Tristar Rijstkoker - Reviews

Type/soort
rijstkoker
Materiaal behuizing
rvs

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

bramd1987 22-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Erg fijne rijstkoker voor een goede prijs, gemakkelijk schoon te maken en neemt niet veel ruimte in bezit.

Marit101 02-11-2015

Ik heb de Tristar rijstkoker ruim twee weken en ik heb er al heel wat rijst mee gekookt. Het is een heel eenvoudig bedienbare rijstkoker die erg goede en lekkere rijst maakt zonder dat je er zelf omkijken naar hebt.
Wanneer je de beschrijving volgt kan het niet mis gaan!
Het fijne is dat hij ook nog eens niet zo groot is. Hij pas gemakkelijk in mijn kastjes en toch kan je voor een hele familie rijst op tafel zetten.

Ik heb de rijstkoker met zowel snelkookrijst als "verse" rijst geprobeerd en beide een goed resultaat!

Daarnaast is hij ook nog eens gemakkelijk schoon te maken... Ik ben er helemaal weg van! Top apparaat :)

Kim 27-10-2015

De rijstkoker heeft een mooi formaat. Het is ook erg makkelijk te bedienen en na het koken houd de pan de rijst vrij lang warm om later nog een keer op te scheppen. En de maat schepjes zijn ook erg handig die je erbij krijg zo kun je bijna nooit te veel rijst koken.

De Wit 25-10-2015
  • Product maand in bezit

Altijd perfect gegaarde rijst met deze rijstkoker. Voor mij waren de grote kom - 2,2 liter - en droogkookbeveiliging essentieel. De meeste rijstkokers in dit segment zijn kleiner en hebben die beveiliging niet. Een prima prijs-kwaliteit verhouding dus en ik hoef er niet meer naast te blijven staan. Eindelijk met mijn gasten aan de borrel.

Birgit 23-10-2015

Een eenvoudig te bedienen rijstkoker. Hij is niet groot maar groot genoeg voor een gezin. Hij slaat automatisch af zodra de rijst gekookt is en gaat dan over op de warmhoudstand. Er word een maatbeker en omschep lepel bij geleverd waardoor het gebruik nog eenvoudiger is.
De binnenpan is eenvoudig te reiniger.

sonore26 13-10-2015

Omdat dit apparaat ook voor grotere hoeveelheden geschikt is, ontbreekt helaas de markering voor kleinere hoeveelheden. Maarja, twee rijstkokers heb ik niet nodig, met der verhouding 1:1 gaat het wel goed.

Handig is wel dat de rijstkoker automatisch op warmhouden overschakelt als de rijst klaar is. Je hoeft dus nergens op te letten.

Helaas dringt er tijdens het gebruik wel stoom naar buiten, dat vind ik wat minder handig. Maar het aanrecht is zo met een doekje weer schoon.De binnenpan is ook erg makkelijk schoon te maken.

Ik ben tevreden met de aanschaf en kan hem iedereen aanbevelen, die vaak rijst kookt. Het is echt wel gemakkelijk.

Muri 07-10-2015

Wij hebben de rijstkoker nu een maand in ons bezit. Als we rijst eten gebruiken we nooit meer anders dan de rijstkoker, want hij is makkelijk in gebruik en daarna ook weer makkelijk schoon te maken. Weinig onderdelen, waardoor de binnenbak schoonmaken voldoende is en zo gebeurd. Grote hoeveelheden bereiden is eenvoudig vanwege het formaat. De rijst die teveel is gekookt, bewaren we nog zo'n 1-1,5 dag in de rijstkoker.

Jochenkor 05-10-2015

In de rijstkoker kun je verschillende soorten hoeveelheden rijst doen wat netjes wordt aangegeven hoeveel water je daarbij moet toevoegen. Ik gebruik hem vaak om sushirijst te maken en kan dit ook zeker aanraden. Het is een erg snelle rijstkoker die erg makkelijk schoon te maken is.

extaxi 29-09-2015

Dit is een razendsnelle rijstkoken, erg makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. De rijst wordt warm gehouden in de koker als het klaar is.

Het is een snelle rijstkoker die met name geschikt is voor mensen die veel rijst in 1 keer willen koken.