Heuts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Heuts.nl.

Heuts.nl stelt zich voor

De consument kan bij Heuts.nl terecht voor een breed assortiment; van aanhangwagens t/m zwembaden en van fietsen t/m barbecues, Heuts verkoopt het allemaal. Dit assortiment kunt u vinden in een van onze vestigingen of in onze webshop. Veilig betalen - Concurrerende prijzen - Keuze uit bezorging of gratis ophalen in één van onze vele filialen - Retourneren binnen 14 dagen - 5% sparen op het aankoopbedrag middels de klantenkaart - Uitstekende klantenservice.

Deze score is gebaseerd op 186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arno 02-02-2024

Per ongeluk op de web-site gekomen.
geen spijt hiervan , want de levering was binnen twee dagen!

Paul 30-01-2024

Fietsdrager besteld en keurig een mail dat ik hem kon komen afhalen bij het filiaal. Bij aankomst blijkt de fietsdrager er niet te zijn, ondanks de juiste datum in mijn mail. Is nog onderweg mijnheer, zie ik hier in het systeem. Geen excuses, niks. Weer terug naar huis. Na telefonische info van mijn kant komt de bevestiging en ga ik opnieuw naar het filiaal. Fietsdrager is er. Is behoorlijk pakket. Wilt u de steewagen even lenen? Je kan natuurlijk ook aanbieden om even mee te lopen om het pakket naast mijn auto te zetten. Steekwagen past met pakket niet door de automatische deur. Staat op winterstand. Iedereen kijkt, maar niemand steekt een poot uit. Pakket weer van de steekwagen, erdoor gesjord en weer op de steekwagen. Uiteindelijk pakket in de auto en steekwagen teruggezet. Niemand vraagt of het gelukt is of ziet je staan. Nee, het was zeker niet druk en er liep vier man rond. Fietsdrager is prima, maar is gelukkig niet van het merk Heuts. Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.
Heuts6626 31-01-2024

Beste Paul,

Wat vervelend dat niemand u geholpen heeft en onze excuses voor alle ongemak wat u heeft ervaren. Wij willen graag het juiste filiaal hierop aanspreken en u verder helpen met deze klacht. U mag zich bij ons melden via klantenservice@heuts.nl

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ben 29-01-2024

Ik had sneeuwkettingen besteld die keurig op de afgesproken data en tijd geleverd werden.
Maar het bleken de verkeerde te zijn, verkeerde maat.
Ik heb toen met Heuts gebeld en de situatie uitgelegd. Er werd mij gevraagd om naar Heuts Hoensbroek te rijden alwaar ik de sneeuwkettingen om kon ruilen. Dit ging fantastisch.
Bedankt klanten afdeling van Heuts.

Bernadette 28-01-2024

Snelle levering , zeer goede prijs en een top product die nergens meer te verkrijgen was.

Ineke 27-01-2024

Goed product, mooie prijs en snelle service
Informatie omtrent aflever tijdstip ook prima in orde

Gea Zandstra 18-01-2024

De kachel die ik had gekocht, kon de ruimte die het moest verwarmen niet voldoende opbrengen, ook gaf de kachel wat teveel lawaai. Bij terugsturen, artikel compleet goed en zoals ontvangen, bleek dat ik niet mjn volledige bedrag terug kreeg. Er werd 5 euro kosten in rekening gebracht, waar ik erg van schrok en baalde !
Gebeld met de firma, maar er werd niets mee gedaan, het bleek ergens in het regelement te staan.
Ik kreeg gewoon mijn bedrag minus 5 euro teruggestort .
Heuts6626 18-01-2024

Beste Gea,

Wij hanteren inderdaad retourkosten bij het retourneren van een order. Voor Post orders betreft dit 4.95 euro. Dit staat inderdaad vermeld in onze retourvoorwaarden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Roy van Heugten 17-01-2024

Ik vind het een top organisatie.
Zeer snelle service en levering.
Dingen besteld en zeer snel geleverd.
Winkel bezoeken ook erg fijn en word zeer snel en kundig geholpen als ik vragen heb.

Dus in 1 woord. TOP.

M 15-01-2024

Luchtbed besteld, kapot geleverd. Retour en geld terug niet mogelijk via Heuts zeggen ze. Slechte communicatie, telefonisch kort en onduidelijk antwoord. Afgescheept naar fabrikant.

J.veth 10-01-2024

Heuts heeft een. Prima site.
Met goede kwaliteit artikelen.
Bedrag van retour artikel snel terug.
Bestelde artikelen snel en netjes afgeleverd.
Zeer tevreden klant.
Heuts6626 11-01-2024

Beste J. Veth,

Bedankt voor uw positieve review over onze Heuts shop! Wij werken altijd hard om onze Webshop overzichtelijk te houden voor onze klanten. Alsook klanten service staat bij ons hoog in het vaandel.
Wij hopen u in de toekomst vaker te spreken.

