De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45H207NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Binck23 27-10-2022

energie zuinig

Geschreven voor: Siemens WT45H207NL

het was voor ons een eer om deze mooie warmte pomp droger te mogen testen.
wat al meteen op viel bij de instalatie dat er geen buis naar buiten hoeft en het is ook niet nodig om de droger aan te sluiten op een afvoer/ dit kan wel.
dus ideaal met het plaatsen alleen een stopcontact is nood zakelijk een groot voordeel.
over de droger zelf het was even wennen om er mee om te gaan maar toen we dat onder de knie hadden is het een perfecte droger.
de droger is snel klaar. een mooie grote trommel.
droger stopt ook als de kleding droog is en niet als de tijd om is
en hij is zeer energie zuinig wie wil dat niet in deze tijd.

dus al met al een hele goede en mooie droger om iedereen aan te raden.

Pluspunten

• geen buis naar buiten
  • geen afvoer nodig

s******@m****** 27-10-2022

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT45H207NL

Ik heb deze droger een aantal weken mogen testen. Allereerst valt het uiterlijk op. Het is een mooie droger met verlichte trommel, wat luxe uitstraalt.
Je hebt veel keuze als het gaat om de programma’s.
Wat mij het meeste heeft verrast is de antikreukfunctie. Ik heb een aantal shirts gedroogd doe normaal gesproken vrij kreukelig opdrogen aan de waslijn (ook met heel laag centrifugeren). Het viel op dat de stof zachter aanvoelt en daardoor minder kreukt.
Het Antipluis filter werk goed. Er zit een uitklapbaar filter in wat goed z’n werk doet. En mocht er toch nog wat pluis uit dit filter komen, eronder zit nog een filter.

Pluspunten

• Speciaal outdoor programma
  • Antikreukfunctie

Minpunten

• Duurt langer als condensdroger, maar is zuiniger

Mieke 17-10-2022

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Siemens WT45H207NL

Ik ben tevreden over deze droger. Tijdens het drogen wordt de temperatuur niet hoog, waardoor het drogen langer duurt. Maar daardoor is de droger wel zuiniger in gebruik en kleding slijt veel minder. Er zitten veel programma's op waardoor je het kan afstemmen op wat je wil drogen. En dan valt de duur van het drogen heel erg mee. Gezien de hoge energieprijzen kun je best wel wat langer wachten.
Het is mooi dat je kan kiezen voor een waterreservoir of een koppeling op de afvoer. Zo kan de droger overal geplaatst worden.
Design is mooi (handig ook die verlichte trommel) en de bedieningen is eenvoudig. Ik ben aangenaam verrast door deze warmtepompdroger en zou deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Veel droogprogramma's
  • Energiezuinig
  • Verlichte trommel
  • Condenswaterafvoersysteem

TrudyD 17-10-2022

Mooie warmtepompdroger voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens WT45H207NL

Ik mocht deze warmtepomp droger enige weken testen. De machine ziet er echt heel mooi uit. Prachtig afgewerkt. Als je de deur opent gaat er een lampje branden die bij het starten van het programma na 10 sec uitgaat.
Handige touch screen display, eenvoudige draaiknop voor het instellen van het juiste programma. Veel programma keuzes zoals: voor dons, katoen, kreukherstellend, wol, overhemden en outdoor.
Ook kun je uitgestelde starttijd instellen zodat de was droog is wanneer jij wilt.
Een nadeel aan een warmtepomp droger vind ik dat hij er veel langer over doet voordat de was droog is dan een normale wasdroger. Dit komt omdat de droger met lagere temperatuur de was droogt.
Pluspunt is dat je zelf kunt bepalen of je het water met een slang in de afvoer afvoert of via de condensopvangbak. Deze wasdroger is dus overal te plaatsen

Pluspunten

• Keuze water afvoer
  • Kwaliteit materiaal
  • Grote trommel
  • Veel verschillende droogprogramma's

Minpunten

• Lange droogtijd

Wesley M 11-10-2022
Geschreven voor: Siemens WT45H207NL

Ik heb dit product een tijdje mogen testen. Tot nu toe vind ik het een zeer goed product.
De droogkast zorgt ervoor dat je was kurkdroog is. Dit doet hij ook dan op een smart manier, wanneer hij voelt dat je was droog is gaat hij automatisch zijn schema aanpassen.
Doordat het toestel een ingebouwd waterreservoir heeft hoef je hem ook niet op je afloop aan te sluiten.
Wat ook heel leuk is, is dat dit toestel voorzien is van een handdoeken programma, dit kort je tijdsduur een stukje in waardoor je sneller droge handdoeken hebt.
In de huidige energiecrisis is het ook leuk meegenomen dat je werkt met een toestel met een A++ energielabel, dit zorgt ervoor dat je je was wat zuiniger kan drogen.
Zelf ben ik niet meteen een expert in witgoed maar dit toestel zorgt ervoor dat ik mijn vriendin haar kleding niet 2 maten kleiner maak.
Het enige minpuntje aan dit toestel is dat hij geen automatisch reinigende condensor heeft, deze moet je dan zelf om de zoveel tijd even kuisen.

Pluspunten

• auto sense
  • zuinig

Minpunten

• geen zelfreinigende condensor