Dyson V11 Absolute Extra multi - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V11 Absolute Extra multi op Kieskeurig.nl.

Sofie Vda 27-04-2020

Ideale stofzuiger in huishouden met jonge kinderen!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Eerste kennismaking met een snoerloze stofzuiger en wat een ervaring! Ik kan mijn Dyson nu al niet meer missen, heel vlot in gebruik met een top kwaliteit! De zeer wendbare kop is heel handig om snel gans huis rond te gaan. In huishouden met twee jonge kinderen komt deze zeer handig uit, je neemt dit toestel zeer snel in de hand. En zelfs de kinderen willen helpen met poetsen met deze in huis. Na tijdje kan het toestel wat beginnen wegen, maar als je beseft dat je je ganse huis met toestel hebt rondgepoetst, weegt het gebruiksgemak én resultaat niet op tegen het (niet zo heel zware) gewicht!

Pluspunten

• compact
  • sterke zuigkracht
  • top resultaat en gemakkelijk in gebruik
  • opvolging resterende duurtijd batterij

Minpunten

• ontbrekende info voor optimaal gebruik van koppen

Kelly 10-05-2020

Draadloze Dyson

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Ik heb deze stofzuiger een paar weken getest om zo te bepalen opf dit wat voor mij was. Ik ken de staande variant met kabel uit andere landen en was eigenlijk daarnaar op zoek toen deze op mijn pad kwam. Ik moet bekennnen dat het het geen kabel hebben bij het stofzuigen stiekem wel erg fijn is. Je hoeft niet achterom te kijken of de kabel nergens tussen zit. De eerste keren wel een beetje bezorgd of de batterij wel vol genoeg zou zijn om alles in 1x te kunnen stofzuigen maar zolang je niet constant in de boost stand werkt, gaat het prima. Die boost stand is overigens perfect als je stoffen bekleding (auto, bank, matras, stoelzitting) gaat zuigen. Wat komt daar een hoop stof uit!
Ik had al een reguliere Dyson en als ik deze twee met elkaar vergelijk is de V11 eeen stuk krachtiger, zijn de verschillende zuigmonden een stuk wendbaarder. Enige nadeel is dat de zuigmond voor de vloer wat hoger is dan die van de ouderwetse Dyson. Maar deze is dan wel gemotoriseerd en dit zorgt wel voor extra zuigkracht.
Ik ben overstag en ga nu voor deze draadloze stofzuiger.

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Draadloos

Minpunten

• Zuigmond voor vloer is iets hoger

Nele 08-05-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Op een paar weken tijd is de Dyson onmisbaar geworden in mijn huishouden. Ik gebruik hem zo goed als dagelijks omdat hij zo handig is in gebruik. Dat komt voornamelijk omdat hij draadloos is. De zuigkracht is sowieso één van de belangrijkste pluspunten. Er zijn 3 mogelijkheden (Eco, Auto en Boost). De Auto functie is handig voor tapijten. De zuigkracht wordt dan automatisch aangepast. De Boost functie gebruik ik vaak om dierenharen te verwijderen uit het tapijt of uit de stoffen zetel. Een minpunt vind ik de batterijduur. Aangezien ik de Boost functie vaak gebruik moet ik hem toch regelmatig opladen.
Maar ik zou hem niet meer kunnen missen!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Draadloos
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Batterijduur

oeno 04-05-2020

Top stofzuiger met lange batterij duur

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Ik ben tevreden over deze nieuwe Dyson. Ik had hiervoor de oudere versie van de draadloze stoofzuiger maar de batterij was al na 15 minuten op dus niet echt handig als je heel je huis wil stofzuigen. Met deze stofzuiger heb je 3 standen eco, medium en boost waarbij je tot 1u non stop kan stofzuigen, heel handig! Deze Dyson ligt ook beter op elk oppervlak waardoor hij stof makkelijker opneemt. Ik ben een fan en zou hem dan ook aanraden. Enkel is de prijs nog wat aan de hoge kant maar dit kan misschien nog dalen in de toekomst :)

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Neemt snel stof op

Minpunten

• de prijs

Christine 04-05-2020

handige veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Het toestel heeft een goed batterij duur , past zich automatisch aan van zuigkracht op een andere ondergrond. De accessoires zijn heel handig voor de hoekjes en de kantjes. Ik ben alvast heel tevreden met mijn modern ogende en werkende stofzuiger die heel gemakkelijk hanteerbaar is. Een aanrader vooral als je een hond hebt

