Bosch BGL6HYG2 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6HYG2 wit op Kieskeurig.nl.

Lotte 01-05-2021

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

De stofzuiger is handig in gebruik. Het is prettig dat je de stofzuiger met de knop op het handvat aan/uit kan zetten. Zuigkracht is prima. De stofzuiger is wendbaar en door het lange snoer kom je in alle hoeken zonder iedere keer het snoer in een ander stopcontact te moeten pluggen.
Het nadeel is dat de slang lang is in de kortste stand, dus neemt wel wat ruimte in in de kast.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Groot om op te ruimen

Claudia breuer 29-04-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik ben heel tevreden met de stofzuiger heb hem net gekocht en meteen uitprobeerd met vriendelijke groetjes c breuer

Pluspunten

• Ik geeft 10 punten

M. Kadé 25-04-2021

Fijne bediening op de steel

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Zuigkracht zeer goed op parket met speciale borstel en zuigt ook uitstekend op vloerbedekking. Al met al zo als ik het nu in eerste instantie kan beoordelen een zeer goede koop.

Pluspunten

• goede zuigkracht op vlakke ondergrond en tapijt
  • fijne bediening via de steel
  • weinig geluid
  • handig formaat
  • veel accesoires

Yvonne 24-04-2021

Zelfs mijn puberdochter wil nu stofzuigen!

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik heb voor dit product gekozen omdat eigenlijk alles in huis van Bosch is.. 10 jaar garantie op de motor, kom hier nog maar es ergens om! Het product is goed hanteerbaar, en erg functioneel

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Fijne greep

Henk K 22-04-2021

Sterke zuigkracht 10 jaar moter garantie

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Andere stofzuiger van A merk begaf de motor het na vijf jaar, toen een Bosch gedaan net als alle andere apparatuur.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Afstandbediening op de steel

A.Stik-Snijder 18-04-2021

Mijn mooie stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik ben 84 en kan zelf niet meer stofzuigen. Maar alleen al het kijken, hoe mijn hulp deze stofzuiger gebruikt doet me veel plezier. In al die jaren heb ik heel veel stofzuigers gehad. Ik begon met een tweedehandse met heel veel lawaai, totdat mijn zoontje van drie er water in opzoog. Later kauwde de hond het hele snoer aan stukjes van een nieuwe. Gelukkig zat de stekker niet in het stopcontakt. Maar zo'n mooie als deze heb ik nooit gehad. Bedankt ook namens mijn hulp.

Pluspunten

• kleur
  • gewicht

Agnes 16-04-2021

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Deze nieuwe stofzuiger is heel handig in gebruik. Het geluid is prima, de stang speciaal voor lange mensen, erg fijn!. Het ingebouwde borsteltje is een uitkomst.
Wel is het aan/ uit knopje op een wat onhandige plaats, als ik de stang vasthoud kom ik wel eens per ongeluk op het knopje en gaat de stofzuiger uit.
De zuigkracht is ook in stille modus erg goed. En geen nare luchtjes uit de zak.
Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compactheid
  • Wendbaarheid
  • Lang snoer

Minpunten

• De Aan/uit knopjes op de stang

Bosch stofzuiger 14-04-2021

Bosch proHygienic stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Wat een geweldige stofzuiger. Echt een aanrader voor iedereen. Als stofzuigen je hobby niet is, moet je deze kopen, dan zuig je al fluitend je hele huis schoon!

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Lekker veel power

jopie 04-04-2021

Stuk

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helaas, na ruim een half jaar hield hij er al mee op, daarvoor was ik er zeer tevreden over.
Alleen het rode borsteltje is ook al na ruim een half jaar totaal versleten, jammer, want deze toevoeging vind ik nu juist een groot pluspunt. Dus...even geen stofzuiger. Hij is opgestuurd voor reparatie, ik hoop straks weer voluit 5 sterren te kunnen geven.

PvdKar 30-03-2021

Bosch stofzuiger bgl 6 hyg2

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik via aan uit knop op t handvat
En ook harder zachter qua volume

Pluspunten

• Aan uit knop op handvat
  • Volume harder zachter regelbaar handvat
  • Lang snoer
  • Goede zwenkwielen
  • Veel extra's

Minpunten

• Hulp stukken passen nergens in. Moet apart
  • Geen boekje
  • Er mist n filter
  • In de stofzuiger, filter vervangen erg broos

J. Deneer 30-03-2021

Stofzuiger serie 6

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Het uitpakken was al een feestje. Alles klopt volgens de bijgevoegde handleiding. Instructies zijn duidelijk en het in elkaar zetten is simpel. Het extra lange netsnoer en de lange telescoop buis is praktisch in het gebruik. De infrarood bediening op het handvat werkt perfect. Ook de zuigkracht is top en dat bij een zeer laag geluid. Ook is het apparaat licht en dus gemakkelijk te manoeuvreren.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Lengte netsnoer
  • db erg prettig

Sol 16-03-2021

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik heb deze stofzuiger echt net aangeschaft en vandaag uitgeprobeerd. Wat een heerlijke stofzuiger. Je kan hem via de steel harder en zachter zetten. Aan en uit. Scheelt veel bukwerk. Steel is makkelijk uit te schuiven. Kortom een echte aanrader👌

ronald 11-03-2021

opnieuw een prachtig ontwerp van Bosch

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik koop heel vaak producten van Bosch; zowel witgoed als gereedschap omdat altijd het ontwerp goed doordacht is (ergonomisch!) en de prijs absoluut concurerend. Eigenlijk ook nooit storing gehad, van welk apparaat dan ook. Onze vorige stofzuiger was ook van Bosch (de Free-e), ook fantastisch apparaat die ik helaas zelf heb gemold:(, maar erg blij met deze nieuwe

Pluspunten

• mooi design
  • handige remote bediening op de slang

Minpunten

• geen idee

Monique 13-01-2021

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Flexibel, wendbaar en makkelijk te bedoenen, goede zuigkracht

Monique 13-01-2021

Pmmmmvh 11-11-2020

Sterke stofzuiger voor eerlijke prijs

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn gezin is een longproblemen gezin, een goedwerkende stofzuiger is van groot belang! En dat is deze stofzuiger zeker, de lucht die eruit komt is schoner als de lucht die erin gaat! Scheelt een benauwd kind of twee! Stofzuigen elke dag en merkt het aan hun gezondheid!! Dus een aanrader

Cindy vdS 11-11-2020

Nog nooit zo'n fijne stofzuiger gehad

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Weinig herrie, zuigt goed, fijne lange steel, makkelijk te bedienen en opzetstuk met borstel ideaal. Met andere woorden geen spijt van de aankoop!

Dineke 14-10-2020

prima stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Fijne stofzuiger; super handige bediening op het handvat. Handvat ligt fijn in de hand. Goede zuigkracht; veel hulp/zuigmonden en een snelle snoer opruimer!
En het ziet er ook nog mooi uit; onze kleindochter vindt vooral de verlichting mooi!

Monique 09-10-2020

Fijne lichte stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Wat een fijne lichte stofzuiger die makkelijk met je mee beweegt! Lekker lang snoer.. Goede zuigkracht en ideaal dat je de zuigkracht kan regelen op het ergonomische handvat. Ook kun je de stofzuiger aan/uit doen op het handvat.. Heel handig!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • handig en ergonomisch handvat
  • beweegt makkelijk met je mee
  • lichte machine
  • lang snoer

petra 06-10-2020

Goede zuigkracht, vooral op gladde vloer

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

een goede merknaam en prijs was doorslaggevend. Daarbij geluidsniveau en zuigkracht was belangrijk. Voldoet hier zeker aan