Dyson DC33c Stubborn - Reviews

Draadloos

Bakker 10-03-2016 Product maand in bezit

Spijt van aanschaf

5,3
Een overprijsd product dat zijn naam niet waar maakt. Zuigkracht echt wel goed, alleen omdat er een vernauwing in de slang zit blijven wat grotere stukken hangen. En door deze vernauwing is er ook kunstmatig een hogere zuigkracht gecreëerd. Het stofreservoit is dusdanig dat er ook bijna alleen maar stof in kan en geen grotere dingen. Gaan die er wel in dan maakt het reservoir een groot kabaal omdat het er in rond blijft draaien. En zonder deze herrie maakt de stofzuiger al een irritant geluid. De bevestiging van de stang aan de stofzuiger wanneer je hem opbergt is er een van het soort....laat maar zitten. Snoer is te kort, zuigkracht niet instelbaar en borstel is voor zachte vloerbedekking, wil je voor harde vloerbedekking moet je een andere zuigmond bijkopen voor een idioot bedrag. Ik heb de Dyson weer verkocht en onze oude Philips weer gepakt. Onderdeeltje van € 25.- gekocht en weer verder met de Philips. Nooooooit meer een Dyson maar gewoon de Philips met stofzuigerzak. Topmachine die Philips. Ruim €125.- goedkoper, langer snoer, veeeel stiller, zuigt "alles" op en hobbelt lekker achter je aan. Daaag Dyson, tot nooit!!

adjeenharry 16-09-2015 Product half jaar in bezit

prima zuigkracht ,wat lawaaierig bij de plintjes wat minder mogelijkheden maar verder prima stofzuiger

Carinadejongste 14-06-2015 Product kwartaal in bezit

6,5
op 04/03/2015 heb ik een Dyson Stofzuiger HM5-EU-FKA6231A gekocht.
De stofzuiger bevalt mij totaal niet en dat had ik niet verwacht voor deze prijs.
De aankoop prijs is het dubbele van wat ik in gedachten had maar een goede stofzuiger vind ik erg belangrijk omdat deze dagelijks gebruikt wordt in een gezin met kinderen en dieren.
De aanmerkingen:
-maakt veel geluid
-valt regelmatig om
-slang zuigt snel vacuüm doordat deze makkelijk dubbel vouwt
-voet van de stofzuiger is te hoog (kan niet onder de kast en bank).
Ik heb om dit op te lossen een parketborstel erbij gekocht maar dit werkt dus niet op vloerbedekking .
Ook vindt ik 2 borstels niet handig (erop / eraf en mee nemen naar de bovenverdieping)
De originele voet is niet makkelijk te verstellen van vloerbedekking naar gladde vloer.
-het handvat op de slang veroorzaakt een zere pols omdat je je hand dichtgeknepen om het handvat constant draait. Als je hand meer open is draait je pols minder en heb je ook geen last van je pols.
-de buis is te kort... en zo lang ben ik niet...
-de buis is van plastic en dus statisch... er blijven aan de buitenkant kattenharen aanhangen wat er niet uit
-Het snoer is te kort... ik moet nu veel vaker een ander stopcontact opzoeken
-Er heeft al 2x iets in de slang vast gezeten (de slang loopt van rond naar plat en dan blijft het net voor het platte gedeelte hangen.... waar je het bijna niet meer uitkrijgt).
-De opvangbak koppelt lastig los / en vast
-Het doorzichtige gedeelte van de opvangbak is na 2x gebruiken dof, en ziet er meteen niet mooi meer uit, dit is zonde voor zo’n mooie stijlvolle stofzuiger.

Voor deze aankoop was ik ook in het bezit van een zakloze stofzuiger: Electrolux ZUA3810 waar ik over deze opmerkingen nog nooit heb nagedacht....

helma1966 14-06-2015 Product kwartaal in bezit

wij hebben de Dyson niet zo gek lang in huis, maar het is een geweldige stofzuiger. Ligt makkelijk in de hand, niet te zwaar.
De hulpstukken zijn goed, de zuigkracht echt geweldig beter als al die andere stofzuigers die wij gehad hebben.
Wij krijgen een mailtje als de filter (nog niet gehad) schoon gemaakt moet worden. Wij verzorgen 't goed zo blijft de stofzuiger lang bestaan. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Het is echt het geld wel waard.

wiellems 09-06-2015 Product kwartaal in bezit

prima stofzuiger, zuigt erg goed, makkelijk te legen, klein minpuntje is het geluid, maar dat neem ik op de koop toe.
Een prima aankoop

joostvm 04-06-2015 Product kwartaal in bezit

Topding. Je betaalt meer, maar dan heb je ook meer: een stofzuiger die het wel doet. Zuigt als de beste, praktisch in gebruik, m.n. makkelijk te legen en plat zuigvlak, waarmee je goed overal bij kan.

