Dyson V11 Absolute Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V11 Absolute Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m****@t********** 17-12-2023
Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

We hebben deze stofzuiger al jaren, maar hij hangt meer dan dat we hem gebruiken.
Het is een opgewonden standje, die ontzettend snel draait, maar daardoor alles rond laat vliegen. Dus als je een geplette pinda hebt liggen op 1cm2 dan ligt het vervolgens op 1m2.
Ik kan er wel een mooi patroon mee zuigen op ons tapijt, maar om daarvoor zo’n duur apparaat te kopen….
Zie het als een soort kruimeldief om ff iets snel weg te zuigen, maar ik zal nooit mijn stofzuiger hiervoor inruilen.

Anne-Mieke 24-04-2022

Kwaliteit

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Na twee en halfjaar is de grote zuigmond kapot. Niet te herstellen, kosten 80 euro.
Moeilijk stofzuigen langs plinten met vloerbedekking. Blijven stofresten achter.
Stofzuiger valt erg tegen. Onder bank of bed lastig te komen. Raakt snel verstopt.
Niet flexibel.

Pluspunten

• Snoerloos

Minpunten

• Te lomp
  • Moeilijk stofzuigen onder bed of bank.
  • (Los) Koppelen van hulpstukken lastig

a*********@g******** 16-04-2022

Te duur voor wat hij kan

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Heel eerlijk: dit product is zijn geld niet waard. Inmiddels een jaar in gebruik. Het apparaat werkt super met de roterende borstels, maar de zuigkracht laat met andere hulpstukken zeer te wensen over. Zelfs de kruimels bij de uitblaasopening van de airfryer zuigt hij niet fatsoenlijk op met een van de andere hulpstukken (zachte borstel of plintenzuiger bv).

Voor hondenharen uit onze schoonloopmat met gebruik van de roterende borstel werkt hij uitstekend.
De roterende borstel op een gladde vloer werkt alleen goed in een voorwaartse beweging. Trek je hem achteruit, dan worden 'troepjes' verplaatst....

De vergrendeling van de opvangbak is inmiddels al kapot en we moeten bij het legen dus zelf opletten dat de bak er niet afschiet. Stof en haren gaan gewoon langs de rubberring in de opvangbak als we zelf niet goed opletten hoe vol hij zit. Er is geen melding dat de opvangbak geleegd moet worden.

Ook bevestiging van de accu is niet meer optimaal, soms laat je de knop los en gaat de sDyson gewoon door. Met een duwtje tegen de accu stopt hij dan wel.

Kortom, prijs/kwaliteit is beslist niet goed.
Wil je hem toch kopen, koop hem dan zo basic mogelijk.

Pluspunten

• met roterende borstel fijn voor hondenharen

Minpunten

• zuigt slecht zonder roterende borstel
  • na een jaar veel mankementjes
  • extra hulpstukken zijn onzin

Danny 07-03-2022

Dyson, te duur en slechte garantie/service

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Sinds enkele maanden heb ik een Dyson V11 in bezig. Ik merk dat ik meer tijd kwijt ben aan het vervangen/schoonmaken van filters en het controleren dater niks verstopt zit. Wanneer het eindelijk eens werkt is je batterij alweer leeg.
Ik vind het een erg dure stofzuiger voor wat je ervoor krijgt.
De service chat is ook waardeloos omdat je constant bij een nieuwe medewerker weer je verhaal moet doen en dan reageren ze weer een dag niet.
Ik ben al maanden bezig en nog steeds loop ik dagelijks te vloeken omdat het niet werkt naar behoren.
De garantie is heel erg slecht voor zo'n groot merk.
Voor mij geen Dyson meer.

Pluspunten

• je bent erg mobiel

Minpunten

• batterij snel leeg
  • slechte service afdeling
  • constant verstopt
  • stofzuiger vraagt veel onderhoud
  • goedkope oplaadsysteem voor zo'n dure stofzuiger

Tom 23-11-2021

Huisdier, geen Dyson

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Wij hebben deze stofzuiger gekocht op advies van mijn dochter. Mooi apparaat. Wij hebben een hond en helaas is de Dyson V11 niet geschikt voor het zuigen van een wat meer vervuilde ruimte. Hondenharen zorgen voor verstoppingen in alle onderdelen.

