Bosch BGL8ALL5 - Reviews

stofzak
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

Beoordeling op basis van 148 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Angela andkhoie 19-12-2017

Stofzuiger Bosch BGL8ALL5

Krachtig, zeer lage geluid, een perfecte stofzuiger😊
Ik ben zeer tevreden met deze Bosch stofzuiger.
Ik heb Dyson stofzuiger voor euro 499, gekocht maar was hij alleen een naam en niets meer.

Pluspunten

• Zuigt krachtig ook de tapijten
  • Lage geluid

Weide 26-11-2017

Fluisterzachte stofzuiger

Klassiek ogend model met prima eigenschappen. Maakt niet te veel geluid en zuigkracht is goed regelbaar. Onderdelen voelen degelijk aan. Door eenvoudige verstelbaarheid geschikt voor kleine en lange mensen.
Minpunt: nog niet bekend

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Gegelijkheid
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Nog niet bekend

N. Frijns 16-08-2017

Fijne stofzuiger

Nadat mijn vorige bosch stofzuiger kapot was heb ik me en dyson laten aanpraten. Nog nooit zo een rot ding gehad. Snel weer over op een nieuwe bosch en nu dus weer helemaal blij. Zuigtabletten goed geen geurtjes en super fijn dat er een extra lange kabel aanzit.

Cees 31-07-2017

Beste aankoop, heel enthousiast van deze Bosch stofzuiger

Wilde graag een Miele maar met de aankoop die ik nu gedaan heb ben ik heel blij! Deze stofzuiger heeft een A voor gladde vloeren, een A voor tapijt vloeren en een A voor stenen vloeren en dat is te merken. 15 meter lange snoer is reuze handig, heb nu geen verleng snoer meer nodig. geen spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• Drie AAA
  • lange snoer 15 meter

Minpunten

• beetje zwaar

Bosch BGL8ALL5 30-07-2017

Stille Bosch Stofzuiger

Bosch BGL8ALL5 is inderdaad stiller dan mijn vorige stofzuiger van Miele. Grote zuigkracht bij 750 watt.
Zuigt goed langs de randen. Lange snoer van 15 meter is zeer prettig en rolt automatisch terug als je er even aan trekt.
Extra hulpstukken zijn fijn en makkelijk erop te zetten.
Prima stofzuiger!

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluidsniveau is prettig
  • grote stofzak namelijk 5 liter
  • een aantal hulpstukken o.a. parketborstel

Minpunten

• voor hulpstukken geen opbergvak in de stofzuiger

McClaud 28-07-2017

Lichtgewicht en toch stevige kwaliteit !

Verschillende (duurdere bekende) merken geprobeerd en uitgekomen op deze stofzuiger van Bosch wegens zijn stevige kwaliteit en daarbij toch lichtgewicht ( ik moet er meerdere trappen mee op)

Pluspunten

• goede zuigkracht met verschillende standen
  • aangenaam geluid ipv lawaai
  • zeer soepel en wendbaar, bumper stootranden
  • stevige slang en stang
  • groot bereik vanwege lang snoer

Minpunten

• hulpstukken niet 'intern' opgeborgen

ANN 25-07-2017

BOSCH STOFZUIGER TYPE BGL8ALL5

Nadat onze Miele stofzuiger het na jaren trouwe dienst het begaf, vele reviews en testen vergeleken. Wij togen naar een grote winkel waar de en vele modellen van de testen uitgestald staan en inde praktijk gezien, gevoeld en beoordeeld. Ons oog viel op de BGL8All5 en beoordeelden deze in de winkel. Nu is huishoud apparatuur toch veelal mijn vrouw haar ding, en viel zij voor de A kwaliteit van deze Bosch. Mijn vrouw was anthiousast met de eerste praktijk ervaring thuis. Vandaag was het mijn beurt voor de huiselijke werkzaamheden. Wat een plezier, weinig geluid, goed volgen, veel reikwijdte en wat mij erg op viel de haren van onze Ragdolls Jack & Jones op tapijt en inloopmatten werden zeer makkelijk opgenomen! Kortom, gekozen voor kwaliteit en gemak dat beloofd werdt in de praktijk ervaren! Dan ook nog die actie korting al met twee dagen bericht dat het overgemaakt word!

Pluspunten

• Zuigkracht al op laag vermogen, weinig geluid.
  • Doen wat word beloofd, zichtbaar schoon!
  • Reikwijdte

Minpunten

• Voor sommigen mogelijk de prijs

Marie 25-07-2017

Zuigt goed makkelijk zelfs met huisdieren

Normaal schrijf ik geen beoordelingen maar omdat ik nu een tweede aanschaf van hetzelfde model wil ik graag vertellen over hoe goed deze is. Ik heb deze al 1.5jaar en gebruik hem met veel plezier. De kracht van de stofzuiger is goed, laminaat, tapijt, kleden het is geen probleem. Ook kattenharen zuigt hij met gemak van de bank. Zelf ben ik allergisch voor stof en door het filter dat te wassen is heb ik hier geen last van. De bijgeleverde opzetstukken gebruik ik eigenlijk niet omdat de gewone stofzuigermond goed is. Zelf vind ik het geluid van de stofzuiger niet hinderlijk, ik durf ook laat in de avond te stofzuigen zonder bang te zijn om overlast te veroorzaken. Omdat wij nu verhuisd zijn naar een huis met 2 verdiepingen vond ik het zelf praktisch om een tweede stofzuiger aan te schaffen. Met 1stofzuiger kan het ook, alleen wanneer de zak vol raakt is het apparaat wel zwaar voor mij. Het snoer red het wel door het hele huis heen.

