AEG LX7-2-CR-A rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-2-CR-A rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eline 26-06-2022

Opeens minder zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

Drie maanden heel tevreden geweest. Opeens tijdens het zuigen de helft minder kracht. Laat veel stof en haren liggen terwijl hij het eerst ontzettend goed deed.

Do 22-02-2022

Slechtste stofzuiger ever

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

Bak valt al na enkele maanden er vanaf ! Slang is aan beide uiteinden na een jaar gebarsten ! Waardeloze stofzuiger en je krijgt geen garantie op de slang !!!!

Buis 14-01-2022

Vermindering zuigkracht na jaarlijkse schoonmaak

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

Zoals aangegeven het filter onder de kraan afgespoeld, goed laten droger en teruggeplaatst. Nu werkt de stofzuiger niet goed meer..,,,,,

AlPhila 04-10-2021

Rubber band rondom HEPA filter raakt steeds los

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

Bij de controle van mijn nieuwe LX7 keek ik hoe het HEPA filter werkte. De opening is zeer beperkt (ca 20 graden), en bij het demonteren van het HEPA filter komt ook het losse zwarte rubber mee. Het in ondoenlijk om dat met gewone handen weer in de richel te krijgen, omdat die gewoonweg te smal is. Of is er een andere manier om de zwarte klep verder open te krijgen (staat niet in de 'handleiding'). Verder krachtige stofzuiger, niet te veel lawaai. Reikwijdte is niet de lengte van het snoer, maar die van snoer met buis en slang samen.

Vincent 30-09-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is de tweede stofzuiger van AEG. De eerste was aan vervanging toe en daar hebben we toch zeker een jaar of zeven het huis mee kunnen stofzuigen. Dus toen we een nieuwe moesten uitzoeken kozen we gelijk voor deze. Het is een fijne stofzuiger. De draad had wat mij betreft langer gekund en hij is niet geluidloos. Daarentegen doet die gewoon ze werk en is het ideaal dat er geen zak in hoeft. Je krijgt een heleboel hulpstukken erbij al is niet helemaal duidelijk waar je welk mondstuk voor moet gebruiken. Al met al dik tevreden al zijn er wel wat verbeterpunten. Minder geluid, langer snoer en een heldere handleiding.

Peter Hoogstede 22-06-2020

Inferieure kwaliteit

Geschreven voor: AEG LX7-2-CR-A rood

Nog nooi zo een waardeloze stofzuiger gehad. Na een maand lieten de beide wieltjes op de zuigmond al los wat leidde tot krassen op onze gietvloer. Waardeloos apparaat.

Pluspunten

Minpunten

• kwaliteit van het materiaal