Philips 65OLED935/12 - Reviews

Diepte
4.73 cm dikte
65,0 inch

Covo 17-12-2020

Wat een monster van een tv

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Tv sinds een maand in huis ondergaat de tweede reparatie doet gewoon helemaal niets meer.

Tv sinds een maand in huis wordt volgende werk voor de tweede keer een reparatie op uitgevoerd.

Eerste reparatie hebben ze software op geflashed nu komt volgende week weer een monteur want de tv heeft wel geteld 5 min beeld gehad nadat ze hem hadden terug gebracht en toen weer helemaal niets. En dat voor een gloednieuwe tv van bijna 2500 euro. Wou dat ik hem nooit gekocht had

Piet. B 02-01-2021

Perfecte beeld en geluids kwaliteit .

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Beeld en geluid zijn perfect, maar waar ik doodmoe van wordt is dat hij geregeld aangeeft om het beeld moet opschonen na 2 x later te hebben aangeklikt , gaat hij bij de 3e keer gewoon UIT !!! Waardeoos is dat ( dit moet Philips heel snel gaan aanpassen in zijn updates. Stel je voor dat je finale van het wk voetbal zit te kijken, en je TV gaat 10 min. Uit. Gewoon updaten en vervuiling s'nachts uitvoeren wanneer tv op stand by staat punt uit .

Mijn oled-scherm 01-01-2021

Kijk al jaren naar Philips televisies

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Geluid valt mij een beetje tegen en wat mij helemaal irriteert is dat elke avond de TV uit gaat als je zit te kijken om het beeld te verversen 10 minuten wachten als ik dat geweten had had ik dit toestel nooit gekocht , wat is dat een tegenvaller

Willem400 12-12-2020

uistekend beeld en geluid met een foutje

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

ben best tevreden maar wanneer je onder een film of welke uitzending dan ook je scherm moet verversen en je tv 10 minuten moet uitzetten hij doet dat vanzelf dan wordt je daar niet blij van is daar geen oplossing voor dat hij dat in de nacht doe als je niet kijkt

Anoniem 08-11-2020

Ontwerp zwakheden helaas

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

3 van de 4 hdmi aansluitingen kunnen niet gebruik worden zonder het ontwerp te storen. Zitten nl zo dat afdekkap niet gemonteerd kan worden en de kabelvoering bijna niet onzichtbaar te realiseren is. De subwoofer start niet automatisch bij inschakelen via menu moet ja nogmaals bevestigd worden. WiFi start niet automatisch Bluetooth verbinden lukt niet. Volume gaat soms plotseling omhoog. Afstandbediening matig direct correcte bediening. Leer is overbodig. Erg duur.

Mo 31-10-2020

Prachtig beeld, geluid kan beter

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Twee bijna 2 weken in huis. Prachtig beeld, soundbar mist wel de subwoofer. Daarom is prijskwaliteitsverhouding niet top, zeker niet bij deze introductieprijs. Afstandbediening is zeer matig qua bediening, hoe is dat nu mogelijk met zoveel jaren ervaring. Koppeling met WiFi komt niet automatisch tot stand na opstart. Bluetooth laat zich niet koppelen.

Pluspunten

• beeld met ambilight
  • eenvoudige installatie
  • mooie uitvoering

Minpunten

• mist subwoofer
  • verbind slecht met WiFi en bluetooth
  • prijskwaliteit
  • matige afstandbediening

Adk 21-12-2020

Is de soundbar ook los van de tv te gebruiken voor alleen muziek? Bijv. via koppeling met je telefoon?
Alvast bedankt voor je reactie.

Mo 22-12-2020

Een bluetooth koppeling van telefoon met soundbar is niet mogelijk. Er is wel bluetooth beschikbaar maar dit is voor bijv. hoofdtelefoon, toetsenbord of gameconsole (dit van Philips reparateur). Handleiding vermeldt dit niet expliciet. Je kunt natuurlijk wel een HDMI ingang gebruiken.
NB het moederbord is na 3 weken vervangen vanwege de WiFi koppelingsproblemen. Werkt nu wel tevens heeft de soundbar nu meer vermogen!! Soundbar komt nog steeds niet automatisch bij. Is volgens Phlips/TP Vision een software probleem dat nog opgelost moet worden. Soundbar heeft wel een top geluid. Luister standaard radio en Spotify ed. Top!