Dus, huisdieren, geen Dyson V11

Pluspunten

• Snoerloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Veel verstoppingen
  • Vaak filter vervangen/schoonmaken

Wendy 22-01-2021

fantatisch apparaart

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

na 7 jaar heeft onze vorige dyson bal het bijna begeven(intensief gebruikt)
dus wij zijn oprecht zeer tevreden over de dyson technologie.
besluiten wij om de snoerloze aan te schaffen, veel vergelijken en uitgekomen bij de v 11
Dit omwille van zijn tijdindicatie in de display en de wisselbare accu (die zijn voorganger v10 niet heeft.
de stofzuiger mag zich oprecht een volwaardige stofzuiger noemen, en is echt niet voor er bij.
de zuigkracht het zelfde als de stofzuiger met snoer die ik had (zelfs nog beter)
de bank is nu echt hondenhaar vrij na het stofzuigen.
hulpstukken makkelijk te vervangen, makkelijk op te bergen, onderhoudsvriendelijk..
het enige minpuntje waar ik erg aan moet wennen is dat de knop aan/uit constant moet ingedrukt worden.
voor de rest echt een aanrader.

Pluspunten

• snoerloos
  • super zuigkracht
  • gebruiksvriendelijk
  • geluidsnivau
  • verkort de stofzuigtijd

Minpunten

• prijs
  • aan/uitknop

Kelly 10-05-2020

Draadloze Dyson

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik heb deze stofzuiger een paar weken getest om zo te bepalen opf dit wat voor mij was. Ik ken de staande variant met kabel uit andere landen en was eigenlijk daarnaar op zoek toen deze op mijn pad kwam. Ik moet bekennnen dat het het geen kabel hebben bij het stofzuigen stiekem wel erg fijn is. Je hoeft niet achterom te kijken of de kabel nergens tussen zit. De eerste keren wel een beetje bezorgd of de batterij wel vol genoeg zou zijn om alles in 1x te kunnen stofzuigen maar zolang je niet constant in de boost stand werkt, gaat het prima. Die boost stand is overigens perfect als je stoffen bekleding (auto, bank, matras, stoelzitting) gaat zuigen. Wat komt daar een hoop stof uit!
Ik had al een reguliere Dyson en als ik deze twee met elkaar vergelijk is de V11 eeen stuk krachtiger, zijn de verschillende zuigmonden een stuk wendbaarder. Enige nadeel is dat de zuigmond voor de vloer wat hoger is dan die van de ouderwetse Dyson. Maar deze is dan wel gemotoriseerd en dit zorgt wel voor extra zuigkracht.
Ik ben overstag en ga nu voor deze draadloze stofzuiger.

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Draadloos

Minpunten

• Zuigmond voor vloer is iets hoger

Linda9 03-05-2020

mooi design, goede zuigkracht, topding!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Dit product heb ik mogen testen en daar ben ik dolblij mee. Ik wil het aan het eind van de test ook zeker kopen. Het is een topapparaat. strak design, mooi display. De 3 verschillende standen geven je genoeg vrijheid. 'Eco' past zich aan aan je ondergrond, 'normaal' doet het precies goed en de 'turbo' maakt je tapijt, matjes, bank, etc helemaal vrij van haren en stof.
Het apparaat heeft een krachtige motor en dat maakt 'm zwaar, maar het stoort me niet. Het plezier ervan doet dat verbleken. Ook de kinderen kunnen er goed mee omgaan.
Het huis is schoner sinds de dyson er is, want je pakt 'm ook juist voor een snel klusje.
Makkelijk te legen reservoir, ook de borstels zijn makkelijk schoon te maken.
Het is een duur apparaat, maar ik verwacht er veel langer mee te doen dan een andere stofzuiger én het plezier van deze is veel groter, dus prijs/kwaliteit verwacht ik dat goed is.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handige accessoires
  • design

