Bosch GSV24VWEV - Reviews

Energiebesparing
Type/soort
diepvriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSV24VWEV op Kieskeurig.nl.

Anoniem 02-01-2020

echte aanwinst

Geschreven voor: Bosch GSV24VWEV

Ik had even doorgespaard voor deze A++ vrieskast. Deze woont nu in de bijkeuken en vriest razendsnel in, staat op -18 graden. Ik gebruik hem veel, derhalve vaak de deur open. Koopjesjacht is leuk en bespaart op ons budget voor voedsel. Mijn verbruik over 5 maanden is vergeleken met vorig jaar met 86kWh toegenomen, dus het verbruik is minimaal en klopt met de opgaven van Bosch. Ik ben heel blij met mijn vriezer
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

AB 30-07-2019

mooie vriezer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Bosch GSV24VWEV

mooie vriezer voor een mooie prijs. Grote lades. Handig opbergvakje in de deur voor de twee bijgeleverde koelelementen. Minpuntje is dat het bovenste klepje een wat kleinere opening heeft.

Pluspunten

• opbergvak koelelementen

Minpunten

• bovenste klep kleine opening

Familie Kroon 30-07-2019

Diepvrieskast

Geschreven voor: Bosch GSV24VWEV

Na 18 jaar een vrieskist te hebben gehad, hebben we nu een prachtige vrieskast. Onze vijf kinderen worden ouder en rommelden zo vaak in de vrieskist, dat het er steeds een grote puinhoop in werd. Deze mooie kast van Bosch heeft 7 laden. Voor alles een eigen vak. IJsjes, snacks, brood en ook een alarm als ze de deur te lang openhouden. Twee grote elementen in de deur en een ijsblokjeshouder met deksel. Wat wil je nog meer? We zijn superblij met dit apparaat en genieten volop van het gemak.

Pluspunten

• Alarm van deur