Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Anoniem 24-11-2021

Fk chil

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Nooit problemen mee. Lekker groot scherm. Perfect voor veel school/ werk werk.
Jammer genoeg wat weinig hoesjes te vinden

Anoniem 20-11-2021

De 100 pixel camera

Ik vind het een hele goed telefoon, vooral hoe voeilend het is en de camera is geweldig. Wat ik zou veranderen is de design van de camera aan de voor kant van de schrem, maar voor de rest is geweldig

Anoniem 19-11-2021

Heerlijk super toffe telefoon!

Als allereerst wat mij opviel dat dit echt een mooi groot slapschip onder de auto's een dikke S klasse.

Kom zelf van een s20 naar de ultra, wat mij erg opvalt is dat deze telefoon een vele male langere levensduur van de batterij heeft.

Ook de 12GB ram en het 120hz vloeiende scherm doet het super, telefoon voelt heel 'smooth' aan.

Abdu1996 18-11-2021

Geweldige kenmerken

Het scherm is echt goed. De camera heeft zoom van 100x. Niet teveel knopjes en gedoe. Design is ook mooi. Wat wel een beetje vervelend is, is dat de camera's aan de achterkant uitsteken. Wanneer je de telefoon op een tafel legt, dan ligt hij niet plat. Wanneer je er een hoesje om heen doet, heb ik hetzelfde. Ik ben dan bang dat het glas van de camera's kapot gaat. Voor de rest echt goede, snelle telefoon en verder weinig opmerkingen.

Anoniem 17-11-2021

Fijne telefoon

Telefoon is fijn in gebruik, snel. Enige minpunt is dat een aansluiting voor "normale oortjes" mist. Je wordt zo verplicht om draadloze oortjes aan te schaffen.

Saly 14-11-2021

My experience

A crazy expensive phone with a damaged earphones before using them.
first time disappointed by samsung.

veldt 08-11-2021

samsung s20 ultra

mooie design, softare matig is het even wennen maar de telefoon is vrij overzichtelijk.
hij werkt naar behoren. en ben zeer tevreden over de specificaties van de telefoon

SaintlyPumpkin 07-11-2021

Had er meer van verwacht

Op zich een fijn toestel, maar de camera doet niet wat het beloofd.
Hij wordt ook heel snel erg heet en de kleuren zijn heel raar..

Anoniem 06-11-2021

Erg tevreden mee !

Super toestel , alleen duurt het een eeuwigheid voordat je een foto kan nemen en bij de update meerdere foto's kwijt geraakt

Anoniem 01-11-2021

Zeer mooie en goede telefoon

Sinds kort overgestapt van iphone naar samsung en zeer erg tevreden en super telefoon had de stap veel eerder moefen nemen.

Anoniem 28-10-2021

ik moet zeggen goeie telefoon

ondanks de focus op de camera jammer genoeg wat traag is kan ik er wel mee leven maar naast dat echt een goed apparaat.

JesseG 21-10-2021

Galaxy S20 Ultra Review

Ik vindt het een top telefoon. Ik vindt het feit dat de achterkant volledig van glas is niet altijd fijn maar wel mooier. Ik ben ook blij dat het een telefoon is die ver kan inzoomen, maar mij lijkt het wel een goede toevoeging om er een ingebouwde stabilisator is te zetten. Hierdoor komt het zoomen meer tot zijn recht omdat je hem met je handen zelf niet goed stil kunt houden waardoor je eigenlijk alleen maar pixels ziet. Dit is wel jammer. Ik geef wel mijn complimenten voor de helderheid/kwaliteit van de camera en het scherm.

Ilias0183 20-10-2021

S20

De telefoon is heel krachtig en heeft een goeie camera kan echt prachtige foto's maken en de telefoon gaat lang mee

Anoniem 20-10-2021

Super fijn

Mooie grote telefoon met veel opties. Werkt goed en erg blij mee! Lekker snel en kan ver inzoomen. Wel duur als je hem nieuw aanschaft. Ook vind ik soms de foto's op bepaalde plekken niet optimaal scherp

Jaison 16-10-2021

S20 ultra geweldig!!

Ik geef de s20 ultra een heel hoog cijfer omdat ik van alle functies hou. De telefoon is precies goed voor mij omdat het fijn in mijn handen zit wn is niet te zwaar . Zelf vond ik de telefoon eerst wel te groot maar daar wen je wel aan. De telefoon gaat lang mee op een opgeladen battery. En de camera is een hele grote update vanaf de s10 series. Dus de s20 ultra geef ik een dikke 9.5

Anoniem 15-10-2021

Beste telefoon

Ik ben echt fan van deze telefoon. Het scherm is mooi. Dat komt voor al door het amoled scherm, en 120 herz rate. De kwaliteit van de afwerking is top. Alles is strak en stof en water dicht afgewerkt. En de camera maken overweldigende foto's. Er is 1 puntje wat minder is: het camera blok. Dit is te dik. Zonder hoesje licht je telefoon niet lekker op tafel

Anoniem 12-10-2021

Geweldig

Ik vind mijn Galaxy 20utra heel goed met foto's en mooi vorm en snel system en schrijven en heelveel ruimten.

Anoniem 11-10-2021

Over de top

Veel ruimte en opslag, makkelijk in gebruik en tip top foto's. Nu alleen mijn vrouw nog overtuigen om er ook een te kopen en eindelijk de Huawei te dumpen.

Miz0 08-10-2021

Beste telefoon die ik ooit heb gehad

Haal gewoon deze telefoon en je zou gewoon geen spijt van krijgen! Een hele stereke telefoon met 12gb ram is letterliji meer dan mijn computer. Is heel snel en met 120hz is die scherm gewoon niet normaal mooi

BambinoR 07-10-2021

Geweldig product

Ik ben heel tevreden met de Samsung S20 ultra 5G super snelle internet en de telefoon zelf is ook super snel in een woord geweldig ik heb nu alle Samsung reeksen gehad van de 1ste tot aan deze super toestel nu.