De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot i755020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Helga 31-07-2019
  • Product gekregen

Compacte intelligente krachtige stofzuiger

Geschreven voor: iRobot i755020

Wij hebben een huis gekocht met grote oppervlaktes. Mijn lieve zoon had medelijden met zijn moeder die dus dagelijks uren bezig was met stofzuigen. Doordat hij voor haar deze prachtige aanwinst kocht heeft zijn moeder weer tijd voor andere dingen. De Irobot neemt al het werk uit handen en het lijkt onwerkelijk maar hij doet het echt! En slaat geen hoekje over weet zijn weg te vinden zo slim! Ook hondenhaar papegaaienvoer alles deurmatten tegels noem het maar op! Onze kleine vriend maakt alles schoon. Nu gaan we door deze goede ervaring ook aan de dweil robot denken. Ik ben ondanks de grote uitgave gaan denken dat deze het meer dan waard is zeker met een druk bezet leven. Je krijgt er een schoon huis en meer tijd voor terug. Maar zo een mooi kado van onze lieve zoon is en blijft het mooiste wat er is. Leuk dat ik deze review mag schrijven en hoop natuurlijk ook wat te winnen zodat ik ook mijn zoon in het zonnetje zou kunnen zetten.

Pluspunten

• Schoon huis
  • Meer tijd over voor andere dingen
  • Leuk om een robot in huis te hebben
  • Ben je niet thuis het werk word gewoon gedaan
  • Je kan opdrachten geven per kamer

Minpunten

• Dat ik de Irobot dweil nog niet heb haha

Lijnkamp 03-04-2019

Prijzig maar in alle opzichten een top stofzuiger

Geschreven voor: iRobot i755020

Wij hebben de Roomba i7+ nu een aantal weken in huis en wat zijn we er blij mee!
Hij pakt echt alles mee wat er op zijn pad komt. Zowel de normale stukken maar ook goed tussen stoelen door, over de kleden, over lage opstakels en zelfs de hoekjes zijn niet veilig!

Het feit dat we deze stofzuiger niet iedere keer hoeven te legen maar dat het vuil en stof na afloop van de zuigacties netjes worden opgevangen in de laadunit is echt fantastisch!
Ondanks dat maakt hij nog best wel veel geluid, daarom een 9 en geen 10.

Het gebruiksgemak is mede door deze zuigactie perfect. Zowel op de unit zelf, maar ook via de App en zelfs via spraak via Google Home gaat de Roomba op commando zijn gang.

De vormgeving is netjes, wel een flinke unit, zeker in combinatie met het laadstation maar hij ziet er mooi en chique uit. En je kunt hem op iedere plek zetten waar er iets ruimte is en een stopcontact aanwezig is.

Product is ook zeer degelijk, kan alles aan en ondanks dat hij wel eens dingen opzuigt die te groot zijn voor de ingang (speeltjes kinderen bijvoorbeeld) is het een kwestie van het onderdeel onder de robot vandaan halen en hij gaat weer verder. Ziet er na een aantal weken gebruik nog fantastisch uit, geen krasje of wat ook te bekennen.

Ook heerlijk is het opdelen van je huis in zones zodat je bijvoorbeeld iedere avond de keuken en de eetkamer kan laten zuigen en overdag, als wij aan het werk zijn, de rest van het huis.
Harry, zo hebben wij hem genoemd, gaat ook regelmatig mee naar de andere verdiepingen en doet daar dan ook lekker zijn werk.

Al met al een genot! Het is een aanschaf maar je krijgt er veel genot voor terug!!!

Pluspunten

• Degelijk
  • Vormgeving
  • Bediening via meerdere kanalen
  • Unit met stofzuigerzak
  • Komt overal

Minpunten

• Prijs
  • Geluid