Garmin Forerunner 35

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

concy 17-06-2022

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Garmin Forerunner 35

Gekocht een jaar geleden. Hij is makkelijk in gebruik en voelt fijn aan. Wel een vervelende minpuntje het bandje laat steeds los ik heb net mijn derde aanvraag gedaan om een nieuwe band te ontvangen. Het bandje zit aan schroeven vast dus je zou zeggen dat een top bandje is, helaas waar de schroefjes aan vast zitten is het geplakt aan de band dus het bandje bestaat per bandje uit 2 onderdelen een harde stukje die ingeschoven is in een zachtere band, deze laten steeds weer los waardoor weer een nieuwe band besteld moet worden. Komt erop neer dat een miskoop is geweest echt niet de kwaliteit dat ik van Garmin gewent ben.

Pluspunten

• gps
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• slechte montage
  • slechte kwaliteit

h**********@o********** 04-08-2021

Garmin Forerunner 35 snel defect

Geschreven voor: Garmin Forerunner 35

Heb deze eind november 2018 gekocht, nu goed 2,5 jaar oud. Garmin bijna alleen gebruikt tijdens hardloop sessies. Ca 1 a 2 per week. Was tevreden over functionaliteit en batterij duur. Nu opeens volledig "dood", garantie is 2 jaar. Dus helaas goede sporthorloge maar niet duurzaam.

Pluspunten

• Leesbaarheid
  • Funcies
  • Batterijduur

Minpunten

• Levensduur
  • Bandje gaat vrij snel stuk

Ray 08-02-2018
  • Product gekregen

Goede afmeting maar niet altijd accuraat

Geschreven voor: Garmin Forerunner 35

Sporthorloge zit goed, band is comfortabel en blijft goed zitten. In het begin goede metingen maar de laatste tijd geeft hij mijn hartslag niet goed weer. Heb het toestel al een aantal keer moeten resetten tijdens een sportsessie. Als je op een gegeven moment gewend bent om je hartslag te monitoren heb je zin om hem in de bosjes te flikkeren als het gewoon niet goed werkt. Ik ben er niet echt tevreden over en had wel meer verwacht voor dit bedrag. Je koopt zo'n ding om je hartslag te meten, dit werkt voor 60 procent dus ik zou een beter model zoeken.

Pluspunten

• Zit goed
  • Blijft goed zitten

Minpunten

• Hartslagmeter
  • Aantal workouts

Saab 17-01-2018

goede , waterdicht sporthorloge voor mooie prijs

prima sporthorloge
met pluspunten zoals :
-goede accuduur
-waterdicht
-snel gps gevonden en stabiel / betrouwbaar
-niet te groot / te klein
-goede app ( garmin conect )
-redelijk betrouwbare harstslagmeting
-sleeptracking en lopen enz enz
minpunten :
-geen verwisselbaar bandje
-geen screenlock ( niet heel erg )
kortom prima budget sporthorloge die precies doet wat hij moet doen ..

Pluspunten

• accu
  • gps
  • waterdicht
  • garmin app
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• bandje niet verwisselbaar
  • geen screenlock

jahn 12-07-2017

Geen conncetie met Garmin connect: retour 2 toestellen

Geschreven voor: Garmin Forerunner 35

Dit horloge maakt geen contact met garmin connect of verliest steeds contact, kan een bestand niet vinden etc. Winkel kon het niet oplossen. Geld voor Huawei P8. Op een ander toestel wel verbinding, maar zeeeer traag. op een andere GSM wel Ok. Geen oplossing gevonden. Geen Garmin documentatie voor foutmelding aangetroffen. Beide toestellen retour en geld terug.

Minpunten

• geen contact met app; geen update mogelijk