Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

Heuts heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van Mobiliteit & Vrije tijd. Het bedrijf telt ruim 400 medewerkers, waaronder een eigen callcenter, reclamebureau, internet- en automatiseringsafdeling en heeft 14 vestigingen verspreid over Limburg en Noord-Brabant. Waarom kopen bij www.heuts.nl? - Alle producten op voorraad, maximale levertijd is 3 werkdagen. - Veilig betalen met iDeal of creditcard. - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze 14 filialen in Limburg en Noord-Brabant. - Kosteloos retourneren binnen 14 dagen. - 5% sparen op het aankoopbedrag. - Uitstekende klantenservice.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.9

Nancy 01-11-2018 Via de website gekocht

Niet meer....

Na een bestelling te hebben geplaatst op de website voor een bloempot voor binnen heb ik kort daarna nog een bestelling gedaan. Dit omdat ik toch de 30 km moest gaan rijden om mijn eerste bestelling op te halen. Bij het ophalen bleek dat de bloempot geen binnen bloempot was maar eentje met een gaatje erin, dus voor buiten. Deze pot hoefde ik niet en kreeg daarvoor mijn geld terug door het vriendelijke personeel in Helmond. De tweede bestelling nam ik mee. Omdat de omschrijving van de binnen bloempot niet klopte heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze begreep niet waarom ik belde. Ze zouden de tekst die door de fabrikant fout aangeleverd was (!), gaan veranderen. Op mijn vraag of dat de enige manier was om mijn klacht op te lossen werd gezegd: u heeft toch uw geld terug gekregen? Dat is het enige wat wij kunnen doen. Dat ik als klant 30 kilometer had gereden daar werd aan voorbij gegaan. Want ik had toch nóg een bestelling afgehaald? Dat de tweede bestelling nooit gedaan zou zijn zonder dat ik toch voor de eerste bestelling moest rijden daar werd niet naar geluisterd. De klanten service vond dit een perfecte oplossing voor ongemak ontstaan door een foutieve omschrijving op de website. En vroegen: en wat is nu uw vraag? Naar mijn idee heb je zo geen klantenservice nodig. Dit had het vriendelijke personeel in de winkel nog beter gekund. Al met al een ontevreden klant die nooit of te nimmer meer iets besteld bij Heuts.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiële reactie van Heuts.nl 05-11-2018

Beste klant,

Uiteraard begrijpen wij waarom u belde. Het is ook vervelend als een product niet naar wens is. Om deze reden hebben wij u ook netjes uw geld terugbetaald. Wij begrijpen dat u er 30 km voor hebt gereden, dit kunnen wij echter niet vergoeden. Onze excuses voor het ongemak.

Customer Support.

Jos 12-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

2 weken geleden de bestelde dakkoffer van Hapro niet compleet geleverd gekregen. Na 2x bellen en diverse mailwisseling op vakantie kunnen gaan zonder dakkoffer. Het lijkt me niet al te grote moeite geweest om de haken in een envloppe even na te sturen. Ik ben zeer boos en teleurgesteld

Officiële reactie van Heuts.nl 16-10-2018

Beste klant,

Dit vinden wij ontzetten vervelend, wij begrijpe dat u iets niet hebt ontvangen, dat spijt ons zeer. Wij zouden u vriendelijk willen vragen om een serviceformulier op onze website in te vullen met uw bestelnummer en de klacht dan zullen wij trachten dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Am van beers 26-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende klanten service

Zeer goed geholpen door heuts klanten service na wat problemen met de bosal fietsendrager .na mail contact alles snel opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 23-08-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijst product en goede klantenservice.

Heuts.nl was de goedkoopste aanbieder van de bosal traveller II fietsendrager en de volgende dag al geleverd. Goede klantenservice telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schaedig 22-07-2018 Via de website gekocht

Oplichters!!

