De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR7384BB2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fleurvers 21-03-2023

Goede wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: AEG LR7384BB2

Ik heb onlangs de AEG LR7384BB2 wasmachine aangeschaft en ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Het apparaat heeft een groot en overzichtelijk display met duidelijke bedieningsknoppen, waardoor het gemakkelijk is om programma's te selecteren en instellingen aan te passen.

Een fijne functie van deze wasmachine is de ProSense-technologie. Hiermee meet de machine de hoeveelheid was en past het programma hierop aan, waardoor er geen onnodige energie wordt verspild.

Al met al ben ik erg blij met mijn aankoop van de AEG LR7384BB2 wasmachine. Hij is, gebruiksvriendelijk met en een scala aan handige functies die zorgen voor een prettige waservaring. Goede wasmachine voor een goede prijs.

Pluspunten

• Groot display
  • Zuinig

reus2 09-03-2023

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG LR7384BB2

Na een aantal jaar wassen met een andere wasmachine ben ik weer terug bij mijn vertrouwde merk AEG. De machine ziet er, om een eerste indruk te geven, in ieder geval mooi uit. Ik heb nu een paar wasjes gedraaid, met verschillende hoeveelheden (en ook verschillende soorten) was. Het resultaat is uitstekend, ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht van AEG.

Pluspunten

• prima machine, niet onnodig luxe

fien11 08-03-2023

veel functionaliteiten

Geschreven voor: AEG LR7384BB2

Ik vind dit echt een goede wasmachine. Het is een goed merk en heeft ook veel functionaliteiten. Ik ben sowieso wel fan van het merk AEG dus ik verwachtte ook wel een goede wasmachine. Het uitzicht van de wasmachine is niet speciaal naar mijn mening. Ik hou meer van moderenere wasmachines met bv. wat meer zwart. Dit is een heel klassiek model van uitzicht.
Vooral het energielabel is voor mij een heel grote troefl. Het is een heel zuinige wasmachine wat een groot voordeel biedt voor mijn elektricitieitsfactuur. Het is één van de zuinigste wasmachines die ik heb gevonden. Daardoor is ze natuurlijk wel niet super goedkoop (al moet ik zeggen dat dit wel meevalt tegenover andere merken). Er zijn ook heel wat verschillende wasprogramma's en je kan zelf een programma opzetten om je trommel zelf te reinigen. Er is ook een heel kort progamma om snel wat kledij te reinigen. Ik vind dit ook heel handig. De wasmachine is niet te bedienen met een app, maar je kan hem wel uitgesteld laten starten. Het is ook heel makkelijk te bedienen. Je kan heel makkelijk een programma aanduiden. Ook het geluid van de wasmachine is goed en niet te luid.

Pluspunten

• veel functionaliteiten
  • energielabel

Minpunten

• design

Suzy 08-03-2023

Stille wasmachine

Geschreven voor: AEG LR7384BB2

Vergeleken met mijn vorige wasmachine vind ik deze een heel stuk stiller. Met 1400 toeren wordt de was goed droog, alleen vind ik de was zelf er wel gekreukelder uitkomen dan ik gewend ben. Ik draai best veel wolwas, tijdens het testen stond de standaard instelling voor wolwas op 1200 toeren, dit durfde ik niet aan dus op 800 toeren gewassen en de was kwam er schoon en voldoende droog uit. Super fijn dat de wasmachine zo zuinig is. De stoomoptie voor minder kreukels is heel fijn en met 2 jonge kinderen is het hygieprogramma ook ideaal. Tot dusver erg tevreden over. Ik heb een aeg droger van 2 jaar oud en die staat er ook netjes naast.

Pluspunten

• Stil
  • Voldoende mogelijkheden

Minpunten

• Stoomfunctie nodig voor minder kreukels