Reken 30-10-2020

Perfect beeld, soundbar mist subwoofer

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Beeld is top. Soundbar mist subwoofer waardoor prijskwaliteitsverhouding niet top is zeker niet voor deze introductieprijs. Afstandbediening zeer matig en koppeling met WiFi komt na opstart niet automatisch tot stand. Koppeling met Bluetooth lukt helemaal niet.

Wally Schenk 08-10-2020

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Vandaag deze nieuwe Oled ontvangen, Wat een beeld en geluid, het spettert echt van de muur, vooral die 4-zijdige Ambilight! We hadden 2 jaar geleden ook al een Oled (3 zijdig Ambilight) ook al een schitterend beeld, maar deze nog schitterender, vooral ook door de soundbar, waar een indrukwekkend geluid uit kwam. Eenmaal Ambilight altijd Ambilight!!!!

M. Post 30-09-2020

Verrassend en stijlvol

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Direct als je de tv aanzet wordt je verrast. Een geweldige beleving met Ambilight wat niet meer te missen voor ons. Dit gaf mij de doorslag om weer voor Philips te kiezen. Ook het geluid was een geweldige ervaring. Bowers & Wilkins is echt een toegevoegde waarde en brengt het kijken naar een leuke film naar een hogere dimensie.

Alf27 25-01-2021

Prima scherm, goed geluid

Geschreven voor: Philips 48OLED935/12

Voor het eerst een TV met OLED-scherm gekocht. Schitterend beeld en geluid. Wacht nog op de sub-woofer van de cashback actie. Helaas werkt de ingebouwde satellietontvanger niet goed. Geen beeld en geluid bij opstarten satelliet kijken. Als we dan de reeds in ons bezit zijnde Rebox satellietontvanger, die via een HDMI-poort is aangesloten inschakelen, doet de Satelliet TV ontvanger het wel. Na uitschakelen van de Rebox blijft de satellietontvangst werken. Bij rechtstreeks aansluiten van de TV op een LNB, buiten de diseq-switch om werkt het wel. Deze ingebouwde Satellietontvanger kan niet overweg met de diseq-switch om te schakelen tussen de vier satellieten.
De afstandbediening is matig, de toetsen liggen te dicht op elkaar, regelmatig een verkeerde toets ingedrukt.

Pluspunten

• Beeld en geluid

Minpunten

• Afstandbediening
  • Plaatsing van de HDMI-poorten

BobO 23-01-2021

fantastisch mooie televisie MAAR.......

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Dit is mijn 4e philips TV. Ik hou van Ambilight en daarom wil ik er eigenlijk niet vanaf, maar met elke Philips die ik koop is eigenlijk iets niet in orde. Ben nu overgestapt op deze TV aangezien hij goed uit de test kwam. In eerste instantie werkt hij goed. Mijn vorige Philips (ook android) was eigenlijk niet mee te werken en crashte om de haveklap, dus dat is een meevaller. Beeld is superieur en geluid best wel goed. Miste wel het lage dus de bijbehorende Bowens & Wilkens Subwoofer erbij besteld (in de actie van Philips). WAT BLIJKT.....De subwoofer werkt MAAR elke keer als je de TV aan zet moet je de Subwoofer in het menu uitschakelen en weer inschakelen voordat hij het gaat doen. Hoe kan het zijn dat zo'n simpele functionaliteit niet getest is? Uiteraard Philips gebeld en ze kunnen hier niets aan doen (ze gaan het proberen te bugfixen), maar eerst zien, dan geloven. Dus voordat je een Subwoofer aanschaft bedenk je dan tweemaal, want dat uit/aan schakelen in je menu constant is niet echt prettig

Music lover 22-01-2021

Fijne televisie met tegenvallend geluid.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Het beeld is fantastisch, mede door Ambilight. De zo veel geroemde geluidskwaliteit valt tegen: het geluid klinkt erg vlak, met weinig stereo definitie. De kwaliteit haalt het niet bij mijn vorige Philips tv met ambilight: één uit de eerste serie. Diverse menu instellingen geprobeerd, met weinig resultaat. De inmiddels bijgevoegde subwoofer moet telkens, nadat de tv uit stand-by komt, opnieuw geselecteerd worden. Erg vervelend.

v.Wel 19-01-2021

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Tv heeft een mooi en heel goed beeld de afstandsbediening is makkelijk te bedienen
Nadeel vindt ik dat je niet kunt opnemen en dan naar een andere zender kijken

Genieters 18-01-2021

Perfecte beelden en geweldig geluid.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

De 48OLED935 hebben wij nu plm. 6 weken in gebruik. Wij zijn zeer tevreden met het perfecte beeld. De kleuren zijn schitterend en het beeld is zeer scherp. Het geluid van de Bowers & Wilkins soundbar is geweldig. We hebben nog een sub woofer besteld, maar ook zonder is het geluid gebalanceerd en helder. Kortom genieten.