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid

Minpunten

• prijs

Linda9 03-05-2020

mooi design, goede zuigkracht, topding!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Dit product heb ik mogen testen en daar ben ik dolblij mee. Ik wil het aan het eind van de test ook zeker kopen. Het is een topapparaat. strak design, mooi display. De 3 verschillende standen geven je genoeg vrijheid. 'Eco' past zich aan aan je ondergrond, 'normaal' doet het precies goed en de 'turbo' maakt je tapijt, matjes, bank, etc helemaal vrij van haren en stof.
Het apparaat heeft een krachtige motor en dat maakt 'm zwaar, maar het stoort me niet. Het plezier ervan doet dat verbleken. Ook de kinderen kunnen er goed mee omgaan.
Het huis is schoner sinds de dyson er is, want je pakt 'm ook juist voor een snel klusje.
Makkelijk te legen reservoir, ook de borstels zijn makkelijk schoon te maken.
Het is een duur apparaat, maar ik verwacht er veel langer mee te doen dan een andere stofzuiger én het plezier van deze is veel groter, dus prijs/kwaliteit verwacht ik dat goed is.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handige accessoires
  • design

Minpunten

• zwaar
  • prijs

Kleine Mereltje 01-05-2020

Fantastisch product

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

De Dyson is een magnifieke stofzuiger. Extreem makkelijk in gebruik, grote accu, snoerloos en ontzettend handig. Met name stoelen, banken etc die je normaal niet zo makkelijk kunt doen, pak je nu heel makkelijk mee omdat het zo makkelijk en goed gaat. Heb het idee dat alles veel frisser is....we gebruiken hem 2x per dag....Top!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel even pakken
  • Super zuigkracht

Justme 01-05-2020

Helder scherm, grote zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Zelf had ik de dyson v10 al in huis waarbij het een nadeel vond dat ik niet kon zien hoe lang hij mee zou gaan. Bij deze v11 is dit zichtbaar op het schermpje, alleen schrok ik wel van de korte tijdsduur bij de boost. Deze is rond de 9 minuten. Verder lijkt de zuigkracht weer iets te zijn toegenomen ten opzichte van de v10 en zijn de hulpstukken erg handig. Een toppertje weer!

Pluspunten

• Scherm
  • Zuigkracht
  • Vervangbare batterij

Minpunten

• Batterijduur

vikecall 01-05-2020

Must have stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Stofzuigen is niet meer te ontzien, door deze stofzuiger. Meteen heb je deze bij de hand, zonder kabel en
heb je de juiste wisselstukken aangesloten om te stofzuigen wat je voor ogen hebt. Is het nu een trap, een auto,
de plinten of een volledige vloer, alles kan deze stofzuiger aan. En meer, een kruimeldief is de Dyson ook nog eens.
Het nieuwe model is strak, krachtig, handig te ledigen en heeft 3 standen die heel makkelijk in te stellen zijn.
De batterij gaat ook nog eens lang mee.

Pluspunten

• handigheid
  • kracht
  • wisselen koppelstukken
  • batterij

Minpunten

• gewicht

Farid Mbarki 01-05-2020

Een echte allrounder!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Ik heb de Dyson V11 Absolute Extra nu een maandje in bezit ong. Het is voor mij de eerste draadloze stofzuiger die ik bezit. Ik wilde er al langer eentje halen maar ik vond de prijs een beetje aan de hoge kant en voor de goedkopere versies vind ik de zuigkracht niet sterk genoeg. Mijn vriendin had nl een goedkopere van de concurrent.

Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen spijt heb van deze aankoop. De veelzijdigheid gecombineerd met de mobiliteit zorgen ervoor dat dit apparaat echt onmisbaar is geworden voor mij nu. En als je bekijkt hoeveel jaar zo'n apparaat meegaat dan is de aanschafprijs voor mij persoonlijk gezien wel te verantwoorden

