Philips 65OLED935/12

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

b********@h********** 09-12-2021

Prachtige Philips TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Prachtige tv. Beeld is echt haarscherp. Het geluid kun je instellen Ik heb de bassen wat hoger en de hoge tonen wat hoger dit scheelt enorm. Als je te weinig bass hebt kun je altijd nog een surround set aansluiten. Qua kleur heb ik de kleur op 65% staan aan de helderheid op 80%. Vooral het ambilight is geweldig. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze tv.

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Goed geluid na instellen
  • Ambilight

Minpunten

• Knoppen afstandsbediening dicht bij elkaar

I-Know 06-12-2021

Adembenemend mooi

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Telkens een Adembenemende mooie ervaring als je een film kijkt!
Contrasten en kleuren zijn waanzinnig goed, ook het geluid dankzij de Bowers & Wilkins soundbar is geweldig! Ik heb tevens twee DTS Play-Fi rear speakers en een subwoofer op deze OLED+ aangesloten voor de ultieme geluidservaring.
Ambilight is een ware toevoeging van deze Tv en maakt het allemaal nog mooier, kortom film kijken was nog nooit zo leuk,

Pluspunten

• Ambilight
  • OLED+
  • Bowers & Wilkins Subwoofer
  • Google interface
  • 4x HDMI ARC

Minpunten

• Verslavend

B***********@g******** 23-11-2021

Schitterende philips oled- tv

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

We wilden graag een ambilight-tv kopen en hebben deze gekozen omdat bij 4- zijdig ambilight heeft.
Beeld is haarscherp en stukken beter dan onze vorige 4k-tv. Waarschijnlijk dankzij oled- technologie.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Ambilight 4-zijdig

Minpunten

• Ontbrekende handleiding.
  • De koppeling met ziggo-next en sonos soundbar

Badger321 27-05-2021

Top beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Gewoon super tv! Wat een beeld en geluid, top!
ben het volstrekt niet eens met eerdere reviews; enkel subwoofer probleem, maar dat is bij de update mei opgelost?
Enige negatieve punt vind ik de single tuner; alleen opnemen als je niet kijkt of dezelfde zender kijkt? Deze tv onwaardig
De afstandbediening is glad en toetsen kort op elkaar; maar zelfs via app te bedienen trouwens
Er zijn te veel instelmogelijkheden
Verder gewoon super design

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • Design en materialen
  • Heel veel instellingen

Minpunten

• Single tuner voor opname
  • Afstandbediening glad
  • Heel veel instellingen

l*******@u********* 20-05-2021

DTS Play-Fi

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Dure soundbar volledig overbodig als je surround geluid wilt. Oplopssing Philips koop een aparte soundbar

Bob O 19-05-2021

Additionele review op mijn eerste van 23-01-2021

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Op 23-01-2021 heb ik reeds een Review geschreven. Daarin heb ik vermeld dat de Subwoofer niet automatisch opstartte na het aan zetten van deze TV. Ik heb dat ook gemeld bij Philips en moet zeggen dat ze het netjes opgelost hebben. Na de tweede keer testen van een Firmware die ik van hun gekregen heb start de Subwoofer automatisch op zoals het hoort. Een pluspunt voor Philips voor het netjes afhandelen van dit probleem. Ik heb de tv nu enkele maanden en hij bevalt uitstekend. Beeld is fantastisch en geluid (zeker met subwoofer) is subliem voor een televisie die zo plat is.
Enige puntje wat mij betreft verbeterd mag worden is de afstandsbediening. De knopjes (zeker van geluid harder/zachter) zijn nogal klein en zitten dicht op elkaar zodat ik vaak de verkeerde in zit te drukken.

Brtkpr 29-01-2021

OLED935: Mooi beeld & geluid!

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Sinds kort zijn wij na een 65 inch televisie van Sony te hebben gehad weer terug gegaan naar 55 inch. Waarom? dit omdat we vinden dat het fijner kijkt.
Mede omdat deze televisie 4 zijdig Ambilight heeft lijkt de ervaring echt stukken groter. Ambilight was ook een harde eis omdat we dit al eens eerder hebben gehad, en we het eigenlijk elke keer mistte.
Ik heb nadat ik de verpakking had open gemaakt (trouwens, dat ging niet zo makkelijk omdat je hier niet de bovenkant van de doos eraf kan trekken met flappen) direct de plaat voorzichtig met het plastic er nog omheen op een tafel gelegd, ook daar weer een doek onder.
OLED schermen zijn nu eenmaal gevoelig.

Het plaatsen van de B&W Soundbar ging redelijk vlot, wel vond ik dat het kabeltje niet zo makkelijk in de poot verborgen kon worden. Er zit een soort van kleine spanning op.
Na het bevestigen op de muur kon het feest beginnen. Ik heb her- en der eerst van te voren opgezocht wat de ideale beeldinstellingen zijn, en die heb ik direct geprogrammeerd. Avonds direct een 2 tal films gekeken. Mensen, wat een ongelofelijk strak en helder beeld is dit. Je blijft maar kijken en genieten, serieus, echt waar! Het geluid is super strak, en blijft ook heel strak ondanks het verhogen van de volume. De volgende dag merkte ik wel dat ik vond dat de motion (lees: beweging) niet zo vlot liep. Ik had deze op film staan maar achteraf bleek dat de instelling standaard beter is.