Een dakkoffer bestelt, 2 weken later nog geen factuur ontvangen. Intussen een andere dakkoffer, 50 euro goedkoper, ontvangen zonder enige medling dat dit zo is. Omdat er geen factuur is, is er ook geen bewijs van wat ze hebben gedaan. Oplichters!!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

R. van den Wijngaart 12-07-2018 Via de website gekocht

Klantenservice ....die bestaat daar niet

Snelle levering op 2-7, een deel van loungeset zwaar beschadigd. Bellen: mailen aub. Die lezen ze maar vragen wat er mis is. Dat staat toch in de mail! Nog meer mailen! Bellen is sneller ondanks dat je telkens 25 minuten in de wacht staat. Telkens gaat het goed komen. 4 keer een mail voor een lever afspraak. Telkens komt er niets! Maar dat wist ik al omdat ik telkens met de transporteur belde. Op 10-07 belooft men dat het ECHT onderweg is en op 11-7 geleverd wordt. Transporteur weet van niets. Die is het beu dat ik telkens bel. Transporteur zegt "ik zal wel eens bellen". Even later belt de transporteur terug en zegt "meneer we komen het morgen afleveren, voor keur voor een tijd?" Vandaag 12-7 dan eindelijk het laatste deel na ontzetten veel bellen, mailen en ergernis verder dan eindelijk geleverd met dank aan de transporteur (Thijs Logistic). Wil je tuinmeubelen? BESTEL ZE NIET BIJ HEUTS!!! Een verschrikkelijk bedrijf!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Rob 25-06-2018 Via de website gekocht

Schandalige service !

Beste mensen ! Heuts heeft een slechte klantenservice ! Werkelijk uren moeten bellen ! Boutjes niet kee verzonden duurt weer paar dagen , daarna product defect weer bellen uiteindelijk nog een week moeten wachten !! Echt te triest voor woorden .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Meggie 16-06-2018 Via de website gekocht

Partytent nooit geleverd gekregen

Online een partytent besteld maar deze werd niet bezorgd op de afgesproken datum. Klantenservice gebeld en bleek er geen bestelling te zijn. Gek want het geld was wel afgeschreven. Ze beloofde me de volgende dag terug te bellen maar dit is niet gebeurd. Na een paar mailtjes verstuurd te hebben kreeg ik eindelijk reactie. Nu heb ik eindelijk mijn geld terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Pereira 11-06-2018 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service

Na een bestelling werd deze redelijk vlot bezorgd, helaas bleek deze niet compleet te zijn. Na telefonisch contact met klantenservice werd mij toegezegd dat het ontbrekende artikel direct nageleverd zou worden. Tot op heden heb ik niets meer vernomen, op mijn mail naar de klantenservice komt geen reactie. Ook telefonisch contact is niet meer mogelijk. Na meerdere malen te hebben gebeld kom ik in een eindeloze wacht. Ik raad consumenten sterk af producten te kopen bij deze naar blijkt onbetrouwbare winkel

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Sietzema 01-05-2018 Via de website gekocht

Slechte aftersales

Shop gekozen omdat ze zowel dakdragers als dakkoffers leveren. Verbazing: er mist 1 doodsimpel slotje voor de dragers. Ik had de buizen al op maat gezaagd. De ‘klantenservice’ trekt zijn handen er vanaf en doet absoluut geen moeite om het op te lossen. Nou, ik weet het goed gemaakt: ik red mijn reet er wel mee en hierbij nog een slechte recensie!

Hans 27-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering.

Nadat we enkele jaren terug een Intex zwembad hadden besteld bij Heuts.nl, was het voor ons niet zo moeilijk om weer iets bij hun te bestellen. Dit maal een Bosal Tourer fietsdrager. Welke wij na bestelling de volgende dag al geleverd kregen. De afhandeling was weer geheel volgens verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

patrick Schoenaers 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede service maar een factuur kunnen ze niet maken!

Heuts levert aan in België maar kent niet de regelgeving voor de facturatie aan zakelijke klanten. Steeds krijg ik weer een factuur, zonder hoofding, zonder BTW nummer en met BTW. Deze dient verlegd bij uitvoer naar zakelijke klanten. Verschillende malen gecommuniceerd met de klantendienst, steeds zonder gevolg. Nederlandse harken?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Bram 10-01-2018 Via de website gekocht

Bedankt voor de uitstekende service en een super product!

