Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 28-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Formaat beeldscherm is prima, batterij duur is goed, werkt snel en gemakkelijk. Snel gekoppeld aan mijn telefoon. Gebruiks vriendelijk!

Ariella 23-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne tablet werk ook lekker snel en batterij gaat ook lekker lang mee
Echt helemaal blij met deze aankoop en raad het iedereen aan

KevinL76 19-07-2022

Geweldige tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze tablet cadeau gekregen van mijn vrouw, die had er goede recensies over gelezen. En inderdaad dit is een super tablet zeker voor de prijs. In alle opzichten beter: sneller, lichter, helderder scherm. Aanrader voor de gemiddelde gebruiker!

Cathy56 18-07-2022

Je kan er alles mee

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne tablet en alles. Hiervoor had ik een iPad, maar dit is beter mee te werken dan een iPad.

marije011 15-07-2022

snel. helder, goeie batterijduur

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben mega blij met mijn samsung tablet. snel, helder, makkelijk in gebruik. 1 dingetje is dat heel soms kan ik het scherm niet in horizontale stand krijgen. misschien weet ik niet hoe ik dit kan verhelpen.

uhhhandrea 15-07-2022

Prachtige Tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel gebruiksvriendelijk. Gezien het grote geheugen waardoor ik meer op kan slaan is deze tablet wel wat duurder dan de gemiddelde tablet maar ik vind het dat zeker waard

Nathalie J 14-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijne tablet. Doet wat hij moet doen.
Het design is mooi, de kleur. Het beeld is helder en de camerq is goed

Anoniem 14-07-2022

Hele fijne tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne tablet, had hem al een tijdje op het oog. Hij doet precies wat hij moet doen. Ik ben er erg tevreden over.

Nthlia 13-07-2022

Super blij mee!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat wat voldoet aan mijn wensen, de bijbehorende spen is een super toevoeging! Makkelijk te schakelen tussen telefoon en tablet wat mijn laptop overbodig maakt.

WendyNaomi 07-07-2022

Geweldige Samsung galexy tab s6 lite!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was eerst altijd Apple fan, maar nu dat ik een Samsung heb wil ik niks meer anders dan Samsung. Wat is dit een geweldige tablet, handig voor school, filmpjes kijken op YouTube en super handige noties. Ben er super blij mee!!

Tinus2 05-07-2022

Super , ben ook een echte Samsung fan..

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung is gewoon goed,zowel tab als telefoon. Zou niet anders willen. Vaak discussie met iPhone gebruikers, maar de foto's zijn veel beter.

Edouard 05-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je merkt duidelijk het verschil sneller en meer mogelijkheden dan de oude maar die was ook al wat jaartjes oud en natuurlijk was dit ook een samsung tab s2

Soslan 04-07-2022

Goed werkende toestel

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede tab wilde dat voor tekenen en hij doet het prima. Mooi beeld en geluid. Handige S pen bij. Leuk voor filmpje kijken ook

Anoniem 02-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede tablet voor algemeen gebruik . Ook goede prijs. Veel mogelijkheden en heeft extra accessoires.

Anoniem 01-07-2022

Prima tablet voor een redelijke prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] N meerdere Samsung tablets gekocht en getest te hebben is deze een blijvertje. Ik kan geen dure tablet kopen maar deze is geschikt voor mij. Heb er inmiddels 2. 1 die op Wifi werkt en 1 waar een simkaart in kan. De S pen, daar moet ik nog aan wennen. Formaat scherm is goed met 10,5Inch. Tablet is ook niet zo zwaar. Zelfs buiten een goed beeld. Tablet op moment van schrijven precies 10 maanden oud. Jammer dat die Galaxy buds niet standaard meegeleverd worden.

Prixsie 01-07-2022

Kan niet meer zonder

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had een I pad maar vind deze veel fijne werken
Beeld helder foto's mooi en fijne bediening
Ben heel blij met deze aankoop

Anoniem 29-06-2022

tab 6 geweldig ding

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ding doet precis wat ik wil. niet te klein niet te groot.
goeie prijs kwaliteit verhouding.
Suit goed aan op de rest van mijn samsung prducten.

Ron Over 29-06-2022

Goede kwaliteit,

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alle apparaten dat wij hebben zijn van uitstekend kwaliteit, ruim voldoende t.v , mobiel en diverse andere

F Timmer 27-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind deze tablet de beste voor school en leren! De tablet is er snel en gemakkelijk te besturen. Ik gebruik hem vooral voor school en samenvattingen natuurlijk is hij ook goed voor spelletjes en netflix enzo. Top tablet, echt een aanrader!

IlseS2022 22-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pen werkt fijn op de tablet. Goede kwaliteit, helder beeld. Batterij houdt lang vol. Ik raad de tablet aan