Minpunten

• zwaar
  • prijs

Kleine Mereltje 01-05-2020

Fantastisch product

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De Dyson is een magnifieke stofzuiger. Extreem makkelijk in gebruik, grote accu, snoerloos en ontzettend handig. Met name stoelen, banken etc die je normaal niet zo makkelijk kunt doen, pak je nu heel makkelijk mee omdat het zo makkelijk en goed gaat. Heb het idee dat alles veel frisser is....we gebruiken hem 2x per dag....Top!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel even pakken
  • Super zuigkracht

Justme 01-05-2020

Helder scherm, grote zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Zelf had ik de dyson v10 al in huis waarbij het een nadeel vond dat ik niet kon zien hoe lang hij mee zou gaan. Bij deze v11 is dit zichtbaar op het schermpje, alleen schrok ik wel van de korte tijdsduur bij de boost. Deze is rond de 9 minuten. Verder lijkt de zuigkracht weer iets te zijn toegenomen ten opzichte van de v10 en zijn de hulpstukken erg handig. Een toppertje weer!

Pluspunten

• Scherm
  • Zuigkracht
  • Vervangbare batterij

Minpunten

• Batterijduur

Farid Mbarki 01-05-2020

Een echte allrounder!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik heb de Dyson V11 Absolute Extra nu een maandje in bezit ong. Het is voor mij de eerste draadloze stofzuiger die ik bezit. Ik wilde er al langer eentje halen maar ik vond de prijs een beetje aan de hoge kant en voor de goedkopere versies vind ik de zuigkracht niet sterk genoeg. Mijn vriendin had nl een goedkopere van de concurrent.

Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen spijt heb van deze aankoop. De veelzijdigheid gecombineerd met de mobiliteit zorgen ervoor dat dit apparaat echt onmisbaar is geworden voor mij nu. En als je bekijkt hoeveel jaar zo'n apparaat meegaat dan is de aanschafprijs voor mij persoonlijk gezien wel te verantwoorden

Er zitten flink wat hulpstukken bij die heel gemakkelijk te verwisselen zijn waardoor je op een prettige manier elke situatie de baas bent. De opvangbak is ook groot genoeg. Ik hoef hem niet na elke zuigbeurt te legen. En wanneer het wel zover is om hem te legen dan gebeurt dit ook heel gemakkelijk. Het is werkelijk een verademing om de hele woning te kunnen stofzuigen zonder stroomkabels en achter je aanslepende stofzuigers die omvallen en achter allerlei dingen blijven haken.
Ik ben ook erg onder de indruk van de accuduur. Nou moet ik wel zeggen dat ik de turbostand eigenlijk nooit gebruik aangezien dit bij mij thuis niet nodig is. Deze stand zal de accu wel sneller leeg trekken. Ik gebruik altijd de 'auto' stand en deze is brilliant omdat hij zelf detecteert op wat voor ondergrond hij zuigt. Wanneer je van een gladde ondergrond overgaat op tapijt dan verhoogt hij automatisch de zuigkracht. Heel handig dus als je net als ik zowel parket als tapijt hebt liggen. Ook zit er een hele handige ophangbeugel bij en wanneer je hem hierin hangt dan laadt hij automatisch op. Ik heb deze wel nog niet geinstalleerd, dit staat nog op mijn 'to do list'.
Verder kun je hem ook als 'kruimeldief' gebruiken. Alle opzetstukken passen hier ook erop. Ideaal om met de speciale opzetstukken de auto even uit te zuigen. Deze zuigkracht is beter dan die bij de autowasserette kan ik je vertellen.
Omdat hij zo praktisch is en gemakkelijk in gebruik merk ik dat ik hem veel sneller tevoorschijn haal dan met de snoerstofzuiger het geval was. Het is nu maar een kleine moeite om, als je iets ziet liggen, even snel eroverheen te gaan met deze draadloze stofzuiger.
Zijn er ook minpunten? Hij kan voor sommige mensen een beetje aan de zware kant zijn. Wanneer je het hele huis gedaan hebt dan voel je het wel een klein beetje in je onderarm maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je de 'trigger' knop ingedrukt moet blijven houden. Ik denk dat dit is om de accu te besparen. Toen mijn moeder mij van het weekend kwam bezoeken wilde zij hem ook proberen en zij vond hem niet te zwaar.

