Bosch BGL6HYG2 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6HYG2 wit op Kieskeurig.nl.

A.Stik-Snijder 18-04-2021

Mijn mooie stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik ben 84 en kan zelf niet meer stofzuigen. Maar alleen al het kijken, hoe mijn hulp deze stofzuiger gebruikt doet me veel plezier. In al die jaren heb ik heel veel stofzuigers gehad. Ik begon met een tweedehandse met heel veel lawaai, totdat mijn zoontje van drie er water in opzoog. Later kauwde de hond het hele snoer aan stukjes van een nieuwe. Gelukkig zat de stekker niet in het stopcontakt. Maar zo'n mooie als deze heb ik nooit gehad. Bedankt ook namens mijn hulp.

Pluspunten

• kleur
  • gewicht

Agnes 16-04-2021

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Deze nieuwe stofzuiger is heel handig in gebruik. Het geluid is prima, de stang speciaal voor lange mensen, erg fijn!. Het ingebouwde borsteltje is een uitkomst.
Wel is het aan/ uit knopje op een wat onhandige plaats, als ik de stang vasthoud kom ik wel eens per ongeluk op het knopje en gaat de stofzuiger uit.
De zuigkracht is ook in stille modus erg goed. En geen nare luchtjes uit de zak.
Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compactheid
  • Wendbaarheid
  • Lang snoer

Minpunten

• De Aan/uit knopjes op de stang

Bosch stofzuiger 14-04-2021

Bosch proHygienic stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Wat een geweldige stofzuiger. Echt een aanrader voor iedereen. Als stofzuigen je hobby niet is, moet je deze kopen, dan zuig je al fluitend je hele huis schoon!

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Lekker veel power

jopie 04-04-2021

Stuk

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helaas, na ruim een half jaar hield hij er al mee op, daarvoor was ik er zeer tevreden over.
Alleen het rode borsteltje is ook al na ruim een half jaar totaal versleten, jammer, want deze toevoeging vind ik nu juist een groot pluspunt. Dus...even geen stofzuiger. Hij is opgestuurd voor reparatie, ik hoop straks weer voluit 5 sterren te kunnen geven.

PvdKar 30-03-2021

Bosch stofzuiger bgl 6 hyg2

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik via aan uit knop op t handvat
En ook harder zachter qua volume

Pluspunten

• Aan uit knop op handvat
  • Volume harder zachter regelbaar handvat
  • Lang snoer
  • Goede zwenkwielen
  • Veel extra's

Minpunten

• Hulp stukken passen nergens in. Moet apart
  • Geen boekje
  • Er mist n filter
  • In de stofzuiger, filter vervangen erg broos

J. Deneer 30-03-2021

Stofzuiger serie 6

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Het uitpakken was al een feestje. Alles klopt volgens de bijgevoegde handleiding. Instructies zijn duidelijk en het in elkaar zetten is simpel. Het extra lange netsnoer en de lange telescoop buis is praktisch in het gebruik. De infrarood bediening op het handvat werkt perfect. Ook de zuigkracht is top en dat bij een zeer laag geluid. Ook is het apparaat licht en dus gemakkelijk te manoeuvreren.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Lengte netsnoer
  • db erg prettig

Sol 16-03-2021

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik heb deze stofzuiger echt net aangeschaft en vandaag uitgeprobeerd. Wat een heerlijke stofzuiger. Je kan hem via de steel harder en zachter zetten. Aan en uit. Scheelt veel bukwerk. Steel is makkelijk uit te schuiven. Kortom een echte aanrader👌

ronald 11-03-2021

opnieuw een prachtig ontwerp van Bosch

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Ik koop heel vaak producten van Bosch; zowel witgoed als gereedschap omdat altijd het ontwerp goed doordacht is (ergonomisch!) en de prijs absoluut concurerend. Eigenlijk ook nooit storing gehad, van welk apparaat dan ook. Onze vorige stofzuiger was ook van Bosch (de Free-e), ook fantastisch apparaat die ik helaas zelf heb gemold:(, maar erg blij met deze nieuwe

Pluspunten

• mooi design
  • handige remote bediening op de slang

Minpunten

• geen idee

Monique 13-01-2021

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Flexibel, wendbaar en makkelijk te bedoenen, goede zuigkracht

