Philips 43PUS9235/12 2020 - Reviews

Tsja1 18-02-2021

Wat een belabberd geluid!

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Al jaren fan van Ambilight, en mijn huidige Philips 42PUS7809/12 gaat naar boven. Deze 43 inch leek mij een goede vervanger, met met name vanwege de B&W Soundbar. Maar wat valt het geluid tegen! Ik heb alles geprobeerd, met de equalizer gespeeld maar het geluid blijft schel, vlak. Nauwelijks bas. Het geluid van de TV die naar boven gaat is vele malen beter. Misschien dat ik toch wat verkeerd doe? Zou echter niet weten wat. Als ik geen beter geluid voor elkaar krijg gaat deze terug. Jammer.

Beeld is overigens wel helemaal prima, daar is werkelijk niets mis mee.

van Putten 18-10-2020

Mooi design boxen in de standaard verwerkt.

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Na 10 jaar trouwe dienst (juni 2010) begon mijn oude Philips LED 100 Hertz TV (37PFL7605H/12) wat vreemd te doen dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe Philips TV. Na goed online te hebben gekeken naar kwam ik de Philips 43PUS9235 tegen. Na de brochure te hebben bekeken (perfect beeld en geluid) leek mij dit de TV voor mij. Wat ik echter over het hoofd had gezien is dat deze 4K ULTRA HD TV maar 50 Hertz is. De TV besteld en aangesloten maar het beeld is niet scherp te krijgen omdat het maar een 50 Hertz TV is! Als je éénmaal een 100 Hertz LED TV hebt gehad wil je écht nooit meer terug naar een 50 Hertz LED TV. Qua internet Netflix en mogelijkheden ben ik er een grote stap op vooruit gegaan maar qua beeld contrast en resolutie ben ik een grote stap achteruit gegaan. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ik al 10 jaar geleden een Philips 100 Hertz LED kon kopen maar dat nu ruim 10 jaar later ze een high end 9 serie met maar 50 Hertz aanbieden. Ik hoop dat deze TV ook 10 jaar mee gaat maar als ik vandaag op zoek was een nieuwe LED TV zou ik zeker een andere keuze hebben gemaakt. bv een TV met MINIMAAL 100 Hertz of OLED of QLED! Doe met deze info wat je wil en maak een keuze waar je naderhand geen spijt van krijgt!

Pluspunten

• Smart TV veel mogelijkheden

Minpunten

• 50 Hertz TV
  • Ondanks alle instellingen niet scherp te krijgen.

Sedro 20-05-2021

Echt een geweldig goede tv

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Beeld zeer mooi, kleuren zeer goed, zeer goed geluid, ambilight geeft een fijn rustig kijkgenot.
Tot nu toe zeer tevreden.

Bert M 17-05-2021

Prachtig beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Beeld is in een woord schitterend. In vergelijking met mijn vorige TV, een 37" Philips plasma, zijn we erg blij met de veel hogere resolutie en ook met de mogelijkheden van een Android Smart TV. Het geluid is minder goed, maar dat wisten we. Uit de kleine luidsprekers kun je niet verwachten om een diepe bas te krijgen.

Ik 18-04-2021

Mooi beeld veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Mooi beeld, makkelijk menu.
Veel instel mogelijkheden.
Mijn eerste tv was een philips tv daarna tv 2 en tv 3 een ander merk.
Maar nu toch weer voor een philips tv gekozen ,dat zegt genoeg dacht ik .

Pluspunten

• Mooi belld
  • Genoeg aansluitingen

Minpunten

• Afstanbediening lastig aftelezen bij schemering

Trouwe klant. 17-03-2021

Een professioneel product van Europese makelij.

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Een prachtig afgewerkt product, met "natuurlijke" schermkleuren.
Subliem geluid en een gebruiksvriendelijke software voor installatie.
PHILIPS, een merk van vertrouwen, waar generatie's mee opgroeiden.

18thn 12-02-2021

Magnifiek en eenvoudig instellen en bedienen.

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Magnifiek beeld, eenvoudig in te stellen en bedienen (intuitief). Ik begrijp de negatieve kritiek niet, want ook als je muziek streamt heb je echt een super geluid.

Anoniem 09-02-2021

Uitstekend ontwerp, kan niet beter!

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Schitterend ontwerp. Uitstekend geluid en beeld. Eenvoudig te bedienen via degelijke en overzichtelijke handbediening. Nederlandse uitgebreide handleiding. Kan ik aan iedereen aanbevelen'.

Tedisteleurgesteld 11-01-2021

teleurstellend

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

zeer slecht gedocumenteerd. Grote doos en zoek het maar uit....het apparaat aanzetten is niet ingewikkeld maar om instellingen aan te passen moet je ontzettend veel moeite doen. Geluid teleurstellend. CI+ kaart van Ziggo wordt niet herkend. Gruwel, het apparaat gaat terug

Brinky 04-01-2021

Geweldig kijk en luister plezier

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Prachtig toestel met veel instel mogelijkheden van beeld geluid ambilight,en de vele app. Goed door een deskundige ter plaatse in laten instellen. Updates gemakkelijk.

mickwolves 29-12-2020

Perfecte tv

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Helder beeld, ambilight(!) en geweldig geluid met de ingebouwde Bowers en Wilkins speakers. Ik ga al mijn concertfilms weer kijken! Kortom, een aanrader!

Heerenbrink 01-11-2020

televisie met uitstekend beeld en geluidskwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

goede prijs kwaliteit verhouding. uitstekende geluid die naar alle normen waar naar kijkt kunt instellen.
zeer goede beeldkwaliteit die naar wens kunt instellen. bij overschakeling verschillende zenders moet je de tv enige seconden geven om zich scherp te stellen. 3 zijdig Ambilight voegt kleur toe aan je scherm aangenaam kijkgenot muziek film enz. veel apps en instelmogelijkheden

Henk 26-10-2020

Goede beeldmaat en uitstekende beeld en geluid kwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Beeld instellingen vraagt wel nodige ervaring.
Super geluid kwaliteit.

Pluspunten

• Beeld grootte
  • Geluid kwaliteit
  • Veel apps

Minpunten

• Beeld instellingen vraagt veel aandacht.