Ook niet te vergeten is dat hij een HEPA filter heeft, dus voor mensen met allergien of astma natuurlijk goed om te weten.
Deze is ook, net als de rest van het apparaat, makkelijk schoon te maken.

Tot slot vind hem er ook nog eens mooi uit zien, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Pluspunten

• Mobiliteit
  • Gebruiksgemak
  • Zuigkracht
  • Veelzijdigheid
  • Acuuduur

Minpunten

• Na lang gebruik wellicht tikkeltje zwaar voor somm

R meijer 01-05-2020

Verwachtingen overtroffen

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De Dyson steel stofzuiger stond al langer op het wensen lijstje. Het enige wat me tegenhield is de forse prijs. Ik ga zelf altijd het liefste voor het hoogst haalbare en doe liever geen concessies door voor een V8 of V10 te gaan. Nu een uitgelezen kans om de V11 te testen.
De zuigkracht op laagste stand is al voldoende voor normaal stofzuig werk.
De overgang van laminaat naar een vloermat gaat soepel en het apparaat detecteert dit binnen 2 seconden en pas de zuigkrach direct aan.
Er is 1 kleed in huis welke überhaupt niet makkelijk te stofzuigen is, en deze is ook voor de Dyson V11 te hoog gegrepen. de enige mogelijkheid is deze met de open zuigmond helemaal "sprietje voor sprietje te zuigen. Dit geld ook voor een normale stofzuiger en gaat hier makkelijker mee omdat je dan alleen een slang hoeft vast te houden en geen relatief zwaar apparaat.
Dat brengt me naar het gewicht van het apparaat, als je met een zuigvoet werkt is dit niet vervelend. Wel had ik na de eerste keer stofzuigen een blaar op de vinger waarmee je te trekken bedient. Je manoeuvreert de stofzuiger met die hand en de "lip" onder de trekker drukt dan vervelend tegen je vinger en die veroorzaakt een blaar.
Als je geen vloerbedekking hoeft te stofzuigen is de accu capaciteit meer dan voldoende als je 2 verdiepingen vloerbedekking hebt kan ik me voorstellen dat je 2 accu’s nodig hebt. maar met de auto stand kan ik het gehele huis van 150m^2 gemakkelijk stofzuigen, inclusief de trappen.
Wat ik persoonlijk erg fijn vind is het gemak waarmee je trappen en banken met de kleine zuigmonden kan stofzuigen.

Conclusie:
Erg handig apparaat, met meer dan voldoende kracht en wendbaarheid. Ergonomie van het handvat kan beter.
Het gewicht van het apparaat is een concessie die je doet doordat hij draadloos is, maar de snelheid waarmee je werkt ligt hoger en is dus sneller klaar en je hoeft geen stofzuiger naar boven te sjouwen.
Als je met die intentie het apparaat aanschaft dan wordt je zeker niet teleur gesteld!

Pluspunten

• Wendbaar
  • krachtig

Minpunten

• Prijzig
  • Handgreep ergonomie

Kamran 30-04-2020

Super ervaring zonder snoeren

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

We hebben de Dyson Absolute Extra nu een aantal weken in gebruik, en we zijn zeer tevreden.

Wij hebben een penthouse met twee verdiepingen en stofzuigen was een hel voordat we draadloos gingen.
Bedraad was eigenlijk geen optie, maar de meeste draadloze stofzuigers hebben te weinig power om de klus in een keer te klaren.

Na de Dyson Absolute Extra intensief getest te hebben is het me tot nu toe niet gelukt om de accu in een beurt leeg te krijgen op de eco stand. Dit is een prima energiebesparende stand dat krachtig genoeg is om de dagelijkse stof en vuil op te zuigen.

