Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Emine6868 05-08-2020

Geweldige telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Ik gebruik al jaren samsung omdat mijn gegevens nooit verdwijnen het is een snelle telefoon en makkelijk te gebruiken

Sofiaimss 04-08-2020

De geweldige Samsung s20 ultra

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon , het is van goeie kwaliteit . Het is een super toestel . Ik vind de camera’s geweldig aangezien ze zelfs 400x inzoemen, en het is heel gemakkelijk te gebruiken Deze telefoon raad ik zeker aan .

Panda 04-08-2020

Ultra goed,

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Mooi en snel. Ik speel vaak PUBG MOBILE en mijn scherm wordt wel warm als ik uren aan het gamen ben en verder hij werkt uitstekend.

Alexander Leiden 04-08-2020

Fraai design en uitstekende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Het toestel heeft een groot scherm met hoge resolutie en helderheid. De camera functies zijn uitstekend, en het toestel is erg snel.

carmel 04-08-2020

Amazing pictures

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

the quality of the phone and the pictures are next level. I would like to follow a little course to figure out how to get everything out of the camera and editing film and pictures on the phone. The camera just looks very big and the lens gets dirty but the quality of the pictures makes up for it.

Anoniem 04-08-2020

fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

zeer fijne en goeie telefoon makkelijk in het gebruik goeie camera, batterij gaat redelijk lang mee. Alleen jammer dat de camera aan de achterkant uitsteekt hierdoor leg ik hem eigenlijk nooit op de achterkant.

Boertjepaul 03-08-2020

Vakmannen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

ze zijn topper de accu's zijn top en de camera's en de vorm vind ik prachtige maar van iPhone vind ik echt niet mooi daarom kies ik voor julie!!!

sjefvdpol 03-08-2020

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Het is dat bevalt me goed goede kwaliteit goed ontwerp camera bevalt goed goed ontwerp netjes snelle bediening gratis telefoon aan en alle mensen die in Samsung wil hebben en een goede camera

Foeg 03-08-2020

Geweldige telefoob

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

telefoon werkt goed scherpe foto's. Ben er super blij mee. Klein nadeeltje mijn batterij gaat snel leeg

DIDI85 03-08-2020

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

zowel mijn partner en ik hebben 2 mooie toestellen van S20 ulta gekocht. Super blij mee. echt een aanrader!

Sisi85 03-08-2020

Mooie geweldige toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Ben erg blij met mijn nieuwe toestel. ik gebruik al jaren Samsung en wil nooit meer iets anders. vooral deze de S20 ulta. wat een telefoon.

Anoniem 02-08-2020

Everything in your hand!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Phone is the best you can get out of all flagship devices. Camera is exceptional. Now and then the auto focus could be improved but otherwise it's great! Phone gets hot but considering the power it has, it's understandable. Smoooooth 120hz all day!

Mink 43 02-08-2020

Goede s20 ultra

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

in het begin ging de batterij wel erg snel leeg maar dat kwam omdat hij eerst aan het inleren is hoe jij de telefoon gebruikt nu doe ik er met gemak 2 dagen mee. Hij is wel duur maar zeker waar voor zijn geld

Anoniem 02-08-2020

Een geweldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

De samsung S20 Ultra voelt als een heuse upgrade van mijn oude telefoon (Galaxy S9). Het is sterk, snel, sleek en superieur op de huidige telefoonmarkt. Het laad razendsnel op en de batterij gaat ook heerlijk lang mee. Het geluid voelt ook rijker dan de S9.

Wat ik spijtig vind van de Samsung S20 is het feit dat de europese versie de Exynos 990 gebruikt en de amerikaanse versie de snapdragon 865.

De amerikaanse processor chip is gewoon beter dan de europese variant. De amerikaanse s20 is van zichzelf ook nog goedkoper.

Dat waren de minpunten die mij al bekend waren voor de aankoop, maar aan het eind van de dag merk ik er zelf niks van.

Kortom: een geweldige telefoon.

Monique50 02-08-2020

Niet tevreden over bescherming camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Op het glas van camera zaten na dag 1 2 haarscheurtjes in. Ondanks het hoesje wordt de camera niet goed beschermd. Jammer verder een prima telefoon.

fallondwjn 02-08-2020

Samsung gebruiker sinds de ladyphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

ik ben super te vreden over samsung ik gebruik de telefoons van samsung al jaren en ben super te vreden. Nu gebruiken we al jaren de smartphone natuurlijk en het besturingssysteem is super makkelijk ik heb geen op of aan merking ben nu sinds een dag in bezig van een samsung galaxy S20 ultra en ben echt super te vreden.

Anoniem 01-08-2020

Alles is top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Ik heb altijd samsung en zou niks anders willen. Ook dit toestel is weer geweldig. Vooral de groote en camera . Echt super

Maus318 01-08-2020

Ik had toch liever de nieuwe note 20 ultra

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim)

Ik had toch liever de nieuwe note 20 ultra, omdat ik toch de s-pen mis. Maar omdat ik niet anders kon en toch Samsung fan ben boor de s20 ultra gegaan. Het is een beest van een toestel!! Ik mis wel de 3,5mm jack. Ik heb nu alleen de standaard dopjes met touwtje er aan