Bosch BGL8ALL5 - Reviews

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

ANN 25-07-2017 Product paar dagen in bezit

BOSCH STOFZUIGER TYPE BGL8ALL5

Nadat onze Miele stofzuiger het na jaren trouwe dienst het begaf, vele reviews en testen vergeleken. Wij togen naar een grote winkel waar de en vele modellen van de testen uitgestald staan en inde praktijk gezien, gevoeld en beoordeeld. Ons oog viel op de BGL8All5 en beoordeelden deze in de winkel. Nu is huishoud apparatuur toch veelal mijn vrouw haar ding, en viel zij voor de A kwaliteit van deze Bosch. Mijn vrouw was anthiousast met de eerste praktijk ervaring thuis. Vandaag was het mijn beurt voor de huiselijke werkzaamheden. Wat een plezier, weinig geluid, goed volgen, veel reikwijdte en wat mij erg op viel de haren van onze Ragdolls Jack & Jones op tapijt en inloopmatten werden zeer makkelijk opgenomen! Kortom, gekozen voor kwaliteit en gemak dat beloofd werdt in de praktijk ervaren! Dan ook nog die actie korting al met twee dagen bericht dat het overgemaakt word!

Pluspunten

• Zuigkracht al op laag vermogen, weinig geluid.
  • Doen wat word beloofd, zichtbaar schoon!
  • Reikwijdte

Minpunten

• Voor sommigen mogelijk de prijs

N. Frijns 16-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Nadat mijn vorige bosch stofzuiger kapot was heb ik me en dyson laten aanpraten. Nog nooit zo een rot ding gehad. Snel weer over op een nieuwe bosch en nu dus weer helemaal blij. Zuigtabletten goed geen geurtjes en super fijn dat er een extra lange kabel aanzit.

R. Weidema 09-08-2017 Product paar weken in bezit

Nieuwe liefde

Super fijne mooie stofzuiger. Op een zachte stand krijg ik zelfs bijna alle haren van onze krabpaal af, bij onze vorige stofzuiger lukte dit niet eens op de hoogste stand.
De stofzuiger is lekker stil, in het begin wel even wennen.
De zuigkracht is geweldig, na het stofzuiger voelt alles ook echt kruimelvrij.
Het lange snoer en de wendbaarheid van de stofzuiger zijn ook zeker grote pluspunten!

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Uiterlijk
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Zwaar
  • Aan de grote kant

9 augustus 2017 09-08-2017 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Gekocht vanwege de punten die in de prospectus werden genoemd. Zuigkracht en gebruik in relatie tot energiezuinig, duurzaamheid en uitstoot. Uitstekende beantwoording op vragen gesteld aan Bosch Nederland.

Pluspunten

• Zuigkracht in het dagelijkse gebruik
  • Energieverbruik in relatie tot AAAA
  • Multi inzetbaar op harde en zachte ondergrond
  • Grote actieradius door het lange snoer

Minpunten

• Geen apart opbergvak voor de hulpstukken

kvh 08-08-2017 Product paar weken in bezit

Top Stofzuiger!!!

Erg krachtig apparaat! lang snoer! stoffe buis gaat lang mee, maakt niet heel veel geluid. erg tevreden!!

Pluspunten

• krachtig!
  • wendbaar
  • lang snoer
  • stoffen buis

Minpunten

• mis een koppelstukje voor tussen kieren enz.

Margreet 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger

Prettig gebruik goed zuigkracht, fijne slangen, jammer dat hulpstukken niet aan de slang blijven zitten.

Marja82 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Ik vind het een goede stofzuiger. Handig in gebruik, lang snoer en een filter die je zelf kunt reinigen.

Pluspunten

• filter kun je reinigen
  • lang snoer
  • stil
  • zuigkracht

Minpunten

• zwaar

Cees 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Beste aankoop, heel enthousiast van deze Bosch stofzuiger

Wilde graag een Miele maar met de aankoop die ik nu gedaan heb ben ik heel blij! Deze stofzuiger heeft een A voor gladde vloeren, een A voor tapijt vloeren en een A voor stenen vloeren en dat is te merken. 15 meter lange snoer is reuze handig, heb nu geen verleng snoer meer nodig. geen spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• Drie AAA
  • lange snoer 15 meter

Minpunten

• beetje zwaar

J. de Bruin 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Prettig apparaat

Prettig in gebruik, niet te zwaar, geen herrie , fijn dat het snoer zo lang is. Kortom: het wordt bijna leuk om te stofzuigen.

Leilie 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ongelogen! Wat een krachtige stille stofzuiger

Wat een verademing , zo stil ga met plezier aan de slag! De bijgeleverde borstels, 1 voor alle vloeren 1 voor harde vloeren, plinte/kieren hulpstuk en het mondstuk met borstel voor kleine oppervlakken. De borstel kan verwijderd worden zodat je ook stoffen meubelen of zware gordijnen kan stofzuigen. Wat ook prettig is de mogelijkheden om de zuigkracht in te stellen. De verstelbare stang is ook zeer geschikt voor lange mensen en het handvat ligt goed in de hand. Het snoer van 15 meter is ook een uitkomst. Nu kun je een veel groter oppervlak doen zonder de stekker in een ander stopcontact te moeten doen. Je betaald iets meer maar je krijgt echt een waanzinnig goede stofzuiger!