Uitstekende service van Heuts. De klantenservice heeft mij telefonisch vriendelijk geholpen en al mijn vragen keurig beantwoord. Mijn bestelde relaxfauteuil met voetenbank kwam zoals afgesproken de volgende dag. De fauteuil zit heerlijk en de prijs was super! Prijs kwaliteit verhouding lijkt uitstekend in deze webwinkel en ze hebben veel verschillende producten. Voor in de zomer overweeg ik een partytent dus tzt weer eens een kijkje nemen op hun website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dannique 07-11-2017 Via de website gekocht

Super service en een snelle levering!

De website van Heuts is overzichtelijk met veel informatie over een product. Na het bestellen van de partytent, welke we nodig hebben voor ons feest komend weekend, kregen we gelijk dezelfde dag nog telefoon om een leverafspraak te maken. Binnen 24 uur hadden wij onze partytent in huis! Wat een service en snelle levering! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Luc 04-10-2017 Via de website gekocht

WAT EEN GOEDE SERVICE

Ik had een probleem met onderdelen (was kapot) van mijn Fietsendrager die ik bij de Firma gekocht had.
Na het een en ander uitgelegd te hebben aan de klantenservice werden de te vervangen
onderdelen besteld en gratis aan mij geleverd
Binnen een week is alles opgelost WAT EEN GOEDE SERVICE.

Gertjan Stigt 04-08-2017 In de winkel gekocht

Prima GRATIS service

Met een defecte fietsendrager naar Heuts gereden en mijn probleem voorgelegd. De man achter de balie gaf aan er even een collega naar te laten kijken. Die collega had de fietsendrager vervolgens in een mum van tijd gefixed, droeg deze vervolgens naar de auto en klikte hem er op. Toen ik vroeg wat het mij ging kosten wuifde de baliemedewerker dit resoluut weg. Toppertjes dus , die mannen van Heuts.

A. Boonstra 17-07-2017 Via de website gekocht

Onvoorstelbare goede service

Nadat wij problemen hadden met het zwembad en dit gemeld hadden, is ons zwembad binnen 3 dagen vervangen voor een nieuwe. Geweldige Servive waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ontevreden klant 05-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Torenventilator besteld, los in een gammele doos zonder bescherming. Zag er al gebruikt en beschadigd uit.. Door de hitte toch geprobeerd, blijkt 't apparaat scheef te staan en maakt een harder geluid dan een oude versleten wasmachine. Meteen een retourverzoek ingediend. Het was druk wat kan voorkomen. Geen probleem, retourbon en antwoordnummer ontvangen dus de ventilator netjes teruggestuurd via post nl bij de bruna. Een week later krijg ik een mail terug, men wil de track en trace code hebben. Gelukkig het bonnetje bewaard en gelijk doorgemaild. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Ik ga hier in ieder geval niet meer bestellen. Via bol.com zijn ze al niet meer te vinden. De volgende keer kijk ik beter naar de recensies over een bedrijf. Het had me in dit geval wat sneller verkoeling geboden ;)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Richard 24-06-2017 Via de website gekocht

Service?

Oude Intex zwembad opgeborgen, nieuw bestelde wordt geleverd. Vrijdags,zodat het vrije weekend de kinderen blij zijn. Er zit een niet besteld kinderbadje in de doos. Afdekzeil wél de juiste. Gebeld, werknemer zegt dat de betreffende afdeling niet beantwoordt en ik wordt teruggebeld. Niet dus. Volgende dag geen nieuwe levering, erg teleurstellend. Het gaat me niet om die 2 tientjes maar het weekend is verpest! Lees ik andere reviews zie ik dat de klantenservice waardeloos moet zijn. Trek je conclusie...

Marc 23-06-2017 Via de website gekocht

geen antwoord op email

Hadden een mooie prijs voor de fietsendrager die wij op het oog hadden.
Een onderdeel was beschadigd waarover ik twee keer heb geemaild, maar op beide emails totaal geen antwoord.
Ik ga hier niet meer bestellen.

