Huawei P30 128 GB / breathing crystal / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 90 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 128 GB / breathing crystal / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Lotte 08-04-2019

Nice

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe telefoon. Ik was bang dat de vingerafdruk in het scherm niet zou werken als ik hoopte maar het werkt mega goed en prettig. De camera is het ook echt waard.

Pluspunten

• Goede camera
  • Groot scherm
  • Vingerafdruk scanner in het scherm

Minpunten

• Mobiel is groot in de hand
  • Voor camera is standaard

Jan Peter 18-04-2019

Fantastisch beeld, vernieuwende camera kwaliteit

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Als fotograaf is dit toestel voor mij perfect om de perfecte snaps te maken wanneer ik mijn toestel niet bij me heb: Deze Huawei P-series zijn gepositioneerd als de beste cameratelefoons op de markt, maar vergis je niet: de P30 is geen niche apparaat dat alleen is bedoeld voor enthousiaste fotografen. Het kleurgebruik van het scherm, maar ook de levensduur van het toestel zijn fantastisch!

Pluspunten

• levensduur apparaat
  • kwaliteit camera
  • laadt heel snel op

Minpunten

• geen koptelefoon aansluiting
  • geen ontgrendeling op basis van een laser

Sanneke 17-04-2019

De Huawei P30 kreeg me van team Apple in team Android.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vond het spannend, een overstap van Apple naar Android, maar de camera op deze telefoon trok me over de grens. De Huawei P30 blijkt heel makkelijk in het gebruik, ik was verknocht aan hem voor ik het wist. Wat heeft hij een prettig scherm, een prachtig design, wat laadt hij snel op, en ja, die Leica-camera, die is geweldig. Ik ben er zo blij mee!

Pluspunten

• Fantastische Leica-camera.
  • Vingerprintscan in het scherm
  • Laadt razendsnel op
  • Batterij gaat lang mee

Trudy 17-04-2019

geweldige camera

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dit toestel gekocht omdat er een hele goede camera op zit en ik wilde ook eens iets anders dan altijd maar een Iphone

Dave 17-04-2019

Mooie foto's en de accu is fantastisch

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi goed in de hand liggende telefoon met een mooi helder beeld en een accuduur van 2 dagen.
De in screen vingerafdruk werkt bij mij feilloos En De foto's zijn echt zoveel beter dan mijn vorige telefoon.

Pluspunten

• Accu
  • Kwaliteit fotos
  • Beeldscherm

Minpunten

• Sommige niet te verwijderen software

Nick van der Woude 17-04-2019

+ Goede accuduur en camera - Geen draadloos opladen

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Zeer tevreden met de Huawei P30. Zalige accuduur en dito software en camera. Wat ik wel mis is het draadloos opladen, vooral omdat ik dit gewend ben van mijn vorige toestel.

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera

Minpunten

• Geen draadloos opladen

Mck 16-04-2019

Prima telefoon, goed voorbereid op de toekomst

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 is een prima telefoon, met goede accuduur en een mooi scherm. De camera is fors beter dan die van vele andere modellen. Hoewel de P30 pro iets meer geheugen en een iets betere camera heeft, is dat niet iets wat je merkt in het gebruik (en wat zeker geen 200 euro prijsverschil waard is). Overall een snelle, goed werkende telefoon.
EmUI werkt prima, en je went er snel aan.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede accuduur
  • Goede camera

Minpunten

• ietwat blokkig
  • matig geluid

Chantal 16-04-2019

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb heb voor dit toestel gekozen omdat hij een goede camera heeft. Ik kan super mooie foto's maken. Ook gaat de accu de hele dag mee! Dit is nog nooit gelukt bij een toestel.

