De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-W4650cs Elektrisch Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, EasyClick-opzetstukken, Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joost H 09-10-2020

Fijn scheerapparaat met veel accesoires

Dit apparaat scheert lekker glad, en is ook waterproof. Er zijn diverse opzetstukjes en je kan hem als bodygroomer gebruiken. Ligt fijn in de hand. Laadt snel op, heeft een batterij indicator en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Lekker glad
  • Veel accesoires
  • Makkelijk afspoelen

Minpunten

• Geen tasje voor alle accesoires

MoMa 03-10-2020

Ik heb het scheerapparaat nu een aantal weken in gebruik. Het is een fijn apparaat. Ook vanwege de meerdere opzetstukken, waarmee ik ook het lichaamshaar van mijn buik en rug gemakkelijk weg kan halen. Het is een mooi stevig en solide apparaat. Gemakkelijk in gebruik en schoon te maken. Het is handig dat er een standaard bij zit, zodat hij weinig ruimte in neemt op de wastafel. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Veel opzetstukken
  • Handig op te laden op staander
  • Eenvoudig schoon te maken

John-S 27-09-2020

Modern scheerapparaat

Wat een mooi gevormd en modern scheerapparaat is dit het scheerapparaat wordt geleverd met een trim kop, opzet kammetjes en een oplader. Na een tijdje dit scheerapparaat te hebben getest ben ik zeer tevreden over het resultaat het apparaat scheert goed glad en is ook onder de douche te gebruiken. Het reinigen van de kop gaat makkelijk je het hem even onder de kraan en kan hem dan goed afspoelen, opladen gaat ook makkelijk je zet het scheerapparaat op het oplaad blok en binnen mum van tijd is het scheerapparaat opgeladen en kan je er weer een hele tijd tegenaan. Wat ik wel mis is een opberg etui zodat als je weg gaat of op vakantie gaat je het scheerapparaat los mee moet nemen

Pluspunten

• Snelle laadtijd
  • Veel accessoires

Minpunten

• Mis reis etui

Puresnitsie 27-09-2020
  • Product gekregen

Het trimmen van mijn baard bevalt mij erg goed met de trim functie. Ideaal zijn ook de diverse opzet stukken die je makkelijk kunt verwisselen. Het schoonmaken is ook zo gebeurd gewoon even na elke scheerbeurd onder de kraan afspoelen wat mooi kan doordat het apparaat goed waterdicht is. Met het scheerapparaat kun je even snel scheren zonder gebruik te hoeven maken van scheerschuim of water wat erg makkelijk is, gesmeer en tijd bespaard. Daarin tegen vind ik dat het apparaat wel voor een minder glad effect zorgt vergeleken met het gewone scheermes. Aangezien ik zelf een snelle baard groei heb heb ik als ik mij 's ochtends vroeg scheer, 's middags alweer stoppels. Overal gezien raad ik dit product wel aan omdat het een mooi degelijk product is met veel opties.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk te switchen tussen opzet stukken

Minpunten

• Minder glad resultaat als een scheermes

MarijnZee 25-09-2020

Fijn scheerapparaat

Een heel fijn scheerapparaat, vooral het snel laden is ideaal. In 5 minuten kan je al een scheerbeurt uitvoeren. Verder is de set mooi compleet met de accessoires. Hij is ook goed schoon te maken door hem onder de kraan af te spoelen.

Sybe13 24-09-2020

Fijn scheerapparaat met diverse hulpstukken

Fijn scheerapparaat met een fijne scheerkop wat makkelijk te reinigen is en je kunt hem zowel nat als droog gebruiken.
Er zitten diverse opzetstukjes bij om je baard of body te trimmen op de door jou gewenste lengte.
Er zit ook een handige oplaadstandaard bij zodat je hem makkelijk kunt wegzetten en je apparaat opgeladen wordt.
Je kunt het apparaat ook best lang gebruiken voordat deze weer opgeladen dient te worden.
Het enige wat ik jammer vind is dat er geen tasje bij is.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Diverse hulpstukjes
  • Nat wn droog te gebruiken

Minpunten

• Geen opbergtasje

Ling 24-09-2020
Het scheerapparaat is best handig en iets lichter dan mijn vorige. Nat en droog zijn heeft ook voordelen die me enorm helpen als ik haast heb en niet genoeg tijd in de hand heb. Het laadt gemakkelijk en snel op en het opladen gaat lang mee. Over het algemeen is dit een geweldig scheerapparaat voor zowel het gezicht als het lichaam en ik zou het graag aanbevelen, omdat ik er echt goede resultaten mee heb behaald.

Pluspunten

• oplaadtijd
  • geschikt voor natte en droge huid

Joost 23-09-2020

Een fijn en veelzijdig scheerapparaat!

Dit is een heel fijn, mooi en veelzijdig scheerapparaat. Heel erg prettig dat je met eenzelfde apparaat ook kan trimmen. Het scheert heel nauwkeurig en is erg gemakkelijk (met bijvoorbeeld water) schoon te maken. De batterij is daarnaast ook heel erg snel opgeladen. Kortom, ik beveel het apparaat zeker aan!

Pluspunten

• veelzijdig
  • makkelijk schoon te maken
  • nauwkeurig

Minpunten

• Geen idee, misschien de prijs?

neoskosmos 08-08-2020
  • Product gekregen
Het apparaat ligt prettig in de hand, scheert snel, glad en precies. 1x opladen en het gaat weer geruime tijd mee. Gemakkelijk onder de kraan te reinigen en bovendien kan je ook andere lichaamsbeharing met dit apparaat trimmen. Kortom een prima product!

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Lange gebruiksduur

Hank 07-08-2020

Goed voor de prijs

Het is een fijn scheerapparaat met veel extra’s, zeker voor de prijs. Vooral het makkelijk schoonmaken is erg handig, even onder de kraan houden is genoeg. Hij scheert glad en zonder dat hij aan de haartjes trekt, en maakt weinig geluid (vergeleken met eerdere scheerapparaten). Ik heb het product ontvangen om te testen, maar zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • veel opzetstukken