Monique 13-01-2021

Pmmmmvh 11-11-2020

Sterke stofzuiger voor eerlijke prijs

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn gezin is een longproblemen gezin, een goedwerkende stofzuiger is van groot belang! En dat is deze stofzuiger zeker, de lucht die eruit komt is schoner als de lucht die erin gaat! Scheelt een benauwd kind of twee! Stofzuigen elke dag en merkt het aan hun gezondheid!! Dus een aanrader

Cindy vdS 11-11-2020

Nog nooit zo'n fijne stofzuiger gehad

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Weinig herrie, zuigt goed, fijne lange steel, makkelijk te bedienen en opzetstuk met borstel ideaal. Met andere woorden geen spijt van de aankoop!

Dineke 14-10-2020

prima stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Fijne stofzuiger; super handige bediening op het handvat. Handvat ligt fijn in de hand. Goede zuigkracht; veel hulp/zuigmonden en een snelle snoer opruimer!
En het ziet er ook nog mooi uit; onze kleindochter vindt vooral de verlichting mooi!

Monique 09-10-2020

Fijne lichte stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Wat een fijne lichte stofzuiger die makkelijk met je mee beweegt! Lekker lang snoer.. Goede zuigkracht en ideaal dat je de zuigkracht kan regelen op het ergonomische handvat. Ook kun je de stofzuiger aan/uit doen op het handvat.. Heel handig!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • handig en ergonomisch handvat
  • beweegt makkelijk met je mee
  • lichte machine
  • lang snoer

petra 06-10-2020

Goede zuigkracht, vooral op gladde vloer

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

een goede merknaam en prijs was doorslaggevend. Daarbij geluidsniveau en zuigkracht was belangrijk. Voldoet hier zeker aan

Weckje 06-10-2020

Lange steel met bediening erop is top

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Hele fijne stofzuiger met veel extra opzetstukken zodat je overal kan komen met de stofzuiger. Doet het goed op zowel harde als zachte ondergrond. Erg fijn dat de steel lang is, en de bediening op de steel zit. Klein nadeeltje vind ik dat er geen knop zit om het snoer terug te trekken, daardoor is dit soms een beetje moeizaam.

Pluspunten

• Lange steel
  • Alle ondergronden
  • Veel hulpstukken
  • Bediening op de steel.

Minpunten

• Snoer terugtrekken

W.Vooijs 05-10-2020

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verrassend makkelijk de pistoolgreep met de mogelijkheid aan/uit, standen en turbo. Super makkelijk, bijzonder goed over nagedacht voor de consument.

Evert 03-10-2020

Grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Goeie stofzuiger, niet te veel lawaai, grote zuigkracht, goed/prettig in gebruik, fijn lang snoer. De stofzuiger ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Lang snoer
  • Handige handgreep
  • Goed in te stellen lengte van de buis

Minpunten

• Je moet er mee werken

Arjanveeninga 02-10-2020

Mooie bediening goede uitstraling

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

Mooie uitziende stofzuiger en de bediening is super motor is mooi stil en hij werkt perfect beste aankoop

Paul 02-10-2020

Dit product zuigt

Geschreven voor: Bosch BGL6HYG2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je leest het goed, dit product zuigt. Als geen ander!
Na het overlijden van onze vorige stofzuiger tijd voor een nieuwe en met 8 katten en 2 honden, moet het apparaat wel wat kunnen.

Nu is de stofzuiger voorzien van afstandsbediening in het handvat en dat is met 2 kinderen naar al die dieren echt de beste uitvinding sinds gesneden brood!

Hoewel ik de eerste keer niet zo onder de indruk was door het geluid van de stofzuiger, is de zuigkracht zo sterk dat ik er een kleine auto mee aan kan zuigen via de uitlaat. Wat een beest!

De steel is van zichzelf al perfect voor lange mensen ( 198cm), met het meubel opzetstuk komt er nog eens een 30cm bij. Absoluut slim en goed over nagedacht.

Is er dan nog wat aan te merken? Jawel, onder de voet van de stofzuiger zit een rubberen flapje, deze duwt wat grovere vuiltjes vaak voor zich uit in plaats van het op te zuigen. Daarnaar is het oprol mechanische van het snoer zo sterk dat je al snel de stofzuiger op tilt als je meer snoer nodig hebt. Wel is het snoer zo lang dat we ermee tot op zolder kunnen komen vanuit de woonkamer.