Tristar RK-6126 - Reviews

bramd1987 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Erg fijne rijstkoker voor een goede prijs, gemakkelijk schoon te maken en neemt niet veel ruimte in bezit.

Marit101 02-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de Tristar rijstkoker ruim twee weken en ik heb er al heel wat rijst mee gekookt. Het is een heel eenvoudig bedienbare rijstkoker die erg goede en lekkere rijst maakt zonder dat je er zelf omkijken naar hebt.
Wanneer je de beschrijving volgt kan het niet mis gaan!
Het fijne is dat hij ook nog eens niet zo groot is. Hij pas gemakkelijk in mijn kastjes en toch kan je voor een hele familie rijst op tafel zetten.

Ik heb de rijstkoker met zowel snelkookrijst als "verse" rijst geprobeerd en beide een goed resultaat!

Daarnaast is hij ook nog eens gemakkelijk schoon te maken... Ik ben er helemaal weg van! Top apparaat :)

Kim 27-10-2015 Product paar weken in bezit

De rijstkoker heeft een mooi formaat. Het is ook erg makkelijk te bedienen en na het koken houd de pan de rijst vrij lang warm om later nog een keer op te scheppen. En de maat schepjes zijn ook erg handig die je erbij krijg zo kun je bijna nooit te veel rijst koken.

Birgit 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een eenvoudig te bedienen rijstkoker. Hij is niet groot maar groot genoeg voor een gezin. Hij slaat automatisch af zodra de rijst gekookt is en gaat dan over op de warmhoudstand. Er word een maatbeker en omschep lepel bij geleverd waardoor het gebruik nog eenvoudiger is.
De binnenpan is eenvoudig te reiniger.