Nog niet nodig gehad, maar vooralsnog vind ik het heel handig dat de accu binnen een paar seconden vervangen kan worden voor een vervangende accu indien dat in de toekomst nodig blijkt te zijn. Wat me alleen opvalt is dat als je de accu uit de stofzuiger haalt en apart oplaadt, de stofzuiger na het aansluiten nog steeds denkt dat de accu leeg/niet opgeladen is. Dat los je op door de oplader nogmaals aan te sluiten terwijl de accu in de stofzuiger zit. Niet handig.

De Dyson Absolute Extra kan automatisch verschillende vloeren detecteren, maar omdat wij een gietvloer hebben, maken we gebruik van de zachte borstel waar geen sensor op zit. Deze borstel werkt minder goed op ons karpet, maar tot nu toe heeft het de klus prima uitgevoerd.

Wat verder heel handig is, is het scherm waarop de huidige zuigstand en batterij status zichtbaar is. Heel handig, maar ook super sexy! Ook zullen er meldingen weergegeven worden indien de filter schoongemaakt moet worden.

Al met al zijn wij heel tevreden over de Dyson Absolute Extra, en we verwachten de stofzuiger nog jaren zorgeloos te kunnen gebruiken.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur
  • LCD scherm
  • Zuigkracht
  • Eco stand

Minpunten

• Gewicht
  • Accu stand klopt niet na opladen
  • Zachte borstel heeft geen sensor
  • Geen tas om accessoires op te bergen

Bianca 28-04-2020

Superkrachtig maar zwaar

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik vind de V11 enorm goed opzuigen en presteren, echter is hij nogal zwaar in de hand voor iemand (mijn oude steelstofzuiger was dit niet) en moet je de aan-knop continu ingedrukt houden. Dit was ik niet gewend dus ervaar het met mijn reumatische handen als pittig, maar wel is de werking enorm goed: alles trekt hij mee aan vuil en stof! Dat hij continu in de oplader moet is bij mij ook onhandig, heb geen stopcontact in de ruimte waar ik hem graag had opgeborgen. Veel accessoires!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Flinke zuigkracht

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Moet altijd in de oplader

Erwinsider 28-04-2020

Dyson V11 Absolute Extra - Een echte aanwinst!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Na onze eerste ervaring met de Dyson V6 durfde we een overstap naar de Dyson V11 wel aan. Deze draadloze stofzuiger maakt diverse oppervlakten in een handomdraai schoon. In Auto-modus kunnen we het gehele huis makkelijk schoon krijgen, batterijduur is ongeveer 45 minuten als de Dyson 100% is opgeladen. De Boost stand is gemakkelijk als je snel en krachtig iets wilt opzuigen, wij gebruiken deze functie eerder als we de Dyson als kruimeldief gebruiken. De Eco-Mode is aan ons niet echt besteed, althans nog niet. De gebruiksduur is dus gewoon goed te benoemen, voor ieder wat wils. Het stofreservoir legen is erg gemakkelijk, dit in tegenstelling tot de Dyson V6 uitvoering. Je lanceert het opgezogen materiaal met 1 klik in de prullenbak. De Dyson V11 is super gebruiksvriendelijk. De overgang van laminaat naar een kleed gaat bijvoorbeeld naadloos, hij past zich op deze overgang erg goed aan. Met een diversiteit aan opzetstukken is het zuigen van de trap gewoon comfortabel te noemen, en je loop niet te tobben met een stroomkabel. Wij zijn erg tevreden met dit exemplaar, een echte aanwinst voor ieder huishouden.

