Philips SHAVER Series 7000 S7783 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7783 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jack DM 28-06-2022

SHAVER 7000 SERIE

Ligt goed in de hand
Vroe.ger gebruikte ik scheermesjes met dit toestel kun je nat scheren en met beter resultaat

Anoniem 28-06-2022

Doet wat beloofd is. Een genot om te scheren

Het scheren gaat supersnel, schoonmaken is een koud kunstje, opladen gaat snel, ligt goed in de hand.

Steeg 56 27-06-2022

Fijn apparaat, met weer een vaste tondeuse

Scheert fijner dan de 9000 serie van enkele jaren geleden.pluspunt vind ik dat je niet eerst de kop hoeft te verwisselen als je even de tondeuse wilt gebruiken.

van keulen 26-06-2022

fantastisch scheerapparaat

geen huidirritatie
makkelijk schoon te maken met de schoonmaakunit
sneller scheren dan met een mesje

ChrisL1978 25-06-2022

Aanrader ondanks scheerresultaat beter kan

Goede prijs/kwaliteit. Stevig toestel. Lange batterijduur. Snel opgeladen met meegeleverd laadstation. Makkelijk gereinigd met meegeleverde cleanpods. Goede begeleiding bij scheren en reinigen via app met bluetooth. Niet zo glad geschoren als voorgesteld wordt.

Anoniem 23-06-2022

Zo glad als een baby huidje

Fijn apparaat, makkelijk te bedienen. Goed schoon te maken met bijgeleverd bakje/houder. En resultaat is geweldig net zo glad als nat scheren.

VouweJacoba 22-06-2022

Moest even wennen

Was gewend om met het mes te scheren maar door een dunner wordende huid had ik steeds bloed op mijn kussen, tot ergernis van mijn vrouw. Eerst droog geprobeerd, vond ik matig, nu nat onder de douche met scheergel, dat bevalt prima en benaderd het mes prima. Ik scheer ook mijn hoofd nu onder de douche en dat bevalt ook prima.

Tollie 22-06-2022

Het product scheert goed en snel

Op zich een heel goed product, snel en zuiver. Echter door de brede gedeeltes naast de scheermesjes kom je moeilijk vlak onder je neus. Dat is wel een groot nadeel. Tenzij je een erge wipneus hebt.

Wijkstede 22-06-2022

Product val mij wel tegen. Scheert niet zo glad.

Omdat ik het zo vind. Wat ik ook probeert. Eigenlijk ben ik teleur gesteld. Als ik dit had geweten , had ik hem niet gekocht. Zeker voor die prijs.

Peter G. 21-06-2022

Gemengde gevoelens

Matig tevreden. De vorige generatie scheerapparaten met dubbele scheermesjes techniek deden het beter. En dan deze apparaten met bluetooth ...wat een onzin. Geen hond die daar naar gaat kijken en je doet het nooit goed als ik de app mag geloven. Accuduur is goed, grip ook goed. Scheerhoofden met een vreemde vorm hmm. Ik mis ook een beschermdop daar moet je veel extra voor betalen. Liever geen BT en daarvoor een beschermkapje mr Philips.

Bruggen3728 20-06-2022

Tegenvallende resultaten Shaver serie 7000

Product met name aangeschaft, omdat het apparaat geschikt zou zijn voor de gevoelige huid. In de praktijk blijkt dit niet het geval.

Paesens 17-06-2022

Uitstekende scheerresultaten

Het apparaat functioneert naar verwachting zeer goed!
Ik gebruik het dagelijks.
Het scheert glad en geeft geen irritaties of hinderlijke wrijving en is gemakkelijk schoon te maken.

Scherem 24-05-2022

Glad!

Fantastisch apparaat, ik scheer me er bijna net zo glad mee als met het mes, maar dan zonder de wondjes.

Haykotje 20-05-2022

Mooi design

Dit scheerapparaat maakt zijn belofte waar, mooi en glad resultaat, ligt goed in de hand, niet twijfelen om er een te kopen, met de app kan je alles van het apparaat mooi vokgen, werkt perfec5

Kukkie 19-05-2022

Goede aankoop

Voor vervanging van mijn oude scheerapparaat wederom gekozen voor philips,voor een goed scheerresultaat,alleen de bleutooth App werkt eventjes daarna niet meer na div tips en verwijzingen naar Philips lukt het niet meer,dit is het enige min punt.Div malen App opnieuw geinstalleerd scheerapparaat gereset.Maar niet mocht baten,doe het nu op eigen gevoel en werkt prima.Verder zeer tevreden mooie gladde scheerbeurt,voordeel is het reinigingsstation je heb steeds een fris en schoon scheerapparaat,zelf slijpende mesjes is ook een voordeel,apparaat ligt goed in de hand.Zeer tevreden aanrader.

CharlestheGreat 03-05-2022

Prima product, maar Bluetooth met app werkt niet

Ik heb al heel mijn leven een Philishave. Altijd tot tevredenheid. De laatste was een versie waar een scheergel doseersysteem ingebouwd zat. Herlaas heeft deze het begeven.
Nu heb ik de 7000 series. Deze is wat ‘lomper’. Maar na wat gewenning een prima apparaat. Ook het schoonmaak systeem voldoet goed.

De Bluetooth verbinding samen met een app is echter meer een marketing gimmick dan een serieuze toevoeging. Al na een tweede keer scheren kreeg ik geen verbinding meer. Het enige wat de app bijhoud is of je met kleine rondjes scheert.

Al met al een prima apparaat (ook de bijgeleverde trimmer) maar doe het niet voor de app toevoeging.

@Ludacriss1973 29-04-2022

Een top product!

Waarom ik dit zegd,ik gebruik al jaren dit product. Vandaar,dat ik ook aan mijn familie en vrienden. Dit ook aangeraden,om gebruik te maken van dit product. Een topper

Groblit 24-04-2022

Het product sprak mij aan

Sinds een week het product in gebruik en het voldoet echt aan mijn verwachtingen. Nat scheren met scheergel geeft een heerlijk gevoel en je bent echt glad. Schoonmaken is geen probleem je stopt het onder de kraan en schoon is je apparaat, vooral voor mij met een dunne huid is het heerlijk scheren.

Beppo2007 21-04-2022

Excellent produit

J’ai donné la note de 5* car c’est un bon produit. Le rasage se fait rapidement et en douceur. Que ce soit à sec ou sur peau humide , c’est impeccable.

Dubomar 18-04-2022

Soepel scheren leidt tot glad resultaat

Het scheren gaat snel en fijn en zorgt voor glad resultaat.
Koppeling met app om een begeleide scheerbeurt te starten lukt niet, ondanks dat Bluetooth aanstaat