Bosch WTU87600NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87600NL op Kieskeurig.nl.

John 11-07-2021

Perfecte droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben een B keuze apparaat in dit model aangeschaft. Geen krasje of deukje te bekennen zag eruit als nieuw en zo werkt hij ook. Alles perfect droog, redelijke droogtijd , goed en duidelijke bedieningsknop en display en weinig lawaai wat wil je nog meer. Hij bevalt ons uitstekend en zijn blij met de aankoop, ook als B keuze zeker aan te raden.

Roderick 08-07-2021

Droogt perfect en zeer stil!

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger droogt de was snel, goed en heel stil. Daarnaast is hij natuurlijk ook nog eens een stuk zuiniger dan onze (5 jaar) oude droger. Ook ideaal dat hij gewoon op de afvoer aangesloten kan worden ipv elke keer het bakje legen

Richard 14-05-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne warmtepomp droger die goed zijn werk doet, goed droogt en makkelijk te bedienen is, dus top.

Snisnasnappi 02-04-2021

Zeer tevreden met deze droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen had ik een condensdroger en gebruikte het alleen voor handdoeken. Met deze warmtepomp droger al vanalles gedroogd. En met de juiste resultaten, nooit verwacht.
Super blij mee

Henk 29-03-2021

Fijne wasdroger,een aanrader !!

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Een wasdroger die doet wat wordt beloofd. Veel instel mogelijkheden en gbruiksvriendelijke display.
Eerste resultaten zijn erg bevredigend, was is echt kastdroog binnen redelijke tijd. Programma Mix met halve lading droogresultaat prima en beter dan verwacht.Programma Katoen/Linnen met volle lading resultaat eveneens helemaal naar tevredenheid.Door de ingebouwde sensoren die de vochtigheidsgraad continu meten kan de verwachte-en werkelijk droogtijd korter of langer zijn. Automatische cleaning condensor heel erg fijn, minder onderhoud.

Esther Maessen 17-01-2021

Goede droog kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Oude condensdroger was na 13 jaar aan vervanging toe. Nu een warmtepomp droger gekocht. Omdat deze beter us voor het mileu en beter is voor je wasgoed. De droger maakt iets meer geluid er zit ook een stilte functie op. Makkelijk in gebruik en super hang bakje voor de pluizen deze klap je open je haalt de pluizen eruit en spoelt hem schoon. De droger heeft een zelfreinigend condensor waardoor je weinig onderhoud hebt aan de droger.

Programma keuze is uitgebreid. Droogt de was goed, komt zelfs niet klam uit de droger. Er komt weinig warmte van de droger af. Mijn oude condensdroger gaf veel warmte af in het voorjaar of zomer was dit niet altijd prettig.

Ik ben zeer tevreden over de Bosch serie 6 droger

Pluspunten

• Uitgebreide programma keuze
  • Pluizenfilter makkelijk schoon te maken
  • Zelfreinigende condensor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Maakt meer lawaai.
  • Programma duren langer

samantha 04-01-2021

Nog nooit genoten van zulke droge was

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne droger is dit met een prachtige display. Niet alleen wil je dat zo een, normale sta in de weg, er een beetje leuk uit ziet. Je wilt ook dat het zijn werk doet. En dat doet deze. Omdat het in een schoonheidssalon wordt gebruik wilde ik er eentje die stil was. En dat is die zeker. Dus mijn klanten zullen er geen last van hebben. Erg blij dus met de aankoop.

Bosch wasautomaat 23-12-2020

Mooi wasmachine

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Mooi product ziet er mooi uit je hoort hem bijna niet lopen, zeer tevreden ook over de lever service van Elektro Weerts uit Maastricht

W . Bouma 21-12-2020

koper van de Bosch WTU87600NL

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

betrouw baar merk en goede service , we hebben ook een Bosch wasmachine en deze bevalt ook prima.
Heerlijk dat hij geen warmte afgeeft.

Pluspunten

• laag stroom verbruik
  • veel programma`s
  • stil in gebruik
  • geen warmte afgifte apparaat

Abueladesem 02-12-2020

makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

oude warmtepompdroger vervangen voor deze nieuwe Bosch. Hij droogt sneller dan de vorige en alles is goed droog. Kortom een goede aankoop

Joshua W 24-11-2020

Dit is een fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Dit is een fijne droger waar we ontzettend blij van worden.
We begonnen te testen met een pyjamaatje van ons zoontje op een kort programma. Je kent het wel.. Je wilt je kind iets aantrekken en oeps, alles zit in de was. Kurkdroog was het niet, maar er kon zeker in geslapen worden zonder een longontsteking op te lopen.
Hij is niet ontzettend zwaar, dus even verplaatsen moet voor de meeste mensen geen ramp zijn.

Het grootste voordeel is wel dat je met deze droger niet meer zo'n lelijke buis naar buiten moet hebben, of een lekbak moet legen. Je kan 'm, net als de wasmachine, op de afvoer aansluiten en je hebt er geen omkijken meer naar.

Let er wel op dat installatie, als je het laat doen, goed plaatsvind. Dat ging bij ons niet helemaal goed, maar dit is irrelevant m.b.t. het apparaat. Daar is ook gelijk een minpuntje over dit handleiding. Het bleek niet goed te zijn aangesloten, maar we hadden een witgoedmonteur nodig om dat te bevestigen. Dit bleek niet uit de handleiding.

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel
  • Acceptabel kort programma

Minpunten

• Geluid, maar logisch
  • Installatiehandleiding ontoereikend

Eby 14-10-2020

Prima droger

Geschreven voor: Bosch WTU87600NL

Prima droger. Heel zuinig en makkelijk in gebruik. Voor een gezin met 4 personen is het een prima droger.