Philips SHAVER Series 7000 S7783 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7783 op Kieskeurig.nl.

Haykotje 20-05-2022

Mooi design

Dit scheerapparaat maakt zijn belofte waar, mooi en glad resultaat, ligt goed in de hand, niet twijfelen om er een te kopen, met de app kan je alles van het apparaat mooi vokgen, werkt perfec5

Kukkie 19-05-2022

Goede aankoop

Voor vervanging van mijn oude scheerapparaat wederom gekozen voor philips,voor een goed scheerresultaat,alleen de bleutooth App werkt eventjes daarna niet meer na div tips en verwijzingen naar Philips lukt het niet meer,dit is het enige min punt.Div malen App opnieuw geinstalleerd scheerapparaat gereset.Maar niet mocht baten,doe het nu op eigen gevoel en werkt prima.Verder zeer tevreden mooie gladde scheerbeurt,voordeel is het reinigingsstation je heb steeds een fris en schoon scheerapparaat,zelf slijpende mesjes is ook een voordeel,apparaat ligt goed in de hand.Zeer tevreden aanrader.

CharlestheGreat 03-05-2022

Prima product, maar Bluetooth met app werkt niet

Ik heb al heel mijn leven een Philishave. Altijd tot tevredenheid. De laatste was een versie waar een scheergel doseersysteem ingebouwd zat. Herlaas heeft deze het begeven.
Nu heb ik de 7000 series. Deze is wat ‘lomper’. Maar na wat gewenning een prima apparaat. Ook het schoonmaak systeem voldoet goed.

De Bluetooth verbinding samen met een app is echter meer een marketing gimmick dan een serieuze toevoeging. Al na een tweede keer scheren kreeg ik geen verbinding meer. Het enige wat de app bijhoud is of je met kleine rondjes scheert.

Al met al een prima apparaat (ook de bijgeleverde trimmer) maar doe het niet voor de app toevoeging.

@Ludacriss1973 29-04-2022

Een top product!

Waarom ik dit zegd,ik gebruik al jaren dit product. Vandaar,dat ik ook aan mijn familie en vrienden. Dit ook aangeraden,om gebruik te maken van dit product. Een topper

Groblit 24-04-2022

Het product sprak mij aan

Sinds een week het product in gebruik en het voldoet echt aan mijn verwachtingen. Nat scheren met scheergel geeft een heerlijk gevoel en je bent echt glad. Schoonmaken is geen probleem je stopt het onder de kraan en schoon is je apparaat, vooral voor mij met een dunne huid is het heerlijk scheren.

Beppo2007 21-04-2022

Excellent produit

J’ai donné la note de 5* car c’est un bon produit. Le rasage se fait rapidement et en douceur. Que ce soit à sec ou sur peau humide , c’est impeccable.

Dubomar 18-04-2022

Soepel scheren leidt tot glad resultaat

Het scheren gaat snel en fijn en zorgt voor glad resultaat.
Koppeling met app om een begeleide scheerbeurt te starten lukt niet, ondanks dat Bluetooth aanstaat

Van de wal 11-04-2022

Ziet er mooi uit maar werkt niet naar behoren.

Nu mijn man gebruikt hem nu een jaar en hij scheert de helft niet meer af...er draait nog 1 scheerkop en twee niet meer...het zou speciaal voor twee dagen oude baard zijn ..maar dat gaat juist niet....valt zwaar tegen..

Wellen 05-04-2022

Geen aanrader

Ergonomisch niet erg handig, maakt veel lawaai en de app werkt slecht of helemaal niet. Mijn vorige apparaat een smart touch XL was beduidend beter waarvoor een nieuwe oplader zocht niet gevonden ook niet bij Philips.
Dus de 7000 serie aangeschaft jammer.

Henk S 01-04-2022

Koppeling met de app

Koppelen met de app gaat alleen de 1e keer
De volgende keer werkt het niet moet je het apparaat van de Bluetooth lijst verwijderen telefoon uit en aan en de aanmeldprocedure herhalen

Cor C. 31-03-2022

Accessoiresgoedkoop materiaal en slecht ontwerp.

Op 30-03-2020 gekocht.
Kreeg op 31--03-2020 al het verzoek een review te schrijven over het product..
Heb het op 30-03-2020 gekocht en net uitgepakt.
Wat ik wel kan zeggen dat bv de oplaad-unit een wiebelige indruk maakt als ik het scheerapparaat erop zet om op te laden.
Onduidelijke handleiding.zonder texuele toelichting.

