Braun Series 3 3050cc - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

Aad 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Comfortabel en fijn gebruikers gemak

De Braun 3 serie pro is gewoon een fijn scheerapparaat met vele gemakken, bv het nat scheren en het reinigen met het dock systeem met alcohol. Je kan hem ook gewoon onder de kraan schoon spoelen. Hij glijd moeiteloos over elk gezicht, heb littekens in mijn gezicht en geen probleem en de tondeuse doet zijn werk ook meer dan goed. Hij scheert comfortabel en goed. De eerste keer is het even wennen want hiervoor scheerde ik me met mesjes maar zou nu niet meer willen ruilen. Al met al zijn geld zeker waard en kan hem aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Nat scheren en goed voor elk gezicht.
  • In het dock automatisch reinigen.
  • Trimmen gaat ook moeiteloos.

Minpunten

• In het begin even wennen maar daarna pico bello
  • Kan geen minpunten opnoemen.

Surijava 22-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed voor de dag komen

Ik heb dit app nu al 2 weken uitgeproberen. Het is een app met een mooi design. Het is ook fijn dat het zelfreinigt na elke scheerbeurt. Het geeft ook een heerlijke geur. Alleen vind ik het app nogsteeds niet goed scheert bij de hoeken op het gezicht. Verder is het app gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• zelfreinigend

Minpunten

• Voelt hard aan de huid
  • Scheert niet goed bij de hoeken op het gezicht

Mitchversluis 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk makkelijk!

Ik heb de Braun Series 3 nu een kleine twee weken in mijn bezit, en ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast! voorheen was ik altijd van mening dat een elektrisch scheerapparaat nooit hetzelfde resultaat zou kunnen leveren als een ouderwets scheermes. Het scheerapparaat van Braun doet het daarin tegen hartstikke goed! Het apparaat ligt goed in de hand, en voelt fijn aan. Ook de zelfreiniging van het apparaat werkt goed, en het geeft het apparaat weer het gevoel alsof hij nieuw uit de doos komt. Tevens is het apparaat waterdicht, dus het is gemakkelijk om het volledige apparaat goed schoon te houden. Het enige nadeel wat ik tot nu toe aan het scheerapparaat heb gevonden is de 'grote' houder, wat het moeilijk maakt om hem overal mee naartoe te nemen (denk bijvoorbeeld aan vakantie) eindstand ben ik zeer tevreden over het apparaat, hij doet wat hij moet doen, en dat doet hij goed!

Pluspunten

• Fijne ligging in de hand
  • Niet zwaar
  • Grote accu capuciteit
  • Duidelijke handleiding
  • Handige reinigingsmodule

Minpunten

• Lust behoorlijk wat reinigingsvloeistof
  • Houder erg opzichtig

Rob 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Scheerapparaat Braun Serie 3 3050 cc

Onlangs ontving ik het scheerapparaat Braun Serie 3 3050 cc voor te testen. Ik had me voor dit type scheerapparaat aangemeld omdat ik benieuwd was naar de zelfreinigende scheerkop. Ik scheer me al jaren met een scheerapparaat van het merk Braun omdat de scheerresultaten zeer goed zijn en het apparaat makkelijk in de hand ligt. Qua uiterlijk scheelt het te testen apparaat niet zoveel van het apparaat wat ik reeds in bezit had. Het gewicht van de Braun serie
3 is een stuk lichter dan het apparaat wat ik voorheen gebruikte. Bij ontvangst bleek dat het apparaat goed en mooi ingepakt was. De beschrijving van het apparaat was kort, bondig en duidelijk. Ik heb het idee dat ik met dit scheerapparaat iets langer doe om het gewenste resultaat te krijgen dan voorheen. Dit kan uiteraard aan het gewenningsproces liggen. De huid moet opnieuw wennen aan het apparaat. Erg prettig is dat je met een schone scheerkop ( fris ruikend) 's morgens de dag begint. Je dient wel elke keer het apparaat te reinigen bij het opladen, wat als nadeel heeft dat de vulling van het reinigingsspul snel opgaat.
Nadeel: Houder met accu en reinigingsmiddel is te groot om mee te nemen ( denk aan vakantie).
Voordeel is dan echter wel dat de accu van het apparaat snel is opgeladen.
Al met al zou ik, gezien de prijs-kwaliteit verhouding, deze Braun Serie 3 3050cc ten zeerste aanraden. Ik ben zeer tevreden over de resultaten van dit scheerapparaat.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • perfecte accu (snel opladbaar)
  • zelf reinigend (fris ruikend)
  • perfecte handleiding
  • goede prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• vulling reinigen snel op (kostenplaatje)
  • houder te groot van formaat

may 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

prima scheerapparaat

Na lang twijfelen of ik mijn oude Braun scheerapparaat zou op frissen met een nieuwe scheerkop of voor een nieuw zou gaan. Nou het laatste is het geworden ik ben toch weer voor braun gegaan daar ik de laatste jaren zeer tevreden was met dit merk. Ik ben voor de goedkopere versie van de 3 serie gegaan namelijk de 3050cc. De eerste indruk was dat hij degelijk en mooi ingepakt zat zodat beschadigen tijdens transport bijna onmogelijk was het eerste wat mij opviel was dat het apparaat zeer licht was tegenover de oude voor mij een pluspunt want iets lang zwaar vast houden is toch vermoeiend. Word compleet geleverd met snoer lader borsteltje om hem schoon te maken en de houder inclusief vulling om het apparaat te reinigen, mijn eerste indruk wat betreft het scheren gaat dit iets stroef maar is goed te doen scheren duurt iets langer met deze machine maar kan er natuurlijk ook aan liggen dat mijn huid moet wennen aan een ander apparaat. hij ligt mooi in de hand is klein en zoals ik al zei licht van gewicht de ingebouwde trimmer werkt ook prima ik vind het wel hinderlijk dat het apparaat aan moet staan om hem te gebruiken dit was bij mijn oude niet zo deze ging aan als je hem uitschoof de duur van de accu is prima en ruim voldoende je kunt je ook scheren met het snoer op netstroom als hij leeg zou zijn tevens laad hij binnen 5 minuten op als hij helemaal leeg zou zijn dan kun je hem weer gebruiken wat betreft het laden op de basis vind ik nadelig want je kunt niet alleen laden je moet hem ook reinigen wat het gevolg is dat de vulling sneller leeg gaat en vervangen moet worden voordeel is wel dat je altijd een schoon scheerapparaat hebt ik laad hem gewoon met het snoer op en 2 keer in de week p de basis dat is voor mij voldoende alles bij elkaar vind ik het een prima apparaat in deze prijs klasse en ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• licht van gwicht
  • goedkope prijs
  • prima accu

Minpunten

• reinigen duur