Oledtje 18-01-2021

Meer dan uitstekende televisie

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Wow wat een beeld en wat een overgang. Van eenn LCD naar OLED. Gekozen voor het 48 inch model en deze is groot genoeg voor onze huiskamer. Met de B&W speaker een uitstekend geluid.

Boesje 15-01-2021

Zoo blij mee!

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Wilde al lang een oled tv maar ze waren voor mij te groot. Gelukkig nu een 48 inch op de markt. En heb weer voor Philips gekozen vanwege ambilight. Dat was ik al gewend van mijn vorige tv. En nu zelfs 4-zijdig!

Remco_vBL 11-01-2021

Perfecte TV met subliem geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Nu bijna twee maanden deze TV in het bezit. Altijd al groot fan van Philips TV's en dan voornamelijk met Ambilight. Deze TV heeft Ambilight aan 4 zijden dus geeft het apparaat rondom een prachtige verlichting. TV is uitgerust met een soundbar van Bowers & Wilkings. Met de dolby atmos technologie lijkt het inderdaad of je midden in de film zit. Fantastisch geluid. Dit is mijn eerste OLED TV en ik ben uitermate tevreden over de fantastische kijkbeleving.

Rolle53 06-01-2021

Superbe image

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Je viens d’un Philips 32" ambilight acheté en 2005. La différence est énorme. La netteté netteté de l'image et les contrastes sont bluffants. Les mediums et aigus sont très bons, le son Atmos est remarquable. Seul défaut : manque de basses, le caisson subwoofer est indispensable. Toute mon installation hi-fi est B & W, donc je connais et je suis fan de la marque et je regrette un peu ce manque de basses fréquences.

Nick W. 29-12-2020

Prachtig beeld & geluid.

Geschreven voor: Philips 65OLED935/12

Aangezien ik enkel plaats heb om een 48inch te plaatsen had ik niet veel keuze in OLED tv's. De 2 andere merken die ook een 48 OLED hebben heb ik in de dezelfde winkel gezien, dus was het perfect om ze alle 3 te vergelijken. Wat geluid betreft heeft de Philips geen concurrentie !! Voor beeld, wat mij betreft is de Philips ook de betere, alhoewel dat persoonlijk zal zijn en de andere 2 merken zeker niet slechter zijn. Aangezien ik een XBOX serie X heb mis ik wel de HDMI 2.1. Op dat gebied heeft de Philips wel een minpunt voor mij en geef ik maar 4 sterren ipv 5. Indien je echter geen interesse hebt in gamen is dat echt een top TV die zeker 5 sterren verdient.
Ook jammer dat de HDMI ingangen slecht geplaatst zijn waardoor de afdekplaat niet gebruikt kan worden.

Johannes 26-12-2020

Wat een slechte TV

Geschreven voor: Philips 55OLED935/12

Wat een slechte TV. Het begint al bij het uitpakken. Bij andere merken en vorige Philips TV;s kun je de doos omhoog schuiven zodat de TV in het onderste gedeelte blijft staan en he hem er gemakkelijk kunt uittillen. Bij deze niet je krijgt hem er amper uitgetild! Drama. De installatie gaat redelijk, maar dan het gebruiksgemak. Hoe kun je in godsnaam beeld en geluid instellen als je het beeld niet ziet en het geluid niet hoort. Bij deze kan dat dus niet je moet elke keer gokken en dan via een onmogelijke menutoegang kijken en weer opnieuw beginnen. Brengt je gelijk bij de afstandsbediening; wat een armoedig ding! knoppen die je in wilt drukken liggen zo dicht bij elkaar dat je constant de verkeerde knop indrukt. Het enige goede aan deze TV is de ambilight. Geluid doet he regelmatig niet als je de TV aanzet en je instellingen zijn ook soms ineens weg. Motion is zwaar onvoldoende, Blur en artefacten, hoe je ook instelt. Geloof me niet aan beginnen aan deze TV. Zonde van je vele euro's. Schande Philips.

Pluspunten

• ambilight

Minpunten

• alles wat het wel zou moeten doen