De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DENS87 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

De AEG T9DENS87 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste uit de Test. En het is niet moeilijk te zien waarom. De wasdroger is namelijk uitgerust met FibrePro-technologie, waarmee vochtigheid zowel aan de buiten- als aan de binnenkant van kleding gemeten wordt. Dat betekent dat zelfs dikke gelaagde kleding mooi blijft. Een andere bijzonder technologie is het AbsoluteCare-systeem. Deze technologie zorgt ervoor dat de temperatuur en trommelbewegingen voor elk type stof aangepast wordt, zodat je kleding nooit meer krimpt en zijn vorm behoudt. Daarbij wordt je kleding dankzij de SensiDry-technologie sowieso nooit aan onnodige hitte blootgesteld.

seno 19-11-2022

AEG droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben erg blij super kwaliteit zeer goed aanraden voor iedereen tot nu was ik erg laat met te kopen was erg moelijk latedrogen en met 5 personen kleding nu niet denken over kleding

Janneke 18-11-2022

Lekker stil

Geschreven voor: AEG T9DENS87

We hebben de droger nu een aantal weken en het bevalt goed. Hij is lekker stil en zorgt er ook voor dat de ruimte er omheen niet zo vochtig wordt. Heb ook al het wol programma geprobeerd en deze bevalt goed. Mijn vest heeft de juiste vorm behouden en was snel droog.

Elisabeth 14-11-2022

Functioneert goed

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Gebruiksaanwijzing onvoldoende duidelijk, verzetten draairichting deur ingewikkeld, optie strijkdroog is wel heel erg droog. Wasgoed nauwelijks meer te strijken

Harry 12-11-2022

Onverwacht

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Hebben na reparaties aan een ander merk (en ook een wat goedkopere droger, middenklasse)nu besloten om meer kwaliteit te kiezen. Deze droger bewijst dat tot nu toe. Sneller en beter drogen en de verschillende programma instellingen doen hun ding!
Goede machine!

ErikM 10-11-2022

AEG gaat met zijn tijd mee!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Zeker in deze energietransitie gewoon de beste en meest zuinige droger! Lage energiekosten met hoge effectiviteit en goed droogvermogen.

Moni 09-11-2022

Droger kan het niet

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie design droger
Doet echt wat het moet doen, en alles kleding kan er in gedroogd worden
Ik ben blij

az 08-11-2022

mooie design

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ruim van binnen met verlichting, groot opening, werkt goed en ziet mooi uit

Henk 04-11-2022

Top apparaat.

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat deze voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Georgine 03-11-2022

Zuinig drogen

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger, ik had gelezen dat een warmtepomp droger erg lang over drogen doet maar dat valt reuze mee. Om kast droog te drogen moet je wel de functie aanzetten voor extra droog.
Fijne stille droger met voldoende functies zelfs truien droogt hij heel mooi droog.
Makkelijke bediening.

J.W.M. 29-10-2022

Verrassend

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer bedieningsvriendelijke droger met handig aanbod in keuze drogen. Zeer zuinig met energie en de programmaduur is niet langer als bij een condensdroger. Ook is het filter makkelijk schoon te maken. Kortom een topproduct.

Hf 28-10-2022

Had meer verwacht

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droog functies zijn beperkt.

Anti kreukfunctie is misleidend. Droger draait dan alleen langer door om kreukels te beperken. Maar zitten er alsnog in. Droger draait alleen langer dan.
Heb ook idee dat wat kledingstukken gekrompen zijn.

Design is mooi. Had geavanceerder apparaat verwacht.

Marco 28-10-2022

Makkelijk bedienbare droog machine

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe een goed apparaat, makkelijk te bedienen.we zijn er blij mee.

Peter 22-10-2022

Wat een verschil

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met de energieprijzen van nu werd het tijd om de oude stroomverslindende droger te vervangen. Maar hadden we dat maar eerder gedaan. Vanwege vele sporten ook de nodige synthetische spullen en die kunnen gerust in deze droger. En het programma waar je alle soorten kleding samen kunt drogen scheelt enorm on het aantal droogbeurten.

Olga 21-10-2022

verduurzamen

Geschreven voor: AEG T9DENS87

door de hoge energiekosten hebben we besloten een nieuwe warmtepompdroger en een zuinige wasmachine te kopen en beide toestellen doen wat er beloofd was zuinig,stil en gebruiksvriendelijkheid

Peter 19-10-2022

Super fijne warmtepomp droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig design, met intuïtieve bediening. Grote opening om het wasgoed in en uit te laden. Verlichting in de trommel is echt handig en de stoffilters zijn eenvoudig schoon te maken. Daar nog bovenop maakt deze droger zeer weinig geluid. Fijn apparaat.

Jamal 13-10-2022

Perfect

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Perfecte droger met veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen. We zijn zeer tevreden met ons nieuw droger.

Anoniem 04-10-2022

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] we hebben bewust gekozen voor een warmtepomp droger. Een warmtepompdroger verbruikt slechts 1/3 derde energie t.o.v. een condensdroger. Eerlijk is eerlijk het duur wel langer voordat de droger klaar is. Maar dat ervaren we niet als een probleem. Hij is heel stil en hij heeft meerdere programmastanden. Hij ziet er ook nog eens gelikt uit.

Bas 09-09-2022

Wasgoed blijft weinig van over…geen aanrader

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Gekocht - op basis van reviews - nadat vorige condensdroger het na 18! jaar had begeven.
Droger werkt stil en snel, verbruikt weinig stroom en heeft lage luchtvochtigheid. Apparaat is netjes afgewerkt, op de goedkope plastic deurruit na.
MAAR: het wasgoed slijt zienderogen!! Het stoffilter zit na iedere beurt hartstikke vol. Echt veel voller dan in de vorige droger. Handdoeken die prima uit de oude droger kwamen, zijn na een paar maanden AEG T9DENS87 versleten en rafelig. Ik merk dat we nu meer wasgoed ophangen in plaats van het in de droger te doen.
Ik heb dus best wel spijt van deze aankoop, en vraag me af of niet meer gebruikers dit hebben.
Fijn dat ie energiezuinig is, maar echt duurzaam vind ik dit uiteindelijk niet...

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Lage luchtvochtigheid
  • Snel

Minpunten

• Goedkope plastic deur
  • Wasgoed slijt enorm snel

benk 07-09-2022

super model

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is alleen even wennen, maar hij is goed, en even wennen aan het gebruik ervan en de bediening hebben al meer dan 50 jaar ervaring met AEG en zijn super tevreden

Michiel 01-09-2022

Een prachtig functioneel apparaat.

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Deze droger voldoet aan alle verwachtingen stil, droogt goed, en gebruikt weinig stroom. En aanrader zeker voor een groot gezin. Wij wassen en drogen elke dag. Dus een perfect apparaat voor ons. En product van hoge kwaliteit. En ziet er nog eens mooi en verzorgd uit.