te merken.

Reageer

natie 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
ruime keuze, af en toe leuke kortingen!
snelle correcte levering,
keep up the good work

Reageer

John van Boven 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede en snelle service. Prima bedrijfsomgeving je aankopen te doen. Wij kochten een zwembad en dat werd keurig op de afgesproken geleverd.

Reageer

Janny. 21-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering. Mooie kwaliteit. En goedkoop. Super tevreden. Heb veel verschillende tuincentra bekeken en winkels voor deze schommelbank. Maar waren over 3 of 4 keer duurder.

Reageer

EF 30-06-2020

Algemene score

1,0
Onlangs in de vestiging Venlo een fietsdrager opgehaald omdat deze in de vestiging Roermond niet op voorraad was. Aangekomen in Venlo bleek de doos al geopend te zijn geweest en betrof het dus een retour gebrachte fietsdrager. De verkoopmedewerker verzekerde ons dat de fietsdrager compleet was en dat bleek ook zo te zijn bij thuiskomst. Bij het afrekenen de klantenkaart overhandigt zodat de 5% loyaliteitskorting kon worden bijgeschreven op onze kaart. Na ruim 1 week waren de punten nog niet bijgeschreven dus maar even gebeld met de klantenservice. Na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt je doodleuk medegedeeld dat we dan maar een mailtje moeten sturen.... Dus maar gedaan. Krijgen we een bericht terug dat het een actieartikel betrof waarop geen punten worden uitgekeerd. Dat hadden ons zowel de verkoopmedewerker in Roermond als in Venlo echter niet verteld. Bovendien bleek het artikel elders zonder klantenkorting nog ruim 60 Euro goedkoper te zijn. Dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. Na weer een kwartier in de wachtte hebben gehangen wordt wederom doodleuk medegedeeld dat we maar een mailtje moeten sturen. Waarvoor is er dan een klantenservice telefoonnummer? Kortom communicatie met dit bedrijf is zeer moeilijk, lees onmogelijk!!! En dat was nou juist waarom we hadden gekozen om niet via een webshop te kopen. Kortom Heuts ons zie je niet meer want blijkbaar hechten jullie geen waarde aan loyale klanten.

Reageer

Frank 19-06-2020

Algemene score

1,0
Ik vind het een balle tent, 3 dingen besteld 1 week verder en nog niet alles geleverd al 6 keer voor gebeld beloven van alles maar maken NIETS waar, IK KOOP ER NOOIT MEER IETS !!
Het service formulier stelt geen zak voor, wordt niet op gereageerd.

Reageer

kim 16-06-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zwembad besteld, na 3 dagen geleverd. Dag ervoor telefonisch verwittigd, vriendelijke transporteurs, correct afgeleverd. Tevreden.

Reageer

Frans 09-06-2020

Algemene score

2,0
Jeetje, wat een slechte service. Verkeerde fietsendrager gestuurd en vervolgens is het jouw probleem. Niet klantvriendelijke en onpersoonlijke helpdesk. Aan de telefoon kunnen ze niets voor je doen en verwijzen je terug naar een service formulier. Uiteindelijk zelf het 20kg zware pakket zelf naar het verzendpunt moeten brengen...... Nu maar afwachten........Gelukkig heb ik nog niet betaald. :-(

Reageer

Cees 07-06-2020

Algemene score

3,0
Twinny fietsendrager voor op kogel besteld. Werd aangeven op voorraad. Kreeg na een dikke week te horen, artikel niet meer leverbaar. En in totaal na bestelling, had ik het geld na twee weken terug. Zou men gelijk hebben aangeven artikel niet op voorraad. Had ik hem ergens anders besteld en het artikel al hebben gehad. Nu moet ik twee weken later alsnog ergens anders bestellen! Het was dus NIET OP Voorraad. Misleiding dus.

Reageer

Daniëlle uit Rotterdam 02-06-2020

Algemene score

1,0
Koop maar niets bij dit bedrijf, want als er een probleem is met het product, dan wordt je niet meer geholpen en heb je alleen frustratie over. Het bedrijf maakt retour sturen onmogelijk met niet werkende formulieren, slechte klantenservice en het niet nakomen van beloftes retourlabels op te sturen. Zijn al twee weken bezig een defect item te retourneren en hebben al uren aan de telefoon gespendeerd zonder resultaat. Dit is de SLECHTSTE webwinkel OOIT!!
Officiële reactie van Heuts.nl 05-06-2020

Beste klant,

Wij lossen het altijd netjes op als een artikel defect is, hiervoor vragen wij u alleen vriendelijk om het garantie formulier in te vullen via www.heuts.nl/service en dan lossen wij de klacht op. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Toon meer reviews