Philips SHAVER Series 5000 S5589 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5589 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Overschie 08-08-2022

Mijn eerste scheerapparaat

Dit is mijn eerste echte scheerapparaat. Hiervoor had ik ook een Philips maar dat was een waardeloos ding. Na 5 keer scheren waren de mesjes bot. Het scheerapparaat wat ik nu gebruik is een fantastisch apparaat. Serie 5000 S5584. Ik gebruik het om de twee dagen en ik heb hem pas drie keer opgeladen. Het is een fantastisch apparaat en het schoonmaakstation is ook ideaal. Ik heb er zeker geen spijt van en zou het iedereen aanbevelen.

Toppertje123 01-08-2022

Zeer fijn scheerapparaat

Zeer fijn scheerapparaat met trimmer, scheert lekker glad en met de functie om schoon te maken helemaal goed.
Een heel. Klein puntje accu gaat 2 weken mee en de oude naar drie jaar 3 weken. Maar bovenal een goed apparaat

Patje22 30-07-2022

Niet gedacht

Ben super tevreden over mijn scheermachine gaat het helemaal niet gedacht, het is ook mijn eerste scheermachine dat ik gekocht heb op de leeftijd van 68 jaar

hermbo05 29-07-2022

mooi diseign

mooi ontwerp ligt goed in de hand, hoewel ik er vaak mijn hand bij de scheerkop houd. Zal waarschijnlijk een kwestie van wennen zijn. batterij duur is goed heb al diverse scheerbeurten gedaan en heb nog niet de accu opgeladen. prima!

Wwwwa 27-07-2022

makkelijk en perfect scheren

Het scheren gaat snel met een perfect resultaat. Ook het reinigen van het scheerapparaat gaat snel door hem af te spoelen met water.

Jan Ho. 27-07-2022

Dat scheert gladjes.

Toestel valt groot uit in werkelijkheid, maar blijkt na enkele maanden gebruik best wel mee te vallen. De soepele scheerkoppen volgen goed de contouren van het gelaat en of het nu een baard van één dag is of 3 à 4 dagen, resultaat is altijd even glad ! Dacht ook dat het spoelen van de koppen in de speciale vloeistof eerder show zou zijn, maar toegeven : gebruik het nu regelmatig en merk dat gevoel scheerkoppen op uw huid bij de volgende scheerbeurt aangenamer is en het geheel beter glijdt. Aantal scheerbeurten met één lading valt mee, maar zal toch niet op veertiendaagse vertrekken zonder oplader. Ook positief zijn de te verkrijgen opzetstukken zoals de neusharentrimmer. Vlot te wisselen met scheerkoppen en zeer effectief. Conclusie : tevreden van scheerapparaat en opzetstukken, moet gezegd worden : vind scheren weer leuk, resultaat steeds lekker gladjes !

Denvem 23-07-2022

Top product op een klein puntje na

Nu een paar keer gebruikt en kan geen nadelen benoemen. Ik ben dan ook niet high-end scheerapparaten gewend, maar wel kritisch in gebruik van mijn huidige apparaten. Zeker omdat ik een wat zwaarde baardgroei heb en de irritaties ken (denk ik ;-)

Apparaat is degelijk en voelt kwalitatief goed aan. Scheermesjes gaan twee jaar mee, dus dat is ook top. Is wel een groter apparaat dan ik gewend ben, maar ligt prima in de hand. Geluid is hoorbaar, maar is rustig. Geen irritante gebrom wat mijn oudere Philips en mijn huidige (goedkope) Enchen wel maken. Ander voordeel is nat scheren. Nooit gedaan, maar dat gaat uitstekend. Minder irritatie en soepel. Normaal werden soms enkele haren uitgetrokken of bleven haren achter. Ook na herhaalde pogingen wat ten koste gaat van je huid. Bij deze Philips heb ik daar geen last van. Natuurlijk is het niet met één beweging glad, maar het is wel zo gepiept. Wel met een kanttekening dat ik nog niet geschoren heb met een begroeiing van 3 dagen. Mij huid voelt egaal aan en na een halve dagen voelen de eerste stoppeltjes ook egaal aan. Dat was wel eens anders. Je moet wel draaibewegingen maken, dat moest bij mijn oudere apparaten ook. Dat bepaalt volgens mij wel of je goed glad scheert. Of ik iets ga merken van de leerfunctie wat het apparaat biedt, dat weet ik zo niet.

Kritische nooit. De kop is een beetje onhandig als je bij de neus wil scheren. Lees wel de manual, want dan weet je hoe het moet. Klinkt logisch, maar de praktijk is anders. Je kan zomaar een haar uittrekken en dat doet zeer. Daarnaast had ik een USB oplader gehoopt. Toch iets praktischer.

