Bosch Serie 6 WTU87691NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTU87691NL op Kieskeurig.nl.

Lyda 13-04-2020

SLECHTE KEUZE

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Ik heb spijt van deze droger de kleding slijt zeer snel ik raad hem niemand aan spaar uit op energie maar kost veel aan kleding.

Ben er blij mee! 29-02-2020

Wat een rust!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Nieuwe wasdroger van Bosch gekocht ter vervanging van onze oude luchtafvoerdroger. Net geïnstalleerd, en de eerste witte was zit er al in; wat opvalt is dat dit apparaat zeer stil is. Je zou er bijna voor je plezier bij gaan zitten! Handig is de duidelijke programmadisplay met allerlei extra instellingen, en ook leuk is het lampje in de droogtrommel.

Pluspunten

• Ziet er professioneel uit
  • Weinig geluid
  • Duidelijke display
  • Diversiteit aan programma's
  • Stabiel

Minpunten

• Nog niet ontdekt

riedstra 09-02-2021

Superdroog en zacht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een verademing hoe droog het uit de droger komt, en lekker zacht, droogmandje erbij is een welkome aanvulling die goed bruikbaar is

Anoniem 02-09-2020

Droogautomaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Fantastisch product, eenvoudig in te stellen, droogt perfect en het apparaat ziet er ook nog eens trendy uit! Geweldig!

Marcel 27-08-2020

Mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Na het lezen van de uitgebreide, maar duidelijke handleiding weten we dat er voor alle kledingstukken een droog programma is.

Lisa 16-07-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over de droger van Bosch. Touch display werkt prettig en tevens het lichtje in de droger zelf is ook handig. Beddengoed is zo goed als kreukvrij en de droger maakt bijna geen geluid. Zeker een aanrader.

Lisa 15-07-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne droger. Het lichtje in het machine is prettig en de touch screen bediening werkt ook zeer goed.

Margriet 11-07-2020

Uitstekende keuze

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Heb getwijfeld tussen de warmtepomp droger en condensdroger, heb toch voor de warmtepomp droger gekozen, heb hier absoluut geen spijt van. Het afvoeren van water gaat vanzelf dus geen bak meer legen. Veel verschillende programma's te kiezen voor kleding, en voor schoenen of wollen kleding zit er een korf bij. Makkelijke bediening en hele stille droger. Echt een aanrader!

W.Bosselaar 29-06-2020

Wasdroger met warmtepompuitvoering

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Vanwege de inbouw diepte is voor deze machine gekozen.
Het is jammer dat de deur niet linksdraaiend gemaakt kan worden.
De droog prestatie gaan we ervaren, maar zullen niet afwijken van de reeds geplaatste machines.
Programma's en bediening overzichtelijk

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • gemakkelijk
  • stil

Minpunten

• rechtsdraaiende deur
  • Kleine vulopening

Anita 21-06-2020

Prima droger, heb slleen ruzie met de knop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de droger nu een jaar en deze functioneert prima. Mooi stil en grote trommel. Droogt goed.
Nu verschijnt alleen de tekst Care in het display en ik poog de handelingen uit te voeren die in het boekje staan. Ik haak al af bij programma 1 en programma 4. Ik ken alleen katoen, kreukvrij, fijn, etc. Als ik uitga dat 1 katoen is en 4 fijn dan krijg ik niet de melding die ik zou moeten hebben. Dus hier gaat iets mis.
Morgen maar eens met Bosch bellen hoe het echt moet. Irritant!

Hejavago 18-06-2020

Stille en zuinige droger met grote inhoud.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger is stil en er kan erg veel in. Enige kleine puntje van aandacht is het feit dat de buitenkant wel aardig warm wordt en dus de ruimte ook behoorlijk verwarmd. Misschien bij een nieuw model beter isoleren.

inge 14-06-2020

erg stil je hoort hem niet eens draaien

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is een stil droger je hoort hem niet. en hij is lekker snel.

Monique 30-04-2020

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Heel blij mee. Programma’s zelf in te stellen en hij onthoudt welke je het laatste hebt gebruikt. Droogt heel goed. Maakt amper geluid. Ruim voor een gezin van 4. Fijn een verlichting wanneer je de deur open maakt.

Pluspunten

• Zelf droogtegraad in te stellen
  • Geluidloos
  • Licht gaat aan wanneer de deur open gaat
  • Kinderslot
  • Rammelt niet

Corine 12-03-2020

Een toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een toestel met veel toepassingen, makkelijk te bedienen

A.Althuizen 10-03-2020

Een machine die perfect doet wat je opdraagt

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Droogt perfect naar geprogrammeerde opdracht.
Het geluid wat wordt gehoord is zelfs rustgevend.
Je ziet het wasgoed op z'n gemak door de trommel draaien.
Derhalve een machine die een aantal zintuigen goed doet

Pluspunten

• Zijn in review omschreven

Minpunten

• Tijdsuur,is echter een zuinige warmtepompdroger

joost 07-03-2020

prima droogresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

We hebben onze oude trouwe Bosch van 11 jaar oud moeten inruilen voor een nieuwe. De keuze viel snel op een nieuwe Bosch warmtepompdroger zoals we gewend waren. Een prima product.

C.Winder-Zomerdijk 11-02-2020

Wasdroger aangesloten op de afvoer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

mijn ervaring met een Bosch wasdroger was prima, doordat we nu gingen verhuizen en de afvoer naar buiten en probleem was, is onze keuze op deze gevallen. Naar alle tevredenheid.

Pluspunten

• geschikt voor alle soorten wasgoed

Ellen L 02-02-2020

Bosch warmtepompdroger WTU87691NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasdroger, prettig in gebruik, stil, en was blijft heel mooi

jack sierkstra 13-01-2020

perfecte droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

Deze warmtepomp droger droogt snel is zuinig en mooi stil, wat ons betreft een prima koop
en daarnaast past hij perfect naast onze wasmachine serie 6

top apparaat aanbevolen voor iedereen 30-12-2019

te gek apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTU87691NL

wat een geweldige wasdroger , met een trommel voor 8 kilo meer dan groot genoeg voor ons gezin van personen, helemaal gaaf is het rek wat je in de trommel kan zetten om evt schoenen te drogen ! wat betreft het geluid echt een stuk stiller dan onze oude droger die 17 jaar heeft gedraaid, maar wat betreft het energie verbruik vergeleken met de oude heb ik deze nieuwe droger gewoon in 2 jaar terug verdiend. zeer overzichtelijk en makkelijk te programeren met diverse opties en met een timer voor uitstellen van beginnen , een voorzichtige stand en nog veel meer .
Dan ook nog eens met een cashback actie van Bosch zijn wij zeer tevreden. zo ook over de professionele service van de leverancier Lunenburg uit Rosmalen. echt helemaal blij Groetjes van Nicole

Pluspunten

• overzichtelijk programma
  • heldere trommel met grote ingang