Vink 21-06-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring Heuts

Motorbroek besteld in april, kwam al defect binnen. Na 1,5 week nieuwe broek ontvangen, nu na 1,5 maand compleet kapot van binnen. Na 3! E-mails met klacht nog geen enkele reactie ontvangen. Laatste keer dat ik hier ooit wat besteld heb. En mocht Heuts dit lezen, jullie mogen echt contact nu op gaan nemen met ons!

WJvH 17-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service verkeerde spullen.

Een 12 volt contact voor de motor besteld maar wat krijg ik? Een tuinset hoes.
De hoes retour aangemeld maar ik krijg geen retour informatie. Dat ze het druk hebben kan ik mij voorstellen als er dit soort fouten wordt gemaakt.
Slechte service, ze reageren niet op mail. Tuinsethoes ga ik verkopen via marktplaats. Krijg ik toch mijn geld nog terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

anoniem 10-06-2017 Via de website gekocht

Slechtste ervaring

een week om je verkeerde bestelling geleverd te krijgen. 2 weken om het om te ruilen.
ben nu 4 weken verder en heb nog niets. Goederen worden zonder pakbon verzonden terwijl er wel naar een pakbon verwezen wordt. Na 2 weken krijgt men een email dat de goederen zijn verzonden, terwijl ik deze een week geleden heb ontvangen. Op reclamatie verkeerd geleverd krijgt men een standaard mail "niet tevreden dan kunt u retour zenden". SLECHTSTE ERVARING OOIT

Thomas 04-06-2017 Via de website gekocht

Slechtste webshop ooit.

Koop hier nooit iets.
1 en al geldklopperij.
De levertijd was 1-3 dagen (wegens drukte, normaal volgende dag in huis), we zij. Reeds 8dagen later, nog steeds niets gehoord. Al gecontacteerd via FB & verschillende mails, op niets antwoord gekregen. Ook gebeld, kort afgeblaft aan de telefoon, "het was druk" is hun enige verklaring, en je helpen doen ze zeker niet.
Ik vroeg voor een refund, zodat ik hetzelfde van een betrouwbare site zou kunnen bestellen, maar dit ging ook niet.
Wees gewaarschuwd..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Henriette 12-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service !

Ik kende deze schop niet maar had voor mijn aankoop (sta-op-stoel) telefonische contact gehad. En ik werd zo vriendelijk te woord gestaan, dat al was de prijs iets hoger dan andere schop ik voor hun heb gekozen. En ik heb daar echt goed aan gedaan. Wat begon met klein scheurtje in zitting begonnen ook naden los te zitten. Eerst heb ik het zelf geprobeerd te dichten, maar helaas lukte het niet. Heb contact opgenomen met de schop en het is echt keurig opgelost, kan echt iedereen aanraden u aankopen bij heuts.nl te doen. Want de service van bedrijf is geweldig

Marc 23-06-2017

heeft u het wel over hetzelfde bedrijf als waar al die anderen hun review over schrijven?

M van Lienden 28-06-2016 Via de website gekocht

Heb alles via de webshop besteld, en ook daar hadden ze niet alles waardoor ik genoodzaakt was om bij een ander verder te bestellen

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt, je moet zelf constant overal achteraan en er word niet meegedacht aan oplossingen

Assortiment
Helaas niet alles compleet, bij een ander moeten bestellen

Aanbeveling
Zou iedereen afraden om hier nog wat te lopen, hoge verzendkosten en zeer klantonvriendelijk

Extra toelichting
Heb meerdere keren wat besteld maar met de laatste bestelling is er zoveel fout gegaan en klantvriendelijkheid staat niet hoog in het vaandel bij hun, bij deze zijn ze een klant kwijt.

Jolanda 08-05-2016 Via de website gekocht

Naar aanleiding van de informatie die ik in de winkel gekregen heb besloten om online te kopen. Informatie hier ook zeer duidelijk. Prijs van dit product was wel €10,- duurder dan bij een andere aanbieder, maar voor auto producten kies ik toch liever voor de specialist!

