Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

5,4

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

LinGo 21-09-2020

Heel fijne telefoon

Heel fijne telefoon.
Had van mij wel iets kleiner gemogen.
Vooral gekozen vanwege de opslagruimte.

Barend1945 21-09-2020

Bevalt uitstekend!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Mijn telefoon werkt geweldig. Dat wil zeggen dat alle functies ed zitten waar je die verwacht.

De foto's zijn van uitstekende kwaliteit en het hulpprogramma werkt zeer goed.

Anoniem 21-09-2020

Samsung Galaxy A51

Mooie kleur telefoon..
Overzichtelijk en duidelijk..
Maakt mooie en duidelijke foto's..
Ben er blij mee..

geert1948 21-09-2020

Uitstekend apparaat voor mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Een hele verbetering t.o.v. mijn vroegere A3. Mooi groot duidelijk scherm, maakt mooie foto's, goed leesbare teksten.

Hennybee 20-09-2020

Valt na mijn S8 wel ff tegen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

De 128 mb opslag is mijn inziens het enige positieve aan dit toestel. De camera is zelfs met de hoogste resolutie instelling vaak niet scherp bij uit snedes. Er zit een vertraging in de sluiter knop als je drukt om een foto te maken dan gebeurt dat niet gelijk maar eenfractie van een seconde later.

Mia73 20-09-2020

Mooi model en uitstekende functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Deze smartphone is erg licht en het scherm is super groot. Gebruik al langer A series maar deze is absolute beter dan de vorige versies.

lissie 20-09-2020

Samsung bevalt altijd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

enige min punt is het maken van een screenshot....
Nu 2 knopjes aan 1 kant tegelijk indrukken is soms onmogelijk met een hoesje

Anoniem 20-09-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

heb al jaren een Huawei gehad, nooit problemen.
Nu gebruik ik telefoon dagelijks als hotspot voor auto. Valt steeds uit moet ik verbinding opnieuw instellen. En dan de app van mijn bank werkt alleen op wifi. Spijtig, als ik dat geweten had had ik weer Huawei gekocht.

jass29 20-09-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon bevalt mij omdat die aardig groot is, dat kijkt fijn. De telefoon werkt goed naar behoren.

John1964 20-09-2020

Echt waarde voor je geld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Een prima telefoon die alles biedt wat je van een moderrne smartphone mag verwachten. Prima contrastrijk display, vrijwel randloos. Op alle gebieden een ruim voldoende prestatie en dat alles onder de uitstekende architectuur die ik al van Samsung gewend was. De accu gaat bij normaal gebruik een ruime twee dagen mee, wat prima is omdat er snel kan worden geladen. Uitstekende telefoon.

Sim1234 19-09-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Hiervoor altijd een telefoon gehad uit de s serie. De verkoopster zei dat we beter deze konden nemen dan een oudere uit de s serie. Vind hem toch wat langzamer.

kevins358 19-09-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

het is een fijne telefoon en natuurlijk ook van samsung dus software is perfect hardware is ook fijn en het is een goede telefoon voor zijn prijs hier en daar wel wat lagg in software maar is niet veel en valt makkelijk aan te wennen

Anoniem 19-09-2020

Wat je verwacht voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb al een maand of langer de Samsung A51 en vindt dit echt een geweldige telefoon voor de prijs. De camera's zijn uitstekend alleen zijn er wel een paar minpunten zoals dat de processor wat trager is dan je verwacht en dat het beeldscherm maar 60hz, voor de rest heb ik helemaal geen problemen gehad het processor is niet al te traag maar vergeleken met betere A versies merk je wel een verschil. Dit product is ook zeker een aanrader voor mensen met een budget.

MarjonL1961 18-09-2020

Super telefoon voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung A51 gekocht om S8 te vervangen. Tot nu toe merk ik weinig verschil, terwijl deze aanzienlijk goedkoper is.