Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2, Sledestofzuiger Nikkel/Rood - Reviews

zakloos
A energieklasse

7,3

Stan 05-11-2017

prijsklasse iets aan de dure kant, kwaliteit zeer goed

Heb in het verleden heel wat stofzuigers versleten, en 10 jaar geleden de eerste Dyson DC80T gekocht, was zeer tevreden hierover.
Deze stofzuiger leef nu nog, maar nu begint enkele onderdelen te slijten, dus ben ik weer gaan oriënteren voor een goede stofzuiger.

Ik kwam uiteindelijk weer bij DYSON terecht, en na lang vergelijken met andere stofzuigers Is mijn keus weer gevallen op de "Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2".
Ik moet zeggen:
☆ TOP apparaat!
☆ Geluid Is inderdaad stiller
☆ zuigkracht Is supper (ben sneller klaar met zuigen, en schoner)
☆ gebruiksgemak geweldig
☆ prijs ja is inderdaad duur, maar spreid dat over 10 jaar .....mijn vorige Dyson.

Er is één klein nadeel: de handvat op de steel is voor mensen met een handicap (bv. Reuma) een gevecht.

Pluspunten

• Veel Hulp stukken
  • Zeer goede zuigkracht
  • Geluid zeer stil
  • Licht gewicht
  • Makkelijk tank legen

Minpunten

• Steel handvat (mensen met handicap )

Frie 03-06-2018

Niet goedkoop maar perfect!

Met 3 grote honden en 2 katten in huis is Dyson de enige aan te raden stofzakloze stofzuiger.

Once you go Dyson, you never go back....lang getwijfeld om dit type te nemen omdat de reviews niet altijd 100% bevredigend zijn....heb deze nu een tweetal weken dagelijks in gebruik. Het is wennen in het begin (maar dat is met alles zo....) beetje uitzoeken welke van de talrijke hulpstukken je wanneer en waar kunt gebruiken maar ik ben absoluut verkocht en overtuigd....deze is TOP...wij hebben owv de huisdieren slechts 2 tapijtjes en voor de rest overal stenen en parket en je hebt zonder al te veel manipulaties steeds de geschikte borstel. Krachtig, wendbaar, gemakkelijk te ledigen bak, licht in de hand....

Vorige Dyson DC11 had een (niet noodzakelijk) sluitstukje aan de buis dat was afgebroken. Kon niet vervangen worden omdat er geen wisselstukken beschikbaar waren. Dyson stelde een mooie korting voor ter compensatie...oude Dyson doet nu dienst in de hobbyruimte.. beetje decadent met 2 kampioenen (stofzuigers) in huis...je leeft maar 1 keer en het leven is te kort om een slechte stofzuiger in huis te halen

Pluspunten

• Krachtig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geen of weinig onderhoud
  • Geen zakken
  • Doet absoluut wat ervan verwacht wordt

Minpunten

• Moet het echt?...prijs...:-)

Dave777 12-03-2018

Dyson big ball bigger marketing

Heb deze Dyson Kinetic Big Ball Absolute 2 gekocht om mijn oudere nog perfect werkende Dyson DC19 te vervangen. Eerste indruk upgrade was niet alleen niet noodzakelijk maar vooral a waste of money. Dit is de duurste Dyson stofzuiger maar alles eraan voelt minder en fiddlier dan de eerste reeksen. De motor is nog maar 750 watt ipv mijn vorige Dyson DC19 die 1400 watt was en ja natuurlijk merk je dat! De zuigkwaliteit is hoe dan ook redelijk maar het materiaal, sluitstukken en gebruiksgemak is ver beneden peil voor een 500 Euro kostende stofzuiger. Het opvangbakje is veel te complex geconstrueerd, de pneumatic zuigmond veel te dik en te zwaar. Hoe dan ook heb ik spijt dat ik mijn oude DC19 heb verkocht. Alles is plastickie en veel te gimmickie ben benieuwd hoe lang deze mee zal gaan de garantie van Dyson is het enigste dat me enigzins gerust maakt. Vind dit model ook veel te klein!

Pluspunten

• Dyson garantie duur
  • Ziet best cool uit

Minpunten

• Slechts 750 watt nog maar
  • Mega prijskaartje
  • Onhandige pneumatic zuigmond
  • Veel te complex geconstrueerd

A. Nicolai 30-12-2017

Slecht stofreservoir en onprofessionele klantenservice

Wij zijn niet tevreden over het stofreservoir, deze schiet steeds open zodra je hem los klikt. Hierdoor valt alles vlak voor de stofzuiger er weer uit. Kan je alles wat je net hebt opgezogen nogmaals opzuigen. Verder is het snoer erg kort. Pluspunt is wel de zuigkracht. Helaas slechte ervaring met klantenservice. Verbraken de verbinding na 33 minuten in de wacht omdat ze sloten. Niet keurig de wachtrij afgewerkt maar bij alle wachtenden de verbinding verbroken.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Stofbak gaat steeds open
  • Snoer erg kort

Dyson Benelux 03-01-2018

Beste A. Nicolai,

Dank voor uw review.

Wij vinden het ook zeer vervelend voor u dat de stofbak zomaar open valt. Dat behoort het dan ook zeker niet te doen. Wij zouden graag het onderdeel voor u willen vervangen. Ik zou u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. U heeft namelijk 5 Jarige Garantie op uw Dyson dit geldt voor alle bijhorende onderdelen. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208) of per e-mail Nederland ( Help@Dyson.nl ) Belgie ( Help@Dyson.be we helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,

Dyson Benelux