Was op zoek naar een dakkoffer voor de vakantie en besloot om eerst naar de winkel te gaan. Het personeel nam uitgebreid de tijd en legde me alles uit wat ik wilde weten. Hartstikke bedankt!

Assortiment
Qua dakkoffers een zeer ruim assortiment, voornamelijk Hapro en Thule. Thule is toch een iets hoger prijssegment en heeft naar mijn mening dezelfde kwaliteit als Hapro. Dus voor een Hapro Traxer gekozen op aanraden van het personeel! Genoeg keuze!

Aanbeveling
Dakkoffer werd tevens snel thuis afgeleverd. Verder raad ik deze winkel aan: scherpe prijzen en topkwaliteit!

C 03-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop, kon snel vinden waar ik naar op zoek was.

Mijn bestelling werd slechts 1 dag later al thuisbezorgd, terwijl er op de website 1-2 dagen staat, erg fijn dus.

Zeer veel keuze.

Alles is goed verlopen!

SRM 03-05-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel, kan eenvoudig vinden wat ik nodig heb, geen poespas, maar gewoon perfecte producten en zeer scherpe prijzen. Heb eenvoudig het één en ander vergeleken met andere aanbieders, maar Heuts was toch het voordeligst. Bij twijfel over het product kun je ook "gewoon" even naar hun winkel of klantenservice bellen. Ik heb even met de klantenservice gebeld en werd direct en correct geholpen. Verzending uit voorraad, dus zeer snel genieten van mijn bestelde producten.

Vragen die ik stelde, werden meteen beantwoord, kortom: men weet waarover men spreekt. Mocht het onverhoopt niet zo zijn (heb dat eerder met een ander product gehad), dan wordt je gewoon teruggebeld (let op dezelfde dag nog :))

Aanbeveling
Als je gewoon top producten tegen een scherpe prijs wil en bovendien goed geholpen wil worden, dan eerst even kijken bij Heuts!

HarrieD01 06-12-2015 In de winkel gekocht
Helmond

bijzonder goede uitleg bij aankoop fietsdrager in winkel in Helmond.

keuze uit 5 verschillende merken fietsdragers

Aanbeveling
Technisch goede info van personeel ontvangen.
Direct via andere winkels info opgevraagd

insomnia666 25-08-2015 Via de website gekocht

vandaag 25-08-2015 heb ik het verkeerde product ontvangen, deze is beschadigend gebruikt oud en defect, behalve het verkeerde product, moet ik zelf dit 25kilo + product naar het postkantoor brengen voor deze zelf te retouren.

zo ver geen reacties op mijn vragen, behalve de standaard, retour zending antwoord.

Aanbeveling
niet als deze willens en wetens afval op sturen, in een dichte doos, lijkt het mij niet een aanrader.

Extra toelichting
ontvangen een defecte beschadigde reeds gebruikte airco van een veel minder kwaliteit met een veel lageren nieuw waarden en minder functies. ook de verpakking is verkleurd gescheurd incompleet, deze hadden ze gecamoufleerd door er een doos om heen te doen. ik ben bang dat ik er in gestonken ben opgelicht en dat ik naar mijn geld kan fluiten.

insomnia666 02-09-2015

het product is opgehaald dagen later en, ik heb Reeds mijn geld terug ontvangen 02-09-2015.

Chris2333 24-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Buitengewoon snel en correct afgeleverd. Zondagavond besteld, dinsdag in huis. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Dik tevreden!

michealmcdermot 23-07-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging snel en makkelijk via internet. De website is overzichtelijk en snel.

Het product voldeed na gebruik niet aan de verwachting. Ondanks dat het dus al een keer gebruikt was, mochten we het toch nog retourneren. Klantenservice reageerde netjes en snel op de emails.

Aanbeveling
Nette winkel, waar je terug kunt vallen op de prima klantenservice.

Extra toelichting
De klantenservice heeft mij positief verrast, ze kwamen zelf met verschillende oplossingen waar wij uit mochten kiezen.