Pluspunten

• Draadloos
  • Accuduur

Minpunten

• Veel accessoires

Petra 26-04-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik heb deze nu een maand, en echt super tevreden! Hij is makkelijk in gebruik, makkelijk om even te pakken, en een super zuigkracht! Voor mij scheelt het erg veel tijd, nu pak je deze en kan meteen beginnen zonder snoer te pakken! Ik heb er zoveel plezier van en draagt makkelijk mee naar boven, daar gebruik ik nu ook deze stofzuiger en de oude niet meer! En wat zijn de hulpstukken handig en makkelijk te bevestigen en snel verwisselbaar!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handigheid

Minpunten

• Knop ingedrukt houden tijdens stofzuigen

Meau 26-04-2020

fantastisch

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

👌🏽tot nu toe zeer tevreden over de prestaties van de V11 absolute. Het is echt super handig om even snel iets op te zuigen of om gewoon het huis goed stof te zuigen. alle plekjes zijn makkelijk te bereiken, accuduur is meer dan voldoende voor mij persoonlijk en heel mooi dat de stofzuiger zijn zuigkracht aanpast aan de verschillende ondergronden. kortom ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • inteligentie
  • flexibel
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Ellen 26-04-2020

Heel tevreden mee!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Over het algemeen zeer positief! Voordelen:
- Goede zuigkracht
- gaat gemakkelijk over plintjes heen
- voldoende batterijduur
- draait gemakkelijk
- switcht automatisch wanneer je van harde vloer naar vloerkleed gaat, haalt daarbij goed het vuil weg
- handig ophangsysteem
- mooi design.

Nadelen:
- op gegeven moment wordt de stofzuiger zwaar in de hand, omdat hij vrij zwaar is
- als je de stofzuiger pakt, druk je gemakkelijk per ongeluk de 'aan'knop in, handiger zou zijn om hier een vergrendeling voor te hebben
- raakt vrij snel beschadigd/krassen doordat het plastic is
- zou handig zijn als er in het instructieboekje/makkelijker online informatie te vinden is voor welk ondergrond/meubilair je welk opzetstuk kunt gebruiken. Ik zou van sommige nu niet weten waarvoor ik het kan gebruiken.

Top Stofzuiger!!! 25-04-2020

Echt een hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Gisteren mijn Dyson V11 binnengekregen. Mooie kleine verpakking, veel accessoires en na het opladen meteen gaan testen. Wat meteen opvalt met testen is dat het apparaat zelf harder en zachter gaat als het op een andere ondergrond komt. Met vloerbedekking gaat hij vanzelf harder zuigen, met een houten vloer gaat hij wat zachter. Echt top! Iets anders wat echt opvalt en heel fijn is, is het beeldscherm achterop de stofzuiger. Duidelijk en makkelijk in te stellen op de Nederlandse taal, zonder instructieboekje heel makkelijk te doen. Het beeldscherm laat duidelijk zien hoeveel tijd je nog kan stofzuigen. De accessoires zijn heel makkelijk te koppelen en voor ieder klusje zit er wel een hulpstuk bij. Eerste indruk is echt heel goed, de komende tijd gaan we kijken hoe hij in het dagelijkse leven bevalt.

Nu een paar weken verder is het nog steeds dezelfde ervaring, erg sterke zuigkracht. Batterij is sterk genoeg om het hele huis te doen. Echt een top apparaat!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Automatische zuigkracht
  • Batterij

Ay00 23-04-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik kan je vertellen dat ik super tevreden ben. Wat een zuigkracht heeft die zeg! De eerste keer dat ik hem gebruikte heeft hij zoveel stof opgezogen dat ik er versteld van stond en realiseerde dat mijn vorige stofzuiger echt aan vervanging toe was. Het is een stofzuiger die je snel even pakt en hierdoor houd je je huis iedere dag goed schoon en stof vrij. Ook scheelt het mij zoveel tijd. Vooral omdat het snoerloos is en ik mijn grote appartement snel in één stuk door kan stofzuigen. Ideaal dat hij ook detecteert dat je over tapijt gaat en hij automatisch de turbo stand aanzet. De batterij gaat een aantal dagen mee en is in korte tijd (+-4 uur) volledig opgeladen. Als ik dan toch iets moet aangeven wat beter kan zijn het de accessoires. Aan de zachte borstel zitten kleine wieltjes waardoor daar haren in blijven haken/ronddraaien. Tevens worden er zoveel accessoires meegeleverd dat je niet alles kan vast zetten aan het docking station of stofzuiger. Tevens vind ik hem aan de prijzige kant.

