Samsung VC07M2110SB zwart, blauw - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07M2110SB zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Stephanie1978 03-03-2019

Compacte krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Tevreden met het product, zuigt krachtig op zowel vloerkleed als vinyl vloer. Wat ik nu wel mis is de mogelijkheid om kracht/sterkte van het zuigvermogen te kunnen regelen. Dit kan wel deels met het ontluchtingsschuifje in de stang, maar het zuigen van een kleed is wel erg zwaar. Kan me voorstellen dat dit voor bepaalde doelgroepen (mensen met minder kracht om wat voor reden dan ook) niet handig is.

Karin 27-02-2019

Stofzuiger,

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Een prima keus. Een goede krachtige stofzuiger, zou deze zeker aan bevelen.
Ook voor mensen met huisdieren een prima stofzuiger.

Pluspunten

• Sterk zuigen kracht en klein van model

Minpunten

• Heb ik op dit moment niet

Tom 23-02-2019

Stofzuiger samsung vc2100

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Goede stofzuiger voor een mooie prijs zeer lichte stofzuiger en zeer wendbaar makkelijk uit elkaar te halen om filter te legen en schoon te maken

Ilonkava 03-02-2019

Prima zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

De stofzuiger is compact en licht in gewicht en zakloos, met een sterke zuigkracht. Ik heb hem pas kort geleden gekocht, maar ben tot nog toe zeer tevreden

William 14-01-2019

Goede zuigkracht actie radius en makkelijk te reinigen

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Heb deze gekozen omdat onze vorige samsung stofzuiger naar 5jaar heb begeven en toch een goede ervaring altijd heb net samsung echt een super aanrader en zou ook geen andere merk willen

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk te reinigen
  • Goede actie radius

Minpunten

Marion 23-08-2017

zeer fijne stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

zeer fijne stofzuiger. Enige minpunt is de mond van de stofzuiger.. lijkt een anders soort plastic dan dat van een gemiddelde stofzuiger waarbij ik het idee heb dat die best wel snel kapot zou kunnen knappen als je ergens tegenaan stoot... Stang is verstelbaar wat erg prettig is als je lang bent, maakt niet heel veel herrie en zuigt prima zowel op laminaat als vloerbedekking...

Yv0nne88 20-02-2019

Top

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Nieuwe stofzuiger gekocht en ben er super blij mee. Goede zuigkracht. 9 meter lange snoer wat ook fijn is.

Leer88 18-02-2019

Compact in gebruik

Geschreven voor: Samsung VC07M2110SB zwart, blauw

Een zeer krachtige maar compacte stofzuiger. Makkelijk in gebruik en voldoet aan de verwachtingen. Wij zochten een stofzuiger die makkelijk over tapijt te gebruiken is en haren zonder problemen verwijderd. Wij zijn zeer tevreden met deze stofzuiger. Zeker een aanrader.