KitchenAid 5KEK1722 rood - Reviews

Waterreservoir
1,70 liter
Materiaal behuizing
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KEK1722 rood op Kieskeurig.nl.

5,8

Ruud 17-12-2016

Slechte ervaring

Geschreven voor: KitchenAid 5KEK1722 zwart

De deksel voor de water toevoer is zeer matig, sluitnokje blijft hangen, ben inmiddels drie keer terug geweest en nu tweede nieuwe apparaat terug gebracht wegens hetzelfde probleem, erg jammer want verder is het een goede waterkoker, nu andere waterkoker gekocht maar geen Kitchenaid meer.

• Werking
  • Temperatuur instellingen

Minpunten

• Bovendeksel

Herman 08-04-2019

Teveel fabrieksfouten voor deze prijs

Geschreven voor: KitchenAid 5KEK1722 rood

Ik ben nu toe aan mijn 4e toestel, na de vorige telkens terug te hebben moeten sturen naar Kitchenaid. Bij de eerste bleef het deksel vastzitten na een paar weken gebruik, wat een veel voorkomend probleem bij deze waterkoker is. Bij de vervangingsexemplaren die ontving was er telkens wat mis met de thermometer en de thermostaat, waardoor de juiste temperatuur niet kon worden afgelezen. Onacceptabele defecten gezien de prijs die je betaalt voor dit apparaat.
Het enige positieve wat ik kan melden over dit product is de klantenservice van Kitchenaid.

• Klantenservice

Minpunten

• Deksel defect
  • Fabrieksfouten

Peter 03-06-2018

typisch KitchenAid

Geschreven voor: KitchenAid 5KEK1722 rood

Solide, zoals alles van KitchenAid. Gemaakt om jaren te functioneren. Maakt het water snel heet. Handig venstertje, jammer dat het achter het handvat zit in plaats van een van de zijkan ten (die altijd naar de gebruiker gekeerd zijn). Maar: top.

Pluspunten

• vormgeving
  • degelijkheid/solide

Minpunten

• positie venstertje

André 18-04-2017

Prima

Geschreven voor: KitchenAid 5KEK1722 zwart

Prima apparaat, geruisloos en ziet er leuk uit, temperatuur in te stellen voor wie het nodig acht en schenken zonder morsen

• Temperatuur
  • Schenkt gemakkelijk