Er zitten flink wat hulpstukken bij die heel gemakkelijk te verwisselen zijn waardoor je op een prettige manier elke situatie de baas bent. De opvangbak is ook groot genoeg. Ik hoef hem niet na elke zuigbeurt te legen. En wanneer het wel zover is om hem te legen dan gebeurt dit ook heel gemakkelijk. Het is werkelijk een verademing om de hele woning te kunnen stofzuigen zonder stroomkabels en achter je aanslepende stofzuigers die omvallen en achter allerlei dingen blijven haken.
Ik ben ook erg onder de indruk van de accuduur. Nou moet ik wel zeggen dat ik de turbostand eigenlijk nooit gebruik aangezien dit bij mij thuis niet nodig is. Deze stand zal de accu wel sneller leeg trekken. Ik gebruik altijd de 'auto' stand en deze is brilliant omdat hij zelf detecteert op wat voor ondergrond hij zuigt. Wanneer je van een gladde ondergrond overgaat op tapijt dan verhoogt hij automatisch de zuigkracht. Heel handig dus als je net als ik zowel parket als tapijt hebt liggen. Ook zit er een hele handige ophangbeugel bij en wanneer je hem hierin hangt dan laadt hij automatisch op. Ik heb deze wel nog niet geinstalleerd, dit staat nog op mijn 'to do list'.
Verder kun je hem ook als 'kruimeldief' gebruiken. Alle opzetstukken passen hier ook erop. Ideaal om met de speciale opzetstukken de auto even uit te zuigen. Deze zuigkracht is beter dan die bij de autowasserette kan ik je vertellen.
Omdat hij zo praktisch is en gemakkelijk in gebruik merk ik dat ik hem veel sneller tevoorschijn haal dan met de snoerstofzuiger het geval was. Het is nu maar een kleine moeite om, als je iets ziet liggen, even snel eroverheen te gaan met deze draadloze stofzuiger.
Zijn er ook minpunten? Hij kan voor sommige mensen een beetje aan de zware kant zijn. Wanneer je het hele huis gedaan hebt dan voel je het wel een klein beetje in je onderarm maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je de 'trigger' knop ingedrukt moet blijven houden. Ik denk dat dit is om de accu te besparen. Toen mijn moeder mij van het weekend kwam bezoeken wilde zij hem ook proberen en zij vond hem niet te zwaar.

Ook niet te vergeten is dat hij een HEPA filter heeft, dus voor mensen met allergien of astma natuurlijk goed om te weten.
Deze is ook, net als de rest van het apparaat, makkelijk schoon te maken.

Tot slot vind hem er ook nog eens mooi uit zien, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Pluspunten

• Mobiliteit
  • Gebruiksgemak
  • Zuigkracht
  • Veelzijdigheid
  • Acuuduur

Minpunten

• Na lang gebruik wellicht tikkeltje zwaar voor somm

R meijer 01-05-2020

Verwachtingen overtroffen

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

De Dyson steel stofzuiger stond al langer op het wensen lijstje. Het enige wat me tegenhield is de forse prijs. Ik ga zelf altijd het liefste voor het hoogst haalbare en doe liever geen concessies door voor een V8 of V10 te gaan. Nu een uitgelezen kans om de V11 te testen.
De zuigkracht op laagste stand is al voldoende voor normaal stofzuig werk.
De overgang van laminaat naar een vloermat gaat soepel en het apparaat detecteert dit binnen 2 seconden en pas de zuigkrach direct aan.
Er is 1 kleed in huis welke überhaupt niet makkelijk te stofzuigen is, en deze is ook voor de Dyson V11 te hoog gegrepen. de enige mogelijkheid is deze met de open zuigmond helemaal "sprietje voor sprietje te zuigen. Dit geld ook voor een normale stofzuiger en gaat hier makkelijker mee omdat je dan alleen een slang hoeft vast te houden en geen relatief zwaar apparaat.
Dat brengt me naar het gewicht van het apparaat, als je met een zuigvoet werkt is dit niet vervelend. Wel had ik na de eerste keer stofzuigen een blaar op de vinger waarmee je te trekken bedient. Je manoeuvreert de stofzuiger met die hand en de "lip" onder de trekker drukt dan vervelend tegen je vinger en die veroorzaakt een blaar.
Als je geen vloerbedekking hoeft te stofzuigen is de accu capaciteit meer dan voldoende als je 2 verdiepingen vloerbedekking hebt kan ik me voorstellen dat je 2 accu’s nodig hebt. maar met de auto stand kan ik het gehele huis van 150m^2 gemakkelijk stofzuigen, inclusief de trappen.
Wat ik persoonlijk erg fijn vind is het gemak waarmee je trappen en banken met de kleine zuigmonden kan stofzuigen.

Conclusie:
Erg handig apparaat, met meer dan voldoende kracht en wendbaarheid. Ergonomie van het handvat kan beter.
Het gewicht van het apparaat is een concessie die je doet doordat hij draadloos is, maar de snelheid waarmee je werkt ligt hoger en is dus sneller klaar en je hoeft geen stofzuiger naar boven te sjouwen.
Als je met die intentie het apparaat aanschaft dan wordt je zeker niet teleur gesteld!

