Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 12-06-2021

Mooie kleur en snel aan de slag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Mooi apparaat, vlot geïnstalleerd en gesynchroniseerd met de Samsung mobiel A71. Hoop hier lang gebruik van te maken. Alleen jammer dat sommige apps niet fijn aanpassen aan het tabletformat.

Mike01 12-06-2021

Ideaal voor school

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Erg fijne tablet. Je bent net zo snel aan het entertainen maar ook weer verslagen aan het schrijven als laptop dankzij Samsung Dex. Ideaal!

Anoniem 12-06-2021

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Onwijs gave tablet, mooi van geluid en kleur perfect. Heb heel wat tablet gehad en deze komt bij mijn als beste uit de bus.

Bosbes1201 12-06-2021

Erg fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Gebruiksvriendelijk en goede grootte. S-pen bevalt goed en werkt fijn. Spelletjes draaien heerlijk soepel.

Anoniem 11-06-2021

Super soepel, snel en springlevende kleuren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Alles aan dit ding is goed: mooi design, supersnel, prachtig beeld met dunne randen en ondanks de metalen behuizing vrij licht in de hand. De batterij gaat makkelijk een paar dagen mee en anders is het binnen 15m opgeladen. Het enige wat ik nog mis is dat je het op kan vouwen.

Anoniem 09-06-2021

Top

No Samsung, No live....

Samsung TV, Samsung Tablet, Samsung Watch, 2x Samsung Note 10, Samsung Note 20....

PenW22 09-06-2021

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Fijne tablet, mooi scherm en ook de S-pen werkt perfect.
Wordt onder andere gebruikt door onze jongste zoon om te leren schrijven.
Aanwinst voor het hele gezin.

Anoniem 08-06-2021

Het gebruik van TAB S7 11.0

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Strak design en in dit geval de bronskleurige uitvoering.
Mooie heldere kleuren op het 11 inch scherm.
Het gebruik v/d slimme pen is bijzonder gemakkelijk.

Shabnam 08-06-2021

Prima tablet met helder beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Makkelijk te bedienen en snel. Mooi beeld. Wel fragiel, dus hij verdient zeker een beschermhoesje o.i.d.

JARS 08-06-2021

Mooie uitstraling, goed werkbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Een mooie, niet al te zware tablet, waarbij alle functies die je wilt er op zitten. Hij werkt ook fijn met de S pen en precies een fijne grootte om te lezen of een serie te kijken. Met mijn vorige tablet 7 jaar gedaan, dus ook bij deze tablet verwacht ik er lang van te genieten!

WimH 07-06-2021

Grandioos tablet!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Het tablet is supersnel, heeft een prachtig design en is geweldig qua bediening! Het scherm en de kleuren zijn grandioos, kortom heel veel waar voor je geld!!

Anoniem 07-06-2021

Beoordeling TAB S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Het tablet voldoet volledig aan onze verwachtingen, ligt prettig in de hand, is gemakkelijk te bedienen en de pen functie van het tablet ervaar ik als heel prettig.

Anoniem 07-06-2021

Een fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Mijn man is 72en wilde een nieuwe tablet naar enige uitleg kon hij naar ongeveer 10 minuten beginnen met de apps die ik voor hem heb geïnstalleerd hij is er helemaal weg van mijn kleinzoon van 10 kan er ook aardig mee weg dus de S7 is hier aardig op zijn plaats

Gerard54 07-06-2021

Ziet er strak en scherp uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Heeft een zeer scherp beeld en ziet er strak uit
Kunt er fijn mee werken voor de doellijn waar ik hem voor heb , zoals informatie opzoeken , mails lezen grafieken bekijken van opgewekte energie, ect

irekm07 07-06-2021

Erg goed tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Erg goed tablet met veel mogelijkeiden , niet te groot en niet te klein, gekocht als vervanger van oude lenovo tab , nu weet ik zeker het was goede keuz. jammer maar zo in doos is geen vervanging tips voor S pen - als op topje pen gevalen gaat stuk waar heb je iets gevoel zo is beschadig.
Verder is super ok , baterij gaat 2- 3 dagen , S-pen , procesor.
Zeker kopen het is iedere cent waard.
Bij aankoop zeker nog bescherm hoes kopen - er ziet geen bescherm folie op scherm:(

L weijenberg 06-06-2021

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Al jaren een Samsung gebruiker en ook nu laat deze tablet s7 mij niet in de steek.
Razendsnel en gebruiksvriendelijk. Kortom een top apparaat.

Pandobun 06-06-2021

Bijna perfect voor tekenaars!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Heel handig in gebruik, en is goed afgesteld op verschillende teken software (Clip Studio Paint, Autodesk) en heeft een hele lange batterij!
Het enige minpunt, is dat als je de tablet neerlegt of plat vasthoud het scherm uitgaat! Ook moet je echt een tekenhandschoen dragen anders gaat het scherm alle kanten op.

Anoniem 05-06-2021

Mooie snelle tablet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Ik vind hem perfect werken super blij met de 's pen waardoor het een stuk functioneler word om hem als computer te gebruiken.

Ik heb 1 minpunt en dat is dat de 's pen nogal snel van de achterkant van de tablet valt waar die vast hoort te blijven zitten.

Anoniem 03-06-2021

"Het is een beetje het gevoel van thuiskomen...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

"Na een paar jaar een tablet van een ander merk te hebben gehad, heb ik toch weer besloten terug te keren naar wat gewoon goed was.
De voordelen zijn te veel en te groot om te benoemen, maar het allergrootste voordeel is weer de optimale synchronisatie tussen mijn mobiele telefoon (Samsung Note 10+) en mijn tablet.
Zeker nu ik ben overgestapt om Samsung Note als mijn notitie programma te gebruiken, zijn de voordelen nog groter geworden.

Junus 02-06-2021

Goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 256 GB

Mooi formaat. Met de snapdragon 865+ kan die echt alles met gemak aan. Van gamen tot content kijken.