Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Dendan 21-02-2021

Ongelovelijke verbetering

De camera is erg goed, hij is scherp en kan ver inzoomen, maar als je te ver inzoomt dan is het moeilijk om je camera te focussen op een bepaald iets. De snelheid is geweldig. Mooie glazen achterkant en hij ligt goed in de hand. Als je van een s9 een upgrade wilt dan zou ik deze aanbevelen.

PeterR999999 16-02-2021

Heel fijne telefoon

De telefoon werkt snel en geeft een mooi beeld. Tevens super foto's en video's. Was blij met de Samsung S9 plus maar deze S20 ultra is een stuk beter.

PasGab 15-02-2021

Altijd mobiel en super shots!

Het is een super mooi toestel en prettig in gebruik. De camera maakt echt super scherpe foto's, je krijgt gewoon zin in het fotograferen. De batterij gaat vrij lang mee dus je bent altijd mobiel. Enig puntje want Samsung hopelijk zou kunnen veranderen dat zijn de vele updates die mij gevraagd worden uit te voeren.

Anneli 09-02-2021

Gave camera!

Ik ben het meest enthousiast over de camera van deze telefoon! Maakt super mooie en scherpe foto's. Verder een fijne telefoon in de omgang, al vind ik hem persoonlijk een tikje te groot om comfortabel vast te kunnen houden.

Roos88 31-01-2021

Hoge kwaliteit met luxe uitstraling

De kwaliteit en snelheid van het beeldscherm maken me vrolijk! Erg tevreden met de camera, maar daar had ik het toestel dan ook voor aangeschaft. Luxe toestel. Verbeterpunten? De super fast charging lader is niet te gebruiken (ook niet voor normaal laden) op de andere telefoons in mijn huishouden.t

Anoniem 31-01-2021

Geweldige telefoon

Super snel, snel opgeladen. Mooie camera waarmee is super ver kan inzoomen. Over het algemeen, de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.

Jacky 1403 30-01-2021

Perfect

Dit is de beste Samsung die ik heb gehad
Makkelijk te bedienen en zeer snel en foto's maken als de beste camera's
Gewoon top.

Arie48 30-01-2021

KWALITATIEF ZEER ZEER GOED

na jarenlang erg tevreden te zijn geweest met de Samsung J5 was het tijd om een moderner type aan te schaffen, heb me erg lang georienteerd op allerlei toestellen, echter telkens kwam ik weer terecht bij de S20 serie. Op 7-1-2021 een S20 Ultra besteld, na ontvangst en het gebruik er van nu ca. 3 weken moet ik zeggen dat dit echt een fantastich toestel is, van zeer snel tot zeer zeer fraaie vormgeving en ook hele fraaie foto's. In 1 woord SUPERB

Emms 29-01-2021

Geweldige toestel

Ik heb deze toestel al ongeveer 10 dagen in handen en ik vind het echt een top toestel. Ik heb de galaxy s3, s5, s6, s7, s8 en nu de s20 ultra gehad. Samsung heeft mij nooit teleur gesteld.
De scherm is prachtig en scherp zoals de foto's.
Het is een perfecte toestel voor alles te kunnen gebruiken.
Videos kijken, muziek luisteren, games etc etc.
Ik ben echt verliefd op de kwaliteit van samsung. Ze zijn er ook altijd voor me wanneer ik ze nodig heb!

Anoniem 29-01-2021

Super gaaf!!

Ik zocht een telefoon met een mooie camera, omdat ik foto's maken en bewerken erg leuk vindt! Dat is op deze telefoon super!! Zeer blij met mijn aankoop!

Saar26 27-01-2021

Had meer verwacht

Hele hype over de s20 ultra, natuurlijk gehaald maar tot de dag van vandaag nog steeds geen 5g en de camera is niet scherp. Verdere functies zijn niet denderend.

Anoniem 26-01-2021

Beste camera ooit!

De S20 Ultra speciaal aangeschaft voor de camerafunties.
Kwaliteit van de foto's is ver boven verwachting! Dat scheelt weer een apart fototoestel op reis.
Ook fijn dat foto's op apart SD-kaartje opgeslagen kunnen worden.
Video's zijn scherp, vloeiend van beweging en de microfoon registreerd superscherp.
En uiteraard zijn de overige telefoonfuncties idem dito. Toestel reageert zeer snel en de lichtste aanraking is genoeg.
Toptoestel!

Touria K 25-01-2021

Geweldige telefoon

Design van de telefoon is heel mooi. Makkelijk in gebruik. Telefoon maakt prachtige fotos. Je hebt geen fototoestel meer nodig.

Ingevl 24-01-2021

Fantastische camera en super snel!!

Ik ben van de Samsungs S9 plis overgestapt naar de Samsung S20 Ultra en ik ben dolgelukkig, de telefoon is super snel door de 8GB werkgeheugen, het heeft fantastische camera's waar je ook met minder licht hele mooie foto's maakt en flink kunt inzoomen en het overzetten van tegeven is peanuts. Kortom top!

Anoniem 23-01-2021

Snel en makkelijk in gebruik

Ik ben erg tevreden. De apps werken heel snel en makkelijk. De kwaliteit van de camera's zijn onvoorstelbaar mooi en het filmen van 8K video's zorgt voor een extra leuke ervaring.

Anoniem 22-01-2021

Prachtige foto’s,scherp van dichtbij tot veraf

Alles wat ik gebruik (ik gebruik niet alles is teveel voor mij ) bevalt prima .
Maar dat was ook al zo bij het gebruik van de vorige Samsung telefoons.

Anoniem 20-01-2021

Top toestel in een mooi jasje

Ik ben al een galaxy gebruiken sinds de S2!
Sindsdien een hoop veranderingen doorgemaakt en altijd positief verrast! Zo ook nu! Heerlijke telefoon met super camera's en een heerlijke besturing! Echte aanrader!

Camera liefhebber 20-01-2021

Geweldige camera en top accu

Het werd tijd om mijn note te vervangen. Aangezien ik de pen niet of nauwelijks gebruikte, overgestapt op de S20 ultra.
Wat een geweldig apparaat. Accu van de note was goed, die van de ultra nog beter. Ik kan 2 dagen mijn telefoon gebruiken voordat ik hem weer mag opladen
De camera is echt top. Vooral de zoom is prettig. Tot 10x gaat uitstekend, daarna wordt het n beetje toveren in tot de 100x te komen. Maar dat mag de pret niet drukken, de camera is echt geweldig