Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 17-06-2020

Goede tablet met wat nadelen.

Twee weken in bezit.
Het scherm spiegelt te veel , buiten is er niet mee te weken. Ook niet met een tichtbton achter je.
De rand is veel te smal. Je kan de tablet niet behoorlijk vasthouden
Vooral de onderzijde, als je die tegen je buik aanhoudt opent die al zaken.
Jet achtergrondlicht is in de laagste stand te frl zodat je niet rustig in donker kan lezen.

Anoniem 22-02-2021

Erg fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Tot nu toe bijna geen aanmerkingen.hij werkt super goed, snel en is erg fijn ij gebruik. Enige puntje wat ik jammer vind is dat je niet goed kan schrijven met de pen. Tekenen werkt super maar bijvoorbeeld een brainstorm maken met teksten is wat minder makkelijk.

User72 02-02-2021

Geweldige mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Geweldig product. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over. Vooral de S pen is wat mij betreft een echte toegevoegde waarde. Ik heb nog nooit een tablet gehad en ben zeer onder de indruk. Vooral de prijs/kwaliteit is geweldig. Echt waar voor je geld. Het gebruikersgemak is erg goed. Installeren ging heel gemakkelijk en je wordt enorm goed geholpen door de vele tips. De app tips is ook een fijne toegevoegde waarde. Qua snelheid ben ik redelijk onder de indruk. Tuurlijk, eerlijk is eerlijk. Het mag altijd sneller en beter, maar nogmaals... voor deze prijs ben ik onder de indruk. Deze tablet is vooral gekocht voor mijn studie, maar ik gebruik het nu al voor verschillende andere zaken.

Natasja1075 04-12-2020

Echt waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik vond het spannend om deze aankoop te doen omdat hij toch wat duurder is dan andere tablets met dezelfde specs (zonder stylespen welteverstaan). Ik vroeg me af of ik wel iets ging doen met de stylespen. Het antwoord is JA. Wat is die pen een verademing. Heerlijk om te kleuren en te tekenen op de tablet, maar ook typen en gewoon internet is nog prettiger door de pen. Als je nog twijfelt, niet doen, koop deze hij is fantastisch. Wil je hem proffesioneel gebruiken dan zou je voor de grote broer kunnen gaan, al ben ik helemaal weg van de lite. Alvast heel veel plezier

DaniP 05-09-2020

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Tablet is gemakkelijk in gebruik en snel geïnstalleerd. Tablet ziet er mooi uit en heeft functies die goed van pas komen bij de studie.

Dirk2947 26-07-2021

Geluk bij een ongeluk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Door een noodlottige val moest ik afscheid nemen van mijn Tab 4 en kwam ik uit op de Tab S6 Lite als vervanger en wat ben ik daar blij mee....zoveel extra functies en hoe heb ik ooit zonder die S-Pen gekund....Ik ben nooit zo gul met sterren, maar deze zijn volkomen terecht verdiend!

Elke1995 25-07-2021

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Top tablet voor die prijs had eerst een samsung tablet uit 2014 maar moest een nieuwe kopen wou s6 kopen maar heb toch voor de lite versie gekozen hij is nauwelijks kleiner en hij is wat minder zwaar waardoor ik hem beter vast kan houden het is een fijne tablet

Anoniem 23-07-2021

GEMAKKELIJKE BEDIENIG EN GEBRUIKS VRIENDELIJK

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

onze ervaring met de beide samsung zijn zeer goed
reden voor aanschaf is wij zijn de krant digitaal gaan lezen
en daar is deze zeer geschikt voot

kamalch92 23-07-2021

snel, efficient,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ideaal als gezinstablet. Vlotte bediening, Android 10 out-of-the-box. De S Pen werkt zeer fijn en ondersteunt drukgevoelig schetsen

Arjantk 21-07-2021

Geweldig snel en gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Geweldig snel en vriendelijk in gebruik. Ik gebruik hem zakelijk maar ook spelletjes en alles in de cloud doet deze tablet zeer snel. En....top design!

Wouter62 20-07-2021

En geweldige tablet met gelukkig weer Android

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Nee jaren en ander product te hebben gehad gelukkig weer terug bij Samsung en Android. Nu heb ik weer zelf de controle.
De tablet werkt fijn een snel. Tot min verrassing kan ik op het scherm schrijven met een speciale pen. Dit is weer mijn digitale assistent voor de komende jaren met ook een grote dosis fun.

Anoniem 19-07-2021

Mooie design tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Mooie slanke tablet die razendsnel reageert op alle commando's.
Geluid is boven verwachting.
Heb er erg veel plezier van.

Frans 1962 19-07-2021

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Goed en snel veel opslag,goed uit te breiden,veel mogelijkheden helemaalmet andere samsung producten! Gemakkelijk in gebruik!

Nel66 18-07-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Heb al een enige evaring met een samsung product. Maar deze is mooi en het beeld kwaliteit is geweldig. Het is een mooie tablet

ayman279 17-07-2021

snel handig en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

toen ik het eerst had was ik best skeptisch maar het heeft mij hee erg verrast het is heel snel en handig

Casper 14 17-07-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

De s pen is geweldig. Je kunt er hEel precies me werken. De S6 LITE TABLET overtreft mijn verwachtingen.

Anoniem 15-07-2021

uitstekend

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

heel makkelijk te instaleren,en werkt heel gemakkelijk met mijn telefoon samen.ben zeer te vreden.maar dat had ik al verwacht van een Samsung

Anoniem 15-07-2021

fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Ik heb al jaren de tablet van Samsung. deze versie is een hele grote verbetering. Heel erg makkelijk mee te werken. Een aantal functies zijn anders maar heel makkelijk te vinden als je de vraag ernaar googled. Zeer tevreden dus en erg makkelijk te bedienen! Wat super is, makkelijk uit de beschermhoes te halen en in de auto in de tablet houder te klikken voor de navigatie

Simone91 14-07-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

We hebben hem nog niet optimaal gebruikt, maar tot nu toe top! Had ook niet anders verwacht :) eens een Samsung, altijd een Samsung. Ik ben niet te overtuigen om n ander merk te kiezen. Mijn 1e telefoon was een Samsung.. en tot op de dag van vandaag nogsteeds!
Maargoed, we moeten de tablet dus nog verder ontdekken maar tot nu toe zijn we heel tevreden.

Anoniem 13-07-2021

Vlotte reacties bij alles wat je doet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 128 GB

Tablet is snel, beeld is prima en zeer tevreden met de batterijduur.
Helder scherm en geen spijt van dat ik 128 GB i.p.v. 64 GB heb gekozen.
kan hem dan ook zondermeer aanbevelen.