Ik lees tussen de goede reviews door ook veel mensen met problemen. Van een niet werkende subwoofer uitgang (of wanneer subwoofer aangesloten is ineens strepen in het beeld) tot aan vreemde vlekken of het niet meer willen opstarten. Ik hoop echt dat ik meer gelukt heb van deze televisie en dat ik er veel plezier aan mag beleven. Wat mij wel opviel is dat deze televisie wel ondersteuning heeft voor DTS Play-Fi, maar, om vervolgens surround toe te voegen dit weer niet kan, omdat de soundbar zelf geen master uitvoering is. Oftewel, wat je dus voor hoort, hoor je dan ook met achter luidsprekers. Dit verwacht ik niet bij een top televisie. Ook vind ik het jammer dat er geen ondersteuning van Earc is toegevoegd en deze beperkt is tot de oude variant.

Voor nu geef ik een dikke 8 als cijfer, mocht er toch iets veranderen in korte tijd, dan zal ik dit hier aanpassen

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid

Minpunten

• Geen earc
  • Geen surround mogelijkheid
  • Motion kan een dingetje zijn

BobO 23-01-2021

fantastisch mooie televisie MAAR.......

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Dit is mijn 4e philips TV. Ik hou van Ambilight en daarom wil ik er eigenlijk niet vanaf, maar met elke Philips die ik koop is eigenlijk iets niet in orde. Ben nu overgestapt op deze TV aangezien hij goed uit de test kwam. In eerste instantie werkt hij goed. Mijn vorige Philips (ook android) was eigenlijk niet mee te werken en crashte om de haveklap, dus dat is een meevaller. Beeld is superieur en geluid best wel goed. Miste wel het lage dus de bijbehorende Bowens & Wilkens Subwoofer erbij besteld (in de actie van Philips). WAT BLIJKT.....De subwoofer werkt MAAR elke keer als je de TV aan zet moet je de Subwoofer in het menu uitschakelen en weer inschakelen voordat hij het gaat doen. Hoe kan het zijn dat zo'n simpele functionaliteit niet getest is? Uiteraard Philips gebeld en ze kunnen hier niets aan doen (ze gaan het proberen te bugfixen), maar eerst zien, dan geloven. Dus voordat je een Subwoofer aanschaft bedenk je dan tweemaal, want dat uit/aan schakelen in je menu constant is niet echt prettig

Bob 01-02-2021

Ondanks dit probleem is het toch de moeite waard. Ik heb de Bowers & Wilkens Subwoofer ontvangen van de actie en de kwaliteit is echt heel goed. De lage tonen voel je echt en heeft echt meerwaarde! Ga er van uit dat ze het wel gaan fixen.

A.H.Rusch 02-02-2021

Bedankt Bob voor deze tip, ik heb de subwoofer nog niet ontvangen, hij moet voor 20 februari zijn geleverd.

Bob 01-02-2021

Beste Brtkpr,

Helaas niet het geval. Ik heb Philips verwittigd en heb een dump gemaakt van de televisie en opgestuurd in de hoop dat ze het kunnen oplossen.

Brtkpr 01-02-2021

Als het goed is, is met de laatste firmware update het issue met de soundbar (en nog andere problemen) opgelost.

Brtkpr 01-02-2021

Ah, dat is jammer. Ook niet goed getest dan. Ben benieuwd wanneer dat opgelost wordt. Wilde juist een subwoofer kopen maar daar wacht ik nu even mee. Voor de rest niets dan lof voor deze TV

Johannes 26-12-2020

Wat een slechte TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Wat een slechte TV. Het begint al bij het uitpakken. Bij andere merken en vorige Philips TV;s kun je de doos omhoog schuiven zodat de TV in het onderste gedeelte blijft staan en he hem er gemakkelijk kunt uittillen. Bij deze niet je krijgt hem er amper uitgetild! Drama. De installatie gaat redelijk, maar dan het gebruiksgemak. Hoe kun je in godsnaam beeld en geluid instellen als je het beeld niet ziet en het geluid niet hoort. Bij deze kan dat dus niet je moet elke keer gokken en dan via een onmogelijke menutoegang kijken en weer opnieuw beginnen. Brengt je gelijk bij de afstandsbediening; wat een armoedig ding! knoppen die je in wilt drukken liggen zo dicht bij elkaar dat je constant de verkeerde knop indrukt. Het enige goede aan deze TV is de ambilight. Geluid doet he regelmatig niet als je de TV aanzet en je instellingen zijn ook soms ineens weg. Motion is zwaar onvoldoende, Blur en artefacten, hoe je ook instelt. Geloof me niet aan beginnen aan deze TV. Zonde van je vele euro's. Schande Philips.

Pluspunten

• ambilight

Minpunten

• alles wat het wel zou moeten doen

WilZ 03-10-2021

Hallo, ik heb dezelfde tv oled935/12 en
klachten.
De grootste klacht betr het geluid bij aanzetten, eens in de 1-2 weken…
plotseling een loeihard vervormend geluid bij aanzetten ondanks tv volume op 4
staat. Heb vandaag een melding gedaan bij coolblue.
Ik las hier een soortgelijke klacht.

Hoe is dit opgelost??

Graag reactie.

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!