Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

JesseG 21-10-2021

Galaxy S20 Ultra Review

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik vindt het een top telefoon. Ik vindt het feit dat de achterkant volledig van glas is niet altijd fijn maar wel mooier. Ik ben ook blij dat het een telefoon is die ver kan inzoomen, maar mij lijkt het wel een goede toevoeging om er een ingebouwde stabilisator is te zetten. Hierdoor komt het zoomen meer tot zijn recht omdat je hem met je handen zelf niet goed stil kunt houden waardoor je eigenlijk alleen maar pixels ziet. Dit is wel jammer. Ik geef wel mijn complimenten voor de helderheid/kwaliteit van de camera en het scherm.

Ilias0183 20-10-2021

S20

De telefoon is heel krachtig en heeft een goeie camera kan echt prachtige foto's maken en de telefoon gaat lang mee

Anoniem 20-10-2021

Super fijn

Mooie grote telefoon met veel opties. Werkt goed en erg blij mee! Lekker snel en kan ver inzoomen. Wel duur als je hem nieuw aanschaft. Ook vind ik soms de foto's op bepaalde plekken niet optimaal scherp

Jaison 16-10-2021

S20 ultra geweldig!!

Ik geef de s20 ultra een heel hoog cijfer omdat ik van alle functies hou. De telefoon is precies goed voor mij omdat het fijn in mijn handen zit wn is niet te zwaar . Zelf vond ik de telefoon eerst wel te groot maar daar wen je wel aan. De telefoon gaat lang mee op een opgeladen battery. En de camera is een hele grote update vanaf de s10 series. Dus de s20 ultra geef ik een dikke 9.5

Anoniem 15-10-2021

Beste telefoon

Ik ben echt fan van deze telefoon. Het scherm is mooi. Dat komt voor al door het amoled scherm, en 120 herz rate. De kwaliteit van de afwerking is top. Alles is strak en stof en water dicht afgewerkt. En de camera maken overweldigende foto's. Er is 1 puntje wat minder is: het camera blok. Dit is te dik. Zonder hoesje licht je telefoon niet lekker op tafel

Anoniem 12-10-2021

Geweldig

Ik vind mijn Galaxy 20utra heel goed met foto's en mooi vorm en snel system en schrijven en heelveel ruimten.

Anoniem 11-10-2021

Over de top

Veel ruimte en opslag, makkelijk in gebruik en tip top foto's. Nu alleen mijn vrouw nog overtuigen om er ook een te kopen en eindelijk de Huawei te dumpen.

Miz0 08-10-2021

Beste telefoon die ik ooit heb gehad

Haal gewoon deze telefoon en je zou gewoon geen spijt van krijgen! Een hele stereke telefoon met 12gb ram is letterliji meer dan mijn computer. Is heel snel en met 120hz is die scherm gewoon niet normaal mooi

BambinoR 07-10-2021

Geweldig product

Ik ben heel tevreden met de Samsung S20 ultra 5G super snelle internet en de telefoon zelf is ook super snel in een woord geweldig ik heb nu alle Samsung reeksen gehad van de 1ste tot aan deze super toestel nu.

Alex17 02-10-2021

Perfecte mobiel

We hebben er 2 gekocht ook voor mijn vrouw.
We zijn super te bieden met het gebruik.
Ook zijn ze super snel 't.o.v onze oude A7 (2018)

Anoniem 29-09-2021

Handige functies!

Ik heb zelf eerst een tijdje een Samsung Galaxy S8+ gehad. Nu vond ik deze telefoon erg fijn, maar toen de scherm helaas stuk ging had ik besloten om te switchen naar een OnePlus. Ik realiseerde me snel dat de OnePlus heel wat dingen miste die ik erg fijn vond bij mijn Galaxy S8+. Ik heb het dan vooral over functionaliteit zoals de Secure Folder. Dit is erg handig als je bepaalde bestanden extra beveiligd wilt opslaan. Zo is ook de edge screen erg handig om snel en gemakkelijk bepaalde functies te kunnen gebruiken en ook de ingebouwde vingenprint sensor die er bij de S8+ er nog niet was. Verder zijn dingen zoals de camera echt geweldig. Ik heb hiermee erg mooie fotos en videos gemaakt met mijn vriendin in hoge kwaliteit. Ik vind het echt geweldig om ernaar terug te kijken. Als laatste vind ik het erg handig en leuk wat Samsung aanbiedt voor telefoons. Zo heb ik bijvoorbeeld de LED cover case gekocht. Dit is een erg leuke additie voor mijn telefoon. Vanwege het grote heldere scherm en dolby atmos kan ik ook op mijn telefoon leuk naar shows en films kijken op Disney+, Prime en Netflix zonder verlies van kwaliteit. De batterij is ook erg groot. Hierdoor gaat die lang mee. Ik vind het dus een geweldige telefoon voor niet alleen dagelijks gebruik, maar ook voor gebruik zoals bij het kijken van shows of films en het maken van foto's en videos.

Anoniem 28-09-2021

Super super super

Nu een paar maanden de s20ultra en ben er heel blij mee. super snel super handig en super software!.

Liesbeth5144 25-09-2021

Heel fijn

Ik vind de s20 ultra 5g heel fijn het is wel even wennen aan het grote beeld en hij maakt hele mooie foto's

Maestro 25-09-2021

Uitstekend toestel

Een hele uitstekende toestel. Design en prestaties zijn geweldig. CamerA heeft mooie opties . Batterij gaat lang mee

Anoniem 24-09-2021

Supertoestel.

Prachtige foto's, snelle processor en ligt goed in de hand!
Het is mooi vorm gegeven, niet te groot maar precies goed

Anoniem 22-09-2021

Mijn nieuwe Samsung Galaxy S20 Ultra

Kan weer meer als mijn S7 waar ik ook jaren plezier mee heb gehad, iets groter, meer geheugen, en door de 5G sneller.

Jeltje62 20-09-2021

Fijn en goed toestel met prima camera

Veel vooronderzoek gedaan voor de koop. Geheel tevreden. Camera is inderdaad heel erg goed. Ook fijn dat het toestel een sd kaart mogelijkheid heeft. Gewoon een fijn toestel. Tevreden!

Peerke1 13-08-2021

Mooi toestel met prachtige foto/video kwaliteit

1 maand dit toestel in bezit. Maakt prachtige foto's en video's. Batterij gaat lang mee en is zeer snel opgeladen. Wel mis ik de hartslag sensor. En het toestel is zwaar en groot. Dit is wel makkelijk te verhelpen door een goed hoesje.

Anoniem 04-08-2021

Super toestel met 5G!

Dit toestel genomen ter vervanging van de galaxy S10+. Deze is weer iers groter en heeft 5G, zodat ik ook op de toekomst ben voor bereid!

Anoniem 23-07-2021

Top service en apparaat

Na kapote speakers weer gouw gerepareerd binnen 2 dagen top service dus daar zal het zeker niet aan liggen voor de rest heb ik 1 opmerking maak de camera niet verhoogt heb dan liever een dikkere telefoon