Kortom ben erg tevreden over de stofzuiger. Vooral over de zuigkracht en hoeveel tijd hij mij bespaart. Ik ben gek op de merk Dyson en kan niet meer zonder de steelstofzuiger.

Pluspunten

• zuigkracht
  • snoerloos
  • accu gaat lang mee
  • makkelijk te legen

Minpunten

• prijs
  • accessoires die je niet vast kan zetten

Podex 23-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Dyson heeft zichzelf weer overtroffen! Wij hebben ooit eens meegedaan met discover dyson en toen een andere steelstofzuiger met een mooie korting kunnen kopen. Dit is inmiddels 4 jaar geleden en de technologie staat niet stil! Wat een geweldig apparaat is dit! Stil, makkelijk in gebruik en komt met veel accessoires. De grote voordelen ten opzichte van de andere stofzuiger zijn vooral het legen van het stofreservoir, dit gaat vele malen makkelijker en er blijft nauwelijks stof achter. Het gewicht van de stofzuiger moest ik wel even aan wennen. Niet vervelend maar wel een stuk zwaarder in vergelijk met de oude stofzuiger. Wij zijn in ieder geval super tevreden met de v11! We willen niet anders meer. Zelfs de gewone stofzuiger die we voor boven gebruiken is nu haast overbodig geworden!
We zijn super tevreden over de dyson v11!

Pluspunten

• Accu
  • Handig in gebruik
  • Accessoires

Minpunten

• Iets zwaarder als voorgangers
  • Prijs

Lysanne 22-04-2020

Topapparaat!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De Dyson V11 absolute extra is echt een topapparaat. De ‘gewone stofzuiger’ kan weg, geen snoeren en logge apparaten meer om te zuigen. Er is een handig ophangsysteem (lader) dat weinig ruimte inneemt, waar je de steelstofzuiger snel in en uit haalt. Zelfs manlief pakt hem snel 😉 Zuigkracht blijft goed, zoals je van Dyson kunt verwachten. En legen is met een druk op de knop gebeurd, zonder dat je handen vuil worden. Echt een aanrader deze steelstofzuiger!

Pluspunten

• Pakt makkelijk
  • Altijd opgeladen
  • Zuigt goed

Minpunten

• Zuigt geen grotere stukken vuil

Derya 21-04-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik was van te voren erg enthousiast over deze Dyson (ken het van mijn moeder die een sledestofzuiger van Dyson heeft). In mijn review zal ik het over een aantal punten hebben. Ik begin met de accu van deze steelstofzuiger omdat Dyson beweert flinke vooruitgang te hebben geboekt.

Accu
Ik weet niet of er verbetering is ten opzichte van oudere modellen. De oplaadtijd is mijn opzicht vrij normaal. Mijn Dyson is continu aan de oplader omdat hij geen elektriciteit opslokt als ie eenmaal opgeladen is.

Accesoires
De veelzijdigheid aan kopstukken, de muurhanger, de accu die erg snel oplaadt, de auto-modus die schakelt tussen snelheden bij verschillende soorten vloeren, alles bij elkaar is het een topding!
De High Torque borstel past zich automatisch aan de vloersoort. Dat is fijn. Doordat het echter een spiraalvormige vorm heeft, zuigt ie wel eens bepaalde vloerkleden in de borstel mee waardoor de borstel vastloopt.

Zuigkracht
De stofzuiger zuigt zó goed dat ik bijna een volledig volle stofreservoir had na een rondje op de bovenverdieping. Het vloerkleed op de babykamer was blijkbaar erg vies! En dat, terwijl ik twee keer per week uitgebreid zuig.
Ik pak nu veel vaker de stofzuiger en zo blijft het huis altijd schoon. Ons huis is nu altijd visite-proof!