Voor de rest zeer tevreden .

Moi52 14-07-2022

Excellent produit

Excellent rasoir - surtout avec les têtes et tout le mécanisme pivotant. Bonne autonomie. Philips reste et restera toujours le meilleur dans ce domaine.

Robertaki 04-07-2022

Phillips scheerapparaat

Ik heb mijn scheerapparaat nu twee maanden, in de beschrijving stond, dat hij zich aanpast aan je huid. Ik ben nog steeds niet gewend, scheert niet glad! Conclusie gewoon met een mesje scheren.

gladjes, maar niet heus 01-07-2022

hij valt erg tegen

ik vind dit apparaat erg tegenvallen. veel te zwaar. lomp in de hand. de drie koppen lopen niet altijd mooi gelijk over de huid. soms blokkeert het omdat de ruimte tussen de koppen te groot lijkt. scheert eigenlijk niet zo glad als mijn eerdere philips-apparaten

adko 29-06-2022

Lekker stil maar slecht resultaat onder neus

Na altijd geschoren te hebben met een Braun of Panasonic, wilde ik nu eens proberen hoe de Philips shavers me bevallen.
Een verrassing was al direct dat het apparaat zo stil is. In zeer groot contrast met de Braun die ik het laatst had. Een ware verademing.
Het scheerresultaat ben ik redelijk tevreden over, maar niet echt razend enthousiast.
Dat komt vooral omdat het onmogelijk lijkt te zijn om direct onder je neus de haartjes goed weg te krijgen. Met de trimmer gaat het nog een beetje, maar met de roterende koppen lukt het totaal niet.
Voor de rest scheert het apparaat wel goed; hoewel ik er langer over doe dan met de Panasonic die ik lang geleden had.

Dylan53 19-06-2022

Goed scheerapparaat voor een redelijke prijs

Scheert goed glad en ligt prettig in de hand, ook de batterij duur is uitstekend voor je deze weer moet opladen.

Kees krent 19-06-2022

Helaas

Waar je kwaliteit van deze 5000 serie verwacht.. Verlang je terug naar je eigen oude Philips, wat is de 5000 serie slecht
Of komt het door de nieuwe technologie
Voor mij geen nieuwe Philips meer
Werkelijk dikke tegenvaller
Hoop dat ik de oude weer kan op lappen,
Kan deze 5000 wet en dry zo de prullenbak in

Dag Philips

JohanB58 19-06-2022

Scheert prima

De scheer resultaten zijn prima, ook ideaal onder de douche te gebruiken.
Minpuntje is dat de verbinding met de app niet te maken is.

Theodorakis 16-06-2022

Scheerd gewoon heel goed

Vroeger 35 jaar geleden scheerapp.gehad altijd uitslag en niet glad. Daarna altijd met mes geschoren nu zei mijn swager dat de nieuwste scheerapp.veel beterzijn geworden en hij heeft gelijk. Geen uitslag meer en bijna net zo glad als met een mes

DannyDC 27-05-2022

Uitstekend apparaat

Ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat, het ligt goed in de hand, scheert heel zacht en glad; geen huidirritatie. Het heeft een lange autonomie. Complete uitrusting.

PeerkeL 25-05-2022

Minder dan mijn vorige Philips

Het scheerapparaat is behoorlijk luidruchtig en écht glad scheren is niet beter ten opzichte van mijn vorige Philips scheerapparaat (10 jaar oud ong.)

Jan-Albert 25-05-2022

werkt goed !

Scheerapparaat aangeschaft voor familie in verzorgingstehuis. Gebruiker en personeel zijn blij met het apparaat !

koppens 19-05-2022

shaver aanrader

Was toe aan een nieuwe shaver, wat een verschil met mij oude.
Scheert super glad
Ligt makkelijk i n de hand
Laad snel op en door indicatie van display zie je wanneer je moet opladen.

Dennis K 07-05-2022

Fijn scheerapparaat

Zoals de titel zegt. Een fijn scheerapparaat voor zowel nat als droog. Droog scheren gaat wel goed, soms voelt het stroef aan op je gezicht en krijg je niet altijd de haren goed weg. Waardoor je extra vaak er over moet om de laatste haartjes weg te halen. Nat scheren voelt het zelfde aan als je met een gewoon scheermes jezelf scheert. En kan gewoon onder de douche. Ik weet niet of het daarvoor gemaakt is maar heb er geen problemen mee ervaren. Schoonmaken is wel even een dingetje, zowel bij nat als droog heb je het borsteltje nodig om tussen de contact punten de resthaartjes er uit te krijgen. En daarna goed droog maken en even open laten liggen om te laten drogen anders denk ik dat er snel roest op komt als je het water er in blijft. Maar voor de rest wel een goed apparaat die lang met een lading mee gaat.