Philips SHAVER Series 5000 S5589 - Reviews

Kleur(en)
bruin
Type/soort
scheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5589 op Kieskeurig.nl.

Marteros 23-11-2020

Fijne te gebruiken scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Een aantal weken geleden heb ik dit apparaat ontvangen via reviewclub om het te testen. Tot op heden bevalt dit scheerapparaat mij zeker goed. Zelf vind ik het heel fijn dat er een reisetui meegeleverd is. Het lijkt erop dat ze hebben gedacht aan de grootte van de reisetui want het is niet heel groot en dik en past makkelijk tussen de kleren in de koffer als je reis gaat. Zelf heb ik een aantal keren met scheerschuim geschoren, omdat ik merk dat dit tot een gladde resultaat leidt en mijn huid is zacht na het scheren zonder irritaties. Dit had ik niet met het apparaat die ik hiervoor gebruikte. Het is superfijn dat het waterbestendig is, omdat dit het schoonmaken zeer makkelijk maakt. Na het scheren spoel ik de haartjes en scheerschuim zo weg. Bovenkant kun je openklappen, waardoor er van binnen ook geen haartjes achterblijven. Na één keer opgeladen te hebben gebruik ik het apparaat nog steeds (ligt er natuurlijk aan hoe vaak je jezelf scheert).

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Precisietrimmer
  • reistas bijgeleverd

WilliamL 23-11-2020

Fijn scheerapparaat dat prettig in de hand ligt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Van de Reviewclub heb ik dit scheerapparaat toegestuurd gekregen om te mogen testen en mijn eigen mening hier over te geven.
Dit apparaat is iets groter en zwaarder dan mijn huidige scheerapparaat, maar ligt wat mij betreft wel prettig in de hand.
Het scheerapparaat maakt weinig geluid en scheert erg glad.
Ik heb het scheerapparaat alleen nog maar droog gebruikt, maar zal het binnenkort ook eens onder de douche proberen.
Met mijn huidige scheerapparaat had ik af en toe last van rode en droge plekken in mijn hals, met dit scheerapparaat heb ik daar (vooralsnog) geen last van.
Het apparaat is na het scheren onder de kraan makkelijk schoon te spoelen.
Het is soms wel iets lastiger om het scheerapparaat goed op de houder te plaatsen. Zou ik bijna nog vergeten te vertellen dat het apparaat wordt geleverd met baardtrimmer en reisetui, de baardtrimmer gebruik ik niet maar de reisetui is erg handig voor wanneer ik op reis ga.

Pluspunten

• scheert glad
  • ligt prettig in de hand
  • makkelijk schoon te spoelen

Minpunten

• soms lastig te plaatsen op de houder

Sjoerd 17-11-2020

Positieve ervaring

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Bij het openmaken geïntrigeerd door de spulletjes die in de doos zaten. Een mooi opbergdoosje en een mooi apparaat. Ook de eerste keer scheren positief verrast. Het scheren ging vele malen sneller dan bij mijn vorige apparaat. Ook haalde ik bijna alle haartjes in 1 keer weg zonder ophalen van de huid. Een nadeel is wel dat het scheerapparaat iets zwaarder is dan ik gewend ben en daardoor leidde tot vermoeide armen bij de eerste paar keer gebruiken. Het trimsysteem wat er bij geleverd zit werkt perfect en zorgt samen met het normale scheersysteem voor een resultaat waarin ik geen tekortkomingen heb ondervonden. Wat verder ook ideaal is, is de uitklapbare trimmer aan de zijkant van het apparaat waardoor je snel je bakkenbaarden etc. bij kunt werken. Al met al, het scheerapparaat zorgt voor een perfecte scheerbeurt. Het enige nadeel is dat het best wel een groot ding is, maar daar krijg je wel weer wat coole snufjes voor terug.

Pluspunten

• Snel en goed resultaat
  • Makkelijk schoonmaken
  • Handige bijgeleverde accessoires

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Groot

Guy5000 17-11-2020

Prettig scheerapparaat met multifunctionele koppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Prettig scheerapparaat welke zowel nat als droog te gebruiken is. Aangezien ik een baard heb, is het prettig dat er ook een baardtrimmer op zit. De trimmer biedt de mogelijkheid om op verschilllende lengte je baard te trimmen. De 360 kop, scheert erg glad en irriteert de huid niet. De accu houdt het vrij lang vol en is snel geladen met de bijgeleverde lader. Kortom aanrader!

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken
  • Baardtrimmer

Kremer 13-11-2020

Philips scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Het geeft een glad scheerresultaat en je kunt zowel nat als droog scheren dit zie ik zeker als een voordeel.
Het scheerapparaat heeft een goede handgreep / handligging waardoor het het scheren vermakelijk t'.
Met de 5000 serie heeft Philips zeker een goed apparaat op de markt gezet

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Handligging

Es Attar 13-11-2020
  • Product gekregen

Philips scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Mijn man heeft via revieuwclub deze scheerapparaat mogen testen tegen eerlijke review. Het is een goede apparaat . Bij het openen moest het kort eerst opladen. Hij begon wel gelijk droog scheren en daarna kreeg hij jammer genoeg rode uitslag op zijn gezicht en hals. 2 dagen daarna en met nat scheren ging het wel beter. Het apparaat is licht van gewicht maakt weinig geluid wat erg fijn. Laadt snel op en met nat scheren is het fijner scheren.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Laadt snel op
  • Nat scheren in fijner

Minpunten

• Droog scheren was niet zo n goed idee

Wassen 13-11-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5589

Na eerdere modellen van Philips te hebben gehad is dit toch wel de beste doet precies wat die moet doen, de extra tool voor de contouren is perfect. Voor het trimmen van de baard kan je perfect de lengte instellen. Ligt erg fijn in de hand qua gewicht perfect, zou hem aan iedereen aanraden

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht
  • Extra tools