Pluspunten

• Wendbaar
  • krachtig

Minpunten

• Prijzig
  • Handgreep ergonomie

Kamran 30-04-2020

Super ervaring zonder snoeren

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

We hebben de Dyson Absolute Extra nu een aantal weken in gebruik, en we zijn zeer tevreden.

Wij hebben een penthouse met twee verdiepingen en stofzuigen was een hel voordat we draadloos gingen.
Bedraad was eigenlijk geen optie, maar de meeste draadloze stofzuigers hebben te weinig power om de klus in een keer te klaren.

Na de Dyson Absolute Extra intensief getest te hebben is het me tot nu toe niet gelukt om de accu in een beurt leeg te krijgen op de eco stand. Dit is een prima energiebesparende stand dat krachtig genoeg is om de dagelijkse stof en vuil op te zuigen.

Nog niet nodig gehad, maar vooralsnog vind ik het heel handig dat de accu binnen een paar seconden vervangen kan worden voor een vervangende accu indien dat in de toekomst nodig blijkt te zijn. Wat me alleen opvalt is dat als je de accu uit de stofzuiger haalt en apart oplaadt, de stofzuiger na het aansluiten nog steeds denkt dat de accu leeg/niet opgeladen is. Dat los je op door de oplader nogmaals aan te sluiten terwijl de accu in de stofzuiger zit. Niet handig.

De Dyson Absolute Extra kan automatisch verschillende vloeren detecteren, maar omdat wij een gietvloer hebben, maken we gebruik van de zachte borstel waar geen sensor op zit. Deze borstel werkt minder goed op ons karpet, maar tot nu toe heeft het de klus prima uitgevoerd.

Wat verder heel handig is, is het scherm waarop de huidige zuigstand en batterij status zichtbaar is. Heel handig, maar ook super sexy! Ook zullen er meldingen weergegeven worden indien de filter schoongemaakt moet worden.

Al met al zijn wij heel tevreden over de Dyson Absolute Extra, en we verwachten de stofzuiger nog jaren zorgeloos te kunnen gebruiken.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur
  • LCD scherm
  • Zuigkracht
  • Eco stand

Minpunten

• Gewicht
  • Accu stand klopt niet na opladen
  • Zachte borstel heeft geen sensor
  • Geen tas om accessoires op te bergen

bcar 30-04-2020

Hele slimme, praktische en krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Slimme stofzuiger die je zegt hoe lang je nog kan stofzuigen. Dit vind ik persoonlijk heel handig, zo maak ik er vaak een wedstrijdje van om te zien hoe snel ik door het huis geraak. Soms valt dit tegen, zeker als ik de turbostand even gebruik. Maar al bij al kan ik meestal met gemak 45+ min stofzuigen. Praktische accessoires, zo maak je van je steelstofzuiger gemakkelijk een handstofzuiger. Ik pak de stofzuiger hierdoor veel sneller vast en ga vlot even door het huis of stofzuig even onder tafel na het eten.

Pluspunten

• Batterij
  • Gebruiksgemak
  • Accessoires
  • Zuigkracht

Minpunten

• Duur
  • Turbostand batterij

Bianca 28-04-2020

Superkrachtig maar zwaar

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Ik vind de V11 enorm goed opzuigen en presteren, echter is hij nogal zwaar in de hand voor iemand (mijn oude steelstofzuiger was dit niet) en moet je de aan-knop continu ingedrukt houden. Dit was ik niet gewend dus ervaar het met mijn reumatische handen als pittig, maar wel is de werking enorm goed: alles trekt hij mee aan vuil en stof! Dat hij continu in de oplader moet is bij mij ook onhandig, heb geen stopcontact in de ruimte waar ik hem graag had opgeborgen. Veel accessoires!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Flinke zuigkracht