Het enige nadeel vind ik het opwindsysteem van het snoer. Deze moet je met een korte ruk weer laten inrollen. Maar dat gebeurt ook wanneer je hem niet geheel hebt uitgerold en je verder gaat dan het snoer. Dan wind hij zelf weer op. Een knop had ik prettiger gevonden.

Pluspunten

• 15meter snoer
  • De zuigkracht
  • Stootrand
  • Stof filter
  • Lengte stang

Minpunten

• Opwindsysteem kabel

rjjd 23-07-2017

Bosch In'genius stofzuiger

Geweldige stofzuiger, fijne stofzuigerslang, lekker stil en goede zuigkracht.
Filter gemakkelijk schoon te maken
Een echte aanrader !!

• Fijne stofzuiger slang
  • Filter makkelijk schoon te maken

Bosch stotzuiger 22-01-2018

Goede,fijne , geruisloze zeer wendbare stofzuiger

Hij doet mij versteld staan wat de mogelijkheden zijn van dit apparaat chapeau, is stil, hanteerbaar niet te zwaar
zeer wendbaar.

Lies van Mensvoort 22-01-2018

stofzuiger Bosch BGL8ALL5

Super goed product. Stofzuiger maakt minder lawaai, super zuigkracht, extra lang snoer, lange zuigslang. Voor mij een ideaal product erg blij mee.

wouter 22-01-2018

stofzuiger BGL8all5

Een perfecte stofzuiger en ideaal indien je huisdieren hebt, behoefte aan een heel lang snoer en niet van te veel lawaai houdt !

Laag-Platte 21-01-2018

Sterke zuigkracht

Ik wilde een stofzuiger met een sterke zuigkracht. Laag energieverbruik vindt ik ook belangrijk en deze bosch stofzuiger draagt daar zijn steentje aan bij! Tevens zeer weinig geluid, een lang snoer van maar liefst 15 meter en een mooi design. Helemaal tevreden tot nu toe!
Wij gaan binnenkort onze keuken verbouwen en gaan zeker naar inbouwappararuur van Borsch kijken!

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Lang snoer
  • Goed wendbaar
  • Energiezuinig apparaat

Gerard 21-01-2018

Bosch BGL8ALL5

Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger, hij is erg krachtig op ons kleed moet ik hem zelfs zachter zetten omdat hij anders vast blijft zitten. Ook alle meegeleverde extra's zoals een laminaatmondstuk vind ik erg prettig.

Pluspunten

• Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding
  • Zeer krachtig
  • Lang snoer

Minpunten

• Geen knop voor het inrollen van het snoer
  • Geen opbergruimte voor accesoires

I.M.S. 21-01-2018

Krachtige stofzuiger

Ik heb nog nooit zo'n krachtig zuigende stofzuiger gehad...Mijn kleed kan ik helemaal goed schoon zuigen en tussen de houten vloer delen zit nu geen zand meer!
Top product!

Fridy 20-01-2018

Tevreden over aankoop

Ik heb gezocht naar een stofzuiger die weinig geluid produceert, en ben heel tevreden over mijn aankoop.

Pluspunten

• zuigkracht
  • maakt heel weinig geluid

Minpunten

• oprolsysteem van het snoer

Gerardus 20-01-2018

Geluid vriendelijk

we hebben lang ee goede stofzuiger gezocht die met vriendelijke geluid heeft en in verband met allergie voor huis dieren en oude huis stof in huis.
na vriendelijke en goede advies van medewerker mediamarkt groningen en zelf geprobeerd. we hebben dit product Bosch . energie zuinig en uitsteken vormgeving..de beste gekozen.

L.Gilissen 19-01-2018

Nieuwe stofzuiger Bosch BGL8ALL5

Helaas is deze stofzuiger voor mij op bepaalde plaatsen in mijn huis niet bruikbaar omdat de stofzuigermond (ook als ik de stofzuiger op de laagste stand zet) zich op mijn matten vacuüm zuigt. Hij zuigt alleen op ruwe matten. Ik heb er spijt van dat ik deze stofzuiger gekocht heb; veel geld voor een voor mij onbruikbaar apparaat. Terwijl ik dacht op advies van de verkoper van de Media Markt de beste koop gedaan te hebben.

Pluspunten

• Weinig lawaai

Minpunten

• Zwaar in zuigen
  • Onderdelen zwaar verwisselbaar
  • onhandige handgreep
  • Geen luchttoevoer mogelijk in slang

Anneke 18-01-2018

Zuigkracht

We hebben deze stofzuiger in december gekocht en maken nu zo'n 4 weken gebruik van dit apparaat. Een geweldige stofzuiger, een enorme zuigkracht die echt getemperd moet worden af en toe, om te voorkomen dat de vloerbedekking loslaat (😜). De meegeleverde hulpstukken zorgen er ook voor dat het parket schoon is , ook de richeltjes tussen de planken. Het geluid is iets minder geluidloos dan verwacht maar veel beter dan het oude apparaat. Al met al, dik tevreden. Een goede koop!!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar

Stefanie 15-01-2018

zeer fijne stofzuiger

Omdat deze stofzuiger als enige 4x een A scoorde hebben wij deze gekozen, een zeer stille, zuinige, effectief op zowel harde vloer als zacht tappijt, makkelijk wendbaar, krachtige stofzuiger en ook nog eens mooi uiterlijk.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • lang snoer

Minpunten

• Misschien iets te krachtig voor kleedjes en matten