Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
10,4 inch scherm
Platform
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 17-06-2020

Goede tablet met wat nadelen.

Twee weken in bezit.
Het scherm spiegelt te veel , buiten is er niet mee te weken. Ook niet met een tichtbton achter je.
De rand is veel te smal. Je kan de tablet niet behoorlijk vasthouden
Vooral de onderzijde, als je die tegen je buik aanhoudt opent die al zaken.
Jet achtergrondlicht is in de laagste stand te frl zodat je niet rustig in donker kan lezen.

Natasja1075 04-12-2020

Echt waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik vond het spannend om deze aankoop te doen omdat hij toch wat duurder is dan andere tablets met dezelfde specs (zonder stylespen welteverstaan). Ik vroeg me af of ik wel iets ging doen met de stylespen. Het antwoord is JA. Wat is die pen een verademing. Heerlijk om te kleuren en te tekenen op de tablet, maar ook typen en gewoon internet is nog prettiger door de pen. Als je nog twijfelt, niet doen, koop deze hij is fantastisch. Wil je hem proffesioneel gebruiken dan zou je voor de grote broer kunnen gaan, al ben ik helemaal weg van de lite. Alvast heel veel plezier

DaniP 05-09-2020

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Tablet is gemakkelijk in gebruik en snel geïnstalleerd. Tablet ziet er mooi uit en heeft functies die goed van pas komen bij de studie.

SabientjeB 16-01-2021

Hele fijne tablet

Prachtige tablet!
Hele fijne tablet om op te werken,
Mooi formaat,prachtig beeld.
Mijn beste aankoop ooit.

AliciaKr 16-01-2021

Super fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik heb deze tablet nu een half jaar en hij werkt nog steeds even snel. Hij is licht van gewicht en makkelijk mee te nemen omdat hij niet dik is. Zeker een aanrader!

MichaelM 12-01-2021

Leuk voor thuis, niet geschikt voor zakelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Heb de Tab S6 Lite aangeschaft voor zakelijk gebruik maar is hier niet voor geschikt. De benodigde veiligheidspatch komt voor dit type pas uit in mei 2021. Tot die tijd kan ik de Tab enkel recreatief gebruiken.

Sannepan 11-01-2021

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik vind het een super apparaat, lekker groot , goed voor spelletjes, en heel veel opties, wil zelf nog een qwuerty toetsenbord bij bestellen voor nog meer opties , heb hem gekregen voor mijn verjaardag , dus ben nog veel aan het uitproberen.

Anoniem 11-01-2021

Coole tablet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik vind de tab s6 lite echt heel fijn, want hij is overal echt heel snel in en heeft fijne kenmerken!!!!

Anoniem 09-01-2021

Hele fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Heel blij met mijn nieuwe tablet. Wordt hier voornamelijk gebruikt voor videobellen, spelletjes spelen en series kijken. Mooi scherm, scherp beeld, de batterij gaat lang mee en hij is lekker snel. Prima ding, topaankoop!

jankarel 09-01-2021

geweldig toestel

ik vindt de Samsung Galaxy Tab 6 een Top
toestel werk er graag mee en ook de kleinkinderen vinden het een mooi toestel heb er geen spijt van

Herman Leys 09-01-2021

Goede accuduur, scherm met mooi kleuren,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik ben 100% tevreden qua werking, prachtig beeldscherm , gemakkelijk te bedienen, een echte aanrader.

Pluspunten

• Goede beeldschermresolutie
  • Prima prijskwaliteit

Meerme71 07-01-2021

Snel, ram geheugen geweldig, geen wachttijden meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Zowel mijn mobiel als tablet zijn Samsung, heel gebruikersvriendelijk en makkelijk in gebruik. Internet heet gewoon internet en niet safari. Alle applicaties zoals Microsoft 365 zijn makkelijk en snel toegankelijk en worden goed ondersteund. In mijn geval geldt, eens een Samsung, altijd een Samsung !

Anoniem 05-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Makkelijk in gebruik, ook handig dat de pen niet opgeladen hoeft te worden. Gebruik hem als schets blok en dat gaat uitstekend.

Galaxy2021 04-01-2021

Functionaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

De Galaxy tab S lite voldoet aan alle verwachtingen. Makkelijk in gebruik. Super om aantekeningen te maken. Simpel te koppelen aan Samsung telefoon.

Anoniem 04-01-2021

Samsung Galaxy Tab S6 Lite is a good use of money

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Samsung Galaxy Tab S6 Lite is a good way of using your money and you won regret getting it because it has great features like Face ID, a free SPen and many other features. Its volume quality is good and also video quality. It is appropriate for any use like work, gaming etc. The price is also suitable considering its quality.

Jessica77 02-01-2021

Scherp beeld, snelle reactie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

De Samsung Tab S6 Lite is een fijne tablet, die snel reageert en een scherp beeld heeft. Er zit een handige pen bij waar je leuke dingen mee kunt tekenen op t scherm. Hij heeft voldoende opslagruimte dat je nog kunt uitbreiden. De video kwaliteit is ook erg goed.

RubenK777 02-01-2021

Fijn Geluid, Fijn om op te tekenen, Goed beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

De tablet heeft een goed geluid, waarmee je fij muziek kan luisteren. Het apparaat is ook prima om op te tekenen. Alleen het opbergen van de pen is in sommige posities niet handig.

Anoniem 02-01-2021

Van iPad naar Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Altijd een iPad gehad. Nu boor Samsung gekozen vanwege de o.a. opslag capaciteit.
Even wennen aan gebruik, ook qua maat maar bevalt goed. Snelheid prima, goede beeldkwaliteit.
Stylus is echt van toegevoegde waarde en ook erg blij met mijn keyboard.

Marion 56 01-01-2021

Mooi beeld super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Had eerst de tab A waar ik niet zo heel tevreden over was
Wat een verschil zeg weet niet wat me overkomt heerlijk snel mooi beeld me spelletjes functioneren optimaal helemaal blij met mijn tab s6 lite

hopje 01-01-2021

Geweldig snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

De snelheid en mogelijkheden vooral de S pen is handig. Ook het meegeleverde toetsenbord is makkelijk mee te werken