Philips 43PUS9235/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

p************@g******** 12-02-2022

zeer beperkte kijkhoek ivm de kleuren.

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12

redelijke tv. Kijkhoek is erg beperkt waardoor het beeld flats wordt.
Als je er recht voorzit een mooi beeld. Wel behoorlijk zoeken naar de beeld kleuren ivm dat rood wel erg aanwezig is.
Het geluid is aardig maar niet meer dan dat.

Pluspunten

• ontwerp
  • indien recht er voor mooi beeld.
  • geluid voor een tv goed indien kleine ruimte.

Minpunten

• kijkhoek
  • afstandsbediening bediening ontwerp

Ik 18-04-2021

Mooi beeld veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12

Mooi beeld, makkelijk menu.
Veel instel mogelijkheden.
Mijn eerste tv was een philips tv daarna tv 2 en tv 3 een ander merk.
Maar nu toch weer voor een philips tv gekozen ,dat zegt genoeg dacht ik .

Pluspunten

• Mooi belld
  • Genoeg aansluitingen

Minpunten

• Afstanbediening lastig aftelezen bij schemering

Heerenbrink 01-11-2020

televisie met uitstekend beeld en geluidskwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12

goede prijs kwaliteit verhouding. uitstekende geluid die naar alle normen waar naar kijkt kunt instellen.
zeer goede beeldkwaliteit die naar wens kunt instellen. bij overschakeling verschillende zenders moet je de tv enige seconden geven om zich scherp te stellen. 3 zijdig Ambilight voegt kleur toe aan je scherm aangenaam kijkgenot muziek film enz. veel apps en instelmogelijkheden

Henk 26-10-2020

Goede beeldmaat en uitstekende beeld en geluid kwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Beeld instellingen vraagt wel nodige ervaring.
Super geluid kwaliteit.

Pluspunten

• Beeld grootte
  • Geluid kwaliteit
  • Veel apps

Minpunten

• Beeld instellingen vraagt veel aandacht.

van Putten 18-10-2020

Mooi design boxen in de standaard verwerkt.

Geschreven voor: Philips 43PUS9235/12

Na 10 jaar trouwe dienst (juni 2010) begon mijn oude Philips LED 100 Hertz TV (37PFL7605H/12) wat vreemd te doen dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe Philips TV. Na goed online te hebben gekeken naar kwam ik de Philips 43PUS9235 tegen. Na de brochure te hebben bekeken (perfect beeld en geluid) leek mij dit de TV voor mij. Wat ik echter over het hoofd had gezien is dat deze 4K ULTRA HD TV maar 50 Hertz is. De TV besteld en aangesloten maar het beeld is niet scherp te krijgen omdat het maar een 50 Hertz TV is! Als je éénmaal een 100 Hertz LED TV hebt gehad wil je écht nooit meer terug naar een 50 Hertz LED TV. Qua internet Netflix en mogelijkheden ben ik er een grote stap op vooruit gegaan maar qua beeld contrast en resolutie ben ik een grote stap achteruit gegaan. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ik al 10 jaar geleden een Philips 100 Hertz LED kon kopen maar dat nu ruim 10 jaar later ze een high end 9 serie met maar 50 Hertz aanbieden. Ik hoop dat deze TV ook 10 jaar mee gaat maar als ik vandaag op zoek was een nieuwe LED TV zou ik zeker een andere keuze hebben gemaakt. bv een TV met MINIMAAL 100 Hertz of OLED of QLED! Doe met deze info wat je wil en maak een keuze waar je naderhand geen spijt van krijgt!

Pluspunten

• Smart TV veel mogelijkheden

Minpunten

• 50 Hertz TV
  • Ondanks alle instellingen niet scherp te krijgen.