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Moet altijd in de oplader

Erwinsider 28-04-2020

Dyson V11 Absolute Extra - Een echte aanwinst!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Na onze eerste ervaring met de Dyson V6 durfde we een overstap naar de Dyson V11 wel aan. Deze draadloze stofzuiger maakt diverse oppervlakten in een handomdraai schoon. In Auto-modus kunnen we het gehele huis makkelijk schoon krijgen, batterijduur is ongeveer 45 minuten als de Dyson 100% is opgeladen. De Boost stand is gemakkelijk als je snel en krachtig iets wilt opzuigen, wij gebruiken deze functie eerder als we de Dyson als kruimeldief gebruiken. De Eco-Mode is aan ons niet echt besteed, althans nog niet. De gebruiksduur is dus gewoon goed te benoemen, voor ieder wat wils. Het stofreservoir legen is erg gemakkelijk, dit in tegenstelling tot de Dyson V6 uitvoering. Je lanceert het opgezogen materiaal met 1 klik in de prullenbak. De Dyson V11 is super gebruiksvriendelijk. De overgang van laminaat naar een kleed gaat bijvoorbeeld naadloos, hij past zich op deze overgang erg goed aan. Met een diversiteit aan opzetstukken is het zuigen van de trap gewoon comfortabel te noemen, en je loop niet te tobben met een stroomkabel. Wij zijn erg tevreden met dit exemplaar, een echte aanwinst voor ieder huishouden.

Pluspunten

• Draadloos
  • Accuduur

Minpunten

• Veel accessoires

Duster 27-04-2020

Krachtig & gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Nog maar net in huis en al onmisbaar geworden. Wat een verschil met onze gewone stofzuiger. Het is ongelooflijk om te zien hoeveel vuil en stof er in het reservoir terecht komen na nog geen 10 minuten stofzuigen. Zowel op de tegelvloer als op het parket gaat dit vlotjes. Ook het tapijt, dat met de gewone stofzuiger wat moeilijker gaat, is in geen tijd gestofzuigd, en beter dan voorheen. De batterij gaat zeker lang genoeg mee om het hele huis te stofzuigen. Hij is misschien iets zwaarder dan gedacht maar zeker niet hinderlijk om een uurtje vol te houden. Ik ben minder lang bezig met het stofzuigen als met een gewone stofzuiger. De vele meegeleverde accessoires zijn zeer praktisch en op de site is duidelijk aangegeven waarvoor je alles kunt gebruiken. Qua prijs misschien aan de dure kant maar je krijgt er wel veel voor in de plaats. Een meerwaarde in het huishouden!

Pluspunten

• krachtig
  • snoerloos
  • batterijduur, gaat lang mee
  • veel hulpstukken

Minpunten

• eerder prijzig
  • vrij zwaar

Heidi Driesen 27-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Wat een geweldig product, krachtig, voldoende batterij en met de serie opzetstukken kan deze Dyson werkelijk elke taak aan. Wat een genot na het zeulen met een zware bak en het ruzie maken met een snoer. Ik ga nooit meer terug naar een andere stofzuiger!

Petra 26-04-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Ik heb deze nu een maand, en echt super tevreden! Hij is makkelijk in gebruik, makkelijk om even te pakken, en een super zuigkracht! Voor mij scheelt het erg veel tijd, nu pak je deze en kan meteen beginnen zonder snoer te pakken! Ik heb er zoveel plezier van en draagt makkelijk mee naar boven, daar gebruik ik nu ook deze stofzuiger en de oude niet meer! En wat zijn de hulpstukken handig en makkelijk te bevestigen en snel verwisselbaar!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handigheid

Minpunten

• Knop ingedrukt houden tijdens stofzuigen

Meau 26-04-2020

fantastisch

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

👌🏽tot nu toe zeer tevreden over de prestaties van de V11 absolute. Het is echt super handig om even snel iets op te zuigen of om gewoon het huis goed stof te zuigen. alle plekjes zijn makkelijk te bereiken, accuduur is meer dan voldoende voor mij persoonlijk en heel mooi dat de stofzuiger zijn zuigkracht aanpast aan de verschillende ondergronden. kortom ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • inteligentie
  • flexibel
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Ellen 26-04-2020

Heel tevreden mee!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra multi

Over het algemeen zeer positief! Voordelen:
- Goede zuigkracht
- gaat gemakkelijk over plintjes heen
- voldoende batterijduur
- draait gemakkelijk
- switcht automatisch wanneer je van harde vloer naar vloerkleed gaat, haalt daarbij goed het vuil weg
- handig ophangsysteem
- mooi design.

Nadelen:
- op gegeven moment wordt de stofzuiger zwaar in de hand, omdat hij vrij zwaar is
- als je de stofzuiger pakt, druk je gemakkelijk per ongeluk de 'aan'knop in, handiger zou zijn om hier een vergrendeling voor te hebben
- raakt vrij snel beschadigd/krassen doordat het plastic is
- zou handig zijn als er in het instructieboekje/makkelijker online informatie te vinden is voor welk ondergrond/meubilair je welk opzetstuk kunt gebruiken. Ik zou van sommige nu niet weten waarvoor ik het kan gebruiken.