Gebruiksvriendelijkheid
De manier waarop het stofreservoir moet worden geleegd is super handig. Je komt op geen enkele manier in aanraking met stof en je bent binnen enkele seconden klaar (in tegenstelling tot mijn huidige zakloze stofzuiger).
Een andere enorme pluspunt voor mij persoonlijk is dat ik nu een snoerloze steelstofzuiger heb. Ik heb een dochtertje van 1 jaar in huis die de hele dag van alles kruimelt waardoor ik meerdere malen moest stofzuigen. Een enorme stofzuiger mét snoer is natuurlijk geen gezicht in de woonkamer en de stofzuiger iedere keer te moeten opbergen is ook niet te doen in mijn situatie. Juist daardoor wilde ik graag een steelstofzuiger aanschaffen. De Dyson is mijn redmiddel geworden.
De wendbaarheid van de High Torque Borstel is super! Mijn man is er helemaal verliefd op haha!
Een kleine minpunt is dat ik continu de aan/uit-knop ingedrukt moet houden. Dit heeft wel weer z'n voordelen dus maak ik me er niet druk om.

In een woord: geweldig!

Pluspunten

• veelzijdigheid kopstukken
  • allergievrij huis
  • automatisch schakelende kopstuk

Bart Willemsen 20-04-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

We hebben de Dyson V11 Absolute Extra nu een aantal weken in huis. We zijn er erg blij mee. Stofzuigen is echt een plezier om te doen nu!
Beste eigenschap is dat hij snoerloos is. Geen gedoe meer. Er zijn 3 standen. Bij een volle accu heb je met de Boost stand ongeveer 10 min. Met de Auto stand ongeveer 45 min. En met de Eco stand ongeveer 70 min. Er zit een timer op waarmee je ziet hoeveel tijd je nog hebt. Verder worden er veel accessoires meegeleverd. (5 verschillende opzetborstels).
Het fijne van de normale borstel is dat deze meedraait, zo kan je makkelijk bochten maken. Ideaal! En met de mini turbo zuigmond is kan je makkelijk de bank ontdoen van kattenharen. Bij intensief gebruik kan de Dyson wel wat zwaar aanvoelen. Maar het feit dat je geen snoer meer hebt en geen stofzuiger meer hoeft te trekken maakt dat voor ons goed!

Pluspunten

• Snoerloos zuigen
  • Makkelijk te legen
  • Veel accessoires
  • Accuduur

Minpunten

• Geen handleiding opzetstukken

Diane 20-04-2020

Dyson v11

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik voelde me net een kind onderweg naar vakantie in de auto. Wachtend tot de batterij volledig opgeladen was!
In de doos stond een QRcode waardoor ik me toch kan vermaken en al informatie over het gebruik kon verzamelen. Waar ik vooral naar op zoek was waren voorbeelden voor de verschillende opzetstukken. Dat heb ik tot nu toe nog steeds niet ontdekt. Jammer, want met voorbeelden denk ik dat je nòg meer uit je dyson kan halen.
Vol spanning kan ik dan eindelijk mijn huis voor het eerst met de dyson schoonmaken!
Ik had de kinderen van te voren boterhammen met vruchtenhagel gegeven zodat er ook echt wat te zuigen viel!
De dyson is lichter dan ik had verwacht omdat hij natuurlijk ook op zijn voet steunt tijdens het zuigen. Daarnaast is hij wendbaar en en heeft hij een goede zuigkracht. Ik zoog de eerste keer op automodus. Daar kan ik zo'n 45 minuten mee zuigen. Wat opviel was dat de hageltjes alleen opgezogen werden 'op de heenweg' wanneer ik de dyson achteruit naar mij toetrok stelde hij me wat teleur.
Vanochtend ging in weer aan de slag. Nu in ecomodus omdat ik enkel een harde vloer heb. In deze modus gaat de zuiger zo'n 20 minuten langer mee. De prestatie was naar mijn mening hetzelfde.
Misschien had ik een te hoge verwachting wat betreft zuigen op de 'terugweg'.
Wel is hij erg makkelijk op te bergen en vind ik het fijn dat er ruimte is om ook de opzetstukjes bij elkaar te houden (helaas niet alle waardoor ik 't uiteindelijk toch op 2 plekken moet bewaren).

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Verschillende opzetstukken