Pluspunten

• Goede camera
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Heb ik nog niet ontdekt

Richard A 16-04-2019

Ogenschijnlijk simpel

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit is mijn tweede Huawei toestel, hiervoor een p10 gehad. Wat als eerste opvalt is het design duidelijk het eerste model binnen Huawei waar er aandacht aan besteed is. Als tweede is Huawei erin geslaagd om een compleet nieuw toestel te maken met betere prestatie dan voorheen, maar met het gemak dat het bedienen van het toestel de zelfde ervaring geeft.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Geen zichtbare vingerafdruk
  • Gezichtherkenning
  • Dual sim

Minpunten

• Geen uitwisselbare accu
  • Vinger vlekken op de achterzijde

Denko 16-04-2019

Mooi design sterk in het evenaren van z'n concurrenten

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Zeker een aanrader geen spijt van
Eerst Samsung s8 maar p30 is een gedegen tegenstander.
Vooral camera kwaliteit super

H. Ekiz 16-04-2019

Prachtige telefoon!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een iPhone overgestapt naar de Huawei P30 en wat een wereld van verschil! Toestel is geweldig en gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heerlijke camera
  • Supersnel
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel opslagruimte

Muriël 16-04-2019

Mooi scherm en goede accu

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei p30 heeft een mooi helder scherm en de accu gaat gemiddeld 1,5 dag mee bij mij. Ik ben er daarom ook super blij mee! Ook de camera's zijn erg scherp. Goede aankoop en zeker een aanrader..

Pluspunten

• Helder scherm
  • Goede accu
  • Scherpe camera's
  • Fijn vasthouden

Minpunten

• Helaas geen breedbeeld lens aan de voorkant

Frank 16-04-2019

Prachtig scherm, mooi design

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb een half maandje geleden de Huawei P30 besteld. Ik heb hiervoor nooit een Huawei gehad, dus ik was erg benieuwd. Ik wende snel aan deze telefoon en vind dat het disign er echt op voorruit is gegaan. De Huawei P30 vind ik ook een heel mooi scherm scherm hebben en over de accu hoef ik me ook niet zorgen te maken. Wel vind ik dat de telefoon heel glad is, ik raad dus zeker aan een hoesje erbij te kopen/bestellen. De geluidskwaliteit is niet super maar hij kan daarintegen wel hard.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede accuduur
  • Prachtig disign

Minpunten

• Telefoon erg glad (hoesje aanbevolen)
  • Geluidskwaliteit niet super

Prive 15-04-2019

Mooi scherm, degelik ontwerp

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben overgestapt van iPhone X naar P30 vanwege de camera en gebruik van NFC. Huawei heeft mij niet in de steek gelaten. Scherm is mooi, maakt mooi foto's, NFC werkt goed en batterijduur is veel beter dan mijn oude iPhone. User interface is prima en begrijpelijk. Je kan lekker veel zelf instellen en bent vrij in het delen van bestanden.

Pluspunten

• scherm
  • accu
  • camera

Minpunten

• te veel instellingen

Pascal 15-04-2019

Fantastisch scherm, camera en batterij

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb de telefoon nu een weekje in mijn bezit en kan niet anders zeggen dan dat hij mij erg goed bevalt. De P30 heeft een perfect formaat voor mensen met normale handen. Mocht je toch af en toe de telefoon met 1 hand bedienen, dan kan je ook gebruik maken van de een handige modus: erg handig! Het scherm beschikt over een top scherm dat genoeg licht geeft voor alle gebruikssituaties. YouTuben en Netflixen is dan ook geweldig! Dit kan je erg lang volhouden door de ruime accu: ik red het makkelijk tot het eind van de dag. Verder beschik je over een geweldige camera, wat een aanrader. Al met al dus een fantastische keuze geweest om deze telefoon aan te schaffen.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Scherm
  • Ruime keuze aan instellingen

Minpunten

• Geen stereospeaker

Ruben Postma 15-04-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben altijd een samsung gebruiker geweest en dat is me altijd goed bevallen maar, laatst zag ik de huawei p30 en ik wou deze heel graag hebben vanwege de kleur alleen. Beetje gek verhaal maar, wat bleek ik was er in 20 minuten al aan gewend. Hele fijne telefoon met fantastishe camera, lekker veel geheugen, goed geluid, erg snel en erg eenvoudig in gebruik al met al een top telefoon die zeker niet onder doet aan Samsung( waarschijnlijk zelfs beter) dikke aanrader.