Niels 08-01-2024

Gebeld voor een specifiek onderdeel van een dakdrager dat ik niet op de website kon vinden. Uitvoerig geholpen zodat ik het juiste artikelnummer kreeg om het op de webshop te bestellen. Binnen twee weken ontvangen (zaten de feestdagen tussen).
Heuts6626 10-01-2024

Beste Niels,

Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u goed geholpen bent en het artikel tijdig thuis kreeg geleverd. Wij hopen u nog vaker te spreken in de toekomst.

Sven 06-01-2024

Makkelijk en duidelijk online kopen. Goede kwaliteit tegen redelijke prijzen. Zeer tevreden over communicatie. Levering en/of afhalen volgens afspraak en op tijd. Afhalen in winkel makkelijk met goed winkel advies. Kortom bij Heuts doen ze wat ze beloven.Top!

Wim en Jenny 26-12-2023

Veel te trage levering en uitermate slechte communicatie. Nier kopen geen aanrader.

David 23-12-2023

Geen gedoe. Vlotte levering, geen verrassingen. Had een verkeerd artikel besteld, gebeld, vlot geholpen.

Mieke 22-12-2023

Ik heb servies besteld. Bij aankomst waren er een aantal stuk. Ze hebben een nieuwe doos gestuurd en dit maal gelukkig alles heel. Prima service en vriendelijk personeel. Betrouwbaar adres.

M. van de Veerdonk 21-11-2023

Goede website, goede communicatie over de bestelling (wat is besteld, wanneer de levering zal zijn, trace and track en erg tevreden over het gekochte product. Ideale heater, verwarmd prima, verschillende standen, erg tevreden.

Piet 17-11-2023

Online besteld en in winkel afgehaald. Product voldeed niet aan mijn verwachtingen. Kon meteen ruilen en het geld werd teruggestort.

Franco 15-11-2023

De levering is prima verlopen, en dat wad voor ons lekker op tijd. Het in elkaar zetten van de opbergkussen box verliep vrij vlot, dankzij een prima beschrijving en staat nu statig buiten, met fraaie solide armen voor de klep. Prima shoppen en bevelen anderen Heuts zeker aan.
Heuts6626 16-11-2023

Beste Franco,

Bedankt voor uw positieve review! Wij danken u zeer voor de bestelling en wensen u veel plezier ermee.

Heuts Venlo 14-11-2023

Het was een beetje vreemd. In de aanbiedings-email had ik leuke kerstmokken gezien. Ben naar de winkel gereden en daar hebben ze alles afgezocht in de winkel, maar konden de mokken niet vinden. Naar huis gereden, mokken online besteld en konden de vlgd. dag opgehaald worden in de winkel. Vreemd. Toen hadden ze de mokken wel gevonden. Mijnheer heeft excuses aangeboden, mevr. van de dag ervoor was onvriendelijk.

TC 10-11-2023

De Dometic koelkast was goed verpakt en de volgende dag in huis, dit voor een nette prijs. We zijn helemaal tevreden.

Marcel 01-11-2023

Altijd weer prettig om daar te shoppen, zowel fysiek als via de webshop. Ruim aanbod en vriendelijk en kundig personeel!

Peter, Weert 31-10-2023

Via de webshop sneeuwkettingen besteld. Speciaal dit type vanwege het beloofde gebruikersgemak. Na ontvangst heb ik gepoogd de kettingen op mijn auto te plaatsen, hetgeen met geen mogelijkheid lukte, simpelweg omdat de kettingen ondanks de juiste maat niet pasten. Na overleg werd een nieuw paar besteld dat hetzelfde probleem opleverde. Werd verder netjes opgelost, kreeg direct mijn betaald geld cash terug.

Sanne 29-10-2023

Goede website, snelle levering en heel klantvriendelijk. Ik koop hier al jaren.
Producten zijn van goede kwaliteit.

A de vries 29-10-2023

snelle levering van producten ik heb altijd al goede prestatie`s van heuts gehad

Frans Ras 27-10-2023

Heuts heeft onze opdracht uitstekend behandeld, over het geleverde product zijn we uiterst tevreden.

Cees 27-10-2023

Product en prijs was voor mij interessant.
Jammer dat de eerste levering een verkeerd product was geleverd
Dit is retour gegaan en ik heb direct het juiste product, een fietsendrager,
snel geleverd. Ziet er prima uit en de montage was keurig omschreven.