Amioc 28-03-2022

Valt heel erg tegen

Ik heb het scheerapparaat nu een kleine 2 maanden.
Bij het openen ziet het product er echt mooi en heel degelijk uit. Je hebt echt een scheerapparaat vast in je hand. Dus qua design is hij top! Mooie kleuren en houd fijn vast.

Wat vind ik minder goed? Nou juist het ding waar ik hem voor gekocht hebt, valt heeel erg tegen. Hij scheert echt slecht. Omdat de scheerkoppen best wel heel groot zijn, kun je de randjes niet echt scheren met dit apparaat. Daarnaast neemt hij ook echt niet alle haartjes mee. De app is leuk, maar je hebt er niks aan. Hij geeft alleen maar aan dat je moet draaien en het tempo, maar dat zorgt er zeker niet voor dat je sneller en beter scheert. dus de app is echt geen toegevoegde waarde.

Wat is wel goed? De batterij duur ; de batterij gaat lang genoeg mee. dat is wel echt fijn. Ook het geluid is zeer aangenaam, Helemaal niet hard. Verder is hij makkelijk schoon te maken.

Al met al, alle randzaken zijn top, maar hetgeen waar je hem voor koopt.. om goed te scheren, valt dus heel erg tegen. Daarom vind ik dit apparaat te niet prijswaardig.

ghitz6210 15-03-2022

NICE PRODUCT

Mooi resultaat, de prijs iets te hoog .Het scheerapparaat past de scheerintensiteit automatisch aan de dichtheid van je baard aan.

Gladjack 08-03-2022

Goed product

Deze scheerapparaat doet goed zijn werk scheert glad en dat is de bedoeling daar van , voor de rest heb ik hem kort in gebruik om een goed beeld te geven

Misnoegd gebruiker 03-03-2022

Toestel doet niet wat het moet doen

Scheerapparaat Philips S7786/55. Aankoopdatum : 17 januari 2022.
Reparatierapport e-care : 21 februari 2022. Vermelding : scheerapparaat vervangen.
Het toestel was nog geen maand oud toen de verbinding tussen de app GroomTribe op mijn GSM Samsung Galaxi S10e (aug 2019) en het scheerapparaat plots niet meer werkte.
Ik heb een test gedaan met de GSM van mijn zoon. Ook met deze GSM werkte het niet. Ik heb zowel op mijn GSM als deze van mijn zoon de app opnieuw geïnstalleerd. Resultaat : de verbinding tijdens het scheren lukt niet.
Mijn zoon, master IT, werkzaam in IT afdeling van een grote bank, merkte op dat het waarschijnlijk een software probleem is en geen hardware probleem. Bij hem op de bank testen ze een nieuwe release van een app uit op 150 gsm toestellen. Zou het kunnen dat de GroomTribe app problemen geeft met mijn type gsm ?
Graag een antwoord.
Moet ik het toestel een tweede maal terug sturen voor reparatie ?

Warre 02-03-2022

Heerlijk scheren zonder irritatie

Dit is de beste aankoop geweest in jaren. Makkelijk in onderhoud. Snel glad scheren zonder irritatie

Moustache Leive 28-02-2022

Content - tevreden

werking prima begeleidende app werkt niet altijd spijtig want is een goede aanvulling. Had beter iets langer nagedacht en de versie met extra trimmer gekocht

Geertje 25-02-2022

Veelzijdig scheerapparaat.

Vorig Philips scheerapparaat was van 1983 en deed nog steeds uitstekend dienst. Wou nu een apparaat die minder geluid maakte en op batterij werkte. Is een uitstekend en geluidsarm scheerapparaat. De reiniging is een pluspunt.

Jack51 21-02-2022

Teleurstellend

Dit is mijn 7e Philips Shaver maar valt wat tegen. Deze versie scheert minder goed als het type dat ik hiervoor had. Mijn vorige shaver was de Smart Touch HQ9160 die inmiddels oud is en het nog goed maar toe was aan een nieuwe scheerkop en mogelijk ook een nieuwe accu. De kop van dit apparaat heeft zo te zien een kleiner scheer oppervlak en de randen zijn breder waardoor het lastiger is om dicht bij de neus te komen.

PaulusBoskabouter 12-02-2022

Dikke tegenvaller

Mijn oude Philips Arcitec is stukken beter dan dit nieuw, veel te duur toestel voor zijn prestaties. Ik wilde hem vervangen omdat hij al zo oud was. Verkeerde beslissing!