Pluspunten

• Goede camera
  • Erg snel
  • Veel geheugen
  • Eenvoudig in gebruik
  • Goed geluid

Joep 15-04-2019

Echt een top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Hele goeie telefoon grote accuduur/camera. Dit is de 1ste keer dat ik een huawei telefoon heb, hier voor altijd iPhone/ Samsung gehad. Maar dit is veel beter en goedkoper!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Snel opladen 30min 70H

Berna 14-04-2019

Huawei P30 fijne telefoon!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De nieuwe Huawei P30 is een fijne telefoon. Snel werkend en makkelijk in gebruik. Camera is ook heel goed.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Fijn toetsenbord voor de berichten

Nedalamoory77 14-04-2019
  • Product gekregen

5384BP Jayden straat 15 heesch

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is geweldig eenvoudig en licht en de batterij gaat lang mee. Het netto geluid van de camber is erg mooi en de vorm is prachtig

Sven 13-04-2019

Mooi scherm, goede camera en goede accuduur.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Na een tijd op zoek te zijn geweest naar een nieuwe telefoon die aansluit bij mijn wensen, gestuit op deze Huawei p30. Ik hecht veel waarde aan een lange accuduur en een goede camera. Daarnaast wil ik ook op gebied van prestaties niet te veel inleveren.

De P30 is lekker snel en alles wat ik doe gaat lekker snel. Ik gebruik mijn telefoon voor lichte taken zoals browsen, mailen en filmpjes kijken. Daarnaast speel ik ook wel eens een spelletje of doe verschillende dingen tegelijk. Hij hapert nooit en alles blijft soepel lopen. Het scherm laat mooie kleuren zien en is lekker scherp. Daarnaast ziet de telefoon er mooi uit en heb ik al verschillende complimenten gekregen over het ontwerp.

Achterop zijn 3 camera's te vinden welke mooie foto's kunnen maken. Ik heb hem nu in verschillende situaties foto's gemaakt en was verbaasd over de kwaliteit. Wanneer ik inzoomde en een foto maakte waren deze nog steeds scherp en de kleuren worden mooi weergegeven.

Qua accuduur is het mij nog niet gelukt om de telefoon aan het eind van de dag leeg te krijgen. Sommige dagen gebruik ik de telefoon meer dan andere dagen. Zelfs bij heel intensief gebruik was er aan het eind van de dag nog meer dan 30% van de batterij over. Een half uurtje aan de lader en hij was eigenlijk alweer ver genoeg vol om er weer een dag tegenaan te kunnen.

Van tevoren heb ik veel gelezen over dat de software skin van Huawei vol en rommelig zou zijn. Hier was ik een beetje bang voor, maar ik vind het erg meevallen. Er staan wat apps op voor geïnstalleerd die je niet nodig hebt, maar deze kan je makkelijk verwijderen en daarna ben je er vanaf.

De vingerafdrukscanner zit bij deze telefoon onder het scherm, voor mij de eerste ervaring hiermee. Ik moet zeggen dat deze beter werkt dan ik in eerste instantie had verwacht. Hij is nog lang niet zo nauwkeurig en snel als een traditionele vingerafdrukscanner, maar er is prima mee te werken en over het algemeen niet storend. Daarnaast merk ik dat hoe ik meer ik deze gebruik, hoe nauwkeuriger hij wordt. Ik heb het idee dat de vingerafdrukscanner lerend is en je vinger steeds beter leert te herkennen.
Een foutje in de software is dat het vingerafdruk teken blijft verschijnen als je het scherm uitzet. Dit vind ik vrij hinderlijk, maar heb ondertussen vernomen dat huawei aan een update bezig is waarmee dit probleem verholpen wordt.

Al met al heel erg blij met deze telefoon, waarbij er geen onoverkomelijke minpunten naar voren komen.

Pluspunten

• Goede Camera
  • Lange accuduur
  • Doet niet veel onder voor het vlaggenschip

Minpunten

• Flikkerende vingerafdrukscanner in standby