Pluspunten

• Geluidsniveau 69 db
  • Vele hulpmiddelen
  • Instellen zuigkracht
  • Instellen lengte van de stang
  • Handvat ligt erg prettig in de hand

Minpunten

• Zijn er niet

Bosch BGL8ALL5 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stille Bosch Stofzuiger

Bosch BGL8ALL5 is inderdaad stiller dan mijn vorige stofzuiger van Miele. Grote zuigkracht bij 750 watt.
Zuigt goed langs de randen. Lange snoer van 15 meter is zeer prettig en rolt automatisch terug als je er even aan trekt.
Extra hulpstukken zijn fijn en makkelijk erop te zetten.
Prima stofzuiger!

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluidsniveau is prettig
  • grote stofzak namelijk 5 liter
  • een aantal hulpstukken o.a. parketborstel

Minpunten

• voor hulpstukken geen opbergvak in de stofzuiger

Lilian 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

prettig in gebruik

Fijne stofzuiger, zeer prettig en handzaam in gebruik. Door het lange snoer overal makkelijk bij te komen. Een aanrader

Jan 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige, stille stofzuiger.

Een mooi apparaat met voor de hand liggende eenvoudige bediening. Ligt lekker in de hand. Krachtige zuigwerking, zowel op vloerbedekking als op plavuizen.

• Mooie vorm

McClaud 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht en toch stevige kwaliteit !

Verschillende (duurdere bekende) merken geprobeerd en uitgekomen op deze stofzuiger van Bosch wegens zijn stevige kwaliteit en daarbij toch lichtgewicht ( ik moet er meerdere trappen mee op)

Pluspunten

• goede zuigkracht met verschillende standen
  • aangenaam geluid ipv lawaai
  • zeer soepel en wendbaar, bumper stootranden
  • stevige slang en stang
  • groot bereik vanwege lang snoer

Minpunten

• hulpstukken niet 'intern' opgeborgen

Monique 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige stil en sterk cleaningbuddy

Een mooie robuuste stofzuiger met een ZAK. Precies genoeg accessoires en "doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg."
Goed instelbare zuigkracht en mijn stoffen bank met haren van zowel een zwarte kat (donzig) als van een witte kat (lange haren die zich in het stof weven) staat er schoon en tevreden bij. Zuigkracht is zeer goed en toch is het apparaat lekker stil.

Anita 25-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger

De voordelen van dit product zijn voor mij de wendbaarheid, lang snoer, licht en maakt weinig geluid. Daarbij komt nog dat de stofzuiger er ook nog ergonomisch uitziet. Makkelijk op de bergen door de stang aan onderkant van de stofzuiger te bevestigen. Neemt hierdoor weinig ruimte in

Pluspunten

• wendbaar
  • maakt weining geluid

Marie 25-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zuigt goed makkelijk zelfs met huisdieren

Normaal schrijf ik geen beoordelingen maar omdat ik nu een tweede aanschaf van hetzelfde model wil ik graag vertellen over hoe goed deze is. Ik heb deze al 1.5jaar en gebruik hem met veel plezier. De kracht van de stofzuiger is goed, laminaat, tapijt, kleden het is geen probleem. Ook kattenharen zuigt hij met gemak van de bank. Zelf ben ik allergisch voor stof en door het filter dat te wassen is heb ik hier geen last van. De bijgeleverde opzetstukken gebruik ik eigenlijk niet omdat de gewone stofzuigermond goed is. Zelf vind ik het geluid van de stofzuiger niet hinderlijk, ik durf ook laat in de avond te stofzuigen zonder bang te zijn om overlast te veroorzaken. Omdat wij nu verhuisd zijn naar een huis met 2 verdiepingen vond ik het zelf praktisch om een tweede stofzuiger aan te schaffen. Met 1stofzuiger kan het ook, alleen wanneer de zak vol raakt is het apparaat wel zwaar voor mij. Het snoer red het wel door het hele huis heen.

Het enige nadeel vind ik het opwindsysteem van het snoer. Deze moet je met een korte ruk weer laten inrollen. Maar dat gebeurt ook wanneer je hem niet geheel hebt uitgerold en je verder gaat dan het snoer. Dan wind hij zelf weer op. Een knop had ik prettiger gevonden.

Pluspunten

• 15meter snoer
  • De zuigkracht
  • Stootrand
  • Stof filter
  • Lengte stang

Minpunten

• Opwindsysteem kabel

Rene 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Oude stofzuiger defect, op aanraden van verkoper deze gekocht. Super stille stofzuiger, doet wat hij moet doen. Werkt prima op natuurstenen vloer met de extra bijgeleverde borstel.

Pluspunten

• stil
  • grote zuigkracht
  • 15 meter kabel

Bets 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm

Eindelijk stofzuigen met plezier, weinig geluid en geen nare lucht.
Bijbehorende slang sterk en veroorzaakt geen beschadigingen.

rjjd 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch In'genius stofzuiger

Geweldige stofzuiger, fijne stofzuigerslang, lekker stil en goede zuigkracht.
Filter gemakkelijk schoon te maken
Een echte aanrader !!

• Fijne stofzuiger slang
  • Filter makkelijk schoon te maken