Philips 65OLED935/12 2020 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

lipc 13-03-2021

Soms geen geluid

Beeld en geluid prima.
Wel jammer dat bij opstarten regelmatig geen geluid bij TV kijken (zowel kabel als ziggo next box) te horen is. Ik moet dan eerst bijv een you tube filmpje afspelen en dan weer naar TV kijken schakelen. Dan vaak (ook niet altijd) weer geluid.
Heb contact met Philips gehad maar tot op heden geen enkel antwoord ontvangen

OLED-kijker 02-09-2021

Fantastisch beeld, werking instabiel

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Beeld en geluid zijn prima. Bediening is complex door de vele mogelijkheden. Regelmatige software-probleempjes (?) zorgen voor instabiel gedrag. materiaal behuizing gevoelig voor warmte door uitzetting en inkrimping.
In de basis kan de 55OLED een zeer goede tv worden maar er moet nog wel het een en ander aan de instabiliteit gebeuren.
Voorbeelden van instabiel of hinderlijk gedrag:
1. TV schakelt zonder melding plotseling uit.
2. Plotseling zeer vervormd geluid uit 1 speaker, uiterst recht gemonteerd in de soundbar. Alle andere speakers werken niet. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
3. Plotseling een serie korte meldingen bij het Apple TV HDMI-signaal "onbekend videoformaat", afgewisseld door het Apple TV-startscherm en een zwart scherm. Deze cyclus gaat onafgebroken door. Oplossing: algehele restart (stekker uit 220V).
4. Uit de kast komen na ca. 20 min ingeschakelde TV 1 of meer knappen/tikken waarbij het lijkt dat de kunststof behuizing uitzet. Niet op te lossen.

Wilkins 30-08-2021

het is een heel goed TV toestel

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

fantastisch goede TV, past heel goed in ons decor, geeft heel mooie klank met de soundbar, heeft heel mooi en zuiver beeld, en met de verlichting achter is het kompleet

eldert.grootendorst 19-08-2021

Mooi beeld, goed geluid. Genieten.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Naast deze review een tweetal opmerkingen. Er ontbreekt een goede en duidelijke beschrijving van de afstandbediening en de mogelijkheden van de TV. Uiteindelijk via internet boekje gedownload en apart de beschrijving van de afstandbediening geprint. Als oudere ben ik wel handig maar heel ouderen niet.
Een tweede opmerking is dat regelmatig (in het begin iedere avond rond 20.00 uur) een tekst verscheen dat er iets moets gebeuren met de TV. Na een p[aar dagen van overleg met de leverancier is bedacht dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat na 10 uur TV didt bericht automatisch komt. Uitgeprobeerd en vastgesteld dat dat zo is. De verversing van het beeldscherm gebeurd nu gewoon als de TV uit is en niet 10 uur heeft aangestaan. Kwam vanwege de olympische spelen. Wellicht goed om dt ook ergens te melden.

van Gerwen 12-08-2021

super

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Goede keus gemaakt, in alle opzichten superieur.
Past perfect in de kamerinrichting, ambiance contour-verlichting
is prachtig.

Smarti 25-07-2021

Prima tv

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Deze tv gekocht omdat ik hem in de winkel bekeken heb en hij perfect bij ons past.
Ook omdat je voor het goede geluid geen aparte sondbar nodig hebt want diepzinnig in de voet verwerkt. Het bioscoopgeluid bij diverse films klink alsof ik een surroundgeluid set heb aangesloten maar dat doet de tv zelf.
Al met al tevreden en jemoet accepteren dat als je het toestel de hele dag aan hebt , iets wat bij ons wel eens gebeurt, het toestel even tien minuten uit moet om het scherm te regenereren.
Enige nadeeltje is dat bij bijvoorbeeld ziggo sport en SBS de zenderlogos een schaduw krijgen wat wel afleidend is tijdens het kijken.

Ron1963 22-07-2021

Prachtige TV met wat minpunten.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Mooie TV met goed geluid en mooie soundbar eronder. Vervelend vind ik de grijze wolk rond logo's en beelden die langer in beeld blijven, daarnaast moet je elke x-uur een oke geven, anders gaat de TV na 5 minuten uit en eens in de zoveel uur wil de TV uitgeschakeld worden om het Oledscherm te verversen. Dat wekt, bij mij in ieder geval wel wat irritatie. De beelden i.c.m. ambilight vind ik een unieke belevenis.

ckvm 19-07-2021

TopTV

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

goed beeld geluid en ambilight. led reset door standby zetten nodig na een bepaalde tjd dat wist ik niet, android kan soms vastlopen dan aan uit zetten om op te lossen

H.W.P. 10-07-2021

Niet te evenaren kleurenpracht!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Waarom Philips? Nou.. overtuig uzelf en ga eens kijken in de winkel, daar zie je pas écht waarom wij altijd Philips kiezen.

Harry1951 05-07-2021

Wat een kleur, geluid en beleving!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Een fantastische TV met schitterende kleurweergave en prima geluid. Daarnaast is de techniek weer up-to-date, zodat ook diverse andere mogelijkheden benut kunnen worden.

Manutan 04-07-2021

Een van de beste toestellen op dit moment

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Toen ik op zoek ging naar een nieuwe TV, werd mijn aandacht direct door dit toestel van Philips getrokken door het bijzonder fraaie design. Het scherm is zeer dun en de vaste soundbar met de tweeter er bovenop is ook zeer mooi om te zien.
Naast het prachtige design is de beeldkwaliteit van het 4k Oled scherm (dat eigenlijk van LG afkomstig is) ook helemaal top. Voeg daar nog het unieke Ambilight van Philips aan toe en je hebt echt een top toestel.
De enige aanmerking die ik tot nu toe heb, is dat je van de geluidskwaliteit van de soundbar niet al te hoge verwachtingen moet hebben. Ondanks dat deze door Bowers and Wilkins is ontwikkeld is het geluid vrij vlak. Een subwoofer is dan ook een echte aanrader. Hierdoor krijgt het geluid meer diepte. Ook het Dolby Atmos effect heb ik nog niet kunnen ontwaren.
De minpunten die ik in oudere reviews heb gelezen, dat je de subwoofer iedere keer opnieuw via het menu moet aanzetten en dat de TV zichzelf na een paar uur uitschakelt om te refreshen, heeft Philips kennelijk opgelost want van beiden heb ik geen last. De subwoofer blijft het gewoon doen na uit- en weer inschakelen van de TV en na een aantal uur achtereen aanstaan (ik dacht 8 uur) krijg je wel een melding dat de TV moet gaan refreshen, om inbranden te voorkomen, maar dat kan je desgewenst uitstellen zodat je kan blijven kijken.

Nico Bamboé 01-07-2021

Beeld en geluid subliem doch afstandsbediening kom

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Wie heeft er iets aan dat er leder op de achterkant kleeft .... Er zijn geen, voelbare, herkenningspunten aangebracht op de toetsen van de afstandsbediening. De hele oppervlakte is vlak. Dit oogt mooi maar is zo onhandig... Alsook mis ik een "fysiek" toetsenbordje... Slechte cijfers voor het ontwerpteam...

LcJj 19-06-2021

Oled-tv, het neusje van de zalm!!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Als je van ambi-light houdt zoals ik is dit de beste oled-tv van dit moment ! Super beeld en mooi geluid. Een dikke aanrader!!

Eniot 16-06-2021

Uitstekende beeldkwaliteit.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

De beeldkwaliteit van deze TV is uitstekend. Van het geluid had ik eerlijk gezegd iets meer verwacht. Ik heb zelf twee Bowers en Wilkins geluidsboxen die meer dan uitstekend klinken daarom viel het geluid van de B&W soundbar die aan de TV gekoppeld is een beetje tegen. Ik had een voller en sprankelender geluid verwacht. Het kan misschien liggen het aan een of andere instelling of de geluidstijl die ik gekozen heb maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Verder niets dan lof over deze TV. Veel instelmogelijkheden en Ambilight geeft een geweldige kijkervaring.

oosterveld 15-06-2021

Juweeltje van een product

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

met mijn 65 inch philips OLED SMART 935 TV heb ik een top product binnen gehaald .kleurdesign is van hoge kwaliteit scherp beeld en een geweldig geluid natuur films komen prachtig je kamer binnen sportevenementen worden perfect gedetailleerd

numbie 1 10-06-2021

kampioenen tv

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

nog niet de grote films kunnen zien waarbij deze tv zijn volle capaciteit kan tonen.ondanks dat, kan ik al zien dat ik een perfecta aankoop heb gedaan.geweldig beeld, prachtig geluid en veel mogelijkheden met randapparatuur.
kortom een geweldige tv voor de komende jaren. toevallig ook goed om de belgen europees kampioen zien te worden.

CornelisV 05-06-2021

Super beeld en geluid!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

beeld is super scherp en gewoon mooi, je kan het ook persoonlijk instellen op legio settings. Het geluid is boven verwachting voor zo'n toch relatief kleine soundbar, en ook persoonlijk instelbaar. Mooi ook dat er helemaal geen bedrading zichtbaar meer is. afstandbediening ook goed met verlichting en hanteerbaar

BroC68 31-05-2021

Geweldig beeld & geluid!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

4K OLED is gewoon geweldig, zeker vergeleken met mijn 10jr oude LCD en is écht de upgrade waard. De aangebouwde soundbar geeft een goed geluid. Ik heb er nog wel los een B&W subwoofer(ASW608) bijgeplaatst voor een nog voller geluid en echte bioscoop ervaring.
Dat is ook eigenlijk het enige wat ik nog mis; een volume regeling voor de subwoofer uitgang op de afstandsbediening.

Broertjes 30-05-2021

Ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12 2020

Prachtig beeld door ambilight en de speakers zij naar voren gericht.
Daardoor hoeft het geluid niet zo hard.