iRobot Roomba i7

Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit)

Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit)
Bekijk alle Robotstofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba i7 op Kieskeurig.nl.

Lijnkamp 03-04-2019

Prijzig maar in alle opzichten een top stofzuiger

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Wij hebben de Roomba i7+ nu een aantal weken in huis en wat zijn we er blij mee!
Hij pakt echt alles mee wat er op zijn pad komt. Zowel de normale stukken maar ook goed tussen stoelen door, over de kleden, over lage opstakels en zelfs de hoekjes zijn niet veilig!

Het feit dat we deze stofzuiger niet iedere keer hoeven te legen maar dat het vuil en stof na afloop van de zuigacties netjes worden opgevangen in de laadunit is echt fantastisch!
Ondanks dat maakt hij nog best wel veel geluid, daarom een 9 en geen 10.

Het gebruiksgemak is mede door deze zuigactie perfect. Zowel op de unit zelf, maar ook via de App en zelfs via spraak via Google Home gaat de Roomba op commando zijn gang.

De vormgeving is netjes, wel een flinke unit, zeker in combinatie met het laadstation maar hij ziet er mooi en chique uit. En je kunt hem op iedere plek zetten waar er iets ruimte is en een stopcontact aanwezig is.

Product is ook zeer degelijk, kan alles aan en ondanks dat hij wel eens dingen opzuigt die te groot zijn voor de ingang (speeltjes kinderen bijvoorbeeld) is het een kwestie van het onderdeel onder de robot vandaan halen en hij gaat weer verder. Ziet er na een aantal weken gebruik nog fantastisch uit, geen krasje of wat ook te bekennen.

Ook heerlijk is het opdelen van je huis in zones zodat je bijvoorbeeld iedere avond de keuken en de eetkamer kan laten zuigen en overdag, als wij aan het werk zijn, de rest van het huis.
Harry, zo hebben wij hem genoemd, gaat ook regelmatig mee naar de andere verdiepingen en doet daar dan ook lekker zijn werk.

Al met al een genot! Het is een aanschaf maar je krijgt er veel genot voor terug!!!

Pluspunten

• Degelijk
  • Vormgeving
  • Bediening via meerdere kanalen
  • Unit met stofzuigerzak
  • Komt overal

Arno 20-05-2020

Solide, strak model, Irobot Roomba 7i. Werkt heel goed.

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Het product werkt veel prettiger, geruislozer en sneller dan onze vorige Roomba. Instelbaar via de app, via Google home spraak krijgen we hem nog niet aan de praat. We krijgen een berichtje dat de opvangbak vol zit. Dit is echt een aanrader. Botst minder tegen objecten en/of muren. Kortom, we hebben hem nu een paar dagen en zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • Geruisloos

Minpunten

• Prijzig

Vasilena 06-03-2020

iRobot Roomba i7

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Wij hebben de iRobot Roomba i7 op 2 maart 2020 gekocht bij de Wara te Genk voor € 629,00. Wij zijn heel tevreden met de aankoop van iRobot Roomba i7. De functies zijn geweldig de design is perfect. De Roomba i7 is heel intelligent en stofzuigt beter dan ons. Het gaat zelfs onder de bed, de kast en de zetel. Wij gebruiken de robot in de living, de keuken, de badkamer en de 2 slaapkamers en wij zijn zeer tevreden ermee. Ik zou de iRobot Roomba i7 zeker aanraden omdat het een compact en intelligent hulp in het huishouden is.

Pluspunten

• Handig
  • Duurzaam
  • Compact
  • Heel slim
  • Niet luid

Helga 31-07-2019
  • Product gekregen

Compacte intelligente krachtige stofzuiger

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Wij hebben een huis gekocht met grote oppervlaktes. Mijn lieve zoon had medelijden met zijn moeder die dus dagelijks uren bezig was met stofzuigen. Doordat hij voor haar deze prachtige aanwinst kocht heeft zijn moeder weer tijd voor andere dingen. De Irobot neemt al het werk uit handen en het lijkt onwerkelijk maar hij doet het echt! En slaat geen hoekje over weet zijn weg te vinden zo slim! Ook hondenhaar papegaaienvoer alles deurmatten tegels noem het maar op! Onze kleine vriend maakt alles schoon. Nu gaan we door deze goede ervaring ook aan de dweil robot denken. Ik ben ondanks de grote uitgave gaan denken dat deze het meer dan waard is zeker met een druk bezet leven. Je krijgt er een schoon huis en meer tijd voor terug. Maar zo een mooi kado van onze lieve zoon is en blijft het mooiste wat er is. Leuk dat ik deze review mag schrijven en hoop natuurlijk ook wat te winnen zodat ik ook mijn zoon in het zonnetje zou kunnen zetten.

Pluspunten

• Schoon huis
  • Meer tijd over voor andere dingen
  • Leuk om een robot in huis te hebben
  • Ben je niet thuis het werk word gewoon gedaan
  • Je kan opdrachten geven per kamer

Minpunten

• Dat ik de Irobot dweil nog niet heb haha

Heidi 25-07-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

We hadden eerst een andere roomba zonder opvangbak maar soms eens vergeten te ledigen. Nu met deze moet je maar om de zoveel tijd eens ledigen. Is stil, we laten de roomba s’nachts lopen en we horen hem niet meer. Echt een hele goede machine !!!

• Opvangbak

Heidi 22-07-2020