Moniqe van Breemen 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht is prima. Wel even wennen met zuigen want vooruit zuigen tegen plint zuigt hij geen stof op. Als ik zuigvoet kwart slag draai wel. Degelijk apparaat.

brandsma-rypma 31-05-2015 Product half jaar in bezit

voldoet prima, zuigkracht heel goed, handig te legen en schoon te maken, veel beter dan de oude dyson, handig de attributen erbij, slang zit goed bevestigt aan de stofzuiger in tegenstelling tot de oude.

jc.kranendonk 31-05-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima stofzuiger met een geweldige constante zuigkracht.
In vergelijk met mijn vorige stofzuiger(een Miele)een duidelijk verschil.Bij de standaard hulpstukken mis ik wel een spleten zuighulpstuk wat ik wel bij mijn oude stofzuiger had.Bij het stofverwijderen blijft in de middelste cycloon nog wel eens wat fijnstof (poeder)hangen.De duurzaamheid schat ik nu in omdat het gebruik nog tekort is.

Cont16 30-05-2015 Product maand in bezit

Ruim een maand gebruiken wij deze deze stofzuiger. Moderne vormgeving en techniek. Geen "gedoe" met zakken en makkelijk schoon te maken. Het verwijdermechanisme van het filter e.d. ziet er niet echt solide uit. Dit moet het gebruik in de tijd nog uitwijzen.
Ondanks het mindere vermogen dan onze vorige zuiger wordt het wel schoner dankzij o.a. de extra borstel voor harde vloeren.

Frans154 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Stofzuiger nu een aantal weken in bezit.
Moderne vormgeving en techniek
Minder vermogen dan mijn oude stofzuiger. Merk echter geen verschil in zuigkracht.
Moest even wennen aan het legen van de stofopvangbak. Constructie lijkt kwetsbaar.

Johnbuskens 29-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Geweldige stofzuiger. Zuigkracht is heel goed. Goed schoon te maken en de hulpstukken heb je altijd bij de hand. Geen gedoe met stofzuigerzakken. Kortom een plezier om mee te werken.

John Buskens

conanandxena 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een heerlijke stofzuiger, makkelijk schoon te maken na gebruik en voelt solide aan. De hulpstukken zijn makkelijk te wissen. Ik gebruik de turbo- en mini turboborstel en deze doen hun werk meer dan prima. Stof verdient nu echt en er komen ook geen fijne deeltjes uit de stofzuiger terug.

fgroeneveld 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een fijne en krachtige stofzuiger! Het legen gaat ook prima. Alleen als er een kraal of iets dergelijks ligt gaat hij dit in de opvangbak ronddraaien wat nogal getik oplevert. Verder maakt hij vrij veel lawaai met zuigen.

Thea Beekhuijsen 29-05-2015 Product half jaar in bezit

De Dyson DC Stubborn hebben wij nu een half jaar in gebruik wij zijn uitermate tevreden met deze geweldige stofzuiger en willen nooit meer een stofzuiger met zak hij is gemakkelijk in het gebruik heeft een fijne verstelbare steel en volgt je moeiteloos ook het leegmaken en schoonmaken van het filter is zo gebeurd dus voor iedereen een aanrader

w.van oostehout 29-05-2015 Product jaar of meer in bezit

ik had al een dyson maar dacht dat hij kapot was,na 6 jaar .dus ik koop een nieuwe want ik ben super tevreden het is een geweldige stofzuiger!!!! deze nieuwe is nog fijner niet zo zwaar en draait makkelijker,lekker lang snoer dus ook weer een geweldige stofzuiger. ik wil niks anders meer als een dyson,het enige wat ik lastig vind is de prijs maar ik heb het er graag voor over.

Veronica59 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Zuigt goed, snoer had wel langer gemogen. Het uiterlijk vindt ik niet fraai maar dat is niet het belangrijkste van een stofzuiger.

buck4701 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

IN TEGENSTELLING TOT MIJN OUDE STOFZUIGER, IS HET STOFZUIGEN SNELLER KLAAR. HIJ ZUIGT DUS BETER EN IS GEMAKKELIJK IN HET GEBRUIK

harryenadje 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

inderdaad wel wat meer lawaai dan mijn vorige stofzuiger maar met meer power mag dat gerust. verder fijn lang snoer ,kan nu gerust de hele kamer doen zonder te wisselen van stopcontact

vosw 29-05-2015 Product half jaar in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk, handig voor te ledigen,een plezier om mee te stofzuigen, de extra hulpmiddelen zijn ook zeer gemakkelijk.
als - punt vind ik het lawaai