Siemens WT46G492NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46G492NL op Kieskeurig.nl.

Familie Ottens 09-02-2021

Uitstekende droger.

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 14 jaar was onze huidige Siemens droger aan vervanging toe. Gezien de uitstekende ervaringen met deze droger, opnieuw gekozen voor een Siemens droger. We hebben geconstateerd dat in de afgelopen 14 jaar de ontwikkeling van Siemens drogers niet heeft stilgestaan. Ook weer een uitstekende droogcapaciteit maar wel veel stiller. En de mogelijkheden voor het specifieke drogen zijn uitgebreid. We vertrouwen erop dat we opnieuw voor 14 jaar of langer veel droogplezier aan onze nieuwe Siemens droger beleven.

G.C.Miedema 22-08-2020

Mooie machine maar niet compleet helaas.

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Volgens de beschrijving online en in in de gebruiksaanwijzing zou er een aansluitpakket voor afvoer van het condenswater bij moeten zitten.
De verpakking was nog helemaal dicht maar geen pakket in de machine.
Dus dan moet ik zelf weer op pad om ergens een afvoerslang te scoren.
Ook wordt overal geschreven over een wolkorf maar ook die is nergens te bekennen.
Beetje gemiste kans van Siemens.

Anoniem 09-07-2020

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben fan van een condensdroger. Deze droger is voor mij het ultieme apparaat. Alles wat ik nodig heb voor een droge was zit op deze machine.

Heidi 02-07-2020

Condensdroger

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met onze nieuwe condensdroger. Alles wordt echt goed droog. Geen kreukels. De was doen is nu een feestje met onze nieuwe set van Siemens.

John 12-04-2020

Prachtige machine

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een nieuwe droger van 9kg met een wolkorf.
Dit had ik nog nooit gezien maar dat werkt heel fijn.
Ik hoop dat ik veel plezier mag gaan beleven.

Tammie 26-01-2020

Condens droger

Geschreven voor: Siemens WT46G492NL

Mooie zuinige droger, de tip toetsen is even wennen. De droger is sneller klaar dan de aangegeven